Opel Team Serbia

Opel Team Serbia

Mesto za prave ljubitelje Opela
Danas je 17 Avg 2025 13:27

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]




Započni novu temu Odgovori na temu  [ 103 Posta ]  Idi na stranicu Prethodni  1, 2, 3, 4, 5  Sledeća
Autoru Poruka
 Tema posta: Re: Tuning Motora
PostPoslato: 18 Maj 2010 12:37 
OffLine
Club 1000
Korisnikov avatar

Pridružio se: 12 Maj 2009 23:10
Postovi: 1833
Lokacija: Leskovac
Ime: Slobodan
Opel: Astra G 1.6 16V, Signum 2.0T
To si Vlado u pravu, Civic je brz auto, ali uopšte ne volim Japanske visokotruražne motore, gde trebaš da ga teraš u milion obrtaja da bi išo :). Mislim, ovaj Civic ima max obrtni momenat na 5.700 obrtaja. Šta još treba da se doda?

E 205GTI je već za poštovanje, ali Mi16 verzija je veoma retka. Mada u poslednje vreme ni 1.9GTI verzije nisam viđao, nešto ih retko ima. A auto je bolest kako ide, vozio sam se više puta u njemu. Komotno puni cajger do kraja (220km/h).


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Tuning Motora
PostPoslato: 18 Maj 2010 13:05 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 23 Okt 2008 21:44
Postovi: 3050
Lokacija: leskovac
Ime: vlada
Opel: renault laguna 1.8 16v initiale
Garaza: pogledaj
ma bilo je 3-4 mi16 ovde kod nas,u bg ih sigurno ima bar 1000,a i ne izgleda lose.a sto se civic tice,zovu ga leteci kovceg :ludilo2:


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Tuning Motora
PostPoslato: 18 Maj 2010 13:26 
OffLine
2nd Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 24 Feb 2010 13:50
Postovi: 108
Lokacija: Loznica
Ime: Marko
Opel: Suza 1.6i i Peugeot 406
Williams 2.0 108KW :respekt: :respekt: Nekad vozen, azdaja od auta :)


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Tuning Motora
PostPoslato: 18 Maj 2010 14:16 
OffLine
Club 1000
Korisnikov avatar

Pridružio se: 12 Maj 2009 23:10
Postovi: 1833
Lokacija: Leskovac
Ime: Slobodan
Opel: Astra G 1.6 16V, Signum 2.0T
vlada33 je napisao:
ma bilo je 3-4 mi16 ovde kod nas,u bg ih sigurno ima bar 1000,a i ne izgleda lose.a sto se civic tice,zovu ga leteci kovceg :ludilo2:

Stvarno nisam do sad video ni jedan Mi16 205. Video sam jedan 405 Mi16, ali to je to. A što tako zovu Civic, nisam znao? :D


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Tuning Motora
PostPoslato: 18 Maj 2010 14:28 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 20 Feb 2009 02:47
Postovi: 792
Lokacija: Banatsko Karadj
Ime: Dane
Opel: calibra 16V
@ vlada13

druze odem ti ja u opelovo zastuphishtvo u ZR. OPEL CIRKOM da uzmem shpanere za zupchasti .. kad gle chuda ... shpaneri koshtali 8 ili 9000 ne secam se ... odem u obicnu prodavnicu isti takvi shpaneri za 5000 (ajd da kaze covek da su kvalitetniji nego isti, namerno sam se zagledao u oba)

mada se ni honde (te starije) nisu proslavile sa limarijom ... motori su im extra

@bobale

shto je znaga na visjim obrtajima to je bolje za dzarenje ... necesh ga sigurno prziti na 2-3000 obrtaja al zato hondica sa 1.6 motorom ide ko kadet sa 2.0 16v ...,
ja nikad nebih bezao od japanaca ...


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Tuning Motora
PostPoslato: 18 Maj 2010 14:49 
OffLine
Club 1000
Korisnikov avatar

Pridružio se: 12 Maj 2009 23:10
Postovi: 1833
Lokacija: Leskovac
Ime: Slobodan
Opel: Astra G 1.6 16V, Signum 2.0T
Ne znam, ja nikad nisam bio za tu snagu na visokim obrtajima, više sam za turbo i max obrtni momenat na 2.000 obrtaja :).


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Tuning Motora
PostPoslato: 18 Maj 2010 15:15 
OffLine
Club 1000
Korisnikov avatar

Pridružio se: 11 Jul 2007 23:56
Postovi: 1641
Ime: Marko
Opel: Kia
Po cenu da ispadnem glup, koji je to 205 sa mi16 motorom? Isao je u 309 i 405, al za 205 prvi put cujem da je imao fabricki mi16...

_________________
!!! DiduLidu DiduDu !!!


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Tuning Motora
PostPoslato: 18 Maj 2010 15:18 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Dec 2006 02:07
Postovi: 8609
Lokacija: AgeOfCoins
Ime: Vladimir
Opel: 3 komada
Garaza:
daner je napisao:
@ vlada13

druze odem ti ja u opelovo zastuphishtvo u ZR. OPEL CIRKOM da uzmem shpanere za zupchasti .. kad gle chuda ... shpaneri koshtali 8 ili 9000 ne secam se ... odem u obicnu prodavnicu isti takvi shpaneri za 5000 (ajd da kaze covek da su kvalitetniji nego isti, namerno sam se zagledao u oba)


Jbg gumene patosnice za Vektru C koštaju Boga oca kod dilera a ja ih uzeo za 2800din (2600 sa popustom) :shit:

Opet dolazimo do onoga koji je to auto bolji od Moskviča, ja da sam na njegovom mestu Astru ne bih dirao nego bih za 1000 evra kupio kadeta :gsi: , za 500 ga doterao u perfektno stanje i uživao u vožnji :D

_________________
Under Construction (●‿●)


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Tuning Motora
PostPoslato: 18 Maj 2010 15:22 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 20 Feb 2009 02:47
Postovi: 792
Lokacija: Banatsko Karadj
Ime: Dane
Opel: calibra 16V
@bobale

brate onda vozi TDI xaxaxaaxaxa

pa sve sportske mashine imaju snagu na vecim obrtajima .. a dizeli na malim

necesh valjda peglati auto na 2000 obrtaja :ludilo1:


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Tuning Motora
PostPoslato: 18 Maj 2010 15:27 
OffLine
Club 1000
Korisnikov avatar

Pridružio se: 12 Maj 2009 23:10
Postovi: 1833
Lokacija: Leskovac
Ime: Slobodan
Opel: Astra G 1.6 16V, Signum 2.0T
Marcus je napisao:
Po cenu da ispadnem glup, koji je to 205 sa mi16 motorom? Isao je u 309 i 405, al za 205 prvi put cujem da je imao fabricki mi16...

Izgleda da sam ja ovde ispao glup :D. Bio sam ubeđen da je 1.9 120ks bila jača GTI verzija, a 1.9 130ks Mi16 verzija :shit:.

daner je napisao:
@bobale
brate onda vozi TDI xaxaxaaxaxa
pa sve sportske mashine imaju snagu na vecim obrtajima .. a dizeli na malim
necesh valjda peglati auto na 2000 obrtaja :ludilo1:

Mislio sam na turbo benzince, a ne na dizelaše :). Što se mene tiče, nema ništa lepše nego ravna kriva obrtnog momenta :). Ko šta voli nek izvoli, ali Kadettov motor je pogodniji za gradsku vožnju jer ima snage na nižim obrtajima, a za razliku od visokoturažnih japanaca.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Tuning Motora
PostPoslato: 18 Maj 2010 15:46 
OffLine
Club 1000
Korisnikov avatar

Pridružio se: 11 Jul 2007 23:56
Postovi: 1641
Ime: Marko
Opel: Kia
Bila je jedna varijanta 205 sa mi16 motorom, al daleko od toga je bila u nekoj masovnoj proizvodnji... Sta vise, nije bio ni klasican mi16 vec malo preradjen + turbo... Oko 200ks ( 205 gti t16 )... Al toga nije bilo ni u francuskoj, a kamo li kod nas... Od ciste fabrike, 1.6 i 1.9, bar koliko ja znam...

