Opel Team Serbia https://opelteamserbia.com/forum/ |
|
stelovanje gasa u automobilu - venturi sistem https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=136&t=8540 |
Stranica 1 od 6 |
Autoru: | Johny [ 17 Jan 2010 14:41 ] |
Tema posta: | Re: stelovanje gasa u automobilu - venturi sistem |
E ovo sam jedva cekao da vidim...Hvala lepo... Svaka ti cast Bozzo... |
Autoru: | kvcali [ 06 Apr 2010 21:15 ] |
Tema posta: | Re: stelovanje gasa u automobilu - venturi sistem |
A kako se steluje kada je u pitanju elektronac jel poutpsak isti |
Autoru: | webboy [ 06 Apr 2010 21:33 ] |
Tema posta: | Re: stelovanje gasa u automobilu - venturi sistem |
Ako je venturi sistem, tj, nije sekvent, da, postupak je isti. E sad, ako je MPI (multi point injection), a ima venturi... onda taj venturi sistem treba nastelovati tako sto se skinu zice (koje inace idu od ECU-a do dizni) sa releja za plin i spoje se direktno. Zatim se otkace sva creva, rasprsivac i boca... i sve to zajedno proda nekom otpadu PS: Jeste off, ali me venturi doveo do nervnog sloma |
Autoru: | sreto [ 06 Apr 2010 23:01 ] |
Tema posta: | Re: stelovanje gasa u automobilu - venturi sistem |
i venturi radi dobro ako je sve kako treba i ako se ne sili auto,prvenstveno plin je za sparanja a kad gaa oes derat prebacis na benzin i moze solidno sluziti |
Autoru: | Pedja [ 08 Apr 2010 23:48 ] |
Tema posta: | Re: stelovanje gasa u automobilu - venturi sistem |
Dobro bre bozzo,samo te cekao,hteo sam da vidim koliko ce vremena proci a da ne pocnes da mrckas oko plinskog |
Autoru: | bozza [ 08 Apr 2010 23:56 ] |
Tema posta: | Re: stelovanje gasa u automobilu - venturi sistem |
bre pedjo ovo je jos radjeno na askoni... ovo sto je ugradjeno u vektri nema razloga da se pipa do nekog redovnog servisa |
Autoru: | Ognjen86 [ 06 Jun 2010 14:26 ] |
Tema posta: | Re: stelovanje gasa u automobilu - venturi sistem |
A kako se steluje na monopointu? Desava mi se da je dok je hladan pocne da radi na 3 klipa, prebacim na benzin i sve se stabilizuje. Posle 15 sekundi opet vratim na plin i sve je ok dok ne dodam malo gasa. Skontao sam da me zajeb, automatski saug. Sve je savrseno radiolo dok mi majstor u AMSS nije pripremao plinski sistem za atest, otada |
Autoru: | bozza [ 06 Jun 2010 18:06 ] |
Tema posta: | Re: stelovanje gasa u automobilu - venturi sistem |
pa lepo pali na benzin kao sto si i napisao pa kasnije prebaci na plin,i tako ces stabilizovati ler dok ti sauh ne otvori leptire |
Autoru: | shakal_86 [ 06 Jun 2010 18:09 ] |
Tema posta: | Re: stelovanje gasa u automobilu - venturi sistem |
bozzo |
Autoru: | Ognjen86 [ 06 Jun 2010 20:23 ] |
Tema posta: | Re: stelovanje gasa u automobilu - venturi sistem |
Pa pali se na benzin i na 2000rpm prebacuje na plin, oduvek je tako. Samo sto nisam imao taj problem sa trokiranjem |
Autoru: | despic [ 17 Dec 2010 18:47 ] |
Tema posta: | Re: stelovanje gasa u automobilu - venturi sistem |
pitanje... da li za stelovanje mesavine gasa i vazduha vazi isto kao i kod dizel motora dakle...ukoliko izlazi crn dim - treba vise vazduha ukoliko izlazi beo - manje |
Autoru: | subs [ 17 Dec 2010 19:13 ] |
Tema posta: | Re: stelovanje gasa u automobilu - venturi sistem |
da se nadovezem na predhodni post, kod mene malo previse dimi sta bi trebalo uraditi.kod mene je el. regulator ler gasa i trenutno imam problema sa obrtajima povecani su i nepadaju prilikom promene brzine kako to da to postelujem. |
Autoru: | bozza [ 17 Dec 2010 19:36 ] |
Tema posta: | Re: stelovanje gasa u automobilu - venturi sistem |
despic je napisao: pitanje... da li za stelovanje mesavine gasa i vazduha vazi isto kao i kod dizel motora dakle...ukoliko izlazi crn dim - treba vise vazduha ukoliko izlazi beo - manje kod dizela se pomera ugao bos pumpe (ako nemate komparator) ali u koju stranu ne znam tacno da ti kazem otegne se remenica bos pumpe pa se pomeri u neki stanu ali bukvalno za milimetar dva pa se proba auto. ako vise dimi i lose vuce vrati se nazad pa u suprotnu stanu,ali pre pocetka mora da se obelezi pocetni polozaj (nulti). ali pre tog pomeranje remenice mora da se ustanovi kako stoji bregasta u odnosu na reper na zamajcu samo ako je losa bos pumpa,dzabe to pomeranje... subs je napisao: da se nadovezem na predhodni post, kod mene malo previse dimi sta bi trebalo uraditi.kod mene je el. regulator ler gasa i trenutno imam problema sa obrtajima povecani su i nepadaju prilikom promene brzine kako to da to postelujem. koji je auto u pitanju? za dizele ima posebna tema,diskutujemo na pogresnim mestu |
Autoru: | despic [ 17 Dec 2010 20:15 ] |
Tema posta: | Re: stelovanje gasa u automobilu - venturi sistem |
ali mene ne zanima dizel...ja sam samo pitao da li je isto i za plin nisi mi odgovorio na pitanje... dakle,ako malo vise dimi da li da smanjim vazduh!? |
Autoru: | subs [ 17 Dec 2010 21:02 ] |
Tema posta: | Re: stelovanje gasa u automobilu - venturi sistem |
bozza je napisao: despic je napisao: pitanje... da li za stelovanje mesavine gasa i vazduha vazi isto kao i kod dizel motora dakle...ukoliko izlazi crn dim - treba vise vazduha ukoliko izlazi beo - manje kod dizela se pomera ugao bos pumpe (ako nemate komparator) ali u koju stranu ne znam tacno da ti kazem otegne se remenica bos pumpe pa se pomeri u neki stanu ali bukvalno za milimetar dva pa se proba auto. ako vise dimi i lose vuce vrati se nazad pa u suprotnu stanu,ali pre pocetka mora da se obelezi pocetni polozaj (nulti). ali pre tog pomeranje remenice mora da se ustanovi kako stoji bregasta u odnosu na reper na zamajcu samo ako je losa bos pumpa,dzabe to pomeranje... subs je napisao: da se nadovezem na predhodni post, kod mene malo previse dimi sta bi trebalo uraditi.kod mene je el. regulator ler gasa i trenutno imam problema sa obrtajima povecani su i nepadaju prilikom promene brzine kako to da to postelujem. koji je auto u pitanju? nije u pitanju Opel nego passat 1.8 66kw 90 ps |
Autoru: | Markius [ 17 Dec 2010 21:04 ] |
Tema posta: | Re: stelovanje gasa u automobilu - venturi sistem |
sad po ovom vremenu svakome dimi belo sigurno |
Autoru: | Bane66 [ 17 Dec 2010 21:41 ] |
Tema posta: | Re: stelovanje gasa u automobilu - venturi sistem |
Zeljko,..ja dosada jos nisam video da motori na plinu prave ni crni ni beli dim! Plin drugacije izduvne gasove pravi! Regulacija smese pri leru se vrsi kako ti je opisano na pocetku teme i nikako drugacije! I kao sto kazu i drugi, po ovakvim danima je normalno da ti iz auspuha izlazi belicasti dim! |
Autoru: | bozza [ 17 Dec 2010 21:42 ] |
Tema posta: | Re: stelovanje gasa u automobilu - venturi sistem |
ja se izvinjavam nisam lepo protumacio post. dimi crni dim na plin? to je malo cudno... ako je belicast u ranio jutro to je normalno |
Autoru: | despic [ 17 Dec 2010 21:46 ] |
Tema posta: | Re: stelovanje gasa u automobilu - venturi sistem |
ne ne...ne dimi crni...ali gust beo ima ga boga mi, dosta! malo je i meni bilo nebulozno! cak mi je i na prethodnom autu isto bilo.. ok sad je minus...ali i na plusu je isto |
Autoru: | kvcali [ 17 Dec 2010 21:49 ] |
Tema posta: | Re: stelovanje gasa u automobilu - venturi sistem |
Jel ti ne trozi antifriz, uredno drzi nivo? |
Autoru: | despic [ 17 Dec 2010 21:50 ] |
Tema posta: | Re: stelovanje gasa u automobilu - venturi sistem |
na corsi ni kap...a na tigri ne bih znao...posedujem je tek 7 dana |
Autoru: | bozza [ 17 Dec 2010 21:52 ] |
Tema posta: | Re: stelovanje gasa u automobilu - venturi sistem |
to je kondezacija zavisno kakva je trenutno vlaznost vazduha. i meni zna da kulja iz vektre toliko da u retrovizorima vidim ali kad se motor zagreje dim nestane. hoce i kad je magla da se javi i kada su vlazne veceri... ako ti leti nema daj dim oda je ok idi u neki servis da ti izmere pritisak u rashladnom sistemu. ako je to ok,kao i potrosnja,teraj... |
Autoru: | despic [ 17 Dec 2010 21:59 ] |
Tema posta: | Re: stelovanje gasa u automobilu - venturi sistem |
moguce da je kondenz...sad sam se setio da mi leti i iz motora, uvece kad se spusti temp, shiklja beli dim... ne vozim kola kad je iznad 10C pa ni ne znam |
Autoru: | Markius [ 25 Dec 2010 21:28 ] |
Tema posta: | Re: stelovanje gasa u automobilu - venturi sistem |
ovaj šraf što je bozza uokvirio plavim, na monopointu imam dva, jel kad zašrafljujem i on se spusta dole smanjujem mu protok plina? i jel normalno da mi se oseća plin nazad na auspuh, činilo mi se da se pre nije osećao ovoliko iza auta, pa sam zato hteo malo da privijem inače potrošnja mi je u redu i sve ostalo, jedino još nisam menjao filter plina a prešao sam između 40-50k. |
Stranica 1 od 6 | Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |