Opel Team Serbia https://opelteamserbia.com/forum/ |
|
Kupovina motora https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=139&t=12016 |
Stranica 1 od 1 |
Autoru: | Ognjen86 [ 17 Okt 2010 22:07 ] |
Tema posta: | Kupovina motora |
U cemu je konkretno razlika izmedju 18e i c20ne motora. Znam za kubikazu ![]() ![]() |
Autoru: | bozza [ 17 Okt 2010 23:06 ] |
Tema posta: | Re: Kupovina motora |
18e ima veci maksimalni obrtni momenat (5800) u odnosu na c20ne (5600) ali na veci broj obrtaja ostvaruje snagu (4.000) i odnosu na c20ne (3000). ostvarena snaga mu je manja u odnosu na c20ne. ostvarena snaga za c20ne 175nm a za 18e 151 nm. takodje ima razlike u sistemu koji koristi za ubruzgavanje (le jetronic),ima klasicni razvodnik,nema senzor radilice i lamda sondu naravno,malo manje je kubikaze pa motor ima "manja p;ica" kad treba da se nagazi uzbrdo,ali nije nikakva strasna razlika. izmedju te dve kubikaze bolje je uzeti 2.0 jer je registracija skoro ista |
Autoru: | Mare [ 17 Okt 2010 23:54 ] |
Tema posta: | Re: Kupovina motora |
bozza je napisao: 18e ima veci maksimalni obrtni momenat (5800) u odnosu na c20ne (5600) ali na veci broj obrtaja ostvaruje snagu (4.000) i odnosu na c20ne (3000). Nisam baÅ¡ najbolje razumeo reÄenicu. ![]() Valjda 18e na većem broju obrtaja ostvaruje maksimalnu snagu (na 5800 u odnosu na 5600 kod c20ne), ali zato i na većim obrtajima ostvaruje maksimalni obrtni momenat (na 4000 u odnosu na 3000 kod c20ne). Jel sam u pravu? ![]() |
Autoru: | bozza [ 18 Okt 2010 00:20 ] |
Tema posta: | Re: Kupovina motora |
makimalni broj obrtaja motora i broj obrtaja na kojem se ostvaruje najbolje iskoriscenje motora u nm nije isto ![]() ![]() bozza je napisao: 18e ima veci maksimalni obrtni momenat (5800) u odnosu na c20ne (5600) ali na veci broj obrtaja ostvaruje snagu (4.000) i odnosu na c20ne (3000). ovo sto sam ja napisao ukratko znaci da motor c20ne na manjim obrtajima u odnosu na 18e ima najbolje iskoriscenje u nm pogresno sam napisao gore,motor 18e na 4800 ostvaruje najbolje iskoriscenje od 151nm mada motor 18e ima zanimljiv dijagram,maltene ima dve krive jedna na 3.000 druga na 4800 ali sa manom da ima manje nm,dok c20ne ima samo jednu krivu na 3.000 obrtaja i vise nm to je ono sto sam gore napisao da 18e ima "manja pluca" u odnosu na c20ne |
Autoru: | Mare [ 18 Okt 2010 00:34 ] |
Tema posta: | Re: Kupovina motora |
bozza je napisao: ovo sto sam ja napisao ukratko znaci da motor c20ne na manjim obrtajima u odnosu na 18e ima najbolje iskoriscenje u nm pogresno sam napisao gore,motor 18e na 4800 ostvaruje najbolje iskoriscenje od 151nm to je ono sto sam gore napisao da motor ima mala pluca u odnosu na 2.0 E tako već može. ![]() |
Autoru: | bozza [ 18 Okt 2010 00:35 ] |
Tema posta: | Re: Kupovina motora |
malo sam konfuzno napisao ali mislio sam drugacije ![]() |
Autoru: | Ognjen86 [ 18 Okt 2010 07:59 ] |
Tema posta: | Re: Kupovina motora |
Ok ljudi, znaci bolje je uzeti c20ne, koja je ralika u registraciji? Mada mi se svidja i kriva od 18e ![]() |
Autoru: | bozza [ 18 Okt 2010 08:56 ] |
Tema posta: | Re: Kupovina motora |
lepa je kriva od 18e ali manje za 20 nm ostvarije a to nije malo,a i moras da ga silujes u visoke obrtaje da bi postigao nabolje iskoriscenje. registracija za 18e je 17.700 a za c20ne 18.500. |
Stranica 1 od 1 | Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |