Opel Team Serbia
https://opelteamserbia.com/forum/

Isparivac i njegova uloga
https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=136&t=8436
Stranica 2 od 2

Autoru:  bozza [ 15 Feb 2011 00:40 ]
Tema posta:  Re: Isparivac i njegova uloga

nemoj rukom da ga stegnes mozes da ga umrtvis :ludilo2:

Autoru:  bobale [ 15 Feb 2011 01:11 ]
Tema posta:  Re: Isparivac i njegova uloga

Ma nežno ću :D

Autoru:  Markius [ 22 Jun 2011 18:31 ]
Tema posta:  Re: Isparivac i njegova uloga

na lovato elektroncu ovaj pomoćni metalni šraf za smesu pri leru jel se dira ili ne ako je ona lepo podešena sa ovim glavnim? to je i svrha ovog pomoćnog ako ne može namestiti dobar ler jel? on kod mene nikad nije diran pa zato i pitam, malopre uzeh prvi put da ispustim onaj talog, ulje od plina pa videh i njega, i zanima me jel gubi auto na snazi ako mu se zavrne ovaj glavni za smesu(ler), odnosno pri potapanju na ubrzanju?

Autoru:  Bane66 [ 22 Jun 2011 20:50 ]
Tema posta:  Re: Isparivac i njegova uloga

Taj metalni sraf se koristi da obogati smesu pri leru i koristi se samo kod motora koji su na ivici mogucnosti tog lovato uredjaja! Kad su u pitanju motori od 2.0 i dosta kilowata!
Kod tebe, na tvom motoru nema potrebe za koriscenjem tog srafa!
Ako hoces da lepo nastelujes smesu pri leru, zavrni do kraja taj sraf i steluj ler smesu samo na onaj plasticni koji svi obicni uredjaji imaju! :wink:

Autoru:  Markius [ 22 Jun 2011 21:59 ]
Tema posta:  Re: Isparivac i njegova uloga

meni je u redu ler, nego kažeš smesu pri leru, znači to nije smesa pri gasu, znači to nema veze na ubrzanje i vuču motora ili odziv na gas, to podešavanje sa ovim plastičnim šrafom, jel tako?

Autoru:  Bane66 [ 23 Jun 2011 00:16 ]
Tema posta:  Re: Isparivac i njegova uloga

Stelovanje sa tim plasticnim srafom i sa tim metalnim sraficem, iskljucivo utice na smesu pri leru! Za vucu, snagu i odziv na gas utice "sraf" koji se nalazi na gumenom crevu koje vodi plin od isparivaca do mesaca na usisnoj grani!
Ne bih da ti mnogo detaljno objasnjavam, pomesaces sve informacije,...samo cu reci, da za tvoj motor bolja je varijanta da taj metalni sraf zavrnes do kraja i onda smesu na leru stelujes na plasticnom srafu koji se nalazi na samom isparivacu.

Autoru:  ado_89 [ 23 Jun 2011 10:50 ]
Tema posta:  Re: Isparivac i njegova uloga

samo da se nadovezem i ja sam preko 4 zime vozio eskorta 1.6 sa k-glavom na plin, nemam ni pumpe za gorivo a ni k glava nije ispravna i dan danas se taj ford vozi na samom plinu. zimi kad presauga, prebacim na benzin i verglam dok ne izgori sav plin i onda samo vratim na plin i on upali od prve :D

Autoru:  zlatko2611 [ 05 Feb 2012 15:36 ]
Tema posta:  Re: Isparivac i njegova uloga

interesuje me oko isparivaca, a to je uvek mi je auto palio na plin bez problem i jedno jutro nece da upali a imao je sipan plin oko 10litra i ja mislio da nije zamrzo pa sipah toplu vodu na isparivac,kad ono poce da susti i da ispusta bas kod isparivac, pogledam nema ih 10litra plin, ispusta gde je sastav isparivaca tu ima neka gumica odnosno gde je isparivac spojen srafovima iz dva dela.sta dalje.

Autoru:  bavarac [ 05 Feb 2012 16:15 ]
Tema posta:  Re: Isparivac i njegova uloga

Dalje, skidaj isparivac i promeni membranu i ostale dihtunge.
Mada ako ti nema ni tog plina verovatno ti je zaglavio ventil plina, i njega najbolje menjaj.

Autoru:  zlatko2611 [ 06 Feb 2012 23:44 ]
Tema posta:  Re: Isparivac i njegova uloga

Hvala puno

Autoru:  bavarac [ 07 Feb 2012 00:06 ]
Tema posta:  Re: Isparivac i njegova uloga

Nema na cemu.
Vidi i sa nekim majstorom da ti to odradi. Ovde kod nas servis naplacuju od 2500 do 3500din, od toga je set dihtunga oko 1500din. Pa vidi da li ti se isplati sam da cackas.

Autoru:  camersajili [ 22 Jul 2012 00:48 ]
Tema posta:  Re: Isparivac i njegova uloga

Da li ce na motoru 2.0 8v c20ne funkcionisati gasni uredjaj kako treba ako se uvede tj medjuploca stavi posle klapni usisa ka motoru? Mislim da problem i detoniranje kao i vecu potrosnju pravi uvodjenje pre protokomera, sto vecina majstora preferira. U ovom slucaju ne bi moglo da detonira jer bi kolicina gasa bila mala u usisu, takoraci nista spram one u celoj cevi usisa i kutiji filtera vazduha. Jesam u pravu? E a da li bi mogao da se ustaluje isparivac da radi kako treba sa pomenutim uvodjenjem? Logicno je da bi, jel gresim mozda?

Autoru:  Bole53 [ 25 Jul 2013 14:38 ]
Tema posta:  Re: Isparivac i njegova uloga

Koja je razlika izmedju isparivaca za LPG i CNG? Vidim na ovoj slici za membrane za reparaciju isparivaca da su i za LPG i za CNG isparivace. Po nekoj logici trebalo bi da je to isti djavo.
Slika

Autoru:  bozza [ 25 Jul 2013 20:18 ]
Tema posta:  Re: Isparivac i njegova uloga

razlika je u tome sto papir trpi sve. :ludilo:

Stranica 2 od 2 Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/