Opel Team Serbia
https://opelteamserbia.com/forum/

Ideja za potrosnju
https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=136&t=7899
Stranica 1 od 2

Autoru:  shakal_86 [ 27 Nov 2009 13:39 ]
Tema posta:  Ideja za potrosnju

Dosao sam do jedne ideje za potrosnju. :D
Posto je meni na karburatoru nesto budzeno znaci nece lepo da radi na plin ako nema nekakvu sajbnu na prvom grlu to sam vec pricao o tome e sad pre neki dan sam ostao bez plina.I sada kada hocu da prebacim na benzin moram da izvadim tu sajbnu na karburatoru da bi mi lepo radio na benzin inace sa tom sajbnom se gusi malo.(a i zbog prljavog karburatora koji mora na ciscenje :( )
E sad da nastavim pricu ostao bez plina i izvadim tu sajbu na karburatoru i dodjem kuci nisam vozio auto nekiliko dana.
Odem kupim plin kad ono se nece da radi.
Ja se zacudio kazem da nije nesto sa isparivacem.
Prebacim ga na benzin i stignem kuci.
Otvorim haubu kad ono zaboravio da mu stavim tu sajbu preko grla. :banghead:
Zato i nije hteo da radi. :banghead:
Nista pokusam ja da podesim plin na onom srafu bez te sajbne i ono radi ali moram da okenem za 6 kruga onaj sraf.A inace sa sajbnom lepo radi na 3 ipo.
I sad kod te sajbne ima otvor u sredini znaci krug,prazno.
I ja dodjem do ideje da pokusam da zatvorim skroz tu sajbnu da nema nikakav otvor.
Uzmem aparat za varenje i zatvorim skroz taj krug.
Stavim na karburator kad ono sad radi na 2 kruga kao pre sa 3 ipo(mislim na onaj sraf sto se podesava za otvor plina.)
E sad da li zbog toga moze manje da trosi i da li bi bilo pametno isto tako da zatvorim i drugo grlo(posto imam karburator sa 2 grla.)???
Mozda cu mu jos smanjiti potrosnju.
Sta mislite o tome i koliko valja to za motor da ne bude nekih problema posle da sjebem nesto.

Autoru:  bozza [ 27 Nov 2009 15:07 ]
Tema posta:  Re: Ideja za potrosnju

slikaj ti to da vidim sta su budzili ti strucnjaci sto su ugradzivali gas

Autoru:  shakal_86 [ 27 Nov 2009 16:09 ]
Tema posta:  Re: Ideja za potrosnju

Bozzo nisu ti sto su ugradjivali gas budzili nista.
Nego kada sam menjao karburator uzeo onaj debil me je zajebo dao sam moj dobar a uzeo neko sranje.Ali morao sam da menjam moj jer mi nije radeo sauh.
Nego auto nije hteo lepo da radi na plin sa tim karburatorom sto mi je ovaj uvalio.A kada sam bio kod njega on ne priznaje rad na plin nego samo na benzin kaze da mi plin ne valja.I ne mogu da reklamiram karburator jer je auto lepo radeo na benzin.
I onda sam otisao kod mog majstora i on mi je stavio tu sajbu i od kad je stavio preko prvog grla lepo je radeo od tada.Zato mi tu stoji sajbna a evo slike

Ovo je bez sabne ovako lepo radi na benzin i ovako bi normalno trebalo da bude
Slika

Ovo je sa sajbnom kojoj sam danas zatvorio rupe,ovako radi lepo na plin
Slika

A malo pre sam kupio novu sajbnu i stavio preko drugog grla.
I probao sam da vozim necete mi verovati morao sam da smanjim dotok plina na onom srafu cak sam sada morao da smanjim na 1 krug da se ne bi gusio.
Auto mnogo bolje vuce sada ne mogu da verujem izgleda da je meni izlazio plin napolje preko oba grla.
Evo slike
Slika
Kao sto vidite ja sam zatvorio grla od karburatora i mnogo bolje ide jos ostaje samo da proverim da li je smanjio potrosnju i opet da vas pitam sada kada imate i slike da mi odgovorite sta mislite o ovome.Da ne budu posle nekakve posledice???

Autoru:  bozza [ 27 Nov 2009 17:10 ]
Tema posta:  Re: Ideja za potrosnju

to ti je dvogrlni karburator varajet II i na njemu njegova namenska poloca za gas.
sa njim nikad neces smanjiti potrosnju sta god da mu radis.

drugo,te sajbne sto su stavljene imaju zadatak da naprave restrikcuju vazduha koji ulazi u karburator,jer iz nekog razloga nisu verovatno mogli da nasteluju ler gas ili odos smese i vasduha.

moj ti je savet da povadis te sajbne napolje i da kutiju filtera lepo zadihtujes i da je omogucis vazduhu da ulazi samo na jedno mesto koje je vec predvidjeno na kutiji filtera. ostale rupe zapusi.

pa ako tako ne mozes da ga ustelojes da radi na ler ili da prima lepo gas bez zadrske,na kutiji filtera gde ulazi vazduh napravi necim (lepljiva traka,plasticna casa) restrikciju ulaza vazduha najvise do cetvrtinu ogvora.

kakva ti je slavinica ca gas,sad jednim ili dva srafa?

sto se karburatora tice,karburator je dobar samo ga ultrazvucno operi,lepo ga usteluj i ima da te sluzi sto godina jer u njemu nema sta da se pokvari...

zivo me interesuje kako te sajbne ostanu na svom mestu dok motor radi?

to ako si zavorio vise dotok plina na slavinicu ne mora da znaci da ces smanjiti potrosnju. mozda je cak i povecas.
onaj ko vozi na plin,mora da shvati jedno oko potrosnje: kod vakumskih sistema,auto trosi onoliko koliko mu pritiskas papucicu gasa. sam motor uzuma koliko mu treba.
e sad kod stelovanja mora da se pogodi optimana smesa da bi auto normalno trosio.
ali smesa se pravi na isparivacu a ne na slavinici.
kao sto je slucaj i kod karburatora,smesa benzina i vazduha se pravi stelovanjem srafa na karburatoru a ne restrikciom dovoda goriva...

Autoru:  shakal_86 [ 27 Nov 2009 17:28 ]
Tema posta:  Re: Ideja za potrosnju

Pa to se moj majstor mucio mesec dana, da pokusa pravilno da nasteluje ler gas i nikako nije mogao lepo da uradi.
Bas je pokusavao kako si i ti rekao sa selotejpom i plasticnim casama ali nikako nije mogao.
Cak sam od njega i uzeo tu kutiju sto ide na karburator vidis i sam,meni je bila neka druga ali on mi je nasao ovu original za taj karburator nasao negde i naplatio mi 700 dinara.
I bas sada lepo lezi,ja pre imao neku plasticnu ali ono je imalo lufta pa je mislio da je zbog toga.I jedino resenje mu je bilo da stavi tu sajbnu.
E meni sad ler gas lepo radi.I auto mnogo bolje vuce.
ne znam ja ne bih vadio te sajbne a ako izvadim sve,nema sanse da radi na plin dok mu ne odsrafim onaj sraf do kraja.

Citiraj:
kakva ti je slavinica ca gas,sad jednim ili dva srafa?

Ne znam sta ti je to???

Citiraj:
sto se karburatora tice,karburator je dobar samo ga ultrazvucno operi,lepo ga usteluj i ima da te sluzi sto godina jer u njemu nema sta da se pokvari...


Na karburatoru ne radi drugo grlo to jest ne otvara se uopste.
Kada sam ga uzeo odmah sam ga oprao ultrazvucno pre stavljanja na auto.
I nije lepo radeo od tada.Ima on neke mane ne bih se bas slozio da je dobar.
P.S. ima automatski sauh koji mi se uopste ne svidja hteo sam manuelni sauh ali tada nije imao.

Autoru:  bozza [ 27 Nov 2009 18:00 ]
Tema posta:  Re: Ideja za potrosnju

kod varajeta II ima varijanta sa rucnim saugom. ta varijanta sa automatskim (bimetalna traka) je zivo sranje. karburator konstrukciski je dobar.

pa imas mnogo vazduha ili plina u usisu zato ne moze da ti nasteluje da lepo radi na ler.

da ti poljasnim: namontirao si karburator koji je ala,a hoces da ka redukujes na bude kao magare :D
a i kaburator mora da bude ispravan da bi mogao da se lepo namesti da radi na gas

slavinica izmedju isparivaca i karburatora,na crevu
Slika

Autoru:  shakal_86 [ 27 Nov 2009 18:06 ]
Tema posta:  Re: Ideja za potrosnju

A na to si mislio. :D
Jedan sraf ima samo a u cemu je razlika sa 1 i 2 ???
Znam da je sranje taj automatski sauh :(
Zato sam hteo obican manuelni.
A jer moze samo sauh da se menja???

Autoru:  bozza [ 27 Nov 2009 18:10 ]
Tema posta:  Re: Ideja za potrosnju

moze da se menja ali treba da imas delove.

razlika je ta,ovaj sa jednim srafom koja se racva u dva creva lakse nastelujes.

zaboravio zam da te pitam:
zasto su prikljucena dva dovodna creva na polci ako ti radi samo prvo (manje) grlo?
fakticki pustas vise plina na usisu nego sto ti motor trazi.

pokusaj da uradis sledece:
zameni slavinicu za gas u onu sa jednim srafom i jednim izlazom,a onaj dovod na ploci za drugo grlo zastopuj necim (sraf),pa tada pokusaj da nastelujes ler i smesu.

Autoru:  shakal_86 [ 27 Nov 2009 18:16 ]
Tema posta:  Re: Ideja za potrosnju

Pa cek mislis da nije nije pametno sto sam zatvorio grla(jbg ako ih izvadim nece da radi na plin
I mislis da nisam smanji potrusnju zbog toga sto mi sada ide taj sraf na jedan krug?

Autoru:  bozza [ 27 Nov 2009 18:19 ]
Tema posta:  Re: Ideja za potrosnju

bozza je napisao:
zaboravio zam da te pitam:
zasto su prikljucena dva dovodna creva na polci ako ti radi samo prvo (manje) grlo?
fakticki pustas vise plina na usisu nego sto ti motor trazi.

pokusaj da uradis sledece:
zameni slavinicu za gas u onu sa jednim srafom i jednim izlazom,a onaj dovod na ploci za drugo grlo zastopuj necim (sraf),pa tada pokusaj da nastelujes ler i smesu.

Autoru:  shakal_86 [ 27 Nov 2009 18:29 ]
Tema posta:  Re: Ideja za potrosnju

Dva dovodna creva su stavljena jos kada su ugradjivali plin na onom starom karburatoru.
Ja sam samo promenio karburator creva nisam dirao.
Pazi meni je bila normalna potrosnja 7 l na 100 do pre 2 nedelje a sada se znatno povecala.
A za slavinicu te nisam najbolje razumeo jer si mislio da stavim jedan??
Meni je vec sa jednim nije kao na onoj slici sto si postavio sa 2 vec sa jednim srafom.

Autoru:  bozza [ 27 Nov 2009 18:52 ]
Tema posta:  Re: Ideja za potrosnju

povecala se zbog hladnog vremena. drugacija je mesavina koju kupujes na pumpi

i to ti je sve radilo fino dok si koristio dva grla i kad si stavio ovaj gde koristis jedno a sve ostalo ti je ostalo isto onda ti pravi probleme.


o ovakvoj slavinici ti pricam
Slika

Autoru:  Bane66 [ 27 Nov 2009 22:02 ]
Tema posta:  Re: Ideja za potrosnju

hehehe,..podseti me ova tvoja slika na sta sam sve naletao!Tip se zalio da mu neradi na plin i nije mu jasno zasto.Kao sto slika pokazuje,minus ventila je vezao pod sraf (B) umesto pod sraf (A), a ko sto znamo, ventil je usrafljen na plastiku! :lol:
Slika

Autoru:  bozza [ 27 Nov 2009 22:38 ]
Tema posta:  Re: Ideja za potrosnju

:ludilo:

a be strucnjaci samo tako...

Autoru:  shakal_86 [ 27 Nov 2009 23:32 ]
Tema posta:  Re: Ideja za potrosnju

Bozzo nisam provalio na koju slavinu si mislio.Hteo sam da ti slikam da vidis kod mene kako je uradjena ta slavina posto ja nemam pojma o kojoj slavini pricas.Ali prazna mi je baterija bila na aparatu

Autoru:  bozza [ 27 Nov 2009 23:45 ]
Tema posta:  Re: Ideja za potrosnju

vidis li slavinu na gornjoj vecoj slici ispod gasnog ventila?

