Opel Team Serbia
https://opelteamserbia.com/forum/

stelovanje gasa u automobilu - venturi sistem
https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=136&t=8540
Stranica 5 od 6

Autoru:  vectra 1.6i [ 15 Nov 2012 02:41 ]
Tema posta:  Re: stelovanje gasa u automobilu - venturi sistem

Ma nije to najvise zbog potrosnje plina vec i zbog ljepseg rada kad je hladan i svega ostalog kao sto je kad auto nakon kratke relacije ugasis pa onda kasnije moras da anlasujes dugo da bi upalio jer gas ostane u kapljicama u usisnoj grani i presauga, sa tim mnogi imaju problem. Mislim izvodljivo je uz prave dijelove, i cisto sumnjam da bi neki grijac manje snage bas toliko ubio alternator, ako alternator ne moze da napaja toliko onda je zreo za remont.

Autoru:  Bane66 [ 15 Nov 2012 02:49 ]
Tema posta:  Re: stelovanje gasa u automobilu - venturi sistem

Citiraj:
..sa tim mnogi imaju problem

hm,...tu nemam komentar, jer nikad nisam imao nikakav problem nit kad je hladan nit kad je vruc. :D

Elem,...nije u pitanju stanje alternatora moze li ili ne, izgurati grejace,...nego je u pitanju opterecenje koje on vrsi na motor usled povecane potraznje za strujom,..a povecano opterecenje = povecana potrosnja goriva. ;)

P.S: Mogli bi moderatori da prebace svo ovo pisanje u neku novu temu. Steta je da sa ovakvim razmisljanjem, opterecejumo ovu temu. ;)

Autoru:  vectra 1.6i [ 15 Nov 2012 12:42 ]
Tema posta:  Re: stelovanje gasa u automobilu - venturi sistem

Pretrazi malo cbc forum u vezi gasa (on je po meni najopsirniji forum sto se tice plina a i moderatori su sertifikovani majstori za plin a ne priuceni dundjeri) pa ces vidjeti da se ljudi u odredjenom broju zale da im teze pali u sledecem slucaju: upalis auto na hladno, prebacis odmah na plin i vozis kratku relaciju od npr 2 km i parkiras, i onda ako hoces da upalis nakon pola sata stajanja malo duze anlasuje ako palis bez silovanja papucice gasa, a kad ostane duze onda plin iz usisa ispari i pali na pola kljuca. Nisam ovo ja izmislio nego je tako a tebi se to ne desava u bg jer skoro da i nemas kratke relacije. Znaci nije problem ako potrosi malo vise zbog opterecenja koje alternator prenosi na motor jer se ta potrosnja kompezuje tako sto smanji ulazak plina u tecnom stanju u motor a to znaci da tada vise guta, vec ja govorim o drugim stvarima kao sto je cuvanje membrane, jer valjda znas sta znaci hladan start za membranu, i konkretno o problemu koji sam iznio.
I da, moderatori ako smatraju da treba neka obrisu postove, prebace negdje drugo, nebitno, ja sam ideju iznio samo hipoteticki a mislim da je izvodljiva uz pravi pristup i prave dijelove. :ots:

Autoru:  Bane66 [ 15 Nov 2012 14:27 ]
Tema posta:  Re: stelovanje gasa u automobilu - venturi sistem

Sertifikovani :) ....jel treba da pokazujem moj sertifikat koji sam sam overio. Tu informaciju nemoras da upotrebljavas jer su se sertifikati stampali sakom i kapom.
Ali, ajd to nije toliko bitno. Moguce je da ljudi imaju problem kao sto si opisao,..ali ponovicu,...nikad za ovih 10 godina voznje iskljucivo i jedino na plinu, nisam imao ni takvih. ni pribliznih problema, pa ne mogu ni da diskutujem o tome.

Citiraj:
a tebi se to ne desava u bg jer skoro da i nemas kratke relacije.

Smela tvrdnja a da ni neznas gde se krecem sa svojim vozilom.

U svakom slucaju,...ponovicu sa pocetka polemike,...: Uzmi u obzir i opterecenje motora sa pojacanim radom alternatora. ;)

Autoru:  vectra 1.6i [ 15 Nov 2012 15:49 ]
Tema posta:  Re: stelovanje gasa u automobilu - venturi sistem

Ma znam da pojacava opterecenje i zato cu copy/paste iz prethodnog mog posta "Znaci nije problem ako potrosi malo vise zbog opterecenja koje alternator prenosi na motor jer se ta potrosnja kompezuje tako sto smanji ulazak plina u tecnom stanju u motor a to znaci da tada vise guta", dakle na isto ti ga dodje sto se tice potrosnje a i nije stahobalno opterecenje vezati dva grijaca preko releja pokretana signalom sa termoprekidaca to sve bi radilo dva-tri min, samo sto moras priznati ljepse bi radilo na plin i produzio vijek membranama sa makar mlakom vodom pri hladnom startu. Ako nadjem neku metalnu racvu pogodnu da u nju ubusim dva grijaca od dizela probacu.

Autoru:  Bane66 [ 15 Nov 2012 16:26 ]
Tema posta:  Re: stelovanje gasa u automobilu - venturi sistem

Za svaku inovaciju, dajem moralnu podrsku! :ok:

Autoru:  genius [ 18 Nov 2012 20:30 ]
Tema posta:  Re: stelovanje gasa u automobilu - venturi sistem

Takav "sistem" bi jedino radio kada bi grejao vodu u samom isparivacu, znaci nekih 0.5-1l vode,,, ne znam koliko staje u isparivac. Kada voda cirkulise kroz motor apsolutno nije isplativo grejati vodu!


Prostom racunicom mozete doci do nekih podataka. Npr. kod mene voda postane topla posle nekih 5min voznje od 1200-2000rpm, napolju je temperatura 15-20C. Snaga motora u tom opsegu obrtaja je prosecno 25kW, obzirom da je iskoriscenje SUS motora 30% dolazimo to toga da je 70% energije otislo u toplotu a to je 17kW. Neka je polovina otisla u izduv a polovina da se prenese na rashladni sistem to je skoro 9kW. Zamislite koje bi opterecenje bilo da 5min grejac vuce 625Ampera struje (14.4x625=9000W=9kW) ?

Autoru:  genius [ 18 Nov 2012 20:43 ]
Tema posta:  Re: stelovanje gasa u automobilu - venturi sistem

To je jedan pokazatelj koji nije 100% tacan.


UZ to treba da znate da za 1litar vode koji hocemo da zagrejemo za 1 stepen Celzijusa treba 4200 dzula energije.


Obzirom da su sada temperature na nuli znaci da nam treba zagrevanje od 30 stepeni, to je 126000 dzula, U rashaldnom sistemu staje 7.5l vode sto je 945000 dzula sto je 0.26kW/h (kilowatcasova), obzirom da nama to treba da bude za 2min a ne 60min to je 7.8kW/h.

Autoru:  vectra 1.6i [ 18 Nov 2012 21:31 ]
Tema posta:  Re: stelovanje gasa u automobilu - venturi sistem

Kao prvo izmjeni post pa sve stavi u jedan a ovako tema gubi preglednost. Sto se tvoje teorije tice u pravu si kad se grije velika kolicina vode a ja pricam o posudi koja bi bila smjestena odmah prije isparivaca i zapremine cca 2dl i to bi sluzilo samo da podigne temp vode toliko koliko je dovoljno da plin fino isparava a ne da nabija neku veliku temp. Ovo je sve hipoteticki, dakle MOZDA bi imalo svrhu, mada malo sam guglao i nadjem na vise mjesta o tome i lik je to uradio u vw kombi i sve fercera kako treba
Slika

Autoru:  Bane66 [ 18 Nov 2012 22:08 ]
Tema posta:  Re: stelovanje gasa u automobilu - venturi sistem

Mozda je on to radio zato sto na kombiju ima vazdusar motor. ;)

Autoru:  vectra 1.6i [ 18 Nov 2012 22:50 ]
Tema posta:  Re: stelovanje gasa u automobilu - venturi sistem

Bane moguce, nisam ni citao sve i to mi nije palo na pamet :ok:

Autoru:  bozza [ 19 Nov 2012 08:05 ]
Tema posta:  Re: stelovanje gasa u automobilu - venturi sistem

nije moguce nego 100% :D
bubini kombiji nemaju vodeno hladjenje.

Autoru:  igorman [ 09 Feb 2013 22:00 ]
Tema posta:  Re: stelovanje gasa u automobilu - venturi sistem

:wow :wow :wow

Autoru:  palamander [ 13 Mar 2013 19:44 ]
Tema posta:  Re: stelovanje gasa u automobilu - venturi sistem

omega a 2.0 i obican lovato. ima ajnspric tj onu skalameriju sa protokomerom na 100 km svuce 22 litra plina! na 50 km 10l i to nikakvog divljanja vec kombinovane brdske voznje , sipano na istoj pumpi . benzin auto nije video decenije , sa struje je skinut step motor ler gasa ,a ubacena neka slavinica.skoro stavljene membrane, e sad sve je to da prostis razje bano.kako i sta prijatelji braco kumovi.?

Autoru:  vectra 1.6i [ 14 Mar 2013 01:57 ]
Tema posta:  Re: stelovanje gasa u automobilu - venturi sistem

Odmah na pocetku teme imas fino objasnjeno kako nastelovati plin pa procitaj dobro i probaj.

