Opel Team Serbia
https://opelteamserbia.com/forum/

motor i ojacanja sasije
https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=139&t=15494
Stranica 1 od 1

Autoru:  Ognjen86 [ 03 Jul 2011 01:07 ]
Tema posta:  motor i ojacanja sasije

Ne mogu da nadjem temu da vidim postoji li nesto o ovome, ali interesuje me sledece. Sta konkretno treba da se ojaca na sasiji itd posto uskoro se nadam ubacuje se c20xe i da se resim ovog c18nz. Slike su dobro dosle :D :ots:

Autoru:  Speedy [ 03 Jul 2011 01:15 ]
Tema posta:  Re: motor i ojacanja sasije

pa koskica na koseve,mozes i sanke dole,varovi.... :) i da nije truo...mnogo :D da ne bi bilo kad stisnes gas da ode motor a ti ostanes sa volanom na sedistu :D :ludilo1: :ludilo1: :ludilo1:

Autoru:  Ognjen86 [ 03 Jul 2011 11:18 ]
Tema posta:  Re: motor i ojacanja sasije

Nije truo hvala bogu nigde :D

Autoru:  DRAGANCE [ 03 Jul 2011 11:46 ]
Tema posta:  Re: motor i ojacanja sasije

onda samo koska , pogledaj strokanovu temu , promenio je sasiju kojaje imala motor 1.2 i stavio xe

Autoru:  laki_81 [ 09 Jul 2011 20:03 ]
Tema posta:  Re: motor i ojacanja sasije

najbitnije je da povezes viljuske dole nekom cevcugom....samo da znas da posle toga(jos ako je spusten) od jahanja dzombi i ivicnjaka nema nista...ja stavio pa skinuo :(
nije lose da da postojece spojeve(punktove) na kosevima ..gredama..dole gde se kace viljuske pod vozackim nogama..dodatno ojacas na taj nacin sto ces na svakih par cm da pustis po var od 1cm.. iako ti je auto zdrav i spolja se ne vidi nista ipak je odavno punoletan i iznenadio bi se da vidis sta se krije izmedju duplih limova tamo gde je punktovano....

ja sam skoro to radio ,i jos malo vise :D pa ako negde zapne vici...

da dobra je investocija u slucaju kada se skidaju pragovi da se kroz iste protne sina koja ce da poveze prednje grede za zadnjim . ne toliko zbog snage motora koliko zbog toga sto se u slucaju nedaj boze ceonog kadet guzva bas tamo gde netreba,posto je najslabiji deo praga bas u nivou vozaca :seci:... nazalost,licno proverio vise puta...

po stranim forumima,a i kod nasih trkaca dosta cesto mozes da vidis kako seku gredu ispred hladnjaka,kao suvisna je,ionako trula i smeta pri utradnji turbaka.... CIST IDIOTIZAM . iako se u voznji ne oseti razlika,oseti se i te kako u slucaju vec pomenutog nedaj boze...tj, dali lupas auto ili lupas auto i dobijas motor u kabini,odnosno potpuno nekontrolisano guzvanje motornog prostora..

Autoru:  strokan [ 09 Jul 2011 20:09 ]
Tema posta:  Re: motor i ojacanja sasije

Gornju kosku ja stavljam sigurno, a verovatno cu i dole povezati viljuske, samo me muci ovo sto je laki rekao.. ako naletim na neku dzombu ima da iscupam ceo patos :ludilo:

Autoru:  bozza [ 09 Jul 2011 20:18 ]
Tema posta:  Re: motor i ojacanja sasije

malo ih izfazoniraj na gore tako da izgledjau na klasicne sanke od askone c/vektre a
a veruj mi,nije bas to tako kao sto je napisano,da to toliko kaci ivicnjake

Autoru:  strokan [ 09 Jul 2011 20:20 ]
Tema posta:  Re: motor i ojacanja sasije

pa bozo ako se spusti auto, veruj mi da je dosta blizu zemlje... A pasce mu auto sigurno malo kad ubaci taj motor...

Autoru:  bozza [ 09 Jul 2011 20:26 ]
Tema posta:  Re: motor i ojacanja sasije

ruku na srce to je tacno...
samo kada se spusti auto i pored te cevke zakacivace ti i patos,i auspuh,pragovi...
i karter ti je ranjiviji

te "sanke" dosta znace kod auta. ja sam vozio askonu bez njih i sad vozim vektru sa tim sankama,i oseca se razlika.
dosta je auto cvrsci,a do duse i meni se desava da ih zakacim kada brze unazad sidjem za visljek trotoara.

