Opel Team Serbia https://opelteamserbia.com/forum/ |
|
Dimi na iberlauf.. https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=139&t=17003 |
Stranica 1 od 1 |
Autoru: | Daemon_girl [ 03 Nov 2011 15:28 ] |
Tema posta: | Dimi na iberlauf.. |
Ovako, neko veče sam napokon maknula najveći idiotizam koji sam mogla zamisliti da je netko u stanju napraviti, bez ikakvog smisla i svrhe - malu gljivu stavljenu na crijevo od iberlaufa (dok je drugo blindirano) sa svrhom "home made oil catch tanka" ![]() Mene zanima radi čega dolazi do dima na iberlaufu tj. znači li to da moram otvarat motor i ŠTO konkretno uradit na njemu? |
Autoru: | pistre [ 03 Nov 2011 17:40 ] |
Tema posta: | Re: Dimi na iberlauf.. |
gumice ventila ili karike, ne zna se dok se ne otvori |
Autoru: | vlada33 [ 03 Nov 2011 17:42 ] |
Tema posta: | Re: Dimi na iberlauf.. |
sad si bila bas neprecizna,dali vidis kondenzaciju ili dim? ako je kondenzacija onda je to sasvim normalno po hladnoci a ako je dim onda ti je verovatno i do sada nestajalo ulje iz motora tako da si verovatno za to znala i pre...dakle samo reci dali je dim ili kondenzacija (tj.isparenje koje nije dim plavi) i dali ti je i do sada nedostajalo ulje izmedju menjanja... to ne mora biti nista tragicno,ako te auto sluzi normalno onda vozi pa jednog dana nek te probleme resava neko drugi kada se ti podnovis necim... |
Autoru: | Bane66 [ 03 Nov 2011 19:06 ] |
Tema posta: | Re: Dimi na iberlauf.. |
Pojava dima na iberlaufu je sasvim normalna stvar, ali samo ako je u vrlo maloj kolicini! U principu, postoji neki "sistem" da oladi uljna isparenja te na taj nacin skoro u potpunosti neutralizuje pojavu dima,...ali cak i tad moze se nazreti dim jer ulje kad se zagreje isparava i to ti je to! |
Autoru: | Daemon_girl [ 04 Nov 2011 09:14 ] |
Tema posta: | Re: Dimi na iberlauf.. |
Koliko sam uspjela vidjeti, radi se o dimu. Vlada33: Istina, ulje moram doljevati povremeno, nestaje ga, ali koliko sam vidjela, negdje slini na brtvi ali vjerojatno ga i motor troši malo. Samo, to sam primjetila i po ljeti i po zimi. dim je više onako proziran,malo prema sivoj ide ali nikako plavo. E sad, kako je u planu otvarat mašinu radi par sitnica (hidropodizači,dihtunzi..a vjerojatno i glavu urediti..da ne stvaram dupli posao..) kad skupim para, šta sve da onda napravim? Nije na odmet spomenuti nešto na što me prijatelj upozorio jer je više vidio od mene - da je, uz dim, bacalo van i ulje. Hvala svima ![]() |
Autoru: | laki_81 [ 06 Nov 2011 00:18 ] |
Tema posta: | Re: Dimi na iberlauf.. |
pa ako baca ulje , onda samo puna generalka ![]() |
Autoru: | omegaA [ 08 Nov 2011 19:51 ] |
Tema posta: | Re: Dimi na iberlauf.. |
cemu uopste sluzi ta "gljiva" sto ona kaze, meni je bila blokirana u zatvorenom polozaju a ja sam je skinuo, otvorio i vratio na mesto, nikakve razlike u radu motora ne primecujem? |
Autoru: | daner [ 09 Nov 2011 22:22 ] |
Tema posta: | Re: Dimi na iberlauf.. |
gumice ventila nemaju veze sa dimom na iber .... kad su gumice motor sagoreva ulje i dimi plavo na auspuh ... kad dimi na iber kompresija prolazi pored klipova u karter otud ... a uzroci ... istrosene karike,hilzne, nagoreo klip itd ... sve u svemu uzrok je u masinskom sklopu ... premeri kompresiju na svim cilindrima .. ako su podjednake onda je motor presao ixaxa a ako su razlicite odma cesh znati koji cilindar nevalja tj klip |
Stranica 1 od 1 | Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |