Opel Team Serbia
https://opelteamserbia.com/forum/

1.9 cdti 120ks problem
https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=139&t=16970
Stranica 1 od 1

Autoru:  bobibk [ 01 Nov 2011 01:25 ]
Tema posta:  1.9 cdti 120ks problem

pozdrav svima

imam problem o kome sam vec pisao ali nazalost jos ga nisam trajno resio pa molim sve one koji imaju iskustva u ovome da pomognu. radi se o sledecem: vozim auto od nedavno ,sa gore navedenim motorom i prica pocinje sa treperenjem lampice grejaca sto je znacilo regeneraciju DPF filtera,odem u servis i oni to odrade putem dijagnostike,ok. predjem tako 2000 km ponovo isti simptomi povecana potrosnja na leru oko 5l na h,losiji rad motora u tom trenutku,ponovo lampica od grejaca. odem u servis ponovo isto,uz sve to usput uradim ciscenje EGR ventila, zamenim grejace,kazu u servisu izgleda da je ubacio i malo nafte u motor-menjaj ulje za svaki slucaj itd -muke.....ok uradise sve to i ne predjem ni 2000 km ponovo isto ponasanje motora ali ne pali lampicu grejaca i ne pokazuje nikakvu gresku na dijagnostici ,promenim servis,ispricam im sve oni vide isto to,kazu mehanicko ciscenje,ajde skinu filter sipaju neku tecnost?nzm koju, stoji filter par sati,isperu ga ,kazu biooooo prljavvvvv. vrate sve kako treba. ja odem i nadam se da sam resio problem kad ono ,posle 100 km opet isto sve i opet bez treperenja lampice grejaca i bez greske.. POMAGAJTEEEEE ljudi nzm vise sta da radim i dali sam na pravom problemu uopste??? bilo kakav savet ili iskustvo, bilo sta..

veliki pozdrav svima

Autoru:  ado_89 [ 01 Nov 2011 08:20 ]
Tema posta:  Re: 1.9 cdti 120ks problem

auu to bas kad krene krene, tako novo auto a tako zeza. glupo je reci stvarno, ali gledaj da ga prodas. sta ce biti za 50.000 kad napravis sa njim, u fazi raspadanja. jbg, ja vjerujem da se fabricka greska moze i potkrasti, ali bas tako da zeza :S

kakvo i gdje gorivo sipas? meni potrosnja zna porasti za 1l kad sipam na ovim divljim pumpama, a recimo INA i OMV je ok, mada ni omv nije vise dobar. a to sto je losiji rad motora, samo sistem ubrizgavanja i dovoda goriva ce biti u kvaru. jesu skidali dizne?

Autoru:  Mickey [ 01 Nov 2011 15:32 ]
Tema posta:  Re: 1.9 cdti 120ks problem

pazi, prvo i osnovno, pokusaj da nam kazes koji je kod greske, tacnije sta dijagnostika kaze u vezi sa DPFom?

Autoru:  dariusGTC [ 01 Nov 2011 15:39 ]
Tema posta:  Re: 1.9 cdti 120ks problem

To i ja imam problem sa svojom astrom,ne zna se u cemu je problem... vozim normalno i od jednom skoci potrosnja,npr vozim 100 postrosnja 5 litara normalno,a kada mi se to desi skoci na 10 pa cak i do 11l ... ne znam sta da radim ! Bacicu ga u dunav :)

Autoru:  bobibk [ 01 Nov 2011 23:50 ]
Tema posta:  Re: 1.9 cdti 120ks problem

Mickey je napisao:
pazi, prvo i osnovno, pokusaj da nam kazes koji je kod greske, tacnije sta dijagnostika kaze u vezi sa DPFom?


spomenuo sam vec u postu da nepokazuje nikakvu gresku ni na autu a ni na dijagnostici. samo je prvi put pokazao ecn 245258 kada je sve i pocelo od tada vise ne prijavljuje nikakvu gresku.

Autoru:  bobibk [ 01 Nov 2011 23:53 ]
Tema posta:  Re: 1.9 cdti 120ks problem

dariusGTC je napisao:
To i ja imam problem sa svojom astrom,ne zna se u cemu je problem... vozim normalno i od jednom skoci potrosnja,npr vozim 100 postrosnja 5 litara normalno,a kada mi se to desi skoci na 10 pa cak i do 11l ... ne znam sta da radim ! Bacicu ga u dunav :)


koji motor ti imas u astri? koliko se dugo tebi to desava? sta kazu majstori? daj jos neku informaciju...da resimo problem
pozz

Autoru:  bobibk [ 01 Nov 2011 23:59 ]
Tema posta:  Re: 1.9 cdti 120ks problem

ado_89 je napisao:
auu to bas kad krene krene, tako novo auto a tako zeza. glupo je reci stvarno, ali gledaj da ga prodas. sta ce biti za 50.000 kad napravis sa njim, u fazi raspadanja. jbg, ja vjerujem da se fabricka greska moze i potkrasti, ali bas tako da zeza :S

kakvo i gdje gorivo sipas? meni potrosnja zna porasti za 1l kad sipam na ovim divljim pumpama, a recimo INA i OMV je ok, mada ni omv nije vise dobar. a to sto je losiji rad motora, samo sistem ubrizgavanja i dovoda goriva ce biti u kvaru. jesu skidali dizne?


ma tek sam ga skoro uzeo i to kao preporuku od poznatog prodavca ali.....
dizne nisu skidali,motor extra radi ali samo u tim trenucima kada se na bordu ocita povecana potrosnja tada je ler oko 1000 obrtaja i rad motora je napravilan,kada ugasim i upalim auto sve je ponovo normalno....
svi kazu da je uzrok DPF filter ali niko da ga resi :(

Autoru:  dariusGTC [ 02 Nov 2011 01:13 ]
Tema posta:  Re: 1.9 cdti 120ks problem

motor 1.9 cdti,110kw(150ks)... isao sam kod mnogih majstora i ne znaju sta je... ne znam sta da ti kazem...ako neste saznas sta i kako javi...pozz

Autoru:  bobibk [ 02 Nov 2011 01:18 ]
Tema posta:  Re: 1.9 cdti 120ks problem

hocu ,naravno....samo da nadjem sta je problem,ali sad sam uporan,nervira me mnogo...
jesi li radio sta vezano za DPF filter?

Autoru:  dariusGTC [ 02 Nov 2011 01:22 ]
Tema posta:  Re: 1.9 cdti 120ks problem

P2452 Particulate Filter Pressure Sensor High Voltage B-026
P2452 Particulate Filter Pressure Sensor Low Voltage B-026
P2452 Particulate Filter Differential Pressure Signal not Plausible with Mass Air Flow B-026
P2452 Particulate Filter Pressure Sensor Hose Line Malfunction B-026
P2452 Particulate Filter Pressure Sensor High Pressure B-026



ovo sam nasao na netu,e sada koji od ovih je problem treba da vidimo...nisam nista radio u vezi toga,ni ne znam cemu sluzi taj...moze da mi objasnis malo? pozz

Autoru:  maticsbb [ 02 Nov 2011 10:28 ]
Tema posta:  Re: 1.9 cdti 120ks problem

A zasto se zezate sa tim dpf. Odstranite ga fizicki i malo prerade softwera i nema vise problema. kucajte na google "dpf off" da ne bude da reklamiram nekoga.

Autoru:  bobibk [ 02 Nov 2011 14:05 ]
Tema posta:  Re: 1.9 cdti 120ks problem

maticsbb je napisao:
A zasto se zezate sa tim dpf. Odstranite ga fizicki i malo prerade softwera i nema vise problema. kucajte na google "dpf off" da ne bude da reklamiram nekoga.


Da ,saznao sam i za tu varijantu i ako uskoro ne resim ovo na normalan nacin,tako ce i biti.
a imas li ti iskustva sa tim kako to sve radi posle odstranjivanja,moze li da bude nekih problema?
veliki pozdrav

Autoru:  Godza [ 02 Nov 2011 21:27 ]
Tema posta:  Re: 1.9 cdti 120ks problem

bobibk je napisao:
motor extra radi ali samo u tim trenucima kada se na bordu ocita povecana potrosnja tada je ler oko 1000 obrtaja i rad motora je napravilan,kada ugasim i upalim auto sve je ponovo normalno....
svi kazu da je uzrok DPF filter ali niko da ga resi :(



Problem je u tome sto se prekida proces ciscenje dpf filtera gasenjem motora, jer koliko vidim imas problem samo kada je podigao potrosnju, da nemas bord ne bi ni znao da je potrosnja povecana.

Znaci kada se potrosnja poveca tada se nastavlja voznja ako imas mogucnost na otvoren put i neka brzina od 60 do 70 km na sat i tada je regeneracija tj, ciscenje ispravno.

Takvi su motori novijih generacija, zato pre bilo kakve kupovine potrebno je traziti bilo kakve komentare o motorima, i ostalim mogucnostima, problem kratkih relacija, loseg kvaliteta goriva sve je to uticaj cesceg procesa ciscenja dpf-a.

Svako prekidanje tj, gasenja motora u toku regeneracije filtera, dovodi do smanjenja postotka ulja u motoru, skracuje se vek dpf filtera i manje kilometara moze da se predje u odnosu na pravilno koriscenje.

Cim se smanji postotak ulja u motoru normalno je da ce servis preporuciti zamenu ulja.

Stranica 1 od 1 Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/