_________________
!!! DiduLidu DiduDu !!!


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Tuning Motora
PostPoslato: 18 Maj 2010 15:51 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 20 Feb 2009 02:47
Postovi: 792
Lokacija: Banatsko Karadj
Ime: Dane
Opel: calibra 16V
pa pricamo o atmosfercima i do 2000 ccm :)

evo ti od 2.0 16v grafik pa pogledaj na kojim obrtajima najbolje vuche ;)

http://www.calibra.no/tech/effektkurve-c20xe.jpg

i shta ta sad honda razvija snagu za 400-500 obrtaja vishe neko kadet .. ;) mizerne su to razlike

jbg civic 1.6 vti = 160 ks ;)

dobri su japaneri ... mani ih


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Tuning Motora
PostPoslato: 18 Maj 2010 15:57 
OffLine
Club 1000
Korisnikov avatar

Pridružio se: 12 Maj 2009 23:10
Postovi: 1833
Lokacija: Leskovac
Ime: Slobodan
Opel: Astra G 1.6 16V, Signum 2.0T
C20XE ima prilično lep razvoj obrtnog momenta. Možda je razlika mala u obrtajima, ali GSI opet ima 50Nm više, što nije zanemarivo u toj klasi. A i ne znam zašto uopšte upoređujemo Civic i GSI, kad je ovaj drugi 100 kila teži i generalno veći auto :).


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Tuning Motora
PostPoslato: 18 Maj 2010 16:35 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 20 Feb 2009 02:47
Postovi: 792
Lokacija: Banatsko Karadj
Ime: Dane
Opel: calibra 16V
pricamo koja je najbolja jurilica starijih god ... nije bitna kilaza ... neko kako ide ;) i koliko ide ;)


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Tuning Motora
PostPoslato: 18 Maj 2010 16:45 
OffLine
Club 1000
Korisnikov avatar

Pridružio se: 12 Maj 2009 23:10
Postovi: 1833
Lokacija: Leskovac
Ime: Slobodan
Opel: Astra G 1.6 16V, Signum 2.0T
Šteta što je za te stare automobile teško naći vremena za međuubrzanja, siguran sam da bi GSI briljirao 70-120 u 5. :).


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Tuning Motora
PostPoslato: 18 Maj 2010 18:22 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 23 Okt 2008 21:44
Postovi: 3050
Lokacija: leskovac
Ime: vlada
Opel: renault laguna 1.8 16v initiale
Garaza: pogledaj
mozda ipak moja greska,mozda nije mi16 ali je jaci gti ima ih dva,verovatno sam ja pomesao loncice...mislio sam da je on mi16...


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Tuning Motora
PostPoslato: 18 Maj 2010 18:54 
OffLine
Club 1000
Korisnikov avatar

Pridružio se: 12 Maj 2009 23:10
Postovi: 1833
Lokacija: Leskovac
Ime: Slobodan
Opel: Astra G 1.6 16V, Signum 2.0T
Tako sam i ja mislio. Eto, da nije bilo Marka, celog života bi živeo u neznanju :D.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Tuning Motora
PostPoslato: 18 Maj 2010 20:03 
OffLine
Club 1000
Korisnikov avatar

Pridružio se: 30 Sep 2008 22:25
Postovi: 1428
Lokacija: Zdovac
Ime: Tata
Opel: Seat
MI16 je za svaku pohvalu sto se brzine i ubrzanja tice.....
Ima i MI16 4x4, al on je samo sporiji malo i nista vise


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Tuning Motora
PostPoslato: 18 Maj 2010 20:26 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 23 Okt 2008 21:44
Postovi: 3050
Lokacija: leskovac
Ime: vlada
Opel: renault laguna 1.8 16v initiale
Garaza: pogledaj
u svakom slucju 205gti je skoro dostojan rival GSI-u,a i honda,sportski automobili i treba da se vrte visoko,a ti bobo volis bmw a jos nisi shvatio da se oni uvek vrte visoko...

a da da dam i komentar na ovaj tuning motora 1.4,smisli nesto bolje jer to nece nikad biti isplativo i dovoljno sta god radio,da ulozis i 3000 eura tesko ces dostici snagu obicnog :xe: ,dakle odustani dok ne pogubis zivce,sakupi pare i kupi jedan auto za te stvari a astru cuvaj stock da imas i pouzdan auto kad krenes na put negde dalje...


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Tuning Motora
PostPoslato: 18 Maj 2010 20:30 
OffLine
Club 1000
Korisnikov avatar

Pridružio se: 12 Maj 2009 23:10
Postovi: 1833
Lokacija: Leskovac
Ime: Slobodan
Opel: Astra G 1.6 16V, Signum 2.0T
vlada33 je napisao:
ti bobo volis bmw a jos nisi shvatio da se oni uvek vrte visoko...

Ma ja sam za jedan lenj, Američki V8 :ludilo2:

BTW, Alexin BMW razvija max snagu na 5.700 obrtaja, e to je prava stvar, a ler mu je na 600 obrtaja :D


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Tuning Motora
PostPoslato: 18 Maj 2010 20:47 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 23 Okt 2008 21:44
Postovi: 3050
Lokacija: leskovac
Ime: vlada
Opel: renault laguna 1.8 16v initiale
Garaza: pogledaj
pa onda u cemu je problem sa hondom,isto razvijaju snagu samo sto kod njega stoje 3 honde pod haubom :ludilo2: +cip ako ga ima jos


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Tuning Motora
PostPoslato: 18 Maj 2010 20:50 
OffLine
Club 1000
Korisnikov avatar

Pridružio se: 12 Maj 2009 23:10
Postovi: 1833
Lokacija: Leskovac
Ime: Slobodan
Opel: Astra G 1.6 16V, Signum 2.0T
Pa nije baš isto, Honda razvija max obrtni momenat na 5.700 obrtaja, a snagu na 6.800. A BMW na 3.700 i 5.700 ;).

Offtopic: na drift u KG smo išli Golfom i sve vreme je kukao kako slabo ide, kako gume imaju visok profil, bla bla :ludilo:. Strašno je kad se čovek navikne na 4.600 kubika :D.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Tuning Motora
PostPoslato: 18 Maj 2010 21:04 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 23 Okt 2008 21:44
Postovi: 3050
Lokacija: leskovac
Ime: vlada
Opel: renault laguna 1.8 16v initiale
Garaza: pogledaj
jes da vozi 17 ali na 45 profil i sta on hoce,dodjem ja iduci put do tebe surakovim bmw da vidis sta je nisak profil...


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Tuning Motora
PostPoslato: 18 Maj 2010 21:09 
OffLine
Club 1000
Korisnikov avatar

Pridružio se: 12 Maj 2009 23:10
Postovi: 1833
Lokacija: Leskovac
Ime: Slobodan
Opel: Astra G 1.6 16V, Signum 2.0T
Pa dobro, Golf ima 65 profil, pa mu to visoko, izgleda :). A šta vozi tvoj šurak i na kojim gumama?


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Tuning Motora
PostPoslato: 18 Maj 2010 22:53 
OffLine
1st Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 14 Maj 2010 15:32
Postovi: 6
Lokacija: Sremski Karlovci
Ime: Stefan
Opel: Astra 1.4 twinport
HAHAHAHAHAHAHAHA. Sad ste me skorz pokopali :ludilo: .Vidim ja da je bolje da ne budzim nista makar jos desetak godina dok se ne razradi i dok lambda sonda prvi put ne ode po k******. Ali kad vidim raspravu o Japancima i Opelovim zverima moram da se i ja malo ukljucim. Vidim da niko nije pomenuo Hondu CRX,iako znam lika koji je vozio 800kg tesku sa 1.6 motorom,maksimalno spustenu i bila je ZLA! A druga stvar koju bi mogli da mi razjasnite jeste razlika izmedju :xe: i :ne: motora(Ono bitne razlike,zasto je koji bolji i kakav ja imam u mojoj Astri),posto prvi put vidim te naziva a hocu da naucim nesto vise o Opelovim motorima. :ilo:


Vrh
 Profil  
 
Prikaži postove u poslednjih:  Poređaj po  
Započni novu temu Odgovori na temu  [ 103 Posta ]  Idi na stranicu Prethodni  1, 2, 3, 4, 5  Sledeća

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]


Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 7 gostiju


Ne možete postavljati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete monjati vaše postove u ovom forumu
Ne možete brisati vaše postove u ovom forumu

Pronađi:
Idi na:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Prevod - www.CyberCom.rs