Opel Team Serbia
https://opelteamserbia.com/forum/

Kratka pitanja vezana za mehaniku
https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=139&t=4762
Stranica 21 od 27

Autoru:  Velja2107 [ 15 Jan 2013 22:30 ]
Tema posta:  Re: Kratka pitanja vezana za mehaniku

Imam pitanje,radi se o kadettu 1986god limunzina.Motor je 1.3ohc karburator. Problem je sto na benzin nekad upali bukvalno na pola kljuca,a nekad vergla dok ne iscrpi akumulator. Da li na instalaciji za gorivo treba da ima nepovratni ventil koji ce sprecavati vracanje goriva nazad ili ne? Da li je ugradjivan fabricki ili ne?

Autoru:  bozza [ 15 Jan 2013 22:32 ]
Tema posta:  Re: Kratka pitanja vezana za mehaniku

kada ti se desi da nece da upali tako na benzin,skini poklopac filtera i potegni rukom leptir da vidis dali srticka gorivo iz dizne u grlo.

Autoru:  gaja3 [ 15 Jan 2013 22:57 ]
Tema posta:  Re: Kratka pitanja vezana za mehaniku

A meni na vectri a 1.6 ujutru pali na pola kljuca, dakle kad je hladno, a kad krenem kuci s posla kad je relativno toplo upali na jedvite jade. Nove svecice, novi kablovi, sonda i nastelovano paljenje. Jel zna neko sta to moze da bude?

Autoru:  vectra 1.6i [ 16 Jan 2013 00:56 ]
Tema posta:  Re: Kratka pitanja vezana za mehaniku

Imas li plin? Ako imas nisi jedini sto ponekad palis sa patosiranim gasom, a kad je hladan upali na pola kljuca, a kad vozis samo na benzinu nema tih problema, probaj.

Autoru:  gaja3 [ 16 Jan 2013 14:53 ]
Tema posta:  Re: Kratka pitanja vezana za mehaniku

Da, imam plin. Auto sam oterao kod majstora juce ujutru, kaze majstor pali ga na svakih 5-6 sati i kaze mi koga bre ti zezas, auto ti pali ko mina. A kod mene malo malo pa verglam ko lud. I sta sad?

Autoru:  vectra 1.6i [ 16 Jan 2013 15:02 ]
Tema posta:  Re: Kratka pitanja vezana za mehaniku

Nema veze sto ga majstor samo upali, treba ga provozati malo na plinu pa ugasiti pa za nekih 20 min probati. To se cesto desava zimi kad ne postujes pravilo voznje na plin, prvih nekoliko km na benzin pa tek onda na plin. Ni ja to ne postujem pa cesto imam takav problem, a stvar je u tome da je isparivac i sam motor nedovoljno zagrijan pa plin u usisnoj grani ostane u kapljicama pa presauga i brze upali samo kad patosiras gas dok pali. Drugog razumnog objasnjenja nema, kad se vozi samo na benzin tih problema nema i uvijek pali na pola kljuca.

Autoru:  gaja3 [ 16 Jan 2013 21:15 ]
Tema posta:  Re: Kratka pitanja vezana za mehaniku

Ja najvise koristim auto za odlazak na posao svakog dana, a do tamo ima oko 2-3km tako da tako reci nema vremena da uopste i prebacim na plin do tamo :). Ispada onda da bih trebao da se vozim stalno na benzin (zbog male razdaljine), a to mi uopste ne odgovara posto sam kupio auto s plinom radi manjih troskova prevoza :). Moracu izgleda da prezimim zimu sa ovim problemom ili da ga ujutru pustim malo da se zagreje pa onda da krenem. U svakom slucaju Vaso mnogo si mi pomogao sa tvojim iskustvom, jer vec sam poceo da se plasim da nije nesto sa motorom. Ako imas jos neki savet u vezi ove teme, izvoli. Duzan sam ti. :ziveli: :wow

Autoru:  dusan [ 17 Jan 2013 09:34 ]
Tema posta:  Re: Kratka pitanja vezana za mehaniku

Veljo posle voznje otvori poklopac rezervara da vidis jel mozda ne stvara vakum , ako ga ima produvaj creva za odusku na rezervaru.probaj to nije na odmet , banalna stvar ali moze puno da zeza

Autoru:  gaja3 [ 19 Jan 2013 21:29 ]
Tema posta:  Re: Kratka pitanja vezana za mehaniku

vectra 1.6i je napisao:
Nema veze sto ga majstor samo upali, treba ga provozati malo na plinu pa ugasiti pa za nekih 20 min probati. To se cesto desava zimi kad ne postujes pravilo voznje na plin, prvih nekoliko km na benzin pa tek onda na plin. Ni ja to ne postujem pa cesto imam takav problem, a stvar je u tome da je isparivac i sam motor nedovoljno zagrijan pa plin u usisnoj grani ostane u kapljicama pa presauga i brze upali samo kad patosiras gas dok pali. Drugog razumnog objasnjenja nema, kad se vozi samo na benzin tih problema nema i uvijek pali na pola kljuca.



Pa zar nema leka ovoj boljci? Zar svi imaju takve probleme? Jel moze nesto oko plinskog uredjaja da se "nasteluje" ili tako nesto?

Autoru:  Bane66 [ 19 Jan 2013 23:54 ]
Tema posta:  Re: Kratka pitanja vezana za mehaniku

Nenade, koliko sam svatio, tvoj sistem je predvidjen da pali na benzin, i onda da prelazi na plin.
Ako je tako, i ako ga uvek palis na benzin, onda nema sta da se steluje na plinu. Ako palis direktno na plin, onda moze lako da se desi da ti dizna pusta odredjenu dozu benzina i time remeti smesu pri paljenju.

Ovo sto je Vasa napisao, to nije nikakvo pravilo, i sve je individualno.
Moja vozila nisu palila na benzin u zadnjih skoro 10 godina,..pa nikad nisam imao taj problem koji vi imate.

Autoru:  gaja3 [ 20 Jan 2013 00:20 ]
Tema posta:  Re: Kratka pitanja vezana za mehaniku

Tako je Branko, predvidjen je da pali na benzin, na plin ne mogu i da hocu. Ponekad upali na pola kljuca nevezano za spoljnu temperaturu, a ponekad verglam i po 10 sekundi. Dosta je to. Novo sto sam primetio je da kad dam kontakt pre mi se pumpa za gorivo cula ravnomerno i cisto zzzzzzzzzz, a sad neravnomerno i zavija. Pretpostavljam da moze da bude da je pumpa pri kraju? Ali u voznji na benzinu nema problema. Majstor mi rece teraj tako dokle moze pa da menjamo, cena je kaze 3500 nova sa sve ugradnju?

jel ima neko komentar?

Autoru:  Bane66 [ 20 Jan 2013 02:48 ]
Tema posta:  Re: Kratka pitanja vezana za mehaniku

Moze da se desi da ti plinski ventil ne zatvara kako treba kad se zagreje spulna, i da tad vrlo polako pusta plin u isparivac, a ovaj dalje u motor, i da onda po startovanju motora,..u usisu bude plina i jos na to benzin iz dizne. Sa tako bogatom smesom tesko da ce bilo koji motor da upali.
Da bi proverio da li je ovo slucaj,...ja bih na tvom mestu, zatvorio izlazni ventil na boci, upalio motor da predje na plin i pustio ga da radi dok ne potrosi sav plin iz sistema. Prebacio prekidac da ne moze da se vise prebacuje na plin, nego samo da radi na benzin,...i u par dana testirao sta se desava.

Elem,...kod starih sistema (venturi), mora da ima neka kombinacija sa tasterom ili tim prekidacima, da motor direktno pali na plin.
Ako znas kako moze,...mozes da probas da palis direktno na plin i da vidis hoce li uvek upaliti kako treba. Tad ces znati da li problem lezi negde u benzinskom sistemu napajanja gorivom.

Ako nisi siguran za prekidac i tu funkciju,...probaj da uslikas prednju stranu i zadnju stranu tog prekidaca,..ali da slike budu kvalitetne,..zbog detalja.

Autoru:  vectra 1.6i [ 20 Jan 2013 13:52 ]
Tema posta:  Re: Kratka pitanja vezana za mehaniku

Bane66 ovo nije bas rijetka pojava, ima dosta tema o ovome na netu. Meni se ovo nekad desava. Ja sam posle voznje na plin skinuo crijevo od isparivaca do racve i uronio ga u vodu i narednih min ili dva bi svako 10-20 sekundi izasao mali mjehuric. E sad, dal je to normalno ili nije ne znam

Autoru:  milos13 [ 20 Jan 2013 14:15 ]
Tema posta:  Re: Kratka pitanja vezana za mehaniku

Vozim kao covek, treba da ukocim, lagano i sta se desava... Pristisnem kocnicu i osetim blagi cim, udarac, recimo, kao da neki sraf nije zategnut i kvrcne, legne na mesto... Sve sam zivo izmenjao pre mesec dana, trap kao nov, nelogicno mi da se tako brzo nesto sj*balo... Moze li do letve biti?

Autoru:  pistre [ 20 Jan 2013 14:53 ]
Tema posta:  Re: Kratka pitanja vezana za mehaniku

pa pre ce biti neki silen blok, ili mozda nosac motora

Autoru:  milos13 [ 20 Jan 2013 14:58 ]
Tema posta:  Re: Kratka pitanja vezana za mehaniku

Pozadi mi otisao silen blok, bar ja tako mislim, hoce da skripne preko lezeceg, a nekad mi se nesto cuje u zadnjem desnom tocku kao da neko struze, ne mogu da opisem, moracu da snimim. Krlja, zuji, samo desni zadnji... u p.m... sve pare dadoh u mehaniku, nikako malo da ga nalickam...

Autoru:  pistre [ 20 Jan 2013 15:02 ]
Tema posta:  Re: Kratka pitanja vezana za mehaniku

za to struganje proveri plocice i diskove nazad, a sto se tice lupkanja to ce pre biti gumica balans stangle

Autoru:  vectra 1.6i [ 20 Jan 2013 15:24 ]
Tema posta:  Re: Kratka pitanja vezana za mehaniku

milos13 je napisao:
Vozim kao covek, treba da ukocim, lagano i sta se desava... Pristisnem kocnicu i osetim blagi cim, udarac, recimo, kao da neki sraf nije zategnut i kvrcne, legne na mesto... Sve sam zivo izmenjao pre mesec dana, trap kao nov, nelogicno mi da se tako brzo nesto sj*balo... Moze li do letve biti?

Mozda gumice na klizacima kocionih kljesta? Ako je trap izmjenjen kao sto kazes provjeri ovo.

Autoru:  milos13 [ 20 Jan 2013 15:35 ]
Tema posta:  Re: Kratka pitanja vezana za mehaniku

Ok, hvala...

Plocice su nove, diskovi dobri... kada lagano krenem u rikverc, cuje se kao da kaci negde nesto u tocku, moracu da ga skinem pa da vidim...

Autoru:  Daka [ 30 Jan 2013 13:20 ]
Tema posta:  Re: Kratka pitanja vezana za mehaniku

Ako neko ima skinut zadnji most od vectre A da mi premeri centralnu rupu na koju glavcina naleze na most...bio bih zahvalan

To je ovo sa slike...

Ovo je glavcina koju planiram da ugradim

Slika

Pa me zanima dal je svim vecamam A ta rupa na mostu 61mm

Slika

Autoru:  Daka [ 01 Feb 2013 10:49 ]
Tema posta:  Re: Kratka pitanja vezana za mehaniku

Ako neko ko ima OPEL EPC moze da mi pogleda kataloski broj nosaca motora kadett E C20NE metalni deo izmedju bloka i nosaca na karoseriji (obelezeno na slici) i da li ide nosac pod tim brojem i na askonu C C20NE?


Slika

Autoru:  vectra 1.6i [ 08 Mar 2013 01:35 ]
Tema posta:  Re: Kratka pitanja vezana za mehaniku

Cudna stvar, kupio sam dva prednja amortizera za vectru prije mjesec dana i sasvim slucajno primjetim da je lijevi meksi od desnog, desni je ono bas kao kamen, jedva da ga mogu pomjeriti na dole dok lijevi ide lakse, mislim nije prazan nego je samo meksi. Inace to su gasni amortizeri BILSTEIN PNE 3052. Pa sad, je li to znak da je jedan sa greskom, jel neko imao slican "problem"?

Autoru:  malinj [ 03 Apr 2013 13:43 ]
Tema posta:  Re: Kratka pitanja vezana za mehaniku

Gdje se vezuje kabal od broja obrtaja kod Kadeta E. Pokazivac naknadno ugradjen zato sto fabriki ne postoji.

Autoru:  YUgisa [ 03 Apr 2013 15:31 ]
Tema posta:  Re: Kratka pitanja vezana za mehaniku

vectra 1.6i je napisao:
Cudna stvar, kupio sam dva prednja amortizera za vectru prije mjesec dana i sasvim slucajno primjetim da je lijevi meksi od desnog, desni je ono bas kao kamen, jedva da ga mogu pomjeriti na dole dok lijevi ide lakse, mislim nije prazan nego je samo meksi. Inace to su gasni amortizeri BILSTEIN PNE 3052. Pa sad, je li to znak da je jedan sa greskom, jel neko imao slican "problem"?


To znaci da su ti uvalili kopiju ;)

Autoru:  Prota [ 03 Apr 2013 16:21 ]
Tema posta:  Re: Kratka pitanja vezana za mehaniku

@malinj Ako je Kađa benzinac vučeš kabal od bobine sa pina br.1.
Na tabli propratiš štampano kolo, videćeš koji je pin za obrtomer.

Stranica 21 od 27 Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/