Opel Team Serbia https://opelteamserbia.com/forum/ |
|
C20let with GT2871 dva problema :) https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=139&t=19250 |
Stranica 1 od 1 |
Autoru: | EMPHASER [ 09 Apr 2012 00:56 ] |
Tema posta: | C20let with GT2871 dva problema :) |
Na autu sam stavio Gt2871 turbinu sa Z20LEH diznama Pulstar svecicama(zazor 0.7) -dobrim kablovima i bobinom PH 3 je chip na ECU Motor je kompletan uradjen FMIC + Tophat+..Bla bla izbacicu slike za koji dan u garazi... E sad imamo problem broj 1! Kad je auto hladan tj. prije postizanja radne temperature ide kao lud u trecoj brzini na 18" tochkovima proklizava nenormalno .... Kada se ugrije posle par stiskanja punog gasa dolazi do trokiranja i pucanja na auspuhu..... to znachi da nema paljenja smjeshe(vishak goriva) jel tako ??? problem broj dva : Kada je ugrijan motor ako vozim sa trecinom , nekad i sa pola gasa sve je ok ali kada pritisnem papuchicu do kraja negdje na 35000 rpm taman kada povuche ludo dodje do necheg shto bi opisao kao udar u zid momentalno kidanje snage i zadrzavanje istog broja obtaja bez ikakve snage motora... sve u svemu dvije katastrofe ![]() |
Autoru: | chile [ 09 Apr 2012 01:02 ] |
Tema posta: | Re: C20let with GT2871 dva problema :) |
proveri pritisak goriva u tim trenutcima, mozda i da probas sa drugom bombinom, mozda mapa... i jel izbacuje nekakve greske? |
Autoru: | EMPHASER [ 09 Apr 2012 01:04 ] |
Tema posta: | Re: C20let with GT2871 dva problema :) |
ne nema greshaka imam shtelujuci FPR i chukicu sve je u parametrima probao sam sa vecim i nizim pritiscima i nije bilo razlike imam i ECU sa V-MAX EVO 5 chipom na 310 Hp i isti problemi su tu |
Autoru: | webboy [ 09 Apr 2012 01:11 ] |
Tema posta: | Re: C20let with GT2871 dva problema :) |
Kog stepena hladnoce su svecice? -mozda da probas za stepen hladnije Ovo mi deluje kao problem sa svecicama... ne bacaju varnicu. |
Autoru: | EMPHASER [ 09 Apr 2012 01:14 ] |
Tema posta: | Re: C20let with GT2871 dva problema :) |
a da li mogu Svecice da budu uzrok problema broj 2??? |
Autoru: | webboy [ 09 Apr 2012 10:14 ] |
Tema posta: | Re: C20let with GT2871 dva problema :) |
Mogu da budu uzrok oba problema..... Sad da ne lupam napamet... ali zar nije 0.7mm zazora na svecicama MALO za fazu 3? Koliko mi se cini, trebal bi da je 0.60-0.65. |
Autoru: | strokan [ 09 Apr 2012 10:22 ] |
Tema posta: | Re: C20let with GT2871 dva problema :) |
EMPHASER je napisao: problem broj dva : Kada je ugrijan motor ako vozim sa trecinom , nekad i sa pola gasa sve je ok ali kada pritisnem papuchicu do kraja negdje na 35000 rpm taman kada povuche ludo dodje do necheg shto bi opisao kao udar u zid momentalno kidanje snage i zadrzavanje istog broja obtaja bez ikakve snage motora... Nisam siguran da sam razumeo ovaj problem. Znači ti potopiš gas na 3500rpm, on ostane na 3500 ili ide preko toga? ako ide preko toga dokle ide? Ne verujem da je problem u zazoru, ali možda može da bude u hladnoći svećica. |
Autoru: | EMPHASER [ 09 Apr 2012 13:23 ] |
Tema posta: | Re: C20let with GT2871 dva problema :) |
webboy je napisao: Mogu da budu uzrok oba problema..... Sad da ne lupam napamet... ali zar nije 0.7mm zazora na svecicama MALO za fazu 3? Koliko mi se cini, trebal bi da je 0.60-0.65. Nije do zazora sigurno jer 0.65 ili 0,70 je u sushtini isto tako da ne bi trebalo da trokira kada se ugrije motor |
Autoru: | kvcali [ 09 Apr 2012 13:26 ] |
Tema posta: | Re: C20let with GT2871 dva problema :) |
A senzor temperature motora CTS jel daje tacne podatke ? |
Autoru: | EMPHASER [ 09 Apr 2012 13:28 ] |
Tema posta: | Re: C20let with GT2871 dva problema :) |
Nisam siguran da sam razumeo ovaj problem. Znači ti potopiš gas na 3500rpm, on ostane na 3500 ili ide preko toga? ako ide preko toga dokle ide? Ne verujem da je problem u zazoru, ali možda može da bude u hladnoći svećica.[/quote ovako - idem trecom 60 km/h i vratim ud drugu i poklopim gas do fula -motor krene pochupa kao lud jedno 1000 obrtaja i onda se dogodi kao udar -isto kao da sam naglo stisnuo kochnincu pri chemu proj obrtaja ostane na 3-4 hiljada i ne penje se niti trokira |
Autoru: | EMPHASER [ 09 Apr 2012 13:29 ] |
Tema posta: | Re: C20let with GT2871 dva problema :) |
kvcali je napisao: A senzor temperature motora CTS jel daje tacne podatke ? Sumnjao sam i na to - kupio novi - isto - stavio drugi polovni koji sam skoro nashao u garazi i isto... ![]() |
Autoru: | webboy [ 09 Apr 2012 14:17 ] |
Tema posta: | Re: C20let with GT2871 dva problema :) |
Tja... ajde da se vodimo nekom logikom..... malo je specificna situiacija zbog dva problema koja si naveeo. Za onaj prvi problem sa pucanjem... gotovo sam siguran da je do svecica koje ne bacaju varnicu, pa nesagorela smesha dospeva u usijani izduv gde se pali i detonira. Imao sam ovakav problem, i zapravo je problem bio u NGK svecicama (ZFR6EIX) koje su imale veeeliki zazor (slovo Z u NGK nomenklaturi ukazuje na "extended gap"). Za ovaj drugi problem.... nagli gubitak snage... moze da bude do svecica opet, ali mi sve nekako mirise sa problemima napajanja gorivom... zapusene dizne, oslabila pumpa, neispravan regulator. Jednom reciju - siromashna smesha. Siromasna smesa moze da dodje ili zbog viska vazuha ili zbog manjka goriva. E sad, visak vazduha se obicno detektuje na protokomeru, ili nekom drugom senzoru, i ECU upali check engine lampicu. Manjak goriva (osim ako nemas neki dodatni senzor) ECU ne moze da registruje i prijavi. Ovaj problem sam takodje imao, ali je razlog bio nepravilno povezan kontroler lambda sonde. U svakom slucaju, redosled kojim bi ja krenuo je sledeci: - svecice (zbog pucanja) - regulator pritiska (tacno na 3500 obrtaja, kada turbina napravi boost i motor krece da puni, regulator treba da poveca pritisak goriva... ako to u tom trenutku ne moze da uradi, motor nece imati dovoljno goriva) - pumpa za gorivo - kablovi, bobina.. itd. Ne znam sta imas od dodatnih instrumenata, ali n aturbo motoru je jako vazno imati podatke o pritisku turbine i kvalitetu (odnosu) smeshe. Za ovaj prvi ti treba obicna boost chukica (manometar), a za ovaj drugi podatak mozes uzeti EGT senzor sa zajgerom, cajger za uskopojasnu (fabricku) sondu ili (kao neki od nas zaludnih) uzeti kontroler sa cajgerom i sirokopojasnu sondu. Dok ne otklonis ovaj drugi problem sa manjkom snage, nemoj da se trudis da nabijanjem gasa "produvas" cilindre ili tome slicno... jer moze lako da ti se desi da istopis klipove. |
Autoru: | serial [ 09 Apr 2012 14:27 ] |
Tema posta: | Re: C20let with GT2871 dva problema :) |
dosta ljudi mi je reklo da su ti stelujuci regulatori sranje, pa moze to biti lako problem, probaj stavi fabricki samo naravno nacukaj pritisak za fazu 3 pa proveri... |
Autoru: | webboy [ 09 Apr 2012 14:30 ] |
Tema posta: | Re: C20let with GT2871 dva problema :) |
U sustini... zato pre bilo kakve faze i ostalih chuda... nabavis chukice: boost, afr i pritisak goriva... i posle nema mnogo da mozgas gde je problem. PS: A uz sve to, chukice bas lepo svetlucaju ![]() |
Autoru: | webboy [ 09 Apr 2012 18:49 ] |
Tema posta: | Re: C20let with GT2871 dva problema :) |
Imaj samo na umu da kod NGK brojka oznacava stepen toplote... sto manji broj to su "toplije" svecice... na fazi 2 bih definitivno savetovao 7 umesto 5. |
Autoru: | EMPHASER [ 09 Apr 2012 20:18 ] |
Tema posta: | Re: C20let with GT2871 dva problema :) |
svakako ove 5 su bile probe radi samo - izguglao sam da su BKR7EIX top solucija tako da cu uzeti njih - |
Autoru: | webboy [ 09 Apr 2012 20:39 ] |
Tema posta: | Re: C20let with GT2871 dva problema :) |
Kod mene su BCPR7EIX ili bas BKR7EIX... ne znam sad napamet. |
Stranica 1 od 1 | Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |