Opel Team Serbia https://opelteamserbia.com/forum/ |
|
Radni pritisak turbine na C20LET https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=139&t=11972 |
Stranica 1 od 2 |
Autoru: | shone190 [ 14 Okt 2010 20:06 ] |
Tema posta: | Radni pritisak turbine na C20LET |
Jel' zna neko koliki je fabricki radni pritisak turbine na C20LET motoru i koliki je u overboost rezimu? Danas sam bio kod Ivana u Rasic centru na atestiranju gasa i pita me jel' znam sta mi je radjeno na motoru posto auto ide kao nenormalan i radni pritisak turbine je 1,2 bara. U overboost-u nije ni gledao ![]() ![]() |
Autoru: | kvcali [ 14 Okt 2010 20:27 ] |
Tema posta: | Re: Radni pritisak turbine na C20LET |
Fabricki sigurno nije 1.2, mislim da je oko 0.8, aj pogledacu pa javljam ali je svakako manji od 1 |
Autoru: | Godza [ 14 Okt 2010 20:37 ] |
Tema posta: | Re: Radni pritisak turbine na C20LET |
To je fabricki pritisak 0.7 do 0.8 bara. |
Autoru: | webboy [ 14 Okt 2010 20:39 ] |
Tema posta: | Re: Radni pritisak turbine na C20LET |
Ja cak mislim da je ok 0.6 bara.. imam negde zapisano to. |
Autoru: | shone190 [ 14 Okt 2010 20:47 ] |
Tema posta: | Re: Radni pritisak turbine na C20LET |
Sta je onda ovo kod mene sa 1,2 bara, Bog zna ![]() |
Autoru: | kvcali [ 14 Okt 2010 20:52 ] |
Tema posta: | Re: Radni pritisak turbine na C20LET |
Web to zna, sad ce da ti kaze, ali mislim da se to moze prestelovati na "West gejt" ventilu ili mozda gresim |
Autoru: | speedfreak [ 14 Okt 2010 21:11 ] |
Tema posta: | Re: Radni pritisak turbine na C20LET |
to kod tebe je mozda phase 1 ili 2 evo ti mali hint phase 1 These chipset will raise your engines output to 260BHP This gain is achievable on a good standard engine and OE turbo & intercooler The boost pressure is increased to 0.95 bar (13 psi) with a maximum over boost of 1.3 bar (18 psi). The rev limit is also raised to 7250 RPM. And fuel Pressure is set to 3 Bar (standard C20LET Regulator Pressure) Phase 2 These chipset will raise your engines output to 280BHP This gain is achievable on a good standard engine and OE turbo But requires fitment of a FMIC or adequate Chargecooler The boost pressure is increased to 1.0 bar (14.5 psi) with a maximum over boost of 1.3 bar (18 psi). The rev limit is also raised to 7350 RPM. And fuel Pressure is set to 3.5 Bar (0.5 bar over a Standard Pressure) |
Autoru: | shone190 [ 14 Okt 2010 21:21 ] |
Tema posta: | Re: Radni pritisak turbine na C20LET |
Da, ali kod mene je konstantno 1.2 bara, a ovde koliko vidim na Phase 1 je 0.95 bara, a kod Phase 2 je 1 bar sto je znatno manje. |
Autoru: | speedfreak [ 14 Okt 2010 21:27 ] |
Tema posta: | Re: Radni pritisak turbine na C20LET |
pa pod uslovom da ti radi vetil za regulaciju pritiska onda imas normalan pritisak i overboost pogleadj da nije mozda iskljuen crkava to kod opela ![]() Phase 3 These chipset will raise your engines output to 300BHP This gain is achievable on a good standard engine and OE turbo & FMIC intercooler I would also advise fitment of a uprated actuator at this level The boost pressure is increased to 1.15 bar (16.5 psi) with a maximum over boost of 1.4 bar (20 psi). The rev limit is also raised to 7500 RPM. And fuel Pressure is set to 4.5 Bar (1.5 bar over Standard Pressure) Also at this stage fitment of a Hybrid Turbo will certainly be of benefit as the standard turbo will be on borrowed time if pushed hard for long periods Cry |