Autoru:  palamander [ 15 Mar 2013 16:23 ]
Tema posta:  Re: stelovanje gasa u automobilu - venturi sistem

`Odmah na pocetku teme imas fino objasnjeno` pazi za dotok kolicine plina uokvireno plavim treba da se odvrne max pa da se privrce regulise u koracima. ali meni pravi problem onaj saf dole na rasprsivacu . jer ja kad ga zavrcem on ima hod 3-4 kruga u kom opsegu radi lepo kad ga previse zavrnes on trokira isto kad ga previse /odvrnes trokira . e mene samo interesuje dali da ga zavrnem skroz i fino podesavcam ili da ga odvrnem skroz dok ne pocne fino da sljaka. i drugo u tom procesu ima jos jedna stavka koja nije spomenuta u objasnjenu (na slici je) jer je raskacen step motor e ta slavinica isto mi utice na ler gas tj moze da me vara u podesvanju dali nju da skroz odvrnem ili zavrnem ili sta ?
Slika

Autoru:  palamander [ 18 Mar 2013 15:47 ]
Tema posta:  Re: stelovanje gasa u automobilu - venturi sistem

na isparivacu saf za stelovanje kad se zavrne jel smanjuje protok plina ili povecava? nije objasnjeno a potrebno je . jer auto radi fino u 2,3 okreta pa se gusi bilo da je zavrnut ili odvrnut znaci iz kog polozaja se trazi idealna smesa iz skroz zavrnutog ili skroz izvrnutog ?

Autoru:  Mihajlo97 [ 06 Jun 2013 11:41 ]
Tema posta:  Re: stelovanje gasa u automobilu - venturi sistem

Pozz,meni auto radi samo na plin,nece da prebacuje na benzin,zato sto je crkao kompijuter koji kosta 117000,a cela kola nevrede toliko,posto je ler gas slab,ne znam kako da ga nastelujem a da ga ne prebacujem na benzin jer nemoze,probao sam isparivacu da nastelujem ali ono nista ne deluje,tj.ne reaguje.Jer zna mozda neko u cemu je problem?
U pitanju je Audi 100cc '84 god

Autoru:  alenatore [ 07 Jun 2013 08:35 ]
Tema posta:  Re: stelovanje gasa u automobilu - venturi sistem

Šta to košta 117 000?
Pa kolika je onda cijena cijele nove instalacije?

Autoru:  Mihajlo97 [ 07 Jun 2013 10:02 ]
Tema posta:  Re: stelovanje gasa u automobilu - venturi sistem

alenatore je napisao:
Šta to košta 117 000?
Pa kolika je onda cijena cijele nove instalacije?

Kompijuter,trazili smo po otpadima,nasli od jednog ali se to valjda ne uklapa,nego mora direktno iz fabrike da se naruci nov,koji kosta 117 000din.

P.S.Jel ima neko resenje za ovo?

Autoru:  alenatore [ 07 Jun 2013 12:38 ]
Tema posta:  Re: stelovanje gasa u automobilu - venturi sistem

Izvini, ali ako dobro računam to je preko hiljadu Evra.
Meni se čini da te netko planira oguliti

Autoru:  Mihajlo97 [ 07 Jun 2013 15:06 ]
Tema posta:  Re: stelovanje gasa u automobilu - venturi sistem

alenatore je napisao:
Izvini, ali ako dobro računam to je preko hiljadu Evra.
Meni se čini da te netko planira oguliti

Ma to odavno tako radi,pa nisam lud da dajem 117 000 a kola i ne vrede toliko!
JEL IMA RESENJA ZA OVAJ MOJ PROBLEM?

Autoru:  bozza [ 07 Jun 2013 15:20 ]
Tema posta:  Re: stelovanje gasa u automobilu - venturi sistem

imam ja resenje. da kupis taj ecu za manje pare i da to radi kako bog zapoveda.

Autoru:  Mihajlo97 [ 07 Jun 2013 15:24 ]
Tema posta:  Re: stelovanje gasa u automobilu - venturi sistem

bozza je napisao:
imam ja resenje. da kupis taj ecu za manje pare i da to radi kako bog zapoveda.

bozo uzimali smo na otpadu covek kaze da radi,ali nece,da je to tako do sad bi to kupili,a to ima vec godinu dana,pa je privezano da radi samo na plin.Pa cekaj jel moze onde na onom federu da se zategne onaj sraf i da se pojaca ler gas posto i isparivac izgleda da ne valja :D.

Autoru:  bozza [ 07 Jun 2013 15:27 ]
Tema posta:  Re: stelovanje gasa u automobilu - venturi sistem

jer je potpuno isti broj bio na starom i na onom koji ste kupili?
koliko sam ja upucen,tri ili cetri motora postoje od 90ks kod audi 100
napisi oznaku motora prvo da utvrdimo koji je motor pa koji ecu pase na njega.

veruj mi da ta suma koju pominjes nema veze sa zivotom. ecu ima da se nadje,ako ne ovde onda preko i kosta oko 150€ bez transporta.

a ovo dali moze,ne znam dok ne vidim. mada sistem na kom radi taj motor,vazduh za ler mora da regulise step motor preko ecu-a. ako dozer klapnu mehanicki otvoris vise da bi dobio veci ler,automatski ce ti trositi vise na ler.

Stranica 5 od 6 Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/