Opel Team Serbia https://opelteamserbia.com/forum/ |
|
C20LET Wastegate Actuator https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=139&t=11216 |
Stranica 1 od 1 |
Autoru: | webboy [ 19 Avg 2010 13:53 ] |
Tema posta: | C20LET Wastegate Actuator |
Ok, drugari, ovo je dakle wastegate actuator: ![]() E sad, on sluzi za stelovanje boosta turbine, tacnije on regulise na kom pritisku ce se wastegate ventil otvoriti. E sad, sve bi bio super da je to digitalna (on/off) spravica, ali nije. Na stock C20LET motoru wastegate ventil je u potpunosti otvoren na oko 10PSI (nesto preko 0.6 bara), ali on pocinje da se otvara vec na 5PSI pritiska..... samim tim se smanjuje ubrzanje turbine. Stelovanjem srafova na desnom kraju sipke (vidi sliku) moze da se regulise max pritisak pre otvaranja wastegate ventila. Mene interesuje ako neko zna: 1. Koliki je max boost koji stock sistem moze da istrpi? 2. Pomeranjem matica za jedan navoj u levo, za koliko se povecava max boost? |
Autoru: | bata [ 19 Avg 2010 14:17 ] |
Tema posta: | Re: C20LET Wastegate Actuator |
Ti bas resio da se igras sa calibrom ![]() |
Autoru: | kvcali [ 19 Avg 2010 14:20 ] |
Tema posta: | Re: C20LET Wastegate Actuator |
Moja ti je prepoduka da na cevi od interkulera do usicne grane napravis prekid, tj. odneses je kod nekog varioca da na njoj izbaci jedan pipak slavinicu ko na primer sto ima na regulatoru pritiska goriva gde de ona cevcica i na nju takodje nataknes cevcicu jedno metar i sprovedes u kabinu a u vodoinstalaterskim radnjama ako ne nadjes na kulturnijem mestu nadjes manometar od 0 do 2 bara i u njega utaknes crevce i meris bust pa sam mozes da stelujes, a prvo saznaj max. bust za serijal. Ovo je onako seljacki objasnjeno ali ako se odradi kulturno i postavi na neko lepo mesto bice i lep a i koristan detajl. ![]() |
Autoru: | webboy [ 19 Avg 2010 14:23 ] |
Tema posta: | Re: C20LET Wastegate Actuator |
Osim sto je auto stojao skoro ne vozen 2 godine i sto treba da procistim dizne, promenim filter goriva i slicno.... jel ima jos neki razlog? Ako bih pomerio recimo max boost za 0.1 i dosao na nekih 0.8 bara, da li bi fabricki IC mogao to da podnese... u smislu da li bi stigao da dovoljno ohladi vazduh? Cisto sumnjam, ali ajde da pitam. PS: NEMAM NAMERU nista da radim (bar ne jos uvek), samo se interesujem. Koliko znam.. max boost za stock C20LET je 10PSI 10 pounds per square inch = 0.689475729 bar |
Autoru: | bata [ 19 Avg 2010 14:29 ] |
Tema posta: | Re: C20LET Wastegate Actuator |
Ima njih dosta sto voze phase 2 0,9 pritisak na fabricki IC bez ikakvih smetnji, a koliko ohladi vazduh to je vec pitanje ![]() |
Autoru: | dario opel kadett [ 19 Avg 2010 14:38 ] |
Tema posta: | Re: C20LET Wastegate Actuator |
koliko znam ima corsi 1.2 sto idu i na 1.5 bar ![]() ![]() |
Autoru: | bata [ 19 Avg 2010 14:49 ] |
Tema posta: | Re: C20LET Wastegate Actuator |
nema vise...nekad bilo ![]() ![]() |
Autoru: | dario opel kadett [ 19 Avg 2010 15:56 ] |
Tema posta: | Re: C20LET Wastegate Actuator |
sta je sad s autom? sorry za off |
Autoru: | MANTA GT/E [ 19 Avg 2010 16:05 ] |
Tema posta: | Re: C20LET Wastegate Actuator |
kvcali je napisao: Moja ti je prepoduka da na cevi od interkulera do usicne grane napravis prekid, tj. odneses je kod nekog varioca da na njoj izbaci jedan pipak slavinicu ko na primer sto ima na regulatoru pritiska goriva gde de ona cevcica i na nju takodje nataknes cevcicu jedno metar i sprovedes u kabinu a u vodoinstalaterskim radnjama ako ne nadjes na kulturnijem mestu nadjes manometar od 0 do 2 bara i u njega utaknes crevce i meris bust pa sam mozes da stelujes, a prvo saznaj max. bust za serijal. Ovo je onako seljacki objasnjeno ali ako se odradi kulturno i postavi na neko lepo mesto bice i lep a i koristan detajl. ![]() a ta cev koja ide iz inter kulera ja msm da je kod mene to obicno ''kao'' crevo za vodu jeli tu treba da bude metalna cev ?? |
Autoru: | sreto [ 19 Avg 2010 17:00 ] |
Tema posta: | Re: C20LET Wastegate Actuator |
i polako ih zahvata sindrom dizanja boosta |
Autoru: | webboy [ 19 Avg 2010 21:36 ] |
Tema posta: | Re: C20LET Wastegate Actuator |
MANTA GT/E je napisao: a ta cev koja ide iz inter kulera ja msm da je kod mene to obicno ''kao'' crevo za vodu jeli tu treba da bude metalna cev ? Fabricki je obicno glatko crno crevo.... za najbolje performanse se koriste 2 silikonska creva za krivine spojena metalnom cevi (aluminijum) na pravcu, takodje, ceo spoj se obmotava termo reflektujucim folijama da bi odbijao toplotu (od motora, izduva i ostalog). Elem.. auto je u savrsenom redu. Ne, ne hvata me sindrom dizanja boosta.. I dajte bre ljudi... ako se raspitujem kako se nesto radi ili kako nesto funkcionise, ne znaci da to hocu i da uradim ili napravim. Bilo mi je extra interesantno da naucim kako se tanka niklovana kosuljica olovnog zrna metka 9 mm parabellum ljusti prilikom ulaska u telo i time oslobaca olovo koje zatim ulazi u krvotok i izaziva trovanje... pa jel to znaci da hocu da upucam nekog ?!/!?!?!?!?!? |
Autoru: | Nesha [ 19 Avg 2010 21:38 ] |
Tema posta: | Re: C20LET Wastegate Actuator |
jel ti to sada i pretis? ![]() ![]() ![]() |
Autoru: | kvcali [ 19 Avg 2010 21:59 ] |
Tema posta: | Re: C20LET Wastegate Actuator |
web ne koristi se aluminijumska vec prohromska cev i jos polirana, i na njoj odradis onu slavinicu za crevo do cikice za pritisak, to odradi nije remecenje fabrickog stanja vec sasvim blagi i kulturan tuning ![]() |
Autoru: | sreto [ 20 Avg 2010 12:07 ] |
Tema posta: | Re: C20LET Wastegate Actuator |
a sto te to nije zanimalo prije turbaka pod haubom ![]() ![]() ma samo se zezam malo,sto manje znas manje te glava boli ![]() |
Autoru: | webboy [ 20 Avg 2010 12:37 ] |
Tema posta: | Re: C20LET Wastegate Actuator |
sreto je napisao: a sto te to nije zanimalo prije turbaka pod haubom ![]() ![]() ma samo se zezam malo,sto manje znas manje te glava boli ![]() heheeheh... pre nego sto sam imao calibru, postavljao sam teme o,na primer, pakovanju Z20LEH motora u nju i tome slicno ![]() |
Autoru: | sreto [ 20 Avg 2010 12:55 ] |
Tema posta: | Re: C20LET Wastegate Actuator |
znam brate bio si nam ispro mozak stim ja konto neki balavac nas lozi,ajd nek si dosao i ti na turbaka,i zaleti se sa pistretom,strokijem,batom na rejs da se upoznamo |
Stranica 1 od 1 | Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |