Opel Team Serbia

Opel Team Serbia

Mesto za prave ljubitelje Opela
Danas je 28 Apr 2024 01:06

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]




Započni novu temu Odgovori na temu  [ 19 Posta ] 
Autoru Poruka
 Tema posta: Opel Astra J, 2010 1.6 115hp A16XER, bucan motor i kliktanje
PostPoslato: 15 Sep 2023 15:43 
OffLine
1st Gear

Pridružio se: 23 Jan 2019 17:37
Postovi: 63
Lokacija: Novi Sad
Ime: Predrag
Opel: Opel Astra J 2010, 1.6b 116hp
Pozdrav svima,

O nedavno sam vlasnik ove Astre iz naslova i ovo nam je prvi Opel posle dugo godina druzenja sa Fordovim benzincem i dizelom. Astra je kupljena u Srbiji 2010 godine sa pravih 159.000km, kupljena od drugog vlasnika koji je lepo odrzavao auto (imam gomilu racuna i spisak kad je sta radio).

Danas sam zamenio kompresor klime zbog zvuka mlevenja u leru (viewtopic.php?f=139&t=40716), zemenio i PK razvod sa vodenom pumpom dok sam prosle nedelje zamenio zupcasti set, tako da sam kompletirao veliki servis. Mali servis je prethodni vlasnik uradio sredinom proslog meseca dok je veliki servis zadnji put radjen krajem 2019 godine pre nekih 40.000km (ns nesto manje od 10 godina od kupovine ). Nije jos bilo vreme za zamenu, bar po kilometrazi (zamenski delovi, ne znam sta je stavio kad je radio veliki servis) ali nisam hteo da cekam i rizikujem.

Medjutim, od samog pocetka mi ovaj Opelov motor deluje nekako bucan za jednog benzinca (1.6 benzinac od 101hp u Focusu mk1 koji imam deluje tisi), malo se cuju VVT remenice prilikom paljenja, na mozda pola sekunde i receno mi je da to jos nije za zamenu, pa bi molio vlasnike Astri za ovim modelom motora da poslusaju donji snimak. Da li vama tu deluje sve ok. Cujem odredjeno kliktanje u gornjem levom uglu motora (fakticki iza motora). Majstori su mi rekli da je to to sto treba da se za sad radi na autu, izgleda da po njima motor radi kako treba (tj nisu mi nista rekli da treba jois da se radi na motoru).

Evo i snimka:

https://www.youtube.com/shorts/4hNJ-S81ltw

i jos jednog

https://youtube.com/shorts/v3Fs9XSIj4Q


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Opel Astra J, 2010 1.6 115hp A16XER, bucan motor i kliktanje
PostPoslato: 16 Sep 2023 23:11 
OffLine
2nd Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 07 Jan 2020 17:42
Postovi: 98
Lokacija: Kraljevo
Ime: Bojam
Opel: Astra H 1.6
Ovaj motor je bucan to je tako. Sve normalno mada previše primaknes kameru pa još više drnda, ali ja bih rekao da je isto kao i kod mene.

Sent from my SM-S911B using Tapatalk


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Astra J, 2010 1.6 115hp A16XER, bucan motor i klikt
PostPoslato: 16 Sep 2023 23:25 
OffLine
1st Gear

Pridružio se: 23 Jan 2019 17:37
Postovi: 63
Lokacija: Novi Sad
Ime: Predrag
Opel: Opel Astra J 2010, 1.6b 116hp
Pokusao sam da uhvatim zvuk tog kliktanja koje dolazi od gornje leve strane motora (cev iz filtera vazduha ulazi u 'nesto' sto ne mogu da skontam sta je i kao da odatle dolazi taj zvuk kliktanja).

Inace, zena mi je danas prijavila da joj se cini kao da nesto uji poput lezaja i da dolazi sa njene desne strane od napred.

Isto sam ja to cuo kad sam od prodavca dovozio auto ali sam mislio da ce nakon zamene zupcastog i PK seta kao i kompresora klime taj zvuk nestati, reko neki lorer/spaner ilj taj kompresor koji se cuo ali nije. Kad minje zena prijavila, provozao sam auto i zvuk je jos tu. Zvuk najvise zvuci kao los lezaj u kombinaciji sa strujamjem vazduha, tako nekako.

Zavisi iskljucivo od obrtaja a ne brzine, pojacava se kako rastu obrtaji i cim pustis gas i obrtaji padnu ispod 1000 zvuk nestaje. Takodje ga nema u leru. Jedino sta se jos tu okrece a nije zamenjeno na velikom servisu su te famozne VVT remenice bregastih, ne znam da li se one tako cuju tokom voznje ili one lupkaju kao prilikom paljenja.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Astra J, 2010 1.6 115hp A16XER, bucan motor i klikt
PostPoslato: 18 Sep 2023 15:36 
OffLine
1st Gear

Pridružio se: 23 Jan 2019 17:37
Postovi: 63
Lokacija: Novi Sad
Ime: Predrag
Opel: Opel Astra J 2010, 1.6b 116hp
Evo okacio sam jos par video klipova gde nisam nabio telefon u sam motor :) :

Prvo jutarnje paljenje i zvuk VVT remenica:
https://www.youtube.com/watch?v=FrHToc4V9QU

Rad u leru, nakon krace voznje:
https://www.youtube.com/watch?v=iak6aq1EdQY

Rad u leru sa davanjem gasa:
https://www.youtube.com/watch?v=oyic_hiNQhM

Prepostavljam da remenice jos nisu za zamenu jer cuo sam i dosta gore slucajeve a i zvuk motora ovako iz daleka deluje ok. Sta vi mislite?


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Opel Astra J, 2010 1.6 115hp A16XER, bucan motor i kliktanje
PostPoslato: 20 Sep 2023 09:19 
OffLine
2nd Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 07 Jan 2020 17:42
Postovi: 98
Lokacija: Kraljevo
Ime: Bojam
Opel: Astra H 1.6
Sve ok, čuje se jednu sekundu na hladnom startu

Sent from my SM-S911B using Tapatalk


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Astra J, 2010 1.6 115hp A16XER, bucan motor i klikt
PostPoslato: 20 Sep 2023 11:59 
OffLine
1st Gear

Pridružio se: 23 Jan 2019 17:37
Postovi: 63
Lokacija: Novi Sad
Ime: Predrag
Opel: Opel Astra J 2010, 1.6b 116hp
To me zanimalo, da neko ko ima isti motor poslusa moj i da vidim da li je sve ok.

Do pre par dana smo vozili Focus mk1 1.6 benzinca, koji ima nesto tisi motor ali bez varijabli i tamo ovakvih problema nema pa ovde imamo dosta novih zvukova za koje ne znamo da li je normalno na ovom motoru ili je neki problem.

Sutra majstor treba da pogleda kakvo se to ujanje/zuljanje/mlevenje (ne znam kako bi opisao zvuk) cuje u kabini tokom ubrzavanja (dizanja obrtaja) jer kad se obrtaji ne menjaju zvuk je manjeg inteziteta ali definitivno zavisi od obrtaja (nije lezaj u tocku recimo). Majstor je na brzaka oslusnuo motor u leru i pri davanju gasa ali nema takvog zvuka sa motorne strane, svakako ce proveriti remenice a recu mu da pogleda i izduv/usis jer mislim da tu moze biti problem, jer kao sto rekoh dizem obrtaje na 2500, zvuk se pojacava i kad dodjem na 2500 i odrzavam obrtaje zvuk se smanji i dalje je tu ali intezitet je manji. Da je lezaj, on bi se isto cu a ne bi se zvuk smanjio. Zato sumnjam recimo na izduv (ona plretenica ili izduvna grana).


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Astra J, 2010 1.6 115hp A16XER, bucan motor i klikt
PostPoslato: 22 Sep 2023 06:14 
OffLine
1st Gear

Pridružio se: 23 Jan 2019 17:37
Postovi: 63
Lokacija: Novi Sad
Ime: Predrag
Opel: Opel Astra J 2010, 1.6b 116hp
Vratio se od majstora, kazu da su kao sve pregledali (nije mi delovao ubedljivo) da je provozao auto i da sem kotrljanja guma nista nije drugo cuo. Da dodjem ako se zvuk pojaca...

Ne znam kako nije mogao to da cuje ali ja cim predjem iz Focusa ili jos gore, Tucson-a benzinca kojeg isto imamo, gde se cuje samo motor prilikom ubrzanja, na Astri se pored motora, jasno cuje i taj zvuk mlevenja/ujanja...


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Astra J, 2010 1.6 115hp A16XER, bucan motor i klikt
PostPoslato: 23 Sep 2023 02:50 
OffLine
1st Gear

Pridružio se: 18 Dec 2019 04:59
Postovi: 24
Lokacija: Novi Sad, Srbija
Ime: Dario
Opel: Astra G 2.0
Idi kod Banovica u Futog, trazi da ga Dejan licno provoza.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Astra J, 2010 1.6 115hp A16XER, bucan motor i klikt
PostPoslato: 24 Sep 2023 16:54 
OffLine
2nd Gear

Pridružio se: 24 Okt 2012 14:22
Postovi: 96
Ime: zdravko
Opel: Astra H 1.6
Ja sam imao sličan problem, pogledaj moju temu, https://www.opelteamserbia.com/forum/vi ... 39&t=40574.
Na oko 2800 rpm, motor je bio neuobičajeno bučan, ispostavilo se da rezonuje desna poluosovina sa diferencijalom. Stavljanjem tega na poluosovinu rešio sam problem.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Astra J, 2010 1.6 115hp A16XER, bucan motor i klikt
PostPoslato: 25 Sep 2023 13:31 
OffLine
1st Gear

Pridružio se: 23 Jan 2019 17:37
Postovi: 63
Lokacija: Novi Sad
Ime: Predrag
Opel: Opel Astra J 2010, 1.6b 116hp
Hm ne bih rekao da je poluosovina zato sto ne osecam nikakvo tresenje i meni se taj zvuk javlja prilikom dizanja obrtaja znaci vec od preko 1000 obrtaja do nekih 2500 kad menjam brzinu. Ali recimo ako dodjem do 2500 obrtaja i odrzavam te obrtaje, onda zvuk se utisa ali je jos tu. Zato mislim da nije lezaj (jer bi se on cuo isto a ne bi se utisao) vec nesto sto rezonuje dok se dizu obrtaji (i dok sam motor proizvodi vise vibracija).

Medjutim u ovoj gore temi ste spomenuli i ovaj problem:

perazdera je napisao:
Ima još jedna stvar koja može biti uzrok vibracija (zvuka) i koju treba da proveriš: gornji deo poklopca kućišta zupčastog kaiša. I to je Opel priznao kao grešku, pa je kasnije izmenio njegov dizajn. Kad budeš ponovo osetio vibracije, skini taj gornji poklopac (2 torex šrafa) i provozaj automobil tako.

https://workshop-manuals.com/vauxhall/a ... _3500_rpm/

Sent from my SM-G973F using Tapatalk


Iz kabine, dok vozim auto, zvuk dolazi tacno odatle iz pravca kaiseva tj sa desne strane motornog prostora (a ne odozdo), tako da bi vise rekao da je to kod mene problem jer vidim da je pogodjena bas Astra J 2010 godiste sa mojim motorom, dok u mladjim Astrama J nema problema i verovatno su u narednim serijama to resili.

Ako poslusate ovaj snimak (gde sam nabio telefon u motor) videcete kad predjem telefonom preko vrha plastike gde su remenice preko kojih ide zupcasti kais, kao da se cuje neka vibracija: https://www.youtube.com/shorts/v3Fs9XSIj4Q


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Opel Astra J, 2010 1.6 115hp A16XER, bucan motor i kliktanje
PostPoslato: 25 Sep 2023 17:43 
OffLine
3rd Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 03 Maj 2012 09:13
Postovi: 151
Lokacija: Užice, Srbija
Ime: Miloš Milekić
Opel: Astra H
Garaza: pogledaj
Nema tog problema sa poluosovinom kod Astre J, samo kod H. Drugo, skini gornji deo poklopca zupčastog, lako se skida odozgo (drže ga 2 šrafa) i slušaj ima li razlike. Treće, budeš li nastavio da rešavaš svaki čudan zvuk kod Opela, proći ćeš gore nego sa S-maxom.

Sent from my SM-G973F using Tapatalk


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Astra J, 2010 1.6 115hp A16XER, bucan motor i klikt
PostPoslato: 25 Sep 2023 18:12 
OffLine
1st Gear

Pridružio se: 23 Jan 2019 17:37
Postovi: 63
Lokacija: Novi Sad
Ime: Predrag
Opel: Opel Astra J 2010, 1.6b 116hp
Ja auto odrzavam tako da za svaki problem moram da saznam sta je pa cu onda da odlucim da li da ga resavam ili ne u zavisnosti koliko je problem ozbiljan. Dok postoji neki problem a ne znam sta je, za mene je na tom autu nesto neispravno jer ne znam da li je nesto bezazleno ili nije.

Nazalost, mnogi ljudi za svoj auto smatraju da je odlican i da "samo sipaju gorivo i redovni servisi" a kad sednes u takav auto, ne radi ovo ili ono (nema veze nikad ne koristim), nesto lupa (ma to tako vec XXX km ali nevidim nikakav problem), dimi (nema veze dok 'ide kao nevreme') i mnogo drugih primera. A ima i ljudi koji odrzavaju auto u fabrickom stanju, moduju ga, sve mora da radi, mora da uvek bude cist, bez ogrebotina, zasticen keramikom i sl...

Ja sam nesto izmedju sto se tice mehanike, uvek moram da znam STA SU PROBLEMI na autu ali to ne znaci da cu ih i resavati i kriticne stvari na mehanici/trapu uvek moraju da budu ispravni, nema kod mene moze to jos jednu sezonu/5.000km i sl. Sto se tice estetike, na spoljasnji izgled sam oguglao, bude i prasnjav/prljav i iscukan/izuljan od gradske voznje ali ne sme da ima rdju ili da ima ulubljene i polomljene delove karoserije.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Astra J, 2010 1.6 115hp A16XER, bucan motor i klikt
PostPoslato: 22 Dec 2023 12:29 
OffLine
1st Gear

Pridružio se: 23 Jan 2019 17:37
Postovi: 63
Lokacija: Novi Sad
Ime: Predrag
Opel: Opel Astra J 2010, 1.6b 116hp
Ponovo se vracam na ovaj problem sa zvukom (ujanje/zuljanje/mlevenje) tokom voznje.

Zadnji majstor koji je to gledao je skontao zvuk i pomislio da je nesto na izduvu jer tako mu zvuci kao da dolazi iza motora od dole. Pletenica je ok, bilo je par rupica na izduvu koje je on zavario ali bez promene, zvuk se i dalje javlja. Posle toga sam menjao varijabilne remenice, dihtung glave kao i sve ostale dihtunge, motor je bio ogoljen od dodatnih agregata i jedino sto je nadjeno da je los lezaj na alternatoru. Taj lezaj je prethodni vlasnik vec menjao i cudno da je opet otisao osim ako je stavljen neki los. Medjutim i nakon cele ove intervencije koja je radjena na motoru i promene lezajeva na alternatoru taj zvuk se i dalje cuje. Zena mi je pre neki dan javila da i ona cuje taj zvuk i da se nekako najvise cuje i 4-toj brzini.

Provozao sam auto i stvarno se u 4-toj brzini najvise cuje. Ako se u voznji pritisne kvacilo, cim obrtaji padnu ispod 1000 zvuk prestaje a ako pritisnem kvacilo a ostavim nogu na gasu (ne dam da obrtaji padnu) i odrzavam recimo obrtaje na oko 2000 obrtaja (sto nije bas lako ako je stisnuto kvacilo) zvuk je i dalje tu ali znacajno tisi. Kao da je nesto na relaciji, menjac/set kvacila/opterecenje motora. Brzine se lepo menjaju, kvacilo normalno hvata ni visoko ni nisko, nema proklizavanja. U leru nema tog zvuka niti ima promene u zavisnosti da li je pritisnuto kvacilo ili ne.

Koliko znam ovaj menjac nije problematican kao onaj u 1.4 turbo benzincu ali planiram da prvo probam zamenu ulja u menjacu. Ko zna da li ga ima dovoljno i da li je ok ulje sipano. Mozda je nesto do diferencijala ili poluosovina ili cak nesto do fiksnog zamajca/osovine koja izlazi iz motora pa kad se 'spoji' menjac preko lamele pocne da se cuje. Ne znam nagadjam, mada mi je nekako menjac glavni osumnjiceni.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Astra J, 2010 1.6 115hp A16XER, bucan motor i klikt
PostPoslato: 29 Jan 2024 22:23 
OffLine
1st Gear

Pridružio se: 23 Jan 2019 17:37
Postovi: 63
Lokacija: Novi Sad
Ime: Predrag
Opel: Opel Astra J 2010, 1.6b 116hp
Nisam pisao dalje na ovu temu...problem i dalje nije resen.

U medjuvremenu sam zamenio ulje u menjacu i majstor je sipao aditiv za menjac ali nikakve promene nije bilo. Takodje sam zamenio vodenu pumpu koja je menjana pre 1200km, remenica na njoj pocela da pravi osmice ne puno ali se vidi okom, ovaj majstor proverio pumpu kaze ima malo lufta i kad se zagreje auto odatle isto dolazi neki cudan zvuk (pa reko moguce da je to izvor tog zvuka tokom ubrzanja), moguce da je prosto fabricki falicna da reklamiram kod majstora koji mi je menjao ali nisam hteo da se zajebavam sa proslim majstorima ovaj mi je zamenio pumpu. I pogadjate nista se nije promenulo, em remenica i dalje vibrira (moguce da je ona kriva i da pumpa nije problem ni bila) em se i dalje cuje i taj zvuk iz pravca pumpe i ovaj tokom ubrzanja. Majstor mi deluje da vise nije zainteresovan za ovaj problem, on je proverio par stvari na koje je sumnjao i kako to nije bio problem presao je u mod "pojacaj muziku" sto me sad jos vise nervira jer sad znam da nisam ja lud i da umisljam jer je i on cuo zvuk a ne mogu da nadjem sta je a zamenjeno je dosta stvari na ovom autu.


Ne znam da li imate preporuciti nekog majstora u NS ili okolini, ne mora biti za Opel, bitno je da je dobar dijagnosticar da moze da skonta problem i da je voljan da to radi.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Astra J, 2010 1.6 115hp A16XER, bucan motor i klikt
PostPoslato: 26 Mar 2024 13:43 
OffLine
1st Gear

Pridružio se: 23 Jan 2019 17:37
Postovi: 63
Lokacija: Novi Sad
Ime: Predrag
Opel: Opel Astra J 2010, 1.6b 116hp
Ipak se ispostavilo da najvecu kolicinu zvukova proizvodi sam menjac. Majstor je digao auto na dizalicu i dok je auto radio i menjale se brzine ustanovio je da su neki lezajevi otisli u menjacu.
Menjac se skida i salje u Sabac na remont, menjaju se lezajevi i radi metalizacija osovine jer je bilo lufta (samo to mi je receno da je radjeno na menjacu), moj majstor menja druk (potisni) lezaj (LUK),
menja se glavni cilindar kvacila i sipa 2L Total 75W-80 ulja.

Nakon ove intervencije, nema vise cudnih zvukova iz menjaca ali se javlja problem sa ubacivanjem u 1 i 2 brzinu.

Ono na sta ja sumnjam je na razdesenost biraca brzine/rucice menjaca. Naime ako se rucica menjaca pomeri u krajni levi polozaj da bi se ubacilo u 1 ili 2 brzinu, tesko se ubacuje u iste ali ako se iz tog polozaja samo malo pomeri u desno, mnogo lakse se ubacuje u iste i onda se iz 1 lako ubaci u drugu.
Cim se rucica malo pomeri prema levo odmah krene da zaglavljuje. Deluje kao da rucica menjaca ide previse u levo. Dosta sam citao na netu da su ljudi imali slicne probleme nakon zamene seta kvacila/zamajca i da su reseni upravo podesavanjem i podmazivanjem biraca brzine/rucice manjeca.
Sta vi mislite o ovome, da li je neko imao slican problem.

Takodje nigde ne mogu tacno da nadjem koje ulje ide u ovaj menjac i koja kolicina pa ako neko zna pisite.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Astra J, 2010 1.6 115hp A16XER, bucan motor i klikt
PostPoslato: 27 Mar 2024 11:49 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 26 Feb 2017 22:01
Postovi: 395
Lokacija: Banja Luka
Ime: Djordje
Opel: Astra H 1.6
Imao sam ja kada sam mjenjao kvačilo. Imao sam problem kada ubacujem u 1. da ubacim u rikverc ili ovbrnuto ne sjećam se više.
Vratio auto majstoru, jedan radnik u autu na dizalici mijenja brzine, majstor dole ispod nešto ispodešavao i sve je poslije najnormalnije radilo (da ne lupam da li dole imaju sajle ili poluge i imaju matice gdje se to odvrće/zavrće). Uglavno uredno se namjesti sve.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Astra J, 2010 1.6 115hp A16XER, bucan motor i klikt
PostPoslato: 27 Mar 2024 12:55 
OffLine
1st Gear

Pridružio se: 23 Jan 2019 17:37
Postovi: 63
Lokacija: Novi Sad
Ime: Predrag
Opel: Opel Astra J 2010, 1.6b 116hp
Da to su mi svi rekli da treba samo malo selektore brzina podesiti, moram da nahvatam da mi majstor to odradi. Zena inace kaze da sad vise manje ubacuje u brzine normalno, da li se sam menjac razradio nakon intervencije (sto je i majstor sa remonta rekao, dajte mu par desetina km da se razrade novi lezajevi...) ili je ona navikla kako da ubaci u prve dve brzine pa ne zaglavljuje, moracu sutra da je maznem auto i probam. Ali svakako selektori ne mogu sami da se nameste od voznje, tu ce morati malo majstor da podesava.

Nego, da li negde mogu sa sigurnoscu naci koje ulje ide u ovaj menjac i koliko staje u isti.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Astra J, 2010 1.6 115hp A16XER, bucan motor i klikt
PostPoslato: 28 Mar 2024 10:20 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 26 Feb 2017 22:01
Postovi: 395
Lokacija: Banja Luka
Ime: Djordje
Opel: Astra H 1.6
Za ulje ima dosta rasprava, kucaj F17 zamjena ulja ima nekoliko tema. Vladan je pisao za svoju staru H kada je mijenjao.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Astra J, 2010 1.6 115hp A16XER, bucan motor i klikt
PostPoslato: 29 Mar 2024 17:26 
OffLine
1st Gear

Pridružio se: 23 Jan 2019 17:37
Postovi: 63
Lokacija: Novi Sad
Ime: Predrag
Opel: Opel Astra J 2010, 1.6b 116hp
Sredjen menjac tj nastelovana je rucica menjaca.

Naime dok sam dogovorio sa majstorom da dodjem da nasteluje sta treba, presli smo nekih 150km, najvise po gradu i na moje iznenadjenje, menjac se 'razradio' i gotovo da vise nije glavio tokom ubacivanja u prvu i drugu. Ipak sam danas otisao kod majstora da nasteluje rucicu za svaki slucaj, nesto je stelovao na samoj rucici menjaca (nije nista dirao na biracima na samom mejacu) tj da ne ide toliko u levo rucica, podmazao kuglu i sad mislim da je to to ajde da kazem 95% ponosanja pre remonta menjaca. Moze jos malo da se nasteluje ali majstor kaze da je sad sasvim ok, valda da ne sjebemo ubacivanje u druge brzine.

Ostaje jos da sredim izduv jer je pun malih rupa. I to su me razni majstori da kazem zavlacili, jedan kaze u ok stanju je izduv, drugi los je ali zavarili smo sto smo videli sad je ok ali sad kad je skidan kompletan izduv zbog skidanja menjaca, videli su da ipak nije u dobrom stanju (pogotovo sa gorenje strane, koja se ne vidi dok se ne skine). Problem je sto u prvim verzijama Astre J, ceo izduv je iz cela i jako ga je nezgodno skinuti a kasnije je zamenjeno da je u delovima koji se spajaju selnama i spojnicama. Inace mi kaze majstor kad su zacepili auspuh da sisti na sve strane jer ima malih rupa svuda a i lonci su izgorili iznutra... Sreca pa se sad izduv moze uzeti u delovima ali to cu menjati sve samo da malo odmorim od majstora :)

Sve ovo znaci da su ovi cudni zvukovi dolazili i iz supljog izduva (kao sto su mi mnogi sugerisali kao moguc problem ali jbg kad su mi rekli da je ok izduv) i iz menjaca...Menjac sredjen, ostaje jos izduv...

EDIT: Nasao sam ovde na forumu da u F17 ide SAE 75W-85 API GL4 1.6l. E sad meni je sipano Total 75w-80 koje jeste GL4 jedino sto je za trunku redje, na racunu pise 2L sto ne znaci da je sipano 2L jer prepostavljam da je sipano dok nije procurilo na srafu ali su morali da kupe 2l (vidim da koriste ulje iz boca a ne burad). Ako ga ima vise od 1.6l i to je mogao biti razlog sto je glavio menjac, mada tokom vremena se razradio...


Vrh
 Profil  
 
Prikaži postove u poslednjih:  Poređaj po  
Započni novu temu Odgovori na temu  [ 19 Posta ] 

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]


Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 92 gostiju


Ne možete postavljati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete monjati vaše postove u ovom forumu
Ne možete brisati vaše postove u ovom forumu

Pronađi:
Idi na:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Prevod - www.CyberCom.rs