Opel Team Serbia
https://opelteamserbia.com/forum/

Radni pritisak turbine na C20LET
https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=139&t=11972
Stranica 1 od 2

Autoru:  shone190 [ 14 Okt 2010 20:06 ]
Tema posta:  Radni pritisak turbine na C20LET

Jel' zna neko koliki je fabricki radni pritisak turbine na C20LET motoru i koliki je u overboost rezimu?

Danas sam bio kod Ivana u Rasic centru na atestiranju gasa i pita me jel' znam sta mi je radjeno na motoru posto auto ide kao nenormalan i radni pritisak turbine je 1,2 bara. U overboost-u nije ni gledao :). Auto kada sam kupio receno mi je da je sve fabricki na njemu, ali malo mi je cudno da ide ovako dobro sa "samo" 204KS, pa reko' da vidim hocu li sa Phase 2 chip-om koji sam porucio smanjiti snagu :)

Autoru:  kvcali [ 14 Okt 2010 20:27 ]
Tema posta:  Re: Radni pritisak turbine na C20LET

Fabricki sigurno nije 1.2, mislim da je oko 0.8, aj pogledacu pa javljam ali je svakako manji od 1

Autoru:  Godza [ 14 Okt 2010 20:37 ]
Tema posta:  Re: Radni pritisak turbine na C20LET

To je fabricki pritisak 0.7 do 0.8 bara.

Autoru:  webboy [ 14 Okt 2010 20:39 ]
Tema posta:  Re: Radni pritisak turbine na C20LET

Ja cak mislim da je ok 0.6 bara.. imam negde zapisano to.

Autoru:  shone190 [ 14 Okt 2010 20:47 ]
Tema posta:  Re: Radni pritisak turbine na C20LET

Sta je onda ovo kod mene sa 1,2 bara, Bog zna :?:

Autoru:  kvcali [ 14 Okt 2010 20:52 ]
Tema posta:  Re: Radni pritisak turbine na C20LET

Web to zna, sad ce da ti kaze, ali mislim da se to moze prestelovati na "West gejt" ventilu ili mozda gresim

Autoru:  speedfreak [ 14 Okt 2010 21:11 ]
Tema posta:  Re: Radni pritisak turbine na C20LET

to kod tebe je mozda phase 1 ili 2

evo ti mali hint
phase 1

These chipset will raise your engines output to 260BHP
This gain is achievable on a good standard engine and OE turbo & intercooler

The boost pressure is increased to 0.95 bar (13 psi) with a maximum over boost of 1.3 bar (18 psi).

The rev limit is also raised to 7250 RPM.

And fuel Pressure is set to 3 Bar (standard C20LET Regulator Pressure)

Phase 2

These chipset will raise your engines output to 280BHP
This gain is achievable on a good standard engine and OE turbo

But requires fitment of a FMIC or adequate Chargecooler

The boost pressure is increased to 1.0 bar (14.5 psi) with a maximum over boost of 1.3 bar (18 psi).

The rev limit is also raised to 7350 RPM.

And fuel Pressure is set to 3.5 Bar (0.5 bar over a Standard Pressure)

Autoru:  shone190 [ 14 Okt 2010 21:21 ]
Tema posta:  Re: Radni pritisak turbine na C20LET

Da, ali kod mene je konstantno 1.2 bara, a ovde koliko vidim na Phase 1 je 0.95 bara, a kod Phase 2 je 1 bar sto je znatno manje.

Autoru:  speedfreak [ 14 Okt 2010 21:27 ]
Tema posta:  Re: Radni pritisak turbine na C20LET

pa pod uslovom da ti radi vetil za regulaciju pritiska
onda imas normalan pritisak i overboost
pogleadj da nije mozda iskljuen
crkava to kod opela :)

Phase 3

These chipset will raise your engines output to 300BHP
This gain is achievable on a good standard engine and OE turbo & FMIC intercooler

I would also advise fitment of a uprated actuator at this level

The boost pressure is increased to 1.15 bar (16.5 psi) with a maximum over boost of 1.4 bar (20 psi).

The rev limit is also raised to 7500 RPM.

And fuel Pressure is set to 4.5 Bar (1.5 bar over Standard Pressure)

Also at this stage fitment of a Hybrid Turbo will certainly be of benefit as the standard turbo will be on borrowed time if pushed hard for long periods Cry

Autoru:  sreto [ 14 Okt 2010 21:29 ]
Tema posta:  Re: Radni pritisak turbine na C20LET

e ovako serijala ti je 0.6 sa overboostom na 0.8,sve preko jedan bar bi ti potrgalo sarafe na klipnjacama ako nisu arp a i klipnjace bi stradale ako nisu kovane,faza dva je na 0.9 sa 1,2 overboosta koji traje kratko i nije opasan kao konstantni pritisak,....
cim ste mjerili pritisak

Autoru:  webboy [ 14 Okt 2010 21:35 ]
Tema posta:  Re: Radni pritisak turbine na C20LET

Nije bas da se slazem sa ARP-ovim srafovima.... ali to je za drugu temu...

Elem, proverih, radni pritisak fabrickog LET-a je 10PSI, odnosno 0.6 bara.

Na vejst gejtu (wastegate) se u principu podesava brzina dostizanja radnog pritiska, ali i sam konacni pritisak.... obicno je to jedan od prvih koraka tuninga (i sjebavanja motora) kod boy-racer verzije LET motora ;)

A steluje se obicnim kljucem (ne znam koji broj) na maticama poluge za vejst gejt i lako je dostupan. (mislim da kod meen u garazi ima i slika actuator-a sa wastegate-om)

Autoru:  speedfreak [ 14 Okt 2010 21:35 ]
Tema posta:  Re: Radni pritisak turbine na C20LET

@sreto

phase 3 drzi 1,3 bar na 10000 % STANDARDNOM MOTORU
bude oko 300 ks sa nasim brljavim gorivom

svirne samo dihtung glave posto je obican klingerit

Autoru:  shone190 [ 14 Okt 2010 21:37 ]
Tema posta:  Re: Radni pritisak turbine na C20LET

E sad mi tek nista nije jasno :):):)

Negde malopre naleteh da overboost traje dok se usisani vazduh ne pregreje i onda se pritisak turbine spusta na "radni" pritisak. Koliki je fabricki overboost jel' zna neko i koliko dugo moze da traje uopste?

Autoru:  webboy [ 14 Okt 2010 21:41 ]
Tema posta:  Re: Radni pritisak turbine na C20LET

Ah.. pa ja tek sad vidim koji je auto u pitanju.

Nisi valjda stvarno mislio da je neko prepakovao FABRICKI LET u kadetta??

Autoru:  shone190 [ 14 Okt 2010 21:44 ]
Tema posta:  Re: Radni pritisak turbine na C20LET

Hahah, pa tako mi je vlasnik rekao, ne znam sto bi slagao tako nesto :)

Autoru:  sreto [ 14 Okt 2010 21:45 ]
Tema posta:  Re: Radni pritisak turbine na C20LET

speedfreak je napisao:
@sreto

phase 3 drzi 1,3 bar na 10000 % STANDARDNOM MOTORU
bude oko 300 ks sa nasim brljavim gorivom

svirne samo dihtung glave posto je obican klingerit

1,3 overboosta ili ili radnog pritiska

Autoru:  speedfreak [ 14 Okt 2010 21:47 ]
Tema posta:  Re: Radni pritisak turbine na C20LET

a kakav je ne fabricki let ? ?

opet kazem ,pogledaj imas li uopste povezan solenoid za kontrolu pritiska

tj,pogledaj gde ti idu creva od wastegate-a ,
ako crevo ide negde na usis onda je izbacen solenoid

posto je solenoid jedina veza turbine i ecu-a,ecu ce smanjti pritisak,ali ako solenoid nije spojen to se nece desiti

Autoru:  shone190 [ 14 Okt 2010 21:53 ]
Tema posta:  Re: Radni pritisak turbine na C20LET

