Opel Team Serbia
https://opelteamserbia.com/forum/

Problem sa Bosch elektronikom pumpe...
https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=139&t=10703
Stranica 1 od 1

Autoru:  montoya [ 03 Jul 2010 20:02 ]
Tema posta:  Problem sa Bosch elektronikom pumpe...

Ljudi namucio me je auto ove nedelje zestoko, otisla mi je elektronika na pumpi navodno, auto se ugasio i upalio onu zutu lampicu, na auto dijagnostici prijavo je 1630 i 1631 greske, majstor mi je sredio elektroniku na pumpi naplatio 200 eura i kao sve je uredu... Ali sada negde na 2000 obrtaja opet pali lampicu i malo secne a majstor kaze da je sada neki ventil u samoj pumpi zaglavio i da to nije nista strasno i nije do njega vec mehanicki kvar, da stvar bude gora sada mi motor vlazi sa strane pusta malo ulja na nekom pokklopcu kod kaisa sa strane gde je on gledao uzubljenje pumpe, a da pored toga otisao je i neki vakum ventil za turbinu pa mi je to prebacio na drugi vakum ventil pored akumulatora xaxaxa ala me je poteralo...Poludecu vise svega mi je preko glave ... Da li neko od vas ima neko misljenje? : :shit:

Autoru:  alexa05 [ 03 Jul 2010 22:24 ]
Tema posta:  Re: Problem sa Bosch elektronikom pumpe...

Jak ti majstor :palica:

Tu gde vlazi ide neki dihtung valjda ali i diht pasta. Da li je radio stelovanje pumpe posle servisiranja? Bem li ga ne mogu da se setim jel to bese potrebno ili ne.

Autoru:  Godza [ 03 Jul 2010 23:06 ]
Tema posta:  Re: Problem sa Bosch elektronikom pumpe...

To sa pumpom dok se ne demontira kompletna pumpa i pregleda cela pumpa je polovican posao, i nikad niste siguni kad ce vas izdati na putu, dzaba garancija i od tri ili sest meseci kada mozes da ostanes u nekoj nedodjiji.

Najkvalitetnije i najozbiljniji pristup poslu oko pumpi i elektronike pumpe imaju u servisu Zeravica u Novom Milosevu, jeste da kosta oko 500e a moze i vise, zamena elektronike i servis celokupne pumpe zamena semeringa dihtunga i raznoraznih gumica koje su jako bitne za paljenje motora.

Ovo sad sto se pali ceking lampicom zameni prvo te ventile od turbine koji su za zamenu, pa na probnu voznju, ako i dalje pali lampicu i na njoj 1220 greska onda si u problemu jer tek onda je igranka sa pumpom.

Autoru:  montoya [ 04 Jul 2010 02:12 ]
Tema posta:  Re: Problem sa Bosch elektronikom pumpe...

Stvarno vise nemam pojma sta da radim... :(

Autoru:  Godza [ 04 Jul 2010 21:29 ]
Tema posta:  Re: Problem sa Bosch elektronikom pumpe...

Prvo na dijagnostiku i vidi sta ce reci, a zatim onaj ventil turbine na zamenu.

Autoru:  montoya [ 05 Avg 2010 15:47 ]
Tema posta:  Re: Problem sa Bosch elektronikom pumpe...

Evo ako nekoga zanima cisto da zakljucim temu, i o5 se ispostavilo da je ona stara ko ne plati na mostu platice na cupriji tacna xaxaxax... Na kraju je auto zavrsio u pravom Bosch servisu i uradjen je servis pumpe, stavljena nova elektronika i posto je vec motor otvaran zamenio sam teflonske gumice na diznama... Sve ukupno 600 eura... Tako je to drugari, nauk za drugi put ali nadam se da mi nece trebati ovo iskustvo... xaxaaxa

Autoru:  pistre [ 05 Avg 2010 15:53 ]
Tema posta:  Re: Problem sa Bosch elektronikom pumpe...

posle ko mi kaze da mi nije ekonomicno sto vozim v6 benzinjaru neka pogleda ovaj i ostale dizel teme :P

Autoru:  Tempo [ 05 Avg 2010 15:58 ]
Tema posta:  Re: Problem sa Bosch elektronikom pumpe...

pa na dizelu sta god da se pokvari skupo je :seci:

Autoru:  pistre [ 05 Avg 2010 16:00 ]
Tema posta:  Re: Problem sa Bosch elektronikom pumpe...

upravo tako, kod mene nema sta da se pokvari :D pu pu pu da ne ureknem :D

Autoru:  savosi [ 05 Avg 2010 21:14 ]
Tema posta:  Re: Problem sa Bosch elektronikom pumpe...

Ma po meni sve vam to dodje na isto,bilo da je benzin-plin ili dizel,vamo imas redovne servise kaise,spanere,rolere,lambda sonde...ako ugradis sekvent i to ti je 500-800 evra,dok je kod dizela problem sa elektronikom bos pumpe tako da...dodje na isto.

Moja recimo, 98 godiste 2.0 Dti(DTH) presla evo 250000 po satu i jos radi k`o doxa :aplauz: , pu,pu da ne ureknem :cheers: :ziveli: ,valjda u svemu ovome treba imati i malo srece ,sta li je...

Autoru:  laraisara [ 05 Avg 2010 21:21 ]
Tema posta:  Re: Problem sa Bosch elektronikom pumpe...

Ne znam i nikada mi nece biti jasno zasto se sad ljudi koji voze benzince odmah ukljucuju,raduju se tudjoj nesreci sto se coveku desio peh.Kod njih kao uopste nema sta da se pokvari,oni su u pravu sto voze benzince,svi sto voze dizele su glupi,svi sto voze golfove i pasate su budale sto ne voze opele.....Nikad mi nije bio jasan takav tok foruma,ne znam dal to samo u Srbiji tako ide. :scratch:

Autoru:  bozza [ 05 Avg 2010 21:29 ]
Tema posta:  Re: Problem sa Bosch elektronikom pumpe...

pistre je napisao:
posle ko mi kaze da mi nije ekonomicno sto vozim v6 benzinjaru neka pogleda ovaj i ostale dizel teme :P


ma na plin pa ko dusa... :ok:



savosi je napisao:
Ma po meni sve vam to dodje na isto,bilo da je benzin-plin ili dizel,vamo imas redovne servise kaise,spanere,rolere,lambda sonde...ako ugradis sekvent i to ti je 500-800 evra,dok je kod dizela problem sa elektronikom bos pumpe tako da...dodje na isto.

Moja recimo, 98 godiste 2.0 Dti(DTH) presla evo 250000 po satu i jos radi k`o doxa :aplauz: , pu,pu da ne ureknem :cheers: :ziveli: ,valjda u svemu ovome treba imati i malo srece ,sta li je...


skuplji je i servis i delovi za dizela u odnosu na benzinca.
ma da je samo elektronika,lako bi bilo sve na ovome svetu...

laraisara je napisao:
Ne znam i nikada mi nece biti jasno zasto se sad ljudi koji voze benzince odmah ukljucuju,raduju se tudjoj nesreci sto se coveku desio peh.Kod njih kao uopste nema sta da se pokvari,oni su u pravu sto voze benzince,svi sto voze dizele su glupi,svi sto voze golfove i pasate su budale sto ne voze opele.....Nikad mi nije bio jasan takav tok foruma,ne znam dal to samo u Srbiji tako ide. :scratch:


zemljace,samo nov dizel je dobar dizel. tu je problem sto ljudi nikako da se osveste.
a druga je tema sto se dizel vise ne isplati ili na srpski receno nista nista se ne stedi,veca je cena prilikom kupovine a kvarovi su sibanje po usi...
forumi i zato postoje da bi se procitao neki savet vise od "iskusnijih" a ne ramisljati i srljati ko muva bez glave

sto se toka foruma tice,verovatno si pogresio adresu i forum,jer se ovde niko ne raduje tudjoj nesreci,i takvom tvojem razmisljanju ovde mesta nema

Autoru:  laraisara [ 05 Avg 2010 21:32 ]
Tema posta:  Re: Problem sa Bosch elektronikom pumpe...

bozza je napisao:
pistre je napisao:
posle ko mi kaze da mi nije ekonomicno sto vozim v6 benzinjaru neka pogleda ovaj i ostale dizel teme :P


ma na plin pa ko dusa... :ok:

ma na metan pa ko pamuk

Autoru:  Tempo [ 05 Avg 2010 21:39 ]
Tema posta:  Re: Problem sa Bosch elektronikom pumpe...

ja sam moju pumpu menjao 2006 zbog loseg goriva
kad sam bio dole , a kao sto vam je bozza napisao
da bi isplatilo voziti diesel
treba preci godisnje mnogo KM
a ovde svaki diesel koji se kasnije prodaje nije ispod 200 tkm
ko ovde kupi diesel u danasje vreme i nevozi mnogo sa njim
samo dzaba ga drzi, jel su delovi skupi u odnosu na Benzinca
skuplje je osiguranje a porez je ovde 4 puta veci nego na Benzinca

Autoru:  bozza [ 05 Avg 2010 21:44 ]
Tema posta:  Re: Problem sa Bosch elektronikom pumpe...

bas tako :ok:

evo ja sam ovde izvodio racunicu,ako ja lazem matematika ne laze

viewtopic.php?f=139&t=7356

a evo i prakticno kako stoje stvari ovo sto je tempo napisao...

viewtopic.php?f=26&t=7365

Autoru:  vlada13 [ 05 Avg 2010 22:04 ]
Tema posta:  Re: Problem sa Bosch elektronikom pumpe...

problem je rešen a o pogonskim gorivima postoji druga tema.

Autoru:  laraisara [ 05 Avg 2010 22:18 ]
Tema posta:  Re: Problem sa Bosch elektronikom pumpe...

bozza je napisao:
pistre je napisao:
posle ko mi kaze da mi nije ekonomicno sto vozim v6 benzinjaru neka pogleda ovaj i ostale dizel teme :P


ma na plin pa ko dusa... :ok:



savosi je napisao:
Ma po meni sve vam to dodje na isto,bilo da je benzin-plin ili dizel,vamo imas redovne servise kaise,spanere,rolere,lambda sonde...ako ugradis sekvent i to ti je 500-800 evra,dok je kod dizela problem sa elektronikom bos pumpe tako da...dodje na isto.

Moja recimo, 98 godiste 2.0 Dti(DTH) presla evo 250000 po satu i jos radi k`o doxa :aplauz: , pu,pu da ne ureknem :cheers: :ziveli: ,valjda u svemu ovome treba imati i malo srece ,sta li je...


skuplji je i servis i delovi za dizela u odnosu na benzinca.
ma da je samo elektronika,lako bi bilo sve na ovome svetu...

laraisara je napisao:
Ne znam i nikada mi nece biti jasno zasto se sad ljudi koji voze benzince odmah ukljucuju,raduju se tudjoj nesreci sto se coveku desio peh.Kod njih kao uopste nema sta da se pokvari,oni su u pravu sto voze benzince,svi sto voze dizele su glupi,svi sto voze golfove i pasate su budale sto ne voze opele.....Nikad mi nije bio jasan takav tok foruma,ne znam dal to samo u Srbiji tako ide. :scratch:


zemljace,samo nov dizel je dobar dizel. tu je problem sto ljudi nikako da se osveste.
a druga je tema sto se dizel vise ne isplati ili na srpski receno nista nista se ne stedi,veca je cena prilikom kupovine a kvarovi su sibanje po usi...
forumi i zato postoje da bi se procitao neki savet vise od "iskusnijih" a ne ramisljati i srljati ko muva bez glave

sto se toka foruma tice,verovatno si pogresio adresu i forum,jer se ovde niko ne raduje tudjoj nesreci,i takvom tvojem razmisljanju ovde mesta nema

Dobro de zemo ja takodje mislim da nema mesta srdzbi,nikoga nisam imao nameru da uvredim to je samo moje opazanje ne samo sa ovog foruma.Takodje mislim da je i nov benzinac sigurno bolji od polovnog,e sad mi sirotinja sto kupujemo ova izvozena auta i utapamo se to je kako se kome zalomi.Znam ja da je najbolji auto nov auto pa bilo koje gorivo da arci

Autoru:  Tempo [ 05 Avg 2010 22:37 ]
Tema posta:  Re: Problem sa Bosch elektronikom pumpe...

Vectra mi je Diesel , Astra Benzinac , Porez za Vectru je 370 EUR ( kad smo je kupili 2002 bilo je 200 EUR)
za astru placam 108 EUR , obadva su D3 ili kako vi kazete Euro 3 ,
kad sam sa astrom isao za srbiju 40eur mi je vise za gorivo trebalo nego sa vectrom ,
ovde je problem sto ljudi ne racunaju i gledaju kad uzimaju auta ,
svi nasi voze diesel mora i on , to malo trosi i to je to, a ostalo sto se mora platit to se ne gleda
Vectra mi ima zutu plaketu znaci jos do 2012 mogu voziti, pa onda moram da ugradjuem drugi katalizator
koji kosta 1200 eur da bi mogao dalje vozit, svaki diesel ovde ispod 2004 god ima zuta plaketu
to vise ovde taki auto niko nece da uzme , a da ne govorim koliko jos vrednosti gubi :banghead:
posto i ovako ne vredi neke pare

Autoru:  kvcali [ 05 Avg 2010 23:19 ]
Tema posta:  Re: Problem sa Bosch elektronikom pumpe...

Porediti Nemacku i ovu nasu boranija drzavu je i vise nego smesno, a tako i njihove pojmove za automobil i nase, po svim osnovama..., aj ovako da mi sa nasim voznim parkom sa foruma odemo u Nemacku prognali bi nas na planetu kripton, a nedaj boze da nam zatreba tamosnji majstor i ti njihovi standardizovani delovi i razne norme, pa pola nas nema nikakav katalizator a kamoli da kupi nov, smesno :D

Autoru:  bozza [ 05 Avg 2010 23:39 ]
Tema posta:  Re: Problem sa Bosch elektronikom pumpe...

mi se sa nemackom poredimo samo kada se o plati prica... :seci:

Stranica 1 od 1 Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/