Autoru:  laki_81 [ 09 Jul 2011 20:33 ]
Tema posta:  Re: motor i ojacanja sasije

bozo zemljace...rodjace...prijatelju... kaci oca mu svapskog :ludilo2:
sto se fazoniranja tice,godinu dana sam licno vario i ojacavao kadeta i svaki put kad sam siso u kanal ispod njega sam bar pomislio kako i kud daizvijugam ti sipketini
napred spusten - 30 + dole cevcuga od auspuha koju negde moras da zaobidjes veruj mi to kaci na standardni ivicnjak ,malo vise ispupcenu sahtu.....vrhunac je bio kad sam na auto putu morao da posto je turcin bio u levoj predjem preko vec ubijenog dzukca koji i nije bio nesto krupan sa 100i debeli kusur na sat...puklo je ko bomba a pola kera sam dovezo iz jagodine u beograd na toj istoj sipci...tad mi dokurcilo i skinuo sam

Autoru:  bozza [ 09 Jul 2011 20:45 ]
Tema posta:  Re: motor i ojacanja sasije

pa o tome vam pricam rodjaci :D
ali dobro,svi smo mi svesni da sve to ima svoju cenu

Autoru:  laki_81 [ 09 Jul 2011 20:57 ]
Tema posta:  Re: motor i ojacanja sasije

sve u svemu,treba se dogovoriti sa samim sobom sta se hoce od kola pre nego sto se bilo sta pocne...

ako se auto normalno vozi i ne ide na trke,a jos je i zdrav mislim da nema preke potrebe za nekim preteranim ojacavanjima...

jbg,ja sam se preracunao,meni kadet ne sluzi za trke,ne lomim ga krvnicki iako vozim ostrije doduse,umem i da nagazim ponekad ali za to kako i koliko ga vozim mislim da mi ta koska vise smeta nego koristi pa sam skinuo..
i da,da nisam kupio nove gasne amorte uzeo bi uljne 100% a mozda mu vratim i standardne opruge jer ovo dokurci brate. vise lici na karting nego na auto.

Autoru:  Ognjen86 [ 15 Jul 2011 13:18 ]
Tema posta:  Re: motor i ojacanja sasije

Auto treba da se normalno vozi, ocepi nekad po gasu. Ima li nekih slika da okacite gde i kako izgledaju sva ojacanja?

Autoru:  alex1974 [ 15 Jul 2011 13:27 ]
Tema posta:  Re: motor i ojacanja sasije

bozza je napisao:
te "sanke" dosta znace kod auta. ja sam vozio askonu bez njih i sad vozim vektru sa tim sankama,i oseca se razlika.
dosta je auto cvrsci,a do duse i meni se desava da ih zakacim kada brze unazad sidjem za visljek trotoara.


Da li imaju negde "te sanke" da se kupe za Vectru A ili se prave?

Autoru:  bozza [ 15 Jul 2011 16:53 ]
Tema posta:  Re: motor i ojacanja sasije

sve vektre a treba da imaju te sanke ili t.z. potkovicu

Autoru:  Mihajlo_J [ 06 Avg 2011 18:55 ]
Tema posta:  Re: motor i ojacanja sasije

Da li koska za prednje koseve sa Corse A pase na Corsu B? U pitanju su C20XE motori.

Trebao bi mi odgovor sto pre :D

Autoru:  Speedy [ 06 Avg 2011 20:01 ]
Tema posta:  Re: motor i ojacanja sasije

pa taj od koga kupujes,uzmi i uporedi..stavi na tvoje koseve..ako odgovara odgovara... :) najlakse :)

Autoru:  nemkebg [ 06 Avg 2011 20:36 ]
Tema posta:  Re: motor i ojacanja sasije

motor jos nije prebacen :) mozda kosevi i pasu ali mozda zbog samog oblika koske ne moze da stane zbog c20xe :)

Autoru:  Speedy [ 07 Avg 2011 01:18 ]
Tema posta:  Re: motor i ojacanja sasije

pa ako je i ovamo xe postoji mogucnost da moze da legne..kod mene na c18ne malo gore pritiska filter od vazduha al nista strasno...sve ostalo je normalno..uporedi to ti je naj merodavnije

Autoru:  Mihajlo_J [ 07 Avg 2011 12:06 ]
Tema posta:  Re: motor i ojacanja sasije

Znam i ja da je tako najbolje, ali koska je u svabiji! :)
Sto se oblika tice, ona j e bas za XE. Zakrivljena je tako da ne smeta SFI-u.

Autoru:  Speedy [ 07 Avg 2011 13:44 ]
Tema posta:  Re: motor i ojacanja sasije

pa vidi ako imas nekoga pa premeri raspon izmedju koseva...i kako se pricvrscuje
ne znam kak da ti pomognem :ludilo1: sem :ziveli:

Stranica 1 od 1 Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/