Opel Team Serbia
https://opelteamserbia.com/forum/

C20LET servo pumpa
https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=139&t=13262
Stranica 1 od 2

Autoru:  webboy [ 24 Jan 2011 12:36 ]
Tema posta:  C20LET servo pumpa

Eto drugari....
To sto smo se pistre i ja ispisali po BMW-u juce je imalo svoju cenu.

Naime, po povratku sa drifta, upalila se 4x4 lampica i izgubio sam servo. Naravno, odmah sam pomislio na najgore, tj. da je opet vriso prokleti dihtung i da je servo tecnost iscurela... Medjutim, nije bilo karakteristicnog zvuka (skvicanje svinje pred klanje) da servo pumpa vrti u prazno (bez tecnosti)... tacnije, nikakav cudan zvuk nije dopirao iz motornog prostora. Za svaki slucaj, stao sam sa strane i izvukao F19 (sto je sigurno, sigurno je). Tako sam dosao kuci i pustio problem da prenoci.

Jutros otvorim haubu, odvrnem cep za rezervoar servo tecnosti... vidim, kao da malkice fali. Zagledam pod auto, oko auta... nema tragova curenja (kada mi je bio vrisno dihtung, auto je stajao u bari servo tecnosti, cak i sutradan). Nadrukam kocnicu 25 puta da ispraznim akumulator pritiska... nivo servo tecnosti skoro da se nije pomerio. Dolijem servo tecnosti po PS-u i sa otvorenim poklopcem upalim motor da isteram vazduh. (jes da se po pravilu vazduh isteruje na onom malom sraficu elektro ventila, ali ajd sad... moze i ovako).

Motor radi, a na moje zaprepascenje servo tecnost miruje.... tj, nema onog uobicajenog komesanja tecnosti, kao da nema protoka..... probam volan, servo i dalje ne radi. Stavim sve na mesto, zatvorim haubu, provozam se malo... opet servo ne radi. Opet otvorim haubu, skinem poklopac.... nivo tecnosti nepromenjen i opet - nema komesanja. Okrecem volan levo desno, samo poneki mehuric izlazi, ali nema ni znaka protoka servo tecnosti, niti se cuje kako se pumpa napinje. I dalje, nigde oko ili ispod auta, nema apsolutno nikakvog traga curenja.

E sad, obzirom da smo na driftu drzali pun gas i motali pun levi/desni.... osecam da je servo pumpa riknula (posto opisana situacija joj nikako ne odgovara).

Da li neko ima jos neku ideju?

Koliko moze da kosta servo pumpa za LET?

Jel odgovara pumpa i sa drugih modela ili mora da bude bas za LET?

Jel moze pumpa da se reparira (jel postoje delovi pumpe koji se menjaju?) ili mora da se zameni komplet?

Autoru:  bozza [ 24 Jan 2011 14:40 ]
Tema posta:  Re: C20LET servo pumpa

mnogo ste vi azdisali gore u beograd :dedica:

daj sad 100e za popravku,za vase zimske carolije umesto klincima da kupis cipele

Autoru:  bata [ 24 Jan 2011 14:46 ]
Tema posta:  Re: C20LET servo pumpa

Ima polovnih pumpi cena je oko 50 eura ja sam skoro menjao :)

Autoru:  webboy [ 24 Jan 2011 14:48 ]
Tema posta:  Re: C20LET servo pumpa

Uzecu od calibrice servo pumpu.... samo da mi Godza potvrdi da li su iste za XEV i za LET.

Autoru:  webboy [ 24 Jan 2011 14:50 ]
Tema posta:  Re: C20LET servo pumpa

Ne brini bozo..... jesam budala sto se kola tice, ali klinci nisu ni bosi, ni gladni, ni zedni zbog toga :D

Autoru:  bozza [ 24 Jan 2011 14:55 ]
Tema posta:  Re: C20LET servo pumpa

verujem da su ti deca i nahranjena i obucena,ali nemoj da me pogresno svatis.
ali po mojoj logici suludo je izivljavati se nad svojim autom,a posle da pucas na popravke. da je auto "drzavni" pa bih nekako i shvatio.
a sa druge strane zelis ga u fabrickom stanju

muku mucis do jedno resis,i opet ista prica. da ti je crko 4x4 shvatii o bi sta ti ja sad pisem
ali to je tvoj izbor...

Autoru:  webboy [ 24 Jan 2011 15:00 ]
Tema posta:  Re: C20LET servo pumpa

Ma meni je jasno sta ti meni pricas :respekt: .... ali neke stvari ne znas dok ne probas.
Meni auto ne treba za posao (jebes ga, radno mesto mi je 3 metara od kreveta), niti mi je kljucna stvar u zivotu (imamo drugi auto u kuci).

Sigurno se ovako ne bih ponasao da mi posao zavisi od automobila.

Autoru:  bozza [ 24 Jan 2011 15:04 ]
Tema posta:  Re: C20LET servo pumpa

evo da nebi cekao gorana,imas tri vrste servo pumpe zavisno kakav ih kais pokrece i kakav ih nosac drzi.
dve su sa klinastom remenicom a jedna je za pk kais
i sve tri pasuju i ugradjivale su se na C20NE C20XE X20XEV C20LET

Autoru:  webboy [ 24 Jan 2011 15:18 ]
Tema posta:  Re: C20LET servo pumpa

Fala vi gosn. Bozidare :)
Kontam da je kod mene ona vrsta sto ide na PK

Negde sam na netu iscackao da se valjda razlikuju i po tome da li auto ima ili nema klimu..... mada kontam da to nema veze sa samom pumpom, nego sa duzinom PK kaisa. Inace, i moja i calijeva imaju klimu, pa su valjda iste ako se i to gleda.

Autoru:  webboy [ 24 Jan 2011 15:19 ]
Tema posta:  Re: C20LET servo pumpa

E da... i jel ima neka varijanta (sa mozda nekog drugog auta) jace servo pumpe.. tj. izdrzljivije?

Autoru:  bozza [ 24 Jan 2011 15:23 ]
Tema posta:  Re: C20LET servo pumpa

nema na cemu hvala :D
pumpa nema veze sa klimom ali ima veze duzina kaisa. mada ti kais neces menjati

webboy je napisao:
E da... i jel ima neka varijanta (sa mozda nekog drugog auta) jace servo pumpe.. tj. izdrzljivije?


nemoj ovog puta,molim te :ludilo:

Autoru:  bata [ 24 Jan 2011 15:26 ]
Tema posta:  Re: C20LET servo pumpa

Nemoj sa drugog auta , nece biti fabrika :ludilo2: tebi treba ova za PK

Autoru:  webboy [ 24 Jan 2011 15:29 ]
Tema posta:  Re: C20LET servo pumpa

Pa da... dobro sam skonto, pumpe su iste, samo je razlika u duzini PK kaisa.... imam i nov, rezervni PK kais... pa kad je bal, nek je na vodi :)

Autoru:  Godza [ 24 Jan 2011 16:12 ]
Tema posta:  Re: C20LET servo pumpa

Kao sto je boza napisao ima tri razlicite pumpe za servo volan, za pk kais i klinasti kais, do 92 godista i od 93 godista .

tako da u tom slucaju ako su godista iznad 1993 onda pasuju 99%.

A ovo sto se drifta tice sa automobilima starim po dvadeset i kusur godina je dobro za: izbijanje semeringa radilice, uljne pumpe, bregastih ososvina lomljenje kucista menjaca, prezubljavanja zupcastih kaiseva i lanaca motora.

Inace svakodnevna pojava modernog nacina zivota i izivljavanja, naravno ko je dzek cutace i platice, ko nema nalazice mnogo izgovora, a obicno ide kako mu je majstor nesto sjebao ili mu je uvalio lose ulje ili neoriginalni kais itd, a u 99% slucajeva su tatini i mamini sinovi.

Autoru:  webboy [ 24 Jan 2011 16:44 ]
Tema posta:  Re: C20LET servo pumpa

Ja nemam izgovore... ja ZNAM kako sam sjebo servo pumpu :)
Istina, ocekivao sam da rikne pogon, a ne servo pumpa... ali svejedno, zanimalo me je koje su granice izdrzljivosti.

Autoru:  bozza [ 24 Jan 2011 18:01 ]
Tema posta:  Re: C20LET servo pumpa

to znaci da si pogon dobro namestio ako je riknulo nesto drugo... :D

Autoru:  webboy [ 24 Jan 2011 18:06 ]
Tema posta:  Re: C20LET servo pumpa

bozza je napisao:
to znaci da si pogon dobro namestio ako je riknulo nesto drugo... :D


Tja.. to samo znaci da sam ponovo nasao najslabiju kariku :D :D :D

Dakle.... ima li neko predstavu o nekoj izdrzljivijoj varijanti servo pumpe?

Autoru:  kvcali [ 24 Jan 2011 18:07 ]
Tema posta:  Re: C20LET servo pumpa

I jos nesto, iako cali dobro izgleda, ipak je presla skoro 200.000k km i pored let motora ipak je to obicna verzija putnicke vectre sa minimalnim modifikacijama ka sportskom autu, tako da je u startu dolazilo do stednje na kvalitetu i izdrzljivosti delova , nazalost kao sto ce i nova calibra biti bazirana na putnickoj insigniji, eh kada bi to bio porsche ne bi kostalo 5x manje

Autoru:  webboy [ 24 Jan 2011 18:09 ]
Tema posta:  Re: C20LET servo pumpa

Sve je to meni jasno.... ali trenutno me zanima koja bi servo pumpa mogla da se ubaci umesto fabricke, a da bude izdrzljivija?

Autoru:  kvcali [ 24 Jan 2011 18:16 ]
Tema posta:  Re: C20LET servo pumpa

ja bih licno osacovao kakve su pumpe sa BMW ili MB-a i to sa serije 7 ili S klase iz devedesetih godina, ako je nesto mocno onda je na njima to bilo, ako su po dimenzijama prihvatljive onda ostaje da ti metalostrugar koji ima nesto u glavi, citaj neki koji cini cuda napravi nosac po meri. Jos ti preostaje da se pre svega toga raspitas koliki su pritisci na izlazima obe pumpe i da li mogu nekako da se usklade. I ta pumpa treba da bude u odlicnom stanju, uz sva predhodna slaganja pa da to potraje vecno. mada nista nije vecno i sam znas.... :D

Autoru:  webboy [ 24 Jan 2011 18:27 ]
Tema posta:  Re: C20LET servo pumpa

hmmm.. pitam se da li bi odgovarala pumpa sa nekog kamiona.....

Realno, mnogo vise treba da izdrzi pumpa koja treba da okrene tockove na necemu sto je tesko nekoliko tona, nego ova pumpa na kalibri koja okrece pod teretom od nesto preko 1 tone.

Dobro sad, pritisak ide na prednje tockove, tako da se ne moze uzimati u ozbir ukupna masa vozila... ali shvata se poenta.

Autoru:  kvcali [ 24 Jan 2011 18:32 ]
Tema posta:  Re: C20LET servo pumpa

Motori ovih kola su napred i masa je napred, tockovi su sirine 225>, kvalitet najbolji, ali pitanje je da li tebi to treba, ja bih licno isao na remont te tvoje stare, tj. ostavio samo kuciste sve ostalo da ide novo lezajevi, semerinzi radno kolo, i onda imas novu pumpu.

Autoru:  webboy [ 24 Jan 2011 18:42 ]
Tema posta:  Re: C20LET servo pumpa

Nije to problem.... vec sam se snashao za polovnu dok ne stigne nova. (Naruchujem iz AutoIten-a, iz Svice)

Ovo je sad vise kao diskutovanje o mogucnostima unapredjenja postojeceg servo sistema. tj. pumpe.

Autoru:  kvcali [ 24 Jan 2011 18:44 ]
Tema posta:  Re: C20LET servo pumpa

E pa ako je tako onda razmislja u ovom pravcu.
koliko je nova ta u CH.

Autoru:  webboy [ 24 Jan 2011 18:45 ]
Tema posta:  Re: C20LET servo pumpa

445 Swiss francs = 342.590973 Euros

Stranica 1 od 2 Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/