Opel Team Serbia
https://opelteamserbia.com/forum/

sporo grejanje c20xe
https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=139&t=12076
Stranica 1 od 1

Autoru:  daner [ 23 Okt 2010 03:58 ]
Tema posta:  sporo grejanje c20xe

nishta mi nije jasno :banghead: :ludilo:

evo danas temp 4 stepena ... trebam da predjem 2 km da bi auto postigao temp od 30 stepeni tj tad mi prebacuje na plin ,...

al ajd .. predjem ja 10-11 km i dodjem kuci i skala josh ni mrdnula .. dignem haubu pipnem hladnjak donja strana vruca gornja hladna (kako to moze ne znam )

ostavim ja auto reko bash da vidim koliko ce mu trebati da upali ventilatore ...

i cekam i cekam i posle 10 min cekanja poce i gornji deo hladnjaka biti vreo (termostat otvorio) i tek kad je skala doshla izmedju one crte posle 90 i 110 upalishe se i ventilatori

ispade da posle 10-11 predjenih km i 10 min rada u leru auto postigne radnu temp... nekako mi previse to sporo i kako moze pola hladnjaka biti vruce a pola hladno kad je termostat zatvoren??

Autoru:  MANTA GT/E [ 23 Okt 2010 04:33 ]
Tema posta:  Re: sporo grejanje c20xe

pa termostat poceo da otavra ne otvori on bas odjednom ... hladno je vreme ne moze motor tako brzo da se ugreje meni ne dolazi ni do 80 moracu da menjam termostat..

Autoru:  Perkele [ 23 Okt 2010 09:19 ]
Tema posta:  Re: sporo grejanje c20xe

@Daner, pa najbolje da ce ti cim upalis biti 90 stepeni! :banghead:

Autoru:  dario opel kadett [ 23 Okt 2010 10:40 ]
Tema posta:  Re: sporo grejanje c20xe

c20xe tesko dize temperaturu,meni se samo jednom upalio ventilator i to u mostaru na semaforima i uz turazu kad je bilo preko 42 C....

Autoru:  Andrej [ 23 Okt 2010 11:51 ]
Tema posta:  Re: sporo grejanje c20xe

Malo je hladnije vreme pa teže diže temperaturu.
Zatvoreni sistem hlađenja funkcioniše tako da rashladna tečnost, kada je termostat zatvoren, cirkuliše vodom kratkog toka, što znači da ne prolazi kroz gornje kratko crevo na termostatu nego sporednim tokom kruži ponovo kroz motor tj. fizička barijera postoji na gornjem crevu dok je na donjem crevu voda iz motora u kontaktu sa vodom u hladnjaku. Otud prvobitno zagrevanje donjeg dela hladnjaka sve dok se termostat ne otvori, od tog momenta tečnost cirkuliše, pogonjena pumpom, iz pravca motora u gornji deo hladnjaka, prolazi kroz saće na dole i preko dužeg ( donjeg ) creva se vraća u blok motora. Što za posledicu ima topliji gornji deo hladnjaka kada je termostat otvoren tj. kada je ostvarena radna temperatura.

Ventilator ti dobro pali.

Citiram te: "evo danas temp 4 stepena ... trebam da predjem 2 km da bi auto postigao temp od 30 stepeni tj tad mi prebacuje na plin ,...
al ajd .. predjem ja 10-11 km i dodjem kuci i skala josh ni mrdnula .. dignem haubu pipnem hladnjak donja strana vruca gornja hladna (kako to moze ne znam )"


Nešto mi tu nije jasno, da li ti i dalje prebacuje na plin posle 2 kilometra?
Ili je i vreme prebacivanja odloženo, sporijim zagrevanjem motora?

Kakav ti je branik, tj. kalibrini branici imaju restrikciju vazduha na gornjem otvoru, koja se skida za vreme letnjih meseci i vraća zimi, zarad boljeg hlađenja / grejanja motora.

Autoru:  daner [ 23 Okt 2010 16:59 ]
Tema posta:  Re: sporo grejanje c20xe

pa prebaci mi na plin posle 2 km a branik je ovakav

http://www.postimage.org/image.php?v=gxnrldA

Autoru:  dzony [ 23 Okt 2010 17:02 ]
Tema posta:  Re: sporo grejanje c20xe

Samo ti fali nalepnica mihajl shumaher :ludilo:

Autoru:  pistre [ 23 Okt 2010 17:20 ]
Tema posta:  Re: sporo grejanje c20xe

nije ni cudo sto ne moze da ti se zagreje motor :D jel vidis kolike rupcage ima branik :)

Andrej, zar plastiku na masci nema samo c29ne, dok ostali motori fabricki nemaju nju zbog hladjenja, otud i podatak da samo 8v ima koef. aerodinamicnosti 0.26, dok ostale kalibre imaju kao i vektra a 0.29 ?

Autoru:  daner [ 23 Okt 2010 18:53 ]
Tema posta:  Re: sporo grejanje c20xe

jbg skinucu branik i napraviti od poliestera neki tuki da iznutra zachepim branik pa ce se videti shta i kako .. a onu gore rupu cu ostaviti otvorenu

Autoru:  Andrej [ 23 Okt 2010 20:27 ]
Tema posta:  Re: sporo grejanje c20xe

Pistre, ne znam. :postovanje: Prvi put čujem za taj podatak, mada ruku na srce, to nisam ni proučavao.
Isto tako, ko od nas vozi branik koji je izašao zajedno sa našim autom iz fabrike. Ja prvi - ne. Do sada sam ih promenio 4 komada. :)

Daner, čim ti prebaci posle 2 km, sve je ok jer se obično postavlja granica na 30 do 40 stepeni isparivača. E sad, tu negde je i temperatura motora. Možda ti laže davač temperature za tablu.

Sve u svemu, ja tu ništa ne bi dirao. :D

Autoru:  daner [ 23 Okt 2010 20:44 ]
Tema posta:  Re: sporo grejanje c20xe

ma taj pokazivac na calibri nije ni za q..... jbt kucishte termostata vrelo nemogu prst staviti on josh pokazuje da je hladan motor ...

zamenim sat, zamenim davac i opet isti q.... glupavo su ga napravili

Autoru:  kvcali [ 23 Okt 2010 21:00 ]
Tema posta:  Re: sporo grejanje c20xe

davac ima spor odziv a i pokazuje fabricki manje nego sto stvarno jeste.
Inace ja imam grejanje zimi tek kad predjem min 7-8 km i to tek pomalo, a tek posle 10 dostize radnu temperaturu.Ovo je podatak na otvorenom, u gradu malo brze ali da bi imao grejanje moram da predjem bar 5 km.

Autoru:  daner [ 23 Okt 2010 22:57 ]
Tema posta:  Re: sporo grejanje c20xe

treba staviti el ventil na spoju one plasticne cevi i creva shto ide na hladnjak, i ventil povezati na lupam termo prekidac.. i kad se postigne radna temp da otvara...

time bi se grejala mnoogo manja kolicina vode i motor bi duplo brze dostigao radnu temp ...
jbg to je samo teorija .. a i gde naci takav ventil .. vrlo rado bih experimentisao ... jer postojece nije dobro resenje ...

Autoru:  pistre [ 23 Okt 2010 23:36 ]
Tema posta:  Re: sporo grejanje c20xe

da kakvi debili sirom autoindustrije nisu se toga setili a toliko dugo proizvode kola :seci:

ima i web jednu ideju za tunel ako hoces da cujes :D

Autoru:  strokan [ 23 Okt 2010 23:38 ]
Tema posta:  Re: sporo grejanje c20xe

Meni motor dok dostigne radnu temp u gradu predjem 10km :D

Salim se, nije bas toliko ali mu poprilicno treba da se zagreje, a narocito kad je hladno.

Autoru:  pistre [ 23 Okt 2010 23:41 ]
Tema posta:  Re: sporo grejanje c20xe

pa kao i svakom sus motoru

Autoru:  strokan [ 23 Okt 2010 23:42 ]
Tema posta:  Re: sporo grejanje c20xe

Normalno. To je prirodan proces i ne treba tu nista dirati :ots:

Autoru:  kvcali [ 23 Okt 2010 23:43 ]
Tema posta:  Re: sporo grejanje c20xe

Pug 306 1.4 greje posle 2 km dal njemu nesto ne radi ili tako treba ne znam ali greje odma samo tako

Autoru:  pistre [ 23 Okt 2010 23:44 ]
Tema posta:  Re: sporo grejanje c20xe

ma greje i moj ali opet daner hoce webasto grejanje a to kosta

Autoru:  daner [ 24 Okt 2010 03:37 ]
Tema posta:  Re: sporo grejanje c20xe

ma nije meni samo zbog grejanja ... i plin bi brze palio a i zdravije je za motor da brze nagura radnu temp ..

ma gledao sam dosta kola i sva 3x brze nabiju temp nego calibra ...

Autoru:  Andrej [ 24 Okt 2010 08:02 ]
Tema posta:  Re: sporo grejanje c20xe

Samo menjajte ulje na vreme i ne cepajte hladan motor. U takvim uslovima svaki xe izgura i po 400.000km bez otvaranja.

Autoru:  webboy [ 25 Okt 2010 00:56 ]
Tema posta:  Re: sporo grejanje c20xe

pistre je napisao:
da kakvi debili sirom autoindustrije nisu se toga setili a toliko dugo proizvode kola :seci:

ima i web jednu ideju za tunel ako hoces da cujes :D


Jao jebo te tunel za kardan od pleksiglasa :D :D :D

Ali evo, daner to moze da izvede lakse nego ja, nema kardan , a ima tunel :) Kad mogu da prave panorama krov, moze i on da ima panorama pod :)

Inace... ocu ja ovakav prednji branik za zimu.... samo da ga ojacam nekim limom i bole me tuki za sneg, ocisticu ga ocas posla :)

Autoru:  dzony [ 25 Okt 2010 01:03 ]
Tema posta:  Re: sporo grejanje c20xe

Ma ti cistis viljuskama :P

Autoru:  pistre [ 25 Okt 2010 01:39 ]
Tema posta:  Re: sporo grejanje c20xe

e ludaci :ludilo:

Autoru:  daner [ 25 Okt 2010 13:32 ]
Tema posta:  Re: sporo grejanje c20xe

imam 'grtalcu" napred xaxaxaaxa

Stranica 1 od 1 Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/