Imas li mozda neku sliku solenoida, da vidim kako izgleda i gde stoji uopste :)

Autoru:  sreto [ 14 Okt 2010 21:54 ]
Tema posta:  Re: Radni pritisak turbine na C20LET

ne vjrujem da je imao toliko srece da se motor ne razleti ako nije ecu cipova,pre mislim da im nevalja uredjaj cim su mjerili pritisak pa da nije tacan bio,turbo ne prasta pogreske



http://www.google.ba/imgres?imgurl=http ... 29,r:0,s:0
u donjem ljevom cossku ti je slika ventila

Autoru:  pistre [ 14 Okt 2010 21:55 ]
Tema posta:  Re: Radni pritisak turbine na C20LET

prvo idi da ti neko sa sigurnoscu izmeri pritisak a ne plinadzije jer je verovatno greska

Autoru:  sreto [ 14 Okt 2010 21:57 ]
Tema posta:  Re: Radni pritisak turbine na C20LET

kupi manometar i provuci crjevo od vacuma stavi racvu i izmjeri sam za prvu ruku

Autoru:  speedfreak [ 14 Okt 2010 22:02 ]
Tema posta:  Re: Radni pritisak turbine na C20LET

na eds phase 3 bi trebao da podigne pritisak do 1,5 drzi valjda par sec i spusti na 1,3

bas zbog tog variranja pritiska se desi da rokne dihtung tj tih 1,5 mu bude puno

taj je motor nekad bio nov kada je radjen chip za njega ,a sada su vec svi pohabani :)

verovatno da je vec chipovan,ali iskreno dok se chip ne iscita i ne uporedi sa standardnim ili phase 1,2 ili 3 nista od sigurnosti

decak u britanij
http://www.vauxhallownersnetwork.co.uk/ ... r-VMAX-%29

plinski komp mora da vidi pritisak,ima svoj map senzor,tako da mislim da nije pogresio

vise bi se cudio da je u pitanju neka chin chin boost cukica

Autoru:  shone190 [ 15 Okt 2010 09:23 ]
Tema posta:  Re: Radni pritisak turbine na C20LET

Ne verujem ni ja da je plinski kompjuter pogresno izmerio pritisak turbine, ali otici cu sutra ponovo da proverim. Pogledacu i imam li taj ventil/solenoid uopste, a ako nista ne pomogne jedino mi preostaje da sacekam Phase 2 da stigne pa da ih utaknem i vidim sta se onda desava :)

Jel' ima mozda neko neki manual za C20LET motor da mi posalje na mail ili da okaci link da ga skinem? Hvala unapred.



Sada sam se cuo sa bivsim vlasnikom i rece mi da nije nista petljao oko chip-a, a ceo motor je komplet izvadjen iz Vektre 4x4 koja je na sebi imala komplet Irmscher opremu i da je GSI oduvek isao kao lud, sto ne iskljucuje kako i on kaze da je motor mozda vec imao chip i kada ga je on stavio u GSI ali nikada nije otvarao komp i proveravao. Jos jedna stvar koja mozda ima veze sa pritiskom turbine je sto je i srednji i zadnji lonac fi50, a ceo ostatak izduva je fi60, tako da mozda i to moguce da utice na ovih 1.2 bara, jbm li ga...

Autoru:  kvcali [ 15 Okt 2010 11:41 ]
Tema posta:  Re: Radni pritisak turbine na C20LET

Ne znam da li utice ta restrikcija na pritisak ali definitivno to treba da otklonis, mislim to usko grlo, jer si ugusio motor time a i pritisak u turbinskom delu je sigurno veci i opterecuje turbinu bespotrebno :wink:

Autoru:  shone190 [ 15 Okt 2010 11:48 ]
Tema posta:  Re: Radni pritisak turbine na C20LET

To je sledece na redu, srednji lonac i zadnji sa fi60, pa cemo videti kakav ce onda pritisak da bude.

Stranica 1 od 2 Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/