Opel Team Serbia

Opel Team Serbia

Mesto za prave ljubitelje Opela
Danas je 15 Nov 2018 06:45

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]




Započni novu temu Odgovori na temu  [ 39 Posta ]  Idi na stranicu Prethodni  1, 2
Autoru Poruka
 Tema posta: Re: Isparivac i njegova uloga
PostPoslato: 15 Feb 2011 00:40 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 22 Jul 2007 23:27
Postovi: 7411
Lokacija: Niš
Ime: Bozidar
Opel: Vectra 2.0i automatik TNG
Garaza:
nemoj rukom da ga stegnes mozes da ga umrtvis :ludilo2:

_________________
"baviJo sam se ja tom mafiJom,sve ima samo diKtunzi ´fale"


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Isparivac i njegova uloga
PostPoslato: 15 Feb 2011 01:11 
OffLine
Club 1000
Korisnikov avatar

Pridružio se: 12 Maj 2009 23:10
Postovi: 1729
Lokacija: Leskovac
Ime: Slobodan
Opel: Astra G 1.6 16V, Signum 2.0T
Ma nežno ću :D


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Isparivac i njegova uloga
PostPoslato: 22 Jun 2011 18:31 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 16 Jun 2010 12:51
Postovi: 969
Lokacija: Požega-Subotica
Ime: Marko
Opel: Ascona 1.6i & Punto 1.2
Garaza: pogledaj
na lovato elektroncu ovaj pomoćni metalni šraf za smesu pri leru jel se dira ili ne ako je ona lepo podešena sa ovim glavnim? to je i svrha ovog pomoćnog ako ne može namestiti dobar ler jel? on kod mene nikad nije diran pa zato i pitam, malopre uzeh prvi put da ispustim onaj talog, ulje od plina pa videh i njega, i zanima me jel gubi auto na snazi ako mu se zavrne ovaj glavni za smesu(ler), odnosno pri potapanju na ubrzanju?


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Isparivac i njegova uloga
PostPoslato: 22 Jun 2011 20:50 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Avg 2009 18:57
Postovi: 3609
Lokacija: Bgd-Karaburma
Ime: Branko
Opel: ...,... (OO=II=OO)
Taj metalni sraf se koristi da obogati smesu pri leru i koristi se samo kod motora koji su na ivici mogucnosti tog lovato uredjaja! Kad su u pitanju motori od 2.0 i dosta kilowata!
Kod tebe, na tvom motoru nema potrebe za koriscenjem tog srafa!
Ako hoces da lepo nastelujes smesu pri leru, zavrni do kraja taj sraf i steluj ler smesu samo na onaj plasticni koji svi obicni uredjaji imaju! :wink:

_________________
"ko drugom jamu kopa,...taj i trecom slajfuje"


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Isparivac i njegova uloga
PostPoslato: 22 Jun 2011 21:59 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 16 Jun 2010 12:51
Postovi: 969
Lokacija: Požega-Subotica
Ime: Marko
Opel: Ascona 1.6i & Punto 1.2
Garaza: pogledaj
meni je u redu ler, nego kažeš smesu pri leru, znači to nije smesa pri gasu, znači to nema veze na ubrzanje i vuču motora ili odziv na gas, to podešavanje sa ovim plastičnim šrafom, jel tako?


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Isparivac i njegova uloga
PostPoslato: 23 Jun 2011 00:16 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Avg 2009 18:57
Postovi: 3609
Lokacija: Bgd-Karaburma
Ime: Branko
Opel: ...,... (OO=II=OO)
Stelovanje sa tim plasticnim srafom i sa tim metalnim sraficem, iskljucivo utice na smesu pri leru! Za vucu, snagu i odziv na gas utice "sraf" koji se nalazi na gumenom crevu koje vodi plin od isparivaca do mesaca na usisnoj grani!
Ne bih da ti mnogo detaljno objasnjavam, pomesaces sve informacije,...samo cu reci, da za tvoj motor bolja je varijanta da taj metalni sraf zavrnes do kraja i onda smesu na leru stelujes na plasticnom srafu koji se nalazi na samom isparivacu.

_________________
"ko drugom jamu kopa,...taj i trecom slajfuje"


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Isparivac i njegova uloga
PostPoslato: 23 Jun 2011 10:50 
OffLine
2nd Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 05 Maj 2011 22:18
Postovi: 112
Lokacija: Lukavac
Ime: Adnan
Opel: Vectra B 2.0 DTI Karavan
samo da se nadovezem i ja sam preko 4 zime vozio eskorta 1.6 sa k-glavom na plin, nemam ni pumpe za gorivo a ni k glava nije ispravna i dan danas se taj ford vozi na samom plinu. zimi kad presauga, prebacim na benzin i verglam dok ne izgori sav plin i onda samo vratim na plin i on upali od prve :D


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Isparivac i njegova uloga
PostPoslato: 05 Feb 2012 15:36 
OffLine
1st Gear

Pridružio se: 26 Jan 2012 19:31
Postovi: 21
Lokacija: Surdulica
Ime: Zlatko
Opel: Kadett E 1.6 GT
interesuje me oko isparivaca, a to je uvek mi je auto palio na plin bez problem i jedno jutro nece da upali a imao je sipan plin oko 10litra i ja mislio da nije zamrzo pa sipah toplu vodu na isparivac,kad ono poce da susti i da ispusta bas kod isparivac, pogledam nema ih 10litra plin, ispusta gde je sastav isparivaca tu ima neka gumica odnosno gde je isparivac spojen srafovima iz dva dela.sta dalje.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Isparivac i njegova uloga
PostPoslato: 05 Feb 2012 16:15 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 09 Sep 2011 14:37
Postovi: 449
Lokacija: Lazarevac
Ime: slavisa
Opel: Astra g 2.0dti
Dalje, skidaj isparivac i promeni membranu i ostale dihtunge.
Mada ako ti nema ni tog plina verovatno ti je zaglavio ventil plina, i njega najbolje menjaj.

_________________
OO=[][]=OO
Bezi baba, usisace te visko! :-)


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Isparivac i njegova uloga
PostPoslato: 06 Feb 2012 23:44 
OffLine
1st Gear

Pridružio se: 26 Jan 2012 19:31
Postovi: 21
Lokacija: Surdulica
Ime: Zlatko
Opel: Kadett E 1.6 GT
Hvala puno


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Isparivac i njegova uloga
PostPoslato: 07 Feb 2012 00:06 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 09 Sep 2011 14:37
Postovi: 449
Lokacija: Lazarevac
Ime: slavisa
Opel: Astra g 2.0dti
Nema na cemu.
Vidi i sa nekim majstorom da ti to odradi. Ovde kod nas servis naplacuju od 2500 do 3500din, od toga je set dihtunga oko 1500din. Pa vidi da li ti se isplati sam da cackas.

_________________
OO=[][]=OO
Bezi baba, usisace te visko! :-)


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Isparivac i njegova uloga
PostPoslato: 22 Jul 2012 00:48 
OffLine
5th Gear

Pridružio se: 21 Jul 2012 16:15
Postovi: 715
Lokacija: Cacak
Ime: J.Lisica
Opel: Corsa B
Da li ce na motoru 2.0 8v c20ne funkcionisati gasni uredjaj kako treba ako se uvede tj medjuploca stavi posle klapni usisa ka motoru? Mislim da problem i detoniranje kao i vecu potrosnju pravi uvodjenje pre protokomera, sto vecina majstora preferira. U ovom slucaju ne bi moglo da detonira jer bi kolicina gasa bila mala u usisu, takoraci nista spram one u celoj cevi usisa i kutiji filtera vazduha. Jesam u pravu? E a da li bi mogao da se ustaluje isparivac da radi kako treba sa pomenutim uvodjenjem? Logicno je da bi, jel gresim mozda?


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Isparivac i njegova uloga
PostPoslato: 25 Jul 2013 14:38 
OffLine
1st Gear

Pridružio se: 29 Apr 2013 21:23
Postovi: 37
Lokacija: Beograd
Ime: Boban
Opel: Opel Omega 2.0, Renault Trafic
Koja je razlika izmedju isparivaca za LPG i CNG? Vidim na ovoj slici za membrane za reparaciju isparivaca da su i za LPG i za CNG isparivace. Po nekoj logici trebalo bi da je to isti djavo.
Slika


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Isparivac i njegova uloga
PostPoslato: 25 Jul 2013 20:18 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 22 Jul 2007 23:27
Postovi: 7411
Lokacija: Niš
Ime: Bozidar
Opel: Vectra 2.0i automatik TNG
Garaza:
razlika je u tome sto papir trpi sve. :ludilo:

_________________
"baviJo sam se ja tom mafiJom,sve ima samo diKtunzi ´fale"


Vrh
 Profil  
 
Prikaži postove u poslednjih:  Poređaj po  
Započni novu temu Odgovori na temu  [ 39 Posta ]  Idi na stranicu Prethodni  1, 2

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]


Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 1 gost


Ne možete postavljati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete monjati vaše postove u ovom forumu
Ne možete brisati vaše postove u ovom forumu

Pronađi:
Idi na:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Prevod - www.CyberCom.rs