Opel Team Serbia

Opel Team Serbia

Mesto za prave ljubitelje Opela
Danas je 21 Avg 2025 05:44

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]




Započni novu temu Odgovori na temu  [ 1 Post ] 
Autoru Poruka
 Tema posta: C20LET i XE uljni restriktor
PostPoslato: 02 Avg 2012 08:21 
OffLine
Opel Team Member
Opel Team Member

Pridružio se: 12 Jan 2010 23:44
Postovi: 4420
Lokacija: Beograd
Ime: Nemanja
Opel: Calibra C20LET '96
Garaza: pogledaj
Interesovalo me je čemu služi, koja mu je uloga i da li je neophodan deo na bloku motora....

Informacije koje sam našao kojekuda kažu da je uljni restriktorna XE/LET motoru u suštini jedan nepovratni ventil za ulje napravljen on suženja (cevčice) sa kuglicom u sebi.
Kada ulje pod pritiskom krene od dole kroz blok prema glavi, ta kuglica izađe na vrhu i omogućava ulju da uđe u glavu motora. Kada dovod ulja prestane, pritiska više nema i ta kuglica padne na dole, zapuši cevčicu i ne dozvoljava ulju iz glave da ode na dole.

Ovo je napravljeno da ulje iz glave/hidropodizača ne bi sišlo tuda nazad u blok/karter kada se motor ugasi.

Ta kuglica zna da ispadne i zagubi se kada se skida glava motora.... Po informacijama koje sam ja pronašao, jedina nuspojava kada nema kuglice, ili nema kompletnog restriktora je ta što se prvih nekoliko sekundi rada motora čuju hiudropodizači dok se ne ispune uljem.


E sad.. ako ima neko još neki info da se tema dopuni, bilo bi super.

_________________
http://www.caloboo.com/
Digitalna servisna knjižica za Vaše vozilo.


Vrh
 Profil  
 
Prikaži postove u poslednjih:  Poređaj po  
Započni novu temu Odgovori na temu  [ 1 Post ] 

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]


Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 4 gostiju


Ne možete postavljati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete monjati vaše postove u ovom forumu
Ne možete brisati vaše postove u ovom forumu

Pronađi:
Idi na:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Prevod - www.CyberCom.rs