Opel Team Serbia
https://opelteamserbia.com/forum/

sport sound
https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=139&t=3359
Stranica 2 od 4

Autoru:  david [ 20 Mar 2008 02:40 ]
Tema posta:  Re: sport sound

lepo kaze mare.....za te pare bolji lonac nemas.....

Autoru:  Cvorke [ 20 Mar 2008 13:52 ]
Tema posta:  Re: sport sound

Ja sam uradio zadnji protocni kod Vlajkovica...i chuje se i vise nego OK...

Dosta promenjen zvuk ...i glasan na visim obrtajima...

Do nekih 2500 je prilicno tih...

A cena...4700din sa ugradnjom...i jos mozes da izvoljevas sta ti se cefne...krivine cevi i slicno...rpecnik....itd... :ots:

Autoru:  zux [ 20 Mar 2008 17:28 ]
Tema posta:  Re: sport sound

davide na tvom mestu ja bih vratio srednji lonac
nekim motorima "prija" varijanta cev od grane do zadnjeg lonca, a nekima ne "prija"

motor c20ne je u ovoj drugoj grupi

Autoru:  Williams [ 20 Mar 2008 18:15 ]
Tema posta:  Re: sport sound

A koliko se isplati uzeti polovan Remus?

Autoru:  Nesha [ 20 Mar 2008 18:22 ]
Tema posta:  Re: sport sound

to ti je macka u dzaku...
osim ako i cevi i oplata nisu od prohroma (jako redak slucaj, uglavnom je samo oplata od prohroma) pa koliko god lepo izgledao, ne znas sta je unutra

Autoru:  LemaX [ 20 Mar 2008 18:25 ]
Tema posta:  Re: sport sound

Ja imam zadnji sebring lonac i ne čuje se nešto posebno sportski,ali zato ima mnooogo dubok zvuk.
U garaĹľi kad se turira, prozori se "tresu".
A motor slabašnih 100 ks.

Autoru:  david [ 20 Mar 2008 18:46 ]
Tema posta:  Re: sport sound

zux je napisao:
davide na tvom mestu ja bih vratio srednji lonac
nekim motorima "prija" varijanta cev od grane do zadnjeg lonca, a nekima ne "prija"

motor c20ne je u ovoj drugoj grupi


kako mislis ne prija.....u kom smislu.....?

Autoru:  zux [ 20 Mar 2008 20:23 ]
Tema posta:  Re: sport sound

njegovim izbacivanjem se uglavnom gubi na snazi, a posebno na obrtnom momentom (naravno nisu to neke znacajne cifre, ali ipak...)

pokusacu da nadjem neke konkretnije podatke, pa cu postaviti

Autoru:  david [ 21 Mar 2008 01:06 ]
Tema posta:  Re: sport sound

ajde cekam.. :)

Autoru:  _Marko88_bg [ 21 Mar 2008 17:14 ]
Tema posta:  Re: sport sound

ne bih rekao da je davidova veca izgubila na snazi jer ne moze da se poredi sadashnje stanje i prethodno ne kazem da niste u pravu ali njegova stvarno mnogo bolje tj lakshe dishe bolje ubrzava...

Autoru:  david [ 21 Mar 2008 17:19 ]
Tema posta:  Re: sport sound

i meni je cudno.....stvarno bolje ide.....ali je moguce....

Autoru:  djura87 [ 21 Mar 2008 17:28 ]
Tema posta:  Re: sport sound

A nisi razmisljao da to bolje ubrzava samo u tvojoj glavi. Taj zvuk ti daje efekat da mislis da ides brze. Isto kao sto ti se u yugu na 100 km/h cini da ces da poletis a u nekom boljem autu i ne osecas tu brzinu...

Autoru:  _Marko88_bg [ 21 Mar 2008 17:31 ]
Tema posta:  Re: sport sound

ne brate oseca se po gasu... a i moze i david to da potvrdi... to je moje mishljenje... po meni je to tako sad ako nisam upravu ispravite me! :)

Autoru:  david [ 21 Mar 2008 19:14 ]
Tema posta:  Re: sport sound

ide bolje to je sigurno...znam sto mare rece osecan po gasu i ja..

Autoru:  Cvorke [ 21 Mar 2008 19:54 ]
Tema posta:  Re: sport sound

Ne znam,ali sam ubedjen da je to subjektivan osecaj.... :ots:

I ja imam osecaj da bolje ide jer se dernja moja corsa....ali nije 100%...cak i da sam dobio nesto,mada ne verujem,ne bih tu razliku mogao da osetim jer je u pitanju 45KS.... :thumbup:

Autoru:  goksi82 [ 21 Mar 2008 21:18 ]
Tema posta:  Re: sport sound

sve sto sa k&n om udahne,a udahne vise,mora i da izbaci.sa tom cevcugom sigurno bolje dise,cirkulacija gasova je bolja.sami znate koliko auto ide bolje kada se skine katalizator,i rezonator tj. srednji lonac ima ulogu samo da prigusi dernjavu motora,ne verujem da je vectri naskodilo to sto ga je david skinuo...

Autoru:  zux [ 21 Mar 2008 21:34 ]
Tema posta:  Re: sport sound

skidanje katalizatora omogucava motoru da lakse "dise" (u situacijama kad je kat. zapusen) i njegovim skidanjem se moze dobiti malo poboljsanje performansi
srednji lonac je sam po sebi protocnog karaktera (neki manje neki vise) i sa njegovim skidanjem se znacajno gubi pritisak u izduvnom sistemu, a to na velikoj vecini automobila ima za rezultat pad obrtnog momenta (posebno na nizim obrtajima)
bez srednjeg lonca motor malo lakse dize obrtaje, pa se samim tim i ima uticaj da bolje ide (glasniji je, obrtaji brze rastu) ali sve to je propraceno sa padom obrtnog momenta i samim padom performansi
kod turbo motora je druga situacija i tu se prica svodi na ovo sto ste rekli, sto protocnije to bolje, atmosferci su vec druga prica

Autoru:  boolero [ 21 Mar 2008 21:44 ]
Tema posta:  Re: sport sound

A zashto je veci pritisak u grani dobra stvar?

Shto je pritisak veci, znaci da se motor teze njih oslobadja...cim se teze oslobadja izduvnih gasova teze ce i da usisa svez vazduh.

Izduvni gasovi nisu usisni pa nije bitna ni njihova brzina,pritisak i sl...bitno je samo da shto pre odu jer motoru nikako ne koriste.

Autoru:  zux [ 21 Mar 2008 21:47 ]
Tema posta:  Re: sport sound

hehe stavi cevcugu fi 70, pa stani pored mene (fi 50) pa da vidimo :D :D :D

Autoru:  boolero [ 21 Mar 2008 21:50 ]
Tema posta:  Re: sport sound

Ja vec imam samo cevcugu na kolima brate :lol:

Autoru:  zux [ 21 Mar 2008 21:56 ]
Tema posta:  Re: sport sound

ma to ti je samo izgovor, jer ti je istrulio lonac

pomaze li back pressure malo brzem zatvaranju izduvnih ventila ? :D

Autoru:  boolero [ 21 Mar 2008 22:06 ]
Tema posta:  Re: sport sound

Ne...sredji lonac je ko casha, samo je izgreban donji deo jer je svugde kacio pa sam ga skinuo i dao Magiyu. :D

Ne pomaze...dizace se i spushtati jednakom brzinom, nemoze pritisak da utice na njih,vec tajming podizac opruga...pritisak tu ima premalu vrednost da bi na bilo shta uticao :cool:

Ako je tacno to shto ti pricash...kako se onda na izduvnim sistemima dobija snaga?
Ako ne lakshim protokom izduvnih gasova...

Svaki tuning ima isti cilj...uzeti shto vishe novog vazduha (+goriva)...a kako ce da uzme vishe ako se nije otarasio starog?

Autoru:  zux [ 21 Mar 2008 22:13 ]
Tema posta:  Re: sport sound

laksi protok izduvnih gasova , tj. njihova brzina, ne zavise samo od precnika cevi, vec mnogo vise od njenog oblika, debljine zida i sl.
izduvni sistemi kojima se dobija snaga su mnogo komplikovaniji od toga da skines lonac i umesto njega ubacis ravnu cev
uporedi kako izgleda fabricki izduv i "tuning" izduv (remus, supersprint, sebring...)
kakav je oblik izduva
u cemu se razlikuju standardna izduvna grana i "sportska" (npr. gore navedenih firmi), da li se radi o jednostavnom povecanju precnika, ili su oblik i duzina cevi potpuno drugaciji
zasto se onda odmah nakon izduvne grane ne stavi zadnji lonac (da malo prigusi buku) i gasovi odmah ne puste u atmosferu
po toj logici bi sto kraci izduv, sto veceg precnika bio idealno resenje

Autoru:  boolero [ 21 Mar 2008 22:19 ]
Tema posta:  Re: sport sound

Negde si me "izgubio"...

Ja ne pricam o precniku cevi, vec o loncu.

Naravno da shto veci precnik nece doneti u vecu snagu, jer kao shto si rekao bitna je brzina gasova.
Tj da bude shto veca brzina...a sa loncem koji je prigushuje ne moze da bude veca brzina vec samo manja.

Autoru:  zux [ 21 Mar 2008 22:24 ]
Tema posta:  Re: sport sound

srednji lonac je i u fabrickoj izvedbi uradjen kao protocna varijanta (ne 100% protocan, ali blizu toga)

bole pa sta je taj srednji lonac?
cev u cevi, a izmedju njih vuna

Stranica 2 od 4 Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/