Opel Team Serbia
https://opelteamserbia.com/forum/

potapajuca pumpa -> spoljasnja pumpa - C20LET
https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=139&t=15337
Stranica 1 od 2

Autoru:  webboy [ 20 Jun 2011 16:06 ]
Tema posta:  potapajuca pumpa -> spoljasnja pumpa - C20LET

Sta je sve potrebno da bi se fabricka potapajuca pumpa za gorivo zamenila spoljasnjom?

Autoru:  pistre [ 20 Jun 2011 16:07 ]
Tema posta:  Re: potapajuca pumpa -> spoljasnja pumpa - C20LET

drugi rezervoar i pumpa

Autoru:  webboy [ 20 Jun 2011 16:09 ]
Tema posta:  Re: potapajuca pumpa -> spoljasnja pumpa - C20LET

U cemu je fora sa rezervoarom, sto on da se menja?

Autoru:  pistre [ 20 Jun 2011 16:11 ]
Tema posta:  Re: potapajuca pumpa -> spoljasnja pumpa - C20LET

zbog sira

Autoru:  webboy [ 20 Jun 2011 16:16 ]
Tema posta:  Re: potapajuca pumpa -> spoljasnja pumpa - C20LET

A cekaj.. sto ne moze samo da se prikaci externa pumpa, a ova potapajuce se samo izdzekuje i to je to???

Autoru:  serial [ 20 Jun 2011 17:13 ]
Tema posta:  Re: potapajuca pumpa -> spoljasnja pumpa - C20LET

raspitivao sam se i ja oko toga, problem je samo prikljucak creva koji ide do pumpe, kod rez gde je spoljasna taj izvod je spolja dole pri dnu rez, a kod rezervoara sa potapajucom pumpom toga nema, nego je ona gore ispod sedista... mora da se napravi tu sipkica na koje se stavi dole sito, i sprovede do dna rez, i naravno da se fiksira i onda sa nje se vodi crevo do pumpe, mane toga budu ako vozis u rezervi lako moze da dodje u krivini do gubljenja goriva itd ali ima i neka fora za to... jos moram da popricam sa mikijem da mi objasni tacno kako to ide jer je on to radio na 2 astre, kod njega u jugu itd...

Autoru:  kvcali [ 20 Jun 2011 18:30 ]
Tema posta:  Re: potapajuca pumpa -> spoljasnja pumpa - C20LET

Jel kod tebe web sada potapajuca pumpa, i ako jeste jel to bilo tako ili sta

Autoru:  pistre [ 20 Jun 2011 18:30 ]
Tema posta:  Re: potapajuca pumpa -> spoljasnja pumpa - C20LET

sve mu je fabricki (potapajuca) ali dosadno coveku, ne znam sta mu je sada dunulo :?

Autoru:  webboy [ 20 Jun 2011 20:42 ]
Tema posta:  Re: potapajuca pumpa -> spoljasnja pumpa - C20LET

Jes' potapajuca je sada. Tako je valjda na novijim LET-ovima.... na starijim je spoljna.... ili je mozda na svim letovima potapajuca, ne znam.

Elem, nije mi nista dunulo... idemo lagano sa tuniranjem... pa krecem od napajanja gorivom, odnosno za pocetak pumpa. A kontao sam da je bolje ako je spoljna jer je pristupacnija u slucaju da zatreba.

Autoru:  kvcali [ 20 Jun 2011 21:31 ]
Tema posta:  Re: potapajuca pumpa -> spoljasnja pumpa - C20LET

Zato te pitam jel potapajuca nesto mi nelogicno da ide ona jer je kod :xe: i ovih 2.0 spoljnja, provericu dal je na svim godistima kod :let: potapajuca ili ima i spoljnja pa cisto onako informativno da vidimo, a ti ako juris neku spoljnu nadji prvo parametre svoje fabricke pa podigni za jedno do 50%, i trazi takvu, ne mora od opela moze i od mecke ili audija sa 3.5 i 3.0 motora

Autoru:  serial [ 20 Jun 2011 22:45 ]
Tema posta:  Re: potapajuca pumpa -> spoljasnja pumpa - C20LET

pistre nije to uopste losa investicija, pogotovo sto spoljnih ima dosta jacih, recimo na vectri davidovoj je od audija koja puni cini mi se na 6 bara, to je i meni u planu da radim, samo cu da vidim dal cu da jurim rezervoar ako ima astri sa spoljnom, ili cu da pravim gore odvod...

Autoru:  pistre [ 20 Jun 2011 22:48 ]
Tema posta:  Re: potapajuca pumpa -> spoljasnja pumpa - C20LET

kakve veze ima od koliko je bara ako izbacuje isto kao i fabricka, tu mnogi grese, a i ne kazem da je to lose, nego brasa hoce da tunira iz fotelje, a narocito hoce da tunira a da ne pipne motor, ecu ili turbinu, a to je glupost, isto tako moze da se nazove tuniranjem i hrom retrovizori :)

Autoru:  webboy [ 20 Jun 2011 23:02 ]
Tema posta:  Re: potapajuca pumpa -> spoljasnja pumpa - C20LET

brasha je isto tako popravio reduktor "iz fotelje"....
A to da necu da pipnem ecu, motor ili turbinu... to te neko slago... tuniranje nije samo otici kod strucnjaka da ti ubudzi chip i nabiti konusni kajen filter... sve ima svoj redolsed.

Autoru:  pistre [ 20 Jun 2011 23:18 ]
Tema posta:  Re: potapajuca pumpa -> spoljasnja pumpa - C20LET

ne lupaj gluposti

Autoru:  serial [ 20 Jun 2011 23:23 ]
Tema posta:  Re: potapajuca pumpa -> spoljasnja pumpa - C20LET

pumpa koja puni na vise bara ima i veci protok goriva sto je ono najvaznije, moze da isporuci vise goriva i visokim obrtajima, pogotovo kad chipujes pomeras i blokadu, uglavnom je potrebna ova prica kod faze 3, kod 2 i 1 moze fabricka normalno da izgura... ali osnovno kod faze 3 je da se menja IC veci, vece dizne i jaca benz pumpa, druge svecice i tako dalje...

Autoru:  webboy [ 20 Jun 2011 23:27 ]
Tema posta:  Re: potapajuca pumpa -> spoljasnja pumpa - C20LET

Koliko znam.. fabricka LET pumpa ima 85lph, jel da?

Autoru:  serial [ 20 Jun 2011 23:47 ]
Tema posta:  Re: potapajuca pumpa -> spoljasnja pumpa - C20LET

ne znam tacno cifre...

Autoru:  kvcali [ 20 Jun 2011 23:53 ]
Tema posta:  Re: potapajuca pumpa -> spoljasnja pumpa - C20LET

Evo nadjoh neke podatke, videcu ima li jos neceg

Slika

Autoru:  kvcali [ 21 Jun 2011 00:00 ]
Tema posta:  Re: potapajuca pumpa -> spoljasnja pumpa - C20LET

I ovo

Slika

Autoru:  strokan [ 21 Jun 2011 00:02 ]
Tema posta:  Re: potapajuca pumpa -> spoljasnja pumpa - C20LET

sale nije obavezno da pumpa koja nabija jaci pritisak puni vise goriva...

Ali smanjenjem pritiska na pumpi, povecava se protok goriva... Znaci ako jedna pumpa puni na 6 bara 100l, i ako druga puni na 3,5 bara 100l naravno da je bolje uzeti ovu sa 6 bara i smanjiti pritisak na istoj, a ujedno i povecati protok goriva..

Autoru:  webboy [ 21 Jun 2011 00:15 ]
Tema posta:  Re: potapajuca pumpa -> spoljasnja pumpa - C20LET

Eto.. znaci ipak je razlika u godini proizvodnje.....

Elem, stock LET pumpa shiba 85 litara na sat.

Autoru:  serial [ 21 Jun 2011 00:40 ]
Tema posta:  Re: potapajuca pumpa -> spoljasnja pumpa - C20LET

dobro naravno ne mora da znaci da svaka tera vise, ali ako vec menjas naravno uzmes neku sa vecim protokom...

Autoru:  chile [ 21 Jun 2011 01:49 ]
Tema posta:  Re: potapajuca pumpa -> spoljasnja pumpa - C20LET

ako neka pumpa ima kapacitet 100l na 6bar kad je stavis na 4bar naravno da ce ispumpati vise od 100l
radio sam na testiranju pumpi sa reklamacija na test stolu
zanimljivo je da dosta pumpi koje su poprilicno stare nemaju vise ''dobar kapacitet''
ali ove nove pumpe sto se prodaju kod nas su zivo djubre mnogo reklamacija :seci:
nema potrebe juriti za pumpama sa starih audia i ostalih sistema sa ka glavama koji imaju veliki kapacitet
kad ima potapajuca walbro 255 kojoj je protok 255l pri 3bar otprilike :P

Autoru:  strokan [ 21 Jun 2011 01:50 ]
Tema posta:  Re: potapajuca pumpa -> spoljasnja pumpa - C20LET

i koliko to kosta ?

Ja sam planirao da uzmem neku potapajucu sa ka glave :D

Autoru:  webboy [ 21 Jun 2011 01:57 ]
Tema posta:  Re: potapajuca pumpa -> spoljasnja pumpa - C20LET

Ova Walbro 255 koju chile pominje je negde oko 100 usd koliko sam mogao da vidim na netu.... ja sam i postavio temu ovde, ali izgleda da nema predstavnika za Walbro u zemlji Srbiji :(
Izgleda da ce definitivno odluka pasti na nju... do sada nisam nasao kritike ni na jednom mestu, svi je hvale.

A jedan od glavnih problema opadanja protoka pumpe jeste i sam napon koji pumpa dobija... instalacije su stare, kontakti vise nisu novi, vecina je oksidirala... itd.. sve su to preduslovi da pumpa koja inace radi na 12V ili 13.5V... na kraju dobije jedva 11V napona... i naravno da tada ne moze da obezbedi deklarisanu kolicinu goriva.

Stranica 1 od 2 Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/