Autoru:  shakal_86 [ 27 Nov 2009 23:56 ]
Tema posta:  Re: Ideja za potrosnju

Aha sada vidim pa na to smo oboje i mislili samo ti zoves slavina a ja sraf za stelovanje plina.
Vidim da ide samo jedno crevo e kod mene je sa 2.Mislis da cu da resim problem i da cu da smanjim potrosnju ako povezem samo jedan???

Autoru:  bozza [ 28 Nov 2009 00:20 ]
Tema posta:  Re: Ideja za potrosnju

probaj nista te ne kosta.
po onome sto vidim na slici,ti sajbnama smanjujes protok vazduha.

moj ti je savet da krenes iz pocetka,stavi obicnu slavinicu,poskidaj te sajbne i nasteluj to po propisu.

jos nesto: ako ne planiras da osposobljavas drugo grlo,ja bih ti savetovao da ubusis karburator,da pustis u njega gas direktno i da izbacis plocu uz upotrebe

ili ako imas viska vremena doji kod mene u nis da ti to napravim da radi bez greske :D

Autoru:  shakal_86 [ 28 Nov 2009 07:39 ]
Tema posta:  Re: Ideja za potrosnju

Ma ja planiram da promenim ceo karburator.Ovih dana treba da odem do nemacke pa cu da skinem neki karburator.Kazi mi samo koji su najbolji da znam koje da skidam.
Ali u svakom slucaju pokusacu da namestim ovaj na jedno da mi radi.
Sto znaci da moram da promenim samo slavinu.
P.S.hvala na ponudi ali imam posla privatno ne znam da li cu da mogu i na vreme da odem u nemackoj kako sam planirao.

Autoru:  bozza [ 28 Nov 2009 11:43 ]
Tema posta:  Re: Ideja za potrosnju

ako neces da se se trkas,i hoces manju potrosnju,skini pierburg jednogrlni ili dvogrlni. skini ga sa sve usisnom granom.
naravno ona varijanta sa rucnim saugom posto automatski ce ti praviti probleme jer vozis na gas.

ako hoces nagu da das motoru,skini varajet II sa rucnim saugom. isto sa sve usisnom granom.

evo kako je varajet II radio na mojoj askoni. jeo je zivu decu... :D


Autoru:  shakal_86 [ 28 Nov 2009 12:24 ]
Tema posta:  Re: Ideja za potrosnju

Jbt bozzo kakav zvuk je imala askona :respekt:
Vidim da je bila 1.8
E sad sam bas video kako otvara 2 grlo kod tebe a kod mene nece :(

Svaka cast na klipu.

Autoru:  Bane66 [ 28 Nov 2009 15:12 ]
Tema posta:  Re: Ideja za potrosnju

Sto nesnimi kako radi na plinu.Da vidim radi li bez filtera.

Autoru:  bozza [ 28 Nov 2009 15:31 ]
Tema posta:  Re: Ideja za potrosnju

evo ja cu da ti kazem i bez snimka,radila je na ler i bez filtera ali nije primala lepo pun gas

Autoru:  shakal_86 [ 28 Nov 2009 17:45 ]
Tema posta:  Re: Ideja za potrosnju

Bozzo probao sam ono sto si me savetovao.Zatvorio sam to crevo koje ide na drugo grlo od plina.Izvadio sam srevo iz one kutije i stavio mu sraf taman je zatvorio i probao sam opet auto bez ijedne sajne nece ni da se upali stavim jednu preko prvog grla radi lepo stavim onu drugu preko drugog grla cini mi se radi jos lepse i probao sam da ga vozim sa obe sajbne vuce lepo ali za negde oko 3500-4000 obrtaja se ugusi za sekundu i onda nastavi da ubrzava i da dize obrtaje.
A dok sam ga vozio sa tim crevom u drugo grlo to mi se nije desavalo.
Sta mislis o tome kako je bolje???
P.S. da pitam jos nesto probao sam auto da vozim na infuziju mnogo mnogo bolje vuce nego kada vuce gorivo iz rezervoara sta tu moze da bude?

Autoru:  bozza [ 28 Nov 2009 21:46 ]
Tema posta:  Re: Ideja za potrosnju

mora to oko gasa da sredi neko iskusniji i ko ima strpljenja,dzabe ovako nista ne mozemo da napravimo...

jer infuzija ide preko pumpe ili na slobodan pad?

ako ide preko pumpe,nesto nije uredu sa dovodom goriva,rezervoarom...

Stranica 1 od 2 Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/