Opel Team Serbia
https://opelteamserbia.com/forum/

Omski otpor pozicije leptira gasa (pin 3,4)
https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=139&t=19676
Stranica 1 od 1

Autoru:  slavko.tdc [ 09 Maj 2012 01:27 ]
Tema posta:  Omski otpor pozicije leptira gasa (pin 3,4)

Pozdrav svima!
Imam problem sa Astrom G 1,8l 16v (god. 1999). Greơka je P0505 odnosno loơ rad na praznom hodu (između ostalog i pozicija leptira gasa). Kada sam vrơio mjerenja otpora potenciometra pozicije leptira, upoređivao sam ih prema podacima u autodati pa sve izgleda suprotno (mislim u odnosu na otvoren i zatvoren leptir gasa). Ako neko ima izvorne podatke od opela molim da ih napiơe ili postavi stranicu iz servisne knjige na kojoj su ti podaci. Ne radi ni funkcija promjene geometrije usisne grane, elektro ventil ispravan, vakuum sklop ispravan. Na kojim obrtajima bi trebalo da zatvori odnosno otvori klapne za promjenu putanje usisanog vazduha? Hvala unaprijed! Evo i fotografija:
Slika
Slika

Slika
Slika

Autoru:  slavko.tdc [ 18 Maj 2012 23:25 ]
Tema posta:  Re: Omski otpor pozicije leptira gasa (pin 3,4)

Evo podataka iz autodate koji me zbunjuju. Kod mene je otpor kad papučica gasa nije pritisnuta veliki (preko 2000 oma) a kad je do kraja pritisnuta mali (oko 900 oma)
Slika

Autoru:  carbon [ 22 Maj 2012 10:28 ]
Tema posta:  Re: Omski otpor pozicije leptira gasa (pin 3,4)

Pokusaj sa ovim upustvom.Uputstvo je za WV klapnu ali uglavnom sve klapne rade na istom principu.

https://rapidshare.com/files/2486609965 ... klapna.rar


Pass na PM

Autoru:  slavko.tdc [ 23 Maj 2012 01:22 ]
Tema posta:  Re: Omski otpor pozicije leptira gasa (pin 3,4)

Hvala Bobi, već sam izgubio nadu da će iko odgovoriti. Ja takođe sumnjam da je problem u DC motoru jer mu otpor jako varira. Nisam se odlučio na potpuno rasklapanje jer su ovi iz pierburga koristili visoke tehnologije tj. izvodi motora su punktirani a tako i provodnici ơto spajaju mikroprekidač zatvorenog leptira. Osovina je bila laserski zavarena tako da niơta nije dostupno za opravku bez velikog entuzijazma.
Slika

Slika

Slika

Slika
Slika

Autoru:  sekitaki [ 22 Okt 2012 22:36 ]
Tema posta:  Re: Omski otpor pozicije leptira gasa (pin 3,4)

dali gubis gas u voznji ili koji je problem kod tebe ?

Autoru:  slavko.tdc [ 18 Nov 2012 02:25 ]
Tema posta:  Re: Omski otpor pozicije leptira gasa (pin 3,4)

Pozdrav svima,
Nakon duĆŸeg vremena rijeĆĄio sam problem pa moĆŸda nekom pomognem. Kod mene nije bio problem u usisnom difuzoru odnosno leptiru gasa kako je prijavljivala dijagnostika. Otpori navedenog senzora poloĆŸaja su pogreĆĄno navedeni u autodati i tako i prepisani u autodatu 2011. Naime jedan stručnjak za elektroniku me je pitao da li je greĆĄka 505 i da li sam mjenjao difuzor. Kada sam rekao da sam mjenjao i da se niĆĄta nije promjenilo rekao je da je problem u ecu i da to moĆŸe rijeĆĄiti za par sati. Odnio sam mu ecu (auto nije ni vidio). Kada sam donio ecu i montirao opet se upalila ček lampica, auto se gasio i niĆĄta posebno vukao. Razočarao sam se i pomislio joĆĄ jedan bezuspjeĆĄan pokuĆĄaj. ViĆĄe mi je bilo svega dosta. Nakon kraće voĆŸnje pogasila se lampica a kasnije kada sam upalio auto i očekivao da moram drĆŸati gas da se auto ne izgasi iznenadio sam se kada je automatski čok digao gas na 1200 obr. i viĆĄe od tad nisam imao problema. Astra viĆĄe ne trza u voĆŸnji, ponaĆĄa se normalno i moĆŸe do 150km/h a prije jedva uz teĆĄku muku 120. Dakle svi koji imaju greĆĄku 505 vjerovatno je problem u upravljačkom modulu.

Stranica 1 od 1 Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/