Autoru: | sreto [ 14 Okt 2010 21:29 ] |
Tema posta: | Re: Radni pritisak turbine na C20LET |
e ovako serijala ti je 0.6 sa overboostom na 0.8,sve preko jedan bar bi ti potrgalo sarafe na klipnjacama ako nisu arp a i klipnjace bi stradale ako nisu kovane,faza dva je na 0.9 sa 1,2 overboosta koji traje kratko i nije opasan kao konstantni pritisak,.... cim ste mjerili pritisak |
Autoru: | webboy [ 14 Okt 2010 21:35 ] |
Tema posta: | Re: Radni pritisak turbine na C20LET |
Nije bas da se slazem sa ARP-ovim srafovima.... ali to je za drugu temu... Elem, proverih, radni pritisak fabrickog LET-a je 10PSI, odnosno 0.6 bara. Na vejst gejtu (wastegate) se u principu podesava brzina dostizanja radnog pritiska, ali i sam konacni pritisak.... obicno je to jedan od prvih koraka tuninga (i sjebavanja motora) kod boy-racer verzije LET motora ![]() A steluje se obicnim kljucem (ne znam koji broj) na maticama poluge za vejst gejt i lako je dostupan. (mislim da kod meen u garazi ima i slika actuator-a sa wastegate-om) |
Autoru: | speedfreak [ 14 Okt 2010 21:35 ] |
Tema posta: | Re: Radni pritisak turbine na C20LET |
@sreto phase 3 drzi 1,3 bar na 10000 % STANDARDNOM MOTORU bude oko 300 ks sa nasim brljavim gorivom svirne samo dihtung glave posto je obican klingerit |
Autoru: | shone190 [ 14 Okt 2010 21:37 ] |
Tema posta: | Re: Radni pritisak turbine na C20LET |
E sad mi tek nista nije jasno ![]() Negde malopre naleteh da overboost traje dok se usisani vazduh ne pregreje i onda se pritisak turbine spusta na "radni" pritisak. Koliki je fabricki overboost jel' zna neko i koliko dugo moze da traje uopste? |
Autoru: | webboy [ 14 Okt 2010 21:41 ] |
Tema posta: | Re: Radni pritisak turbine na C20LET |
Ah.. pa ja tek sad vidim koji je auto u pitanju. Nisi valjda stvarno mislio da je neko prepakovao FABRICKI LET u kadetta?? |
Autoru: | shone190 [ 14 Okt 2010 21:44 ] |
Tema posta: | Re: Radni pritisak turbine na C20LET |
Hahah, pa tako mi je vlasnik rekao, ne znam sto bi slagao tako nesto ![]() |
Autoru: | sreto [ 14 Okt 2010 21:45 ] |
Tema posta: | Re: Radni pritisak turbine na C20LET |
speedfreak je napisao: @sreto phase 3 drzi 1,3 bar na 10000 % STANDARDNOM MOTORU bude oko 300 ks sa nasim brljavim gorivom svirne samo dihtung glave posto je obican klingerit 1,3 overboosta ili ili radnog pritiska |
Autoru: | speedfreak [ 14 Okt 2010 21:47 ] |
Tema posta: | Re: Radni pritisak turbine na C20LET |
a kakav je ne fabricki let ? ? opet kazem ,pogledaj imas li uopste povezan solenoid za kontrolu pritiska tj,pogledaj gde ti idu creva od wastegate-a , ako crevo ide negde na usis onda je izbacen solenoid posto je solenoid jedina veza turbine i ecu-a,ecu ce smanjti pritisak,ali ako solenoid nije spojen to se nece desiti |
Autoru: | shone190 [ 14 Okt 2010 21:53 ] |
Tema posta: | Re: Radni pritisak turbine na C20LET |
