| Opel Team Serbia https://opelteamserbia.com/forum/ |
|
| Motor DTH->DTL https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=139&t=10935 |
Stranica 1 od 1 |
| Autoru: | boolero [ 25 Jul 2010 21:44 ] |
| Tema posta: | Re: Motor DTH->DTL |
Sta je ovo niko nsita da odgovori...a da je benzinjara bilo bi 43 odgovora. |
|
| Autoru: | pistre [ 25 Jul 2010 22:01 ] |
| Tema posta: | Re: Motor DTH->DTL |
godza je na odmoru a ostale dizel ne zanima |
|
| Autoru: | bozza [ 25 Jul 2010 22:05 ] |
| Tema posta: | Re: Motor DTH->DTL |
tako i treba. kad si neznas,citis si,a ne samo da povecavas broj postova u profilu
|
|
| Autoru: | Night Rider [ 26 Jul 2010 07:44 ] |
| Tema posta: | Re: Motor DTH->DTL |
Evo mene Nepase ti skoro nista od DTH na DTL Drugi mu je ECU i Bosch pimpa, nije isti hladnjak a ni interkuler cantra serva nije ista pase mu jedino alnaser i alternator cini mi se! Sve u svemu dosta zajebancije da bi se ubacio losiji i slabiji motor ne kapiram zasto ne ubaci drugi DTH
|
|
| Autoru: | Mickey [ 26 Jul 2010 12:47 ] |
| Tema posta: | Re: Motor DTH->DTL |
Verovao ti meni ili ne sa DTH paše na DTL sve! Boš pumpa ima drugačije zupčenje kod DTL-a,ali inače paše šraf na šraf, kućište filtera ulja sa hladnjakom, creva za podmazivanje turbine, creva za vodu, tubrina i izduvna grana, kompresor klime, ma sve... Razlika postoji u interkuleru i samom pritisku turbine.To što kažeš oko serva, i creva to nisam gledao ali i to će morati da nekako bude rešeno S obzirom da je taj DTL došao bez agregata, bilo je malo problema uzupčiti boš pumpu sa DTH, ali i to je rešeno, mehanički je ceo motor spakovan... I da, Night, DTH ima veći pritisak turbine od DTL-a, dali će klipovi i klipnjače sa DTL-a moći da podnesu taj veći pritisak? pistre je napisao: godza je na odmoru e]a ostale dizel ne zanima bozza je napisao: tako i treba. kad si neznas,citis si,a ne samo da povecavas broj postova u profilu ![]() za iskrenost!!! |
|
| Autoru: | alexa05 [ 26 Jul 2010 13:29 ] |
| Tema posta: | Re: Motor DTH->DTL |
I jos ja da pitam nesto, a po cemu je to DTL losiji od DTH!? Slabiji da ali losiji ![]() To je generalno isti motor. |
|
| Autoru: | Night Rider [ 26 Jul 2010 17:54 ] |
| Tema posta: | Re: Motor DTH->DTL |
Nisam mislio bukvalno losiji po kvalitetu vec slab motor za tu karoseriju izbacen je naprimer kod novijih serija Imao sam jednu Vectru sa tim motorom treba jos vecnost da ubrza ali zato trosi 5l/100km Sto se pumpe tice koliko znam nema isti pritisak i pitanje je ako uopste upalite auto koliko dugo i kako ce to raditi,takodje kao sto si i sam napisao turbina nema isti pritisak a za creva vode i klime nisam rekao da nepasu |
|
| Autoru: | kvcali [ 26 Jul 2010 19:15 ] |
| Tema posta: | Re: Motor DTH->DTL |
Nisam kompetentan za dizele ali iz logike i opsteg poznavanja mehanike, mislim da ce to da radi sa starijeg na novi, a stari motor je slabiji od novog bas zato sto mu turbina druka nizi nadpritisak a bosch pumpa manji pritisak ubrizgavanja, i od toga zavisi ta manja odnosno veca snaga motora, inace ako moze da se upasuje onda nema problema po izdrzljivost i funkcionalnost takvog motora i sigurno ima duze da traje jer je projektovan za vecu snagu a ima da radi na nizoj pa samim tim ima da radi duze a pad u performansama je neminovan |
|
| Autoru: | Mickey [ 26 Jul 2010 20:44 ] |
| Tema posta: | Re: Motor DTH->DTL |
Night Rider je napisao: Nisam mislio bukvalno losiji po kvalitetu vec slab motor za tu karoseriju izbacen je naprimer kod novijih serija Imao sam jednu Vectru sa tim motorom treba jos vecnost da ubrza ali zato trosi 5l/100km Sto se pumpe tice koliko znam nema isti pritisak i pitanje je ako uopste upalite auto koliko dugo i kako ce to raditi,takodje kao sto si i sam napisao turbina nema isti pritisak a za creva vode i klime nisam rekao da nepasu Ma nije loš nego eto sam motor je starije generacije, mislim vadimo euro3 a ubacujemo euro2 motor... al sta ćeš, sto kažu ljudi veži konja gde gazda kaže i nista ne pitaj...I ja sam bio za to da se nadje DTH motor pa da njega prepakujemo al vlasnik kupio ovaj... I da, i samom vlasniku ja kažem, da to neće biti dugotrajno rešenje, jer bukvalno će turbina i pumpa a sama elektronika taj motor opteretiti do samih granica...al nekim ljudima je tesko dokazati neke stvari...
|
|
| Autoru: | kvcali [ 26 Jul 2010 20:58 ] |
| Tema posta: | Re: Motor DTH->DTL |
U j....e ja sad vide ti ides turbinu i ubrizgavanje sa jaceg na slabiji ja nisam dobro procitao , to onda nije preporucljivo ko sto i ti kazes, jeb. ja gore pisao gluposti, nisam dobro procitao, ali opet i nije tu neka razlika u snazi enormna tako da ce to i u tom slucaju raditi na nesto vecem opterecenju ali ne i drasticno, jer sta kad cipujes motor dobijes upravo to tako da ce to ici naravno bolje da je sve drugacije ali ce ici sigurno |
|
| Autoru: | Mickey [ 26 Jul 2010 21:06 ] |
| Tema posta: | Re: Motor DTH->DTL |
Suta ubacijemo motor, i vezujemo elektriku pa ću javiti dal smo odleteli u vazduh zajedno sa klipovima!Ima sutra da napravimo kabrio garažu....
|
|
| Autoru: | Mickey [ 28 Jul 2010 19:32 ] |
| Tema posta: | Re: Motor DTH->DTL |
Proradila!!!! Jedva živo je upalila, zbog vazduha u sistemu, al radi!Pali na pola ključa! Ostalo je da vratimo dizne sa DTH motora i kraj! |
|
| Autoru: | Godza [ 28 Jul 2010 20:21 ] |
| Tema posta: | Re: Motor DTH->DTL |
Miki nisam ni sumnjao da nece da upali
|
|
| Autoru: | Mickey [ 28 Jul 2010 23:37 ] |
| Tema posta: | Re: Motor DTH->DTL |
Maestro zahvaljujem! |
|
| Stranica 1 od 1 | Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|