Opel Team Serbia https://opelteamserbia.com/forum/ |
|
stelovanje gasa u automobilu - venturi sistem https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=136&t=8540 |
Stranica 4 od 6 |
Autoru: | bozza [ 10 Jul 2011 07:32 ] |
Tema posta: | Re: stelovanje gasa u automobilu - venturi sistem |
aassttrraa je napisao: vazi kad budem iso na servis potrudicu se da presteluje... kolika potrosnja bihj trebala da bude... auto put voznja 120-130km/h mada i moguce je da trosi malo vise sto je motor slabiji ima samo 62kw na 120km/h drzi na 3500 obrtaja taj motor po fabrickim podacima na otvorenoj voznji trosi 5.6l na 100 km sto kaze bane +15% treba da izadje na 6.44 l ili da ga zaokrzimo masimum na 7.5l na 100km pokusajte da ga malo prestelujete,ali nadji nekog ko je voljan to ta ti uradi. ako nekad dolazis u nis,javi se kod mene i ja te vodim kod coveka koji ima volje da se bavi takvom problematikom |
Autoru: | aassttrraa [ 10 Jul 2011 09:21 ] |
Tema posta: | Re: stelovanje gasa u automobilu - venturi sistem |
nesmem da radim sa drugim majstorima jos je u garanciji... |
Autoru: | Nesha [ 07 Okt 2012 22:11 ] |
Tema posta: | Re: stelovanje gasa u automobilu - venturi sistem |
jedno brzinsko pitanje Imam u kadettu venturi plin. Motor je C16NZ. Plin je ugradjen pre dve nedelje. Problem (a mozda i nije ) je potrosnja koja je malo preko 12l. Cim sraf zavrnem za pola kruga auto se uzasno gusi i nikako ne ide. Sutra bih hteo da pogledam ako uspem da smanjim potrosnju. Moze li neki savet odakle da krenem... Na benzinu bas lepo radi. I na plinu lepo radi, ali mi je nesto mnogo 12l u kadetu sa tim motorom |
Autoru: | kvcali [ 07 Okt 2012 22:17 ] |
Tema posta: | Re: stelovanje gasa u automobilu - venturi sistem |
a jel si probao da podesis smesu na onom crnom srafu na isparivacu, imas na pocetku teme postupak |
Autoru: | Nesha [ 07 Okt 2012 22:35 ] |
Tema posta: | Re: stelovanje gasa u automobilu - venturi sistem |
jesam. Kad zavrnem sraf na crevu pre usisa, i pokusam na tom crnom srafu da doteram rad motora, nista se ne desava. Trokira i to je to. Kad puknem gas onda krene da probija, ali traljavo |
Autoru: | Bane66 [ 07 Okt 2012 22:48 ] |
Tema posta: | Re: stelovanje gasa u automobilu - venturi sistem |
Ako ti je ta potrosnja od pocetka od kako je ugradjen,...mozda nije uklopljeno kako treba. Ovo je samo kao mogucnost,...a na prvom mestu bi rekao da je to sad normalna potrosnja,....jer masa ljudi mi se zali da je od nedavno skocila potrosnja (a i ja sam jedan od njih). |
Autoru: | Nesha [ 07 Okt 2012 22:53 ] |
Tema posta: | Re: stelovanje gasa u automobilu - venturi sistem |
da, od pocetka toliko trosi. Koliki treba da je difuzor na klapni? Taj plinski uredjaj sam prebacio iz dragoljupceta. Samo je zamenjeno to oko usisa i stavljene nove cevi. I prvo paljenje traje vecno. Vergla i vergla i vergla i tek onda sastavi. |
Autoru: | Bane66 [ 07 Okt 2012 23:49 ] |
Tema posta: | Re: stelovanje gasa u automobilu - venturi sistem |
Ne znam tacno na pamet. Dosta zavisi od toga gde si stavio onaj dihtung koji stoji na tom mestu kad si odvojio diznu od resto multeka. Verovatno bi mu odgovaralo da je 30 - 32mm, ali kazem , nisam siguran. Mozes i probati sa uklanjanjem te plastike iznad dizne,...tj, ostavi otvoreno da se dizna vidi, pa onda upali i vidi moze li raditi na plin i bez filtera vazduha sa sve tim uvodnicima do same dizne. Ne samo na leru, nego i kako prima taj prvi gas i na malo vecim obrtajima. Ako je difuzor u ovim granicama koje sam naveo, taj dihtung obavezno stavi izmedju ploce i nosaca dizne. Ako je difuzor vec od 35 pa na dalje, onda stavi dihtung ispod ploce, tako da sama dizna pridje blize difuzoru i tako usmeri i malko redukuje protok vazduha kroz difuzor. |
Autoru: | Bane66 [ 08 Okt 2012 00:00 ] |
Tema posta: | Re: stelovanje gasa u automobilu - venturi sistem |
ah da,...nadam se da ti je taj filter za vazduh nov! Ako si vec presao 3000km i vise,...menjaj! |
Autoru: | Bane66 [ 08 Okt 2012 15:27 ] |
Tema posta: | Re: stelovanje gasa u automobilu - venturi sistem |
Difuzor je prevelik,..ali ajd, mozes se igrati sa tim izolirima kao jedan vid redukcije vazduha. Svecice drzi na zazoru koji je prozivodjac propisao. Sve na dalje je igra,...pa, ili ce da smanjis ili ce biti na istom. |
Autoru: | Nesha [ 08 Okt 2012 18:38 ] |
Tema posta: | Re: stelovanje gasa u automobilu - venturi sistem |
cini mi se da ima nekog napretka. Sipao sam sada plin i dostelovao. Malo zavrnuo, podesio ler i bolji je rezultat. Ne secka vise u voznji. Videcu u naredna 2-3 punjenja sta se desava sa potrosnjom. Videcu i nove svecice da stavim ovih dana... javljam, javljam, javljam |
Autoru: | vectra 1.6i [ 08 Okt 2012 19:39 ] |
Tema posta: | Re: stelovanje gasa u automobilu - venturi sistem |
Imam taj motor u vectri i trosi mi prosjecno 10L, znaci pola otvoreno a pola grad uglavnom kratke relacije 3-4km. Ne znam jel se to uklapa u normalnu potrosnju. A na otvorenom putu trosi 7-7.5. Nemam nikakvu restrikciju, gas ugradjen kod rasica, lovato... |
Autoru: | Markius [ 08 Okt 2012 19:52 ] |
Tema posta: | Re: stelovanje gasa u automobilu - venturi sistem |
tako je i kod mene na asconi, 7-7.5 otvoreno, kombinovano 10. bez ikakve restrikcije i ostalo, auto mi radi i na plin bez filtera vazduha. |
Autoru: | Bane66 [ 08 Okt 2012 20:38 ] |
Tema posta: | Re: stelovanje gasa u automobilu - venturi sistem |
e jbg,...blago vama kad vozite bez restrikcije! ...mene ubi ta restrikcija u novcaniku! |
Autoru: | vectra 1.6i [ 08 Okt 2012 21:18 ] |
Tema posta: | Re: stelovanje gasa u automobilu - venturi sistem |
Ma pare nisu problem, para nema . Nego, stvarno jel' to normalna potrosnja? I moze li restrikcija da se stavi posle kutije filtera vazduha, na kraj crijeva do multeka? |
Autoru: | Nesha [ 08 Okt 2012 21:31 ] |
Tema posta: | Re: stelovanje gasa u automobilu - venturi sistem |
e pa meni je kombinovana trenutno preko 12l a kadett, koji je laksi od vectre... videcu sta ce se desiti u narednim sipanjima plina, pa ako treba menjacu mesac... ili da ga tjuniram kao sto si mi na violini odradio? |
Autoru: | Bane66 [ 08 Okt 2012 22:04 ] |
Tema posta: | Re: stelovanje gasa u automobilu - venturi sistem |
Tesko ce da odradis kao na "violini". Smeta ce dizni da radi kako treba. Nisi ni rekao na kojoj pumpi sipas. Velike su razlike u,...kradji na litrima ...posto je "kvalitet",...ustvari,..i nema ga |
Autoru: | Bane66 [ 08 Okt 2012 22:06 ] |
Tema posta: | Re: stelovanje gasa u automobilu - venturi sistem |
Citiraj: I moze li restrikcija da se stavi ... brrr,..uvek se stresem kad cujem rec "restrikcija" na plinu. Stavljaj gde god hoces,...samo nemoj da ti motor to usisa! |
Autoru: | Nesha [ 08 Okt 2012 22:24 ] |
Tema posta: | Re: stelovanje gasa u automobilu - venturi sistem |
MBGas i NIS, tu oduvek sipam plin i na njihovo kraduckanje sam vec ustaljen |
Autoru: | Bane66 [ 08 Okt 2012 22:29 ] |
Tema posta: | Re: stelovanje gasa u automobilu - venturi sistem |
Voleo bi da mogu reci par reci koje ce dovesti do pada potrosnje,....ali samo mogu reci kontra! Definitivno je postalo "normalno" da nam vozila sad trose vise nego ranije. Kod nekog vise kod nekog manje. Narocito u Beogradu, gde su sve vece guzve po ulicama i sve se vise vremena provede za istu relaciju. Pored tolikog mog truda da sebi smanjim potrosnju,...dzaba kad em je losiji kvalitet plina,...em kradu na brojanju,..em su vece guzve. |
Autoru: | Bane66 [ 15 Nov 2012 01:52 ] |
Tema posta: | Re: stelovanje gasa u automobilu - venturi sistem |
....samo u celu tu racunicu, uracunaj i povecano opterecenje motora prouzrokovano radom alternatora. |
Autoru: | vectra 1.6i [ 15 Nov 2012 01:59 ] |
Tema posta: | Re: stelovanje gasa u automobilu - venturi sistem |
Ma jasno mi je to sve ali to bi radilo vrlo kratko, nekih dva-tri min, a ako je alternator i akumulator ok ne vidim neku veliku razliku u odnosu na opterecenje istog kad radi npr ventilator i ventilator kabine, a znas i sam koliko treba grijacima od dizla da se uzare, svega par sekundi. |
Autoru: | Bane66 [ 15 Nov 2012 02:21 ] |
Tema posta: | Re: stelovanje gasa u automobilu - venturi sistem |
Nemoj mesati grejanje vazduha, tj, smese koja treba da se upali, i vodu koja treba em da se zagreje, koja pritom jos i kruzi kroz ceo motor a ne samo kroz isparivac,..em da tu toplotu prenese na telo isparivaca. Tesko da to moze biti gotovo za par sekundi. Bolje racunaj na par minuta. Grejaci nisu mali potrosaci, tako da ce da se itekako oseti na opterecenje motora, osim ako neces da grejaci greju tu vodu u stanju mirovanja motora, pa onda dodjes do ispraznjenog akumulatora. I na kraju svega ovoga, moje misljenje je da ta usteda u plinu (ako do toga uopste i dodje), to ce biti minorno. Na kraju receno,..plin isparava i pri vrlo niskim temperaturama,...a kapljicasto samo pri vecem protoku. Potrosnja kod mene je zimi uvecana samo za onoliko koliko stojim u mestu i cekam da se malko podgreje motor. Dosada se to pokazalo na nekih 15 - 20 %. |
Stranica 4 od 6 | Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |