Opel Team Serbia
https://opelteamserbia.com/forum/

Sta se isplati vise??
https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=139&t=18041
Stranica 1 od 2

Autoru:  zile95 [ 20 Jan 2012 01:12 ]
Tema posta:  Sta se isplati vise??

Da li se isplati raditi stari motor koji je pred zakov ili kupiti drugi motor ?? upitanju je 1.6D :ilo:

Autoru:  Aca_KS [ 20 Jan 2012 08:13 ]
Tema posta:  Re: Sta se isplati vise??

Drugi definitivno,jer imam komsiju sto je nekoliko puta radio isti taj motor 1.6D na Kadettu i nije se proslavio...Poceo da mu duvka,troskari ulje,zvekecu ventili kao da je traktor,...Tako da je moj izbor drugi motor...Ali i njega moras da pazis kad uzimas,jer moze da se desi da je i on los...Ako bas tvoj nije toliko dokrajcen,onda sredi tvoj...pozz

Autoru:  zile95 [ 20 Jan 2012 13:46 ]
Tema posta:  Re: Sta se isplati vise??

Ma gde dobar trosi ulje na iberlauhu duva skoro kao na auspuh :D zeza me sad nece da pali a ima nov akomulator mislim da je motor odradio svoje ,a kada bi ubacio 1.3 benzinca jer bi bila potrebna nova instalacija ?

Autoru:  Markius [ 20 Jan 2012 14:14 ]
Tema posta:  Re: Sta se isplati vise??

bi, ali to bi ti bio najpametniji potez, ili 1.6 taman, bio bi ti auto mnogo zivlji.

Autoru:  zile95 [ 20 Jan 2012 15:11 ]
Tema posta:  Re: Sta se isplati vise??

kolko bi kostao motor sa instalacijom?

Autoru:  Aca_KS [ 20 Jan 2012 16:12 ]
Tema posta:  Re: Sta se isplati vise??

Znam samo da dok sam imao Kadeta 1.3 benzin,auto je isao veoma dobro....Imao je dobra ubrzanja i 160 maksimalnu brzinu i ni kilometar vise,ali sam ga prodao zato sto je po lokalu trosio 10l sto za danasnje vreme jeste veoma visoka potrosnja....Ti sad odluci sta je najbolje za tvoj ukus i za tvoj dzep....Meni uopste nije prijao po dzepu.... :D

Autoru:  boolero [ 20 Jan 2012 16:20 ]
Tema posta:  Re: Sta se isplati vise??

Kad bi ubacivao 1.3 benzinca morao bi da menjash i prenos, kao i da radis atest.

Ako vec hoces drugi motor, idi na 1.5td ili 1.7td.

Autoru:  zile95 [ 20 Jan 2012 17:05 ]
Tema posta:  Re: Sta se isplati vise??

kolko bi kostao 1.5 TD sa agregatima?? :D

Autoru:  boolero [ 20 Jan 2012 17:20 ]
Tema posta:  Re: Sta se isplati vise??

300-400е су 1.5 и 1.7 исузу мотори, то су они из корсе А и Б, кадета, астре Ф, вектре А...

Autoru:  serial [ 20 Jan 2012 18:43 ]
Tema posta:  Re: Sta se isplati vise??

bole da nije to jaka cena? :S

ne znam za sta koristis auto, al ja ne bi dao 400e na 1.5 dizela pa da ne znam sta... za te pare se nadje c20xe :S

Autoru:  dzony [ 20 Jan 2012 18:48 ]
Tema posta:  Re: Sta se isplati vise??

I c20ne za 200e :D

Autoru:  boolero [ 20 Jan 2012 18:54 ]
Tema posta:  Re: Sta se isplati vise??

Није, то су им цене за нека млађа годишта, из корси б рецимо...не би ни ја дао те паре за њих јер мени не треба дизел, али онај ко хоће малог дизела са ок снагом и малом потрошњом би дао, јер вреде те паре.
Погледајте цене осталих дизел мотора, то је да паднеш на дупе, још су ови и јефтини :)

Autoru:  boolero [ 20 Jan 2012 18:55 ]
Tema posta:  Re: Sta se isplati vise??

Иначе лако се терају на 100тињак коња, па ето може мало и спортишен да буде :P

Autoru:  milan_stoicic [ 20 Jan 2012 21:52 ]
Tema posta:  Re: Sta se isplati vise??

Pronjuskaj malo po oglasima imas celog Kadeta za 300-400 evra,ako je motor dobar iskoristis ga i sve sto je dobro na njemu a kod tebe ne valja,a ostalo u otpad i vratis pola novca,naravno ako planiras da cuvas Kadeta :thumbup:

Autoru:  laki_81 [ 22 Jan 2012 19:41 ]
Tema posta:  Re: Sta se isplati vise??

ne mora atest ako stavis benzinca umesto dizela. bitno je samo da je taj tip motora koji ugradis fabricki ugradjivan u tu sasiju. ako to nije slucaj onda mora atest. kao sto bole rece , ako ugradjujes "malog" benzinca moras da menjas i menjac poluosovine.... laksa je opcija nesto sa velikim blokom

Autoru:  zile95 [ 24 Jan 2012 22:10 ]
Tema posta:  Re: Sta se isplati vise??

ufff nzm.... neka ide jos malo kolko izdrzi pa cemo videti ma teram ja caleta da uzme benzinca (motor) al premislja se nesto zbog potrosnje al najbolje bi bilo spasili bi se guranja svake zime :P

Autoru:  kvcali [ 24 Jan 2012 22:21 ]
Tema posta:  Re: Sta se isplati vise??

Popravi mu grejac zadnjeg stakla da ti ne mrznu ruke, i sta te briga, guraj to de da bacas 300evra :ludilo:



salim se, mali benzinac + plin je ispativije od dizela i pouzdanije :P

Autoru:  Aca_KS [ 24 Jan 2012 22:53 ]
Tema posta:  Re: Sta se isplati vise??

+1 i znamo da su dizeli toga vremena losi!!!Tako da bi izbor neki bio 1.3 i plin i sasvim solidno ide....Kada sam imao ja 1.3 kadeta potrosnja mu je bila oko 10l po lokalu,sto za danasnje vreme jeste mnogo,ali kad se pogleda kolika je cena plina,trebalo bi na kraju da se to isplati.... :ok:

Autoru:  zile95 [ 27 Jan 2012 12:30 ]
Tema posta:  Re: Sta se isplati vise??

izgleda da cu stvarno morati da popravim grejac zadnjeg stakla i da guram :D

Autoru:  Speedy [ 27 Jan 2012 16:45 ]
Tema posta:  Re: Sta se isplati vise??

laki_81 je napisao:
kao sto bole rece , ako ugradjujes "malog" benzinca moras da menjas i menjac poluosovine.... laksa je opcija nesto sa velikim blokom

ne mora :bekelji: :bekelji: ako ima volje naravno kao sto sam ja napakovao 1.3 na f16 :love: :D

Autoru:  laki_81 [ 27 Jan 2012 21:52 ]
Tema posta:  Re: Sta se isplati vise??

znam da moze ali treba visak volje i vremena .. treba iskombinovati prave delove :D :D

Autoru:  edo_benz [ 27 Jan 2012 21:55 ]
Tema posta:  Re: Sta se isplati vise??

prijatelju mani se 1.3 MAKAR 1.6 nista ispod,prijateljski savjet

Autoru:  Speedy [ 28 Jan 2012 12:25 ]
Tema posta:  Re: Sta se isplati vise??

slusaj,ako vec moze da bira izmedju 1.3 i 1.6 neka uzme 1.3... ne znam za vas al je po meni 1.6 u odnosu na 1.3 samo veca potrosnja i registracija...nema on nikakvu snagu... moje licno misljenje...

Autoru:  daner [ 28 Jan 2012 15:35 ]
Tema posta:  Re: Sta se isplati vise??

i nije tu nikakva ni prevelika razlika u potrosnji ... mozda pola litre ... a 1.6 je startniji 3-4 sekunde .. shto nije zanemarivo ...

ne zavaravajte se ako mislite shto veca kubikaza mnogo vise trosi ... ne mora da znaci

meni calibra trosi plina od 7-7.5 - 11 ... a neko rece kadet 1.3 trosi 10 ... sad mi objasnite 700 kubika vishe,vise od duplo vise konja i pola tone tezi auto i trosi samo za litru vise ...

poenta je veci motor ne terash u obrtaje u voznji , verujem da bi taj kadet morao navlaciti svaku do blokade da bi me pratio a necu preci 3000 obrtaja ... u normalnoj voznji ja ne predjem 2500 obrtaja.

ko zna mozda c20xe u kadetu trosi kao taj 1.3 :D

inace trosio vam auto sad 5-6 L dizela ili 10L plina isti klinac ... stim shto ce dizel da poskupi jezivo , pominju cifre i od 2 eur a plin ostaje isti pa razmislite shta vam je ciniti ....

razmisli druze 2.0 16v + plin 2x bolje ide od tog 1.5 dizela .. isto para trosis na gorivo , i zimi ne razmisljash oce li upaliti ili nece ... mada mozesh i 8v motor .. josh pouzdaniji od 16v i duplo jeftiniji al za litru vishe trosi mada kako ce se cene goriva kretati jeftinije ce ti biti voziti 2.0 na plin nego 1.5 na dizel ... ja nebih ni trepnuo ubacio bih 2.0

Autoru:  laki_81 [ 28 Jan 2012 18:42 ]
Tema posta:  Re: Sta se isplati vise??

ovo potpisujem :imao sam iskustva sa 1.3s(karburatorski),1.3 monopoint, 1.6sh(veliki blok ), c18nz i sada XE u kadetima...

ako izuzmemo ovaj 1.6 koji je zbog varajet2 karba pio kao tenk i XE koji je uglavnom na punom gasu pa mu ne merim potrosnju :D tvrdim da veliki motor ako se ne prlji nesto specijalno, u gradu, ili na otvorenom trosi manje od malog a pruza vise.

ako performanse nisu presudne toplo preporucujem 8v motor. jeftiniji u startu, dosta zahvalniji (jeftiniji) za eksploataciju-odrzavanje,moze obican plin,.... nije zanemarljivo...

Stranica 1 od 2 Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/