Opel Team Serbia
https://opelteamserbia.com/forum/

1.7D problem kod paljenja
https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=139&t=14389
Stranica 1 od 1

Autoru:  sloborad2006 [ 06 Apr 2011 20:02 ]
Tema posta:  1.7D problem kod paljenja

Imam problem sa paljenjem... radi se o motoru 1.7D ohc.. iz Vektre A. desava mi se da mi nece uvek mormalno upali :banghead: taj problem imam kod jutarnjeg paljenja. proverio sam sve... grejaci sam stavio nove, i nista, akumulator sam kupio pre pet meseci 70 i kusur Ah.. anlaser mi je dobar... elektricar je potvrdio! punjenje imam dobro.. proverio sam i rezervar... stvar je u tome da ne zeza uvek... nekad da nekad ne.. bude kad pali odlicno cak i zimi.. desavalo mi se da palim na -10 iz prve.. sad sumnjam u pumpu...


Molim nekog da mi preporuci nekog dobrog majstora koji moze sigurno da provali sta mu fali u okolini Krusevca, NIša, Paracina, Trstenika, Kraljeva... nekog u radijusu od 100km od Krusevca..


i ako ima neko neki savet sta da pogledam jos..

Autoru:  Godza [ 06 Apr 2011 20:52 ]
Tema posta:  Re: 1.7D problem kod paljenja

Koja je pumpa u pitanju Bosch ili Calova.

Autoru:  sloborad2006 [ 06 Apr 2011 21:55 ]
Tema posta:  Re: 1.7D problem kod paljenja

Bosch

Autoru:  Godza [ 06 Apr 2011 22:14 ]
Tema posta:  Re: 1.7D problem kod paljenja

Ako je motor presao kao sto kazes vise od 400.000km 99% je do samog tela bosch pumpe.

Rotaciona pumpa visokog pritiska ima samo jedan element pumpe, gorivo prolazi kroz napojni kanal i kroz otvor za kontrolu kolicine goriva u cilindar za razvod u komori visokog pritiska.
Pritisak stvoren u komori visokog pritiska otvara potisni ventil i gorivo se potiskuje kroz cevi do brizgaca (dizni).

Sto znaci da od habanja glave pumpe dolazi do ostecenja i samog tela usled loseg i nekvalitetnog goriva, i kada se bude pumpa otvorila vizuelnom kontrolom ce se utvrditi sta je u pitanju, ako za sve ove godine i pri ovoj kilometrazi pumpa nikada nije remontovana onda nemam reci, vec samo :respekt:

Autoru:  sloborad2006 [ 06 Apr 2011 22:52 ]
Tema posta:  Re: 1.7D problem kod paljenja

Hvala na savetu... ne preostaje mi nista drugo nego da odem kod bosiste!! auto je u sustini odrzavan do vrha..

Autoru:  alenatore [ 07 Apr 2011 12:35 ]
Tema posta:  Re: 1.7D problem kod paljenja

A da ti možda ne vraća gorivo u rezervoar.
Ako imaš nepovratni ventil ispred filtera otkači crevo sa
filtera i poslušaj da li 'srče' tj. da li vraća gorivo u rezervoar.
Ako srče menjaj!
Ako ga nemaš ubaci!!!
Imao sam isti problem na istom motoru.
Rešeno zamenom ventila.

Autoru:  sloborad2006 [ 07 Apr 2011 13:19 ]
Tema posta:  Re: 1.7D problem kod paljenja

nemam nepovratni ventil ispred filtera... a ne vraca mi gorivo.. prikacinjao sam flasu i nije vracalo u flashu..

Autoru:  kvcali [ 07 Apr 2011 13:25 ]
Tema posta:  Re: 1.7D problem kod paljenja

a koliko dugo je bila prikacena ta flasa, onako pitam mada mislim ipak da je pumpa

Autoru:  pakman [ 07 Apr 2011 17:26 ]
Tema posta:  Re: 1.7D problem kod paljenja

probaj sa ventilom al 99% je pumpa!

Autoru:  sloborad2006 [ 07 Apr 2011 21:24 ]
Tema posta:  Re: 1.7D problem kod paljenja

namestio sam je uvece... vozio malo!! ujutru sam palio da vidim sta se desava i u podne sam skinuo flasu...

Stranica 1 od 1 Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/