Imas li mozda neku sliku solenoida, da vidim kako izgleda i gde stoji uopste ![]() |
Autoru: | sreto [ 14 Okt 2010 21:54 ] |
Tema posta: | Re: Radni pritisak turbine na C20LET |
ne vjrujem da je imao toliko srece da se motor ne razleti ako nije ecu cipova,pre mislim da im nevalja uredjaj cim su mjerili pritisak pa da nije tacan bio,turbo ne prasta pogreske http://www.google.ba/imgres?imgurl=http ... 29,r:0,s:0 u donjem ljevom cossku ti je slika ventila |
Autoru: | pistre [ 14 Okt 2010 21:55 ] |
Tema posta: | Re: Radni pritisak turbine na C20LET |
prvo idi da ti neko sa sigurnoscu izmeri pritisak a ne plinadzije jer je verovatno greska |
Autoru: | sreto [ 14 Okt 2010 21:57 ] |
Tema posta: | Re: Radni pritisak turbine na C20LET |
kupi manometar i provuci crjevo od vacuma stavi racvu i izmjeri sam za prvu ruku |
Autoru: | speedfreak [ 14 Okt 2010 22:02 ] |
Tema posta: | Re: Radni pritisak turbine na C20LET |
na eds phase 3 bi trebao da podigne pritisak do 1,5 drzi valjda par sec i spusti na 1,3 bas zbog tog variranja pritiska se desi da rokne dihtung tj tih 1,5 mu bude puno taj je motor nekad bio nov kada je radjen chip za njega ,a sada su vec svi pohabani ![]() verovatno da je vec chipovan,ali iskreno dok se chip ne iscita i ne uporedi sa standardnim ili phase 1,2 ili 3 nista od sigurnosti decak u britanij http://www.vauxhallownersnetwork.co.uk/ ... r-VMAX-%29 plinski komp mora da vidi pritisak,ima svoj map senzor,tako da mislim da nije pogresio vise bi se cudio da je u pitanju neka chin chin boost cukica |
Autoru: | shone190 [ 15 Okt 2010 09:23 ] |
Tema posta: | Re: Radni pritisak turbine na C20LET |
Ne verujem ni ja da je plinski kompjuter pogresno izmerio pritisak turbine, ali otici cu sutra ponovo da proverim. Pogledacu i imam li taj ventil/solenoid uopste, a ako nista ne pomogne jedino mi preostaje da sacekam Phase 2 da stigne pa da ih utaknem i vidim sta se onda desava ![]() Jel' ima mozda neko neki manual za C20LET motor da mi posalje na mail ili da okaci link da ga skinem? Hvala unapred. Sada sam se cuo sa bivsim vlasnikom i rece mi da nije nista petljao oko chip-a, a ceo motor je komplet izvadjen iz Vektre 4x4 koja je na sebi imala komplet Irmscher opremu i da je GSI oduvek isao kao lud, sto ne iskljucuje kako i on kaze da je motor mozda vec imao chip i kada ga je on stavio u GSI ali nikada nije otvarao komp i proveravao. Jos jedna stvar koja mozda ima veze sa pritiskom turbine je sto je i srednji i zadnji lonac fi50, a ceo ostatak izduva je fi60, tako da mozda i to moguce da utice na ovih 1.2 bara, jbm li ga... |
Autoru: | kvcali [ 15 Okt 2010 11:41 ] |
Tema posta: | Re: Radni pritisak turbine na C20LET |
Ne znam da li utice ta restrikcija na pritisak ali definitivno to treba da otklonis, mislim to usko grlo, jer si ugusio motor time a i pritisak u turbinskom delu je sigurno veci i opterecuje turbinu bespotrebno ![]() |
Autoru: | shone190 [ 15 Okt 2010 11:48 ] |
Tema posta: | Re: Radni pritisak turbine na C20LET |
To je sledece na redu, srednji lonac i zadnji sa fi60, pa cemo videti kakav ce onda pritisak da bude. |
Stranica 1 od 2 | Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |