Opel Team Serbia
https://opelteamserbia.com/forum/

potrosnja
https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=139&t=17509
Stranica 1 od 1

Autoru:  opel astra h [ 06 Dec 2011 11:54 ]
Tema posta:  potrosnja

Ovako interesuje me zbog cega na bordu pokazuje prilikom voznje nizbrdo kada ga izbacim iz brzine pros potrosnja varira a kada ga na primer ubacim u 6 pros potrisnja je 0... :O

Autoru:  Nesha [ 06 Dec 2011 11:55 ]
Tema posta:  Re: potrosnja

zbog fizike :P

Autoru:  boolero [ 06 Dec 2011 14:12 ]
Tema posta:  Re: potrosnja

opel astra h je napisao:
Ovako interesuje me zbog cega na bordu pokazuje prilikom voznje nizbrdo kada ga izbacim iz brzine pros potrosnja varira a kada ga na primer ubacim u 6 pros potrisnja je 0... :O


Zato sto u brzini nizbrdo potrosnja i jeste 0.

Autoru:  webboy [ 06 Dec 2011 14:23 ]
Tema posta:  Re: potrosnja

Hehehhehehe... e isto sam se i ja pitao pre par meseci :D

elem, bord komp podatke o trenutnoj potrosnji cita preko impulsa koji se salju diznama goriva.

Kada ides nizbrdo, ako izbacis menjac u ler i pustis gas, gorivo se ubrizgava kako bi se odrzao rad motora u leru.

Kada ides nizbrdo, a auto je u brzini i pustis gas, auto pod inercijom nastavlja da se krece, ali prestaje ubrizgavanje goriva i dolazi do motornog kocenja. Sad, u zavisnosti od stepena prenosa i od nagiba (odnosno inercije - kineticke energije auta) moze doci do totalnog prekida dovoda goriva (odnosno spricanja dizni) ili do umanjenog dovoda.

E sad, obizrom da je dizel u pitanju, on ima mnogo veci stepen kompresije nego benzinac, pa samim tim ima dosta izrazenije motorno kocenje...
Sve u svemu, kada ne na snazi kocenje motorom, nema ubrizgavanja goriva, nema impulsa na diznama, pa bord komp pokazuje 0 kao trenutnu potrosnju.

cheers :)

Autoru:  pistre [ 06 Dec 2011 15:35 ]
Tema posta:  Re: potrosnja

u narodu poznatije kao motorno kocenje

Autoru:  opel astra h [ 06 Dec 2011 17:31 ]
Tema posta:  Re: potrosnja

To mi je bilo malo cudno, posto vecina govori kad ides na nizbrdicu najbolje se stedi kada je auto u leru i zato mi nije bas i nije bilo jasno... a i nemam bas nekog znanja i iskustva sa automobilima :banghead: :banghead: hvala na objasnjenju :ziveli: :wow

Autoru:  pistre [ 06 Dec 2011 17:34 ]
Tema posta:  Re: potrosnja

ti koji to praktikuju verovatno voze nekog keca karburator na venturi plin :) jer za takve ne vazi usteda motornim kocenjem

Autoru:  webboy [ 06 Dec 2011 17:38 ]
Tema posta:  Re: potrosnja

opel astra h je napisao:
To mi je bilo malo cudno, posto vecina govori kad ides na nizbrdicu najbolje se stedi kada je auto u leru i zato mi nije bas i nije bilo jasno... a i nemam bas nekog znanja i iskustva sa automobilima :banghead: :banghead: hvala na objasnjenju :ziveli: :wow


Nema frke, zato si ovde :)

Ti sto ti tako pricaju verovatno voze yugishu ili keca... ili neki slican superautomobil iz paleozoika.

Autoru:  NenadSoko [ 07 Dec 2011 14:33 ]
Tema posta:  Re: potrosnja

Jel ovo vazi i za kadett diesel?

Autoru:  bavarac [ 07 Dec 2011 17:58 ]
Tema posta:  Re: potrosnja

Nevazi za kadet, on u tom slucaju i dalje sprica gorivo za odrzavanje
rada motora. Bukvalno isto je i na leru i u npr. 5 brzini.

Autoru:  RUDIC.M [ 07 Dec 2011 20:02 ]
Tema posta:  Re: potrosnja

NenadSoko je napisao:
Jel ovo vazi i za kadett diesel?

To ti vazi samo za novije aute kojima kompjuuter upravlja ubrizgavanjem goriva i tako to.

Autoru:  Markius [ 07 Dec 2011 20:13 ]
Tema posta:  Re: potrosnja

monopoint?

Autoru:  boolero [ 07 Dec 2011 20:46 ]
Tema posta:  Re: potrosnja

I on, sve sto ima senzor za poziciju leptira.

Autoru:  bavarac [ 07 Dec 2011 23:46 ]
Tema posta:  Re: potrosnja

Takodje i monopoint, bukvalno svi koji imaju kompjuterski kontrolisano
ubrizgavanje. To ne vazi ako je na tim motorima venturi plin.

Stranica 1 od 1 Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/