Opel Team Serbia

Opel Team Serbia

Mesto za prave ljubitelje Opela
Danas je 05 Jun 2024 08:42

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]




Započni novu temu Odgovori na temu  [ 21 Posta ] 
Autoru Poruka
 Tema posta: Koji bi plinski uredjaj bio najbolji za 2.0i NE motor?
PostPoslato: 31 Jul 2008 13:53 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 23 Jun 2008 12:58
Postovi: 582
Lokacija: Beograd
Ime: Dejan
Opel: Calibra 2.0 i
Koji bi plinski uredjaj bio najbolji za 2.0i NE motor?Vakumski,sa lambda sondom ili sekvencijalni(koji je najskuplji i ubedjen sam da ce svi reci da je to najbolje resenje).Da li se moze izbeci pad performansi na benzinu?Cuo sam sa vise strana da se ugradnjom bilo kog sistema,osim sekvencijalnog,gubi na snazi injection motora,kako na gasu,tako i na benzinu. :(
Da li je to tacno i koliki gubitak snage je u pitanju? Na kraju,preporuka za neki profi servis za ugradnju TNG sistema ne bi bio na odmet.

_________________
OPEL CALIBRA - THE LEGEND NEVER DIES!!!


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Koji bi plinski uredjaj bio najbolji za 2.0i NE motor?
PostPoslato: 31 Jul 2008 15:19 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 22 Jul 2007 23:27
Postovi: 7411
Lokacija: Niš
Ime: Bozidar
Opel: Vectra 2.0i automatik TNG
Garaza:
da se ne lazemo sekvencionalni je najbolja opcija,sve ostalo bi bila imitacija za tvoj auto

mozda je protiv pavila pa necu napisati ime foruma

prosetaj malo po netu postoji jedan proznat forum sa temom auto gasa.

tamo ces naci sve odgovore

_________________
"baviJo sam se ja tom mafiJom,sve ima samo diKtunzi ´fale"


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Koji bi plinski uredjaj bio najbolji za 2.0i NE motor?
PostPoslato: 31 Jul 2008 16:13 
OffLine
Club 1000
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Dec 2007 01:37
Postovi: 1361
Lokacija: Zemun
Ime: Zoran
Opel: Kadett GSi 16v
Wizards of NOS :thumbup:


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Koji bi plinski uredjaj bio najbolji za 2.0i NE motor?
PostPoslato: 31 Jul 2008 16:31 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Dec 2006 02:07
Postovi: 8609
Lokacija: AgeOfCoins
Ime: Vladimir
Opel: 3 komada
Garaza:
Drugar je ugrađivao plinu Tošinom Bunaru u nekom servisu, evo i dan danas se voza posle 2 godine bez problema

_________________
Under Construction (●‿●)


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Koji bi plinski uredjaj bio najbolji za 2.0i NE motor?
PostPoslato: 31 Jul 2008 18:11 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 23 Jun 2008 12:58
Postovi: 582
Lokacija: Beograd
Ime: Dejan
Opel: Calibra 2.0 i
frenki je napisao:
Wizards of NOS :thumbup:


Frenki, NO2 cu da ugradim kad budem hteo da tvom kadetu izadjem na crtu :D .

A taj servis u tosinom Bunaru,jesu li to neki :trtmilojka: servis ili zasluzhuju :respect .ne bih da mi explodira motor,a nije presao ni 106000km,greota Bozhija.

_________________
OPEL CALIBRA - THE LEGEND NEVER DIES!!!


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Koji bi plinski uredjaj bio najbolji za 2.0i NE motor?
PostPoslato: 31 Jul 2008 18:52 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Dec 2006 02:07
Postovi: 8609
Lokacija: AgeOfCoins
Ime: Vladimir
Opel: 3 komada
Garaza:
On se i dan danas voza, kadet 1.6i, e sad imam mali problem, taj što sam pogubio imenik u tel pa kad ga budem video mogu da ga pitam za tel

_________________
Under Construction (●‿●)


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Koji bi plinski uredjaj bio najbolji za 2.0i NE motor?
PostPoslato: 31 Jul 2008 19:53 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Dec 2006 11:27
Postovi: 576
Lokacija: Beograd
Ime: Vukasin
Opel: Kadett GSi 2.0 16V
http://www.lovatogas.co.yu/
AC Rašić
Adresa:
Višnjička 126a
Beograd
Telefon: +381-(011)/278-3520

Likovi rade extra. Nisam cuo da je neko bio nezadovoljan njihovim radom. Dosta ljudi sam odveo kod njih, vrlo pozitivna iskustva.
Vlasnik servisa je inace autor pravilnika o sigurnosti auto-gasnih instalacija, kojeg se drze prilikom provere instalacije kad odes na atest. Nesto je skuplji od ostalih, ali vredi.

Ugradnjom sekvencijalnog neces dobiti pad performansi na benzinu, a na plinu ce biti minimalnih, tipa 2%. Ali sekvencijalni ce te kostati 660e

Venturi sistem ce te kostati oko 350e, imaces pad snage na benzinu (<10%), a na plinu ces imati oko 15% pad snage (u odnosu na benzin pre ugradnje)

U svakom slucaju, gde god da ti ugrade, ako ti instalacija prodje atest, nece nista eksplodirati.

_________________
My crew is all fired up
Y'all better just wise up


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Koji bi plinski uredjaj bio najbolji za 2.0i NE motor?
PostPoslato: 31 Jul 2008 20:00 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 23 Jun 2008 12:58
Postovi: 582
Lokacija: Beograd
Ime: Dejan
Opel: Calibra 2.0 i
Thanks Shadow.
Mislim da cu sekvencijalni presochiti.Nisam siguran da mozhe da se budzhi sekvencijalni na moj motor.Ako je gubitak na snazi relativno mali (do10%),ne bi ni Venturi sistem bio losh.U svakom sluchaju hvala na predlozima i kontkt adresi i telefonu servisa.

_________________
OPEL CALIBRA - THE LEGEND NEVER DIES!!!


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Koji bi plinski uredjaj bio najbolji za 2.0i NE motor?
PostPoslato: 31 Jul 2008 23:14 
OffLine
Club 1000
Korisnikov avatar

Pridružio se: 26 Dec 2006 02:13
Postovi: 1711
Lokacija: Smederevo
Ime: Vladimir
Opel: Opel Vectra B 2.0DI 16v
Sekvencijalni nije nikakav problem ubudziti u taj motor kao ni u koji drugi sa full indzeksn-om. Mada koliko ja znam venturi kod njega radi apsolutno zadovoljavajuce ako se naravno odradi kako treba i gde treba. Imas u mom potpisu preporuku a i shadow ti je dao link pa o svemu mozes detaljno da se raspitas. :respect Kod njih sam odradio plinski uredjaj pre nepune 4 godine i extra sam zadovoljan - tocis, vozis i bar jednom godisnje popijes sok, kaficu u pomenutom servisu popricas sa uvek raspolozenim Ivanom koji ti pregleda sistem, dosteluje ako treba i teras dalje. Pozdrav! :thumbup:

_________________
EX OPEL KADETT E 1.4i TUNED WITH LPG EQUIPMENT BY AC RASIC

NOW OPEL VECTRA X20DTL


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Koji bi plinski uredjaj bio najbolji za 2.0i NE motor?
PostPoslato: 31 Jul 2008 23:25 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Dec 2006 02:07
Postovi: 8609
Lokacija: AgeOfCoins
Ime: Vladimir
Opel: 3 komada
Garaza:
shadow je napisao:
Venturi sistem ce te kostati oko 350e, imaces pad snage na benzinu (<10%), a na plinu ces imati oko 15% pad snage (u odnosu na benzin pre ugradnje)

Ček, znači kad se ugradi plin i kad prebacim na benzin on je tromiji nego pre? Jel to samo zbog težine uređaja ili nešto drugo?

_________________
Under Construction (●‿●)


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Koji bi plinski uredjaj bio najbolji za 2.0i NE motor?
PostPoslato: 01 Avg 2008 00:08 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Dec 2006 11:27
Postovi: 576
Lokacija: Beograd
Ime: Vukasin
Opel: Kadett GSi 2.0 16V
Mixer, mesac, ili kako ga sve zovu, deo koji mesa plin i vazduh, radi po venturi principu, tj, pravi suzenje na usisu. Kao karburator. A kad pravis suzenje na usisu, ogranicavas dotok vazduha, a manje vazduha, jelte, manje snage. Kod automobila koji imaju karburator, nema pada snage, jer karburator radi po istom principu.

Tezina uredjaja ne igra bitnu ulogu, ja sam izmerio moju toro bocu(38L), cevi, ventile, isparivac, creva, mesac...sve ukupno 20kg. Tu naravno posle ulogu igra i kolicina plina u rezervoaru, ali obicno posle ugradnje se sve manje sipa benzin, pa dodje na jednako :)

_________________
My crew is all fired up
Y'all better just wise up


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Koji bi plinski uredjaj bio najbolji za 2.0i NE motor?
PostPoslato: 01 Avg 2008 00:19 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 23 Jun 2008 12:58
Postovi: 582
Lokacija: Beograd
Ime: Dejan
Opel: Calibra 2.0 i
U prevodu,gubim na benzinu manje od 12ks,a na plinu oko 17-18? Mislim da to i nije previse s'obzirom na ukupnih 115,mada na ovako veliki auto,mozhda se i oseti vishe nego shto matematichki izgleda....
Nego,ima li neke razlike u mogucnosti budzhenja seqvent plina na monopoint i na multipoint injection motore.Moj je chini mi se monopoint,pa me zanima da li ima tu neke veze....

_________________
OPEL CALIBRA - THE LEGEND NEVER DIES!!!


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Koji bi plinski uredjaj bio najbolji za 2.0i NE motor?
PostPoslato: 01 Avg 2008 00:39 
OffLine
Opel Team Member
Opel Team Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: 16 Dec 2006 16:25
Postovi: 4848
Lokacija: Beograd
Ime: Zarko
Opel: Vectra A 3.0 mv6
Garaza: pogledaj
sekvent moze samo na multipoint, dok venturi (sa i bez lambda kontrole) moze i na monopoint i na multipoint
tvoj motor je naravno multipoint

_________________
Ni Mile Golja nije vise golja, otkad radi u prodavnici


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Koji bi plinski uredjaj bio najbolji za 2.0i NE motor?
PostPoslato: 01 Avg 2008 02:41 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 23 Jun 2008 12:58
Postovi: 582
Lokacija: Beograd
Ime: Dejan
Opel: Calibra 2.0 i
Ja mislio da je mopoint,ne znam ni shta vozim :oops:

_________________
OPEL CALIBRA - THE LEGEND NEVER DIES!!!


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Koji bi plinski uredjaj bio najbolji za 2.0i NE motor?
PostPoslato: 02 Avg 2008 01:28 
OffLine
Club 1000
Korisnikov avatar

Pridružio se: 26 Dec 2006 02:13
Postovi: 1711
Lokacija: Smederevo
Ime: Vladimir
Opel: Opel Vectra B 2.0DI 16v
Kako bre ne znas, pa calibru C20NE sa monopoint ili ti singlepoint sistemom ubrizgavanja. :ludilo Ma samo se salim, pa cim ima za svaki cilindar posebno onda nema sanse da bude mono al' covek se uci dok je ziv. Ma i sta te briga sta je pod haubom dok ide ko zmaj! :wink:

_________________
EX OPEL KADETT E 1.4i TUNED WITH LPG EQUIPMENT BY AC RASIC

NOW OPEL VECTRA X20DTL


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Koji bi plinski uredjaj bio najbolji za 2.0i NE motor?
PostPoslato: 02 Avg 2008 11:03 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 23 Jun 2008 12:58
Postovi: 582
Lokacija: Beograd
Ime: Dejan
Opel: Calibra 2.0 i
Da ide,ide,nemogu da se pozhalim.Josh bi ishlo bolje sa LET-om,al' i ovako gura :D Ma zbunio sam se jer sam chuo da je monopoint,a seqvent ne mozh na mono,pa reko' da pitam,da budem 100% siguran.Sad vishe nema nedoumice, C2.0NE,MULTIPOINT VRH BRATE :hello1:

_________________
OPEL CALIBRA - THE LEGEND NEVER DIES!!!


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Koji bi plinski uredjaj bio najbolji za 2.0i NE motor?
PostPoslato: 03 Avg 2008 02:08 
OffLine
Club 1000
Korisnikov avatar

Pridružio se: 26 Dec 2006 02:13
Postovi: 1711
Lokacija: Smederevo
Ime: Vladimir
Opel: Opel Vectra B 2.0DI 16v
c20ne = mrcina

_________________
EX OPEL KADETT E 1.4i TUNED WITH LPG EQUIPMENT BY AC RASIC

NOW OPEL VECTRA X20DTL


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Koji bi plinski uredjaj bio najbolji za 2.0i NE motor?
PostPoslato: 03 Avg 2008 21:04 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 23 Jun 2008 12:58
Postovi: 582
Lokacija: Beograd
Ime: Dejan
Opel: Calibra 2.0 i
Mrcina u smislu-ala shiba :?: :D
ili mrcina u smislu-vuche se k'o mrcina? :?: :(

_________________
OPEL CALIBRA - THE LEGEND NEVER DIES!!!


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Koji bi plinski uredjaj bio najbolji za 2.0i NE motor?
PostPoslato: 04 Avg 2008 00:23 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Dec 2006 02:07
Postovi: 8609
Lokacija: AgeOfCoins
Ime: Vladimir
Opel: 3 komada
Garaza:
Mrcina u smislu izdržljivosti i toga da ako ti zvekne zupčasti odeš do prvog kioska i kupiš drugi i voziš, dok mi sa ostalim motorima 1.4, 1.6, 2.0 16v,... moramo da pazimo u sitna crevca kad je promenjen zupčasti. Ja sam se 10x preznojao dok sam oterao auto da mi promene vodenu pumpu, reko ako zašteka zupčasti ode motor u smeće :banghead:

_________________
Under Construction (●‿●)


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Koji bi plinski uredjaj bio najbolji za 2.0i NE motor?
PostPoslato: 04 Avg 2008 02:53 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 23 Jun 2008 12:58
Postovi: 582
Lokacija: Beograd
Ime: Dejan
Opel: Calibra 2.0 i
A znachi,mrcina u smislu neunishtivosti,hm i to je neshto :D

_________________
OPEL CALIBRA - THE LEGEND NEVER DIES!!!


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Koji bi plinski uredjaj bio najbolji za 2.0i NE motor?
PostPoslato: 07 Avg 2008 00:36 
OffLine
Club 1000
Korisnikov avatar

Pridružio se: 26 Dec 2006 02:13
Postovi: 1711
Lokacija: Smederevo
Ime: Vladimir
Opel: Opel Vectra B 2.0DI 16v
Pa malo li je!? :taz

_________________
EX OPEL KADETT E 1.4i TUNED WITH LPG EQUIPMENT BY AC RASIC

NOW OPEL VECTRA X20DTL


Vrh
 Profil  
 
Prikaži postove u poslednjih:  Poređaj po  
Započni novu temu Odgovori na temu  [ 21 Posta ] 

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]


Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 9 gostiju


Ne možete postavljati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete monjati vaše postove u ovom forumu
Ne možete brisati vaše postove u ovom forumu

Pronađi:
Idi na:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Prevod - www.CyberCom.rs