Opel Team Serbia
https://opelteamserbia.com/forum/

Problem sa paljenjem
https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=139&t=12681
Stranica 1 od 1

Autoru:  Lazarbgd [ 08 Dec 2010 14:06 ]
Tema posta:  Problem sa paljenjem

Za pocetak pozdarv svima.
Evo ovako kupio sam pre par dana Astru 20 DTI_16V
Imao je od samog pocetka problem sa falsh vazduhom itd tako da su zamenjene gumice da diznama, al ima i neki vrag (ventil) u bosh pumpi koji je od stajanja malo zapeko al ne skroz, e sad problem je kad ocu da ga upalim upali na kartk (2sec) i ugasi se i nema shanse da upali vishe, reko mi je prijatelj iz servisa da se girivo vrati nazat u rezervoar itd tako da sam na dovod kod filtera nafte stavio nepovratni ventil, pilo je vodi malo, ajde poceo sam i da parkiram na nizbrdo al to pije vodu na najvishe 8 sati preko toga ni tad nece.
Reko mi je drugar koji inace radi mehaniku i ima servis u mirijevu, da neki modeli tih dizel astri imaju elektricnu pumpu u rezervoaru i da bi bilo super kad bi nju nashao, e sad ja vas sve pitam da mi kazete ako znate naravno, za koji opel da trazim el pumpu za naftu da li da trazim pumpu za rezervoar ili da trazim bilo kakvu el pumpu za nafrtu koju bi moga da stavim na dovod.
Ja ne znam ni gade bi mogao da nadjem tu pumpu tj tu el pumpu koja pumpa od 0.7 do 1 bar.
Mogao bi bosh pumpu da servisiram al ni to nije trajno. Zato ajde da cujem vasha mishljenja i preporuke.
Zahvaljujem u napred

Autoru:  Lazarbgd [ 11 Dec 2010 12:56 ]
Tema posta:  Re: Problem sa paljenjem

Evo cisto da ako ne daj boze neko bude ima problem sa flash vazduhom i navlacenjem goriva do filtera goriva itd, kao i one gluposti ne parkrati nizbrdo, Resho sam problem tako shto sam ugradio potpajucu pumpu u rezervoar i vremenski relej tako da drzi oko 30 sec kad dam kontakt i nakon toga ugasi pumpu, inace pumpa je od benzinca valjda 1.6 i koshta 4 000din.
:cheers:

Stranica 1 od 1 Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/