Opel Team Serbia

Opel Team Serbia

Mesto za prave ljubitelje Opela
Danas je 27 Apr 2024 19:27

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]




Započni novu temu Odgovori na temu  [ 29 Posta ]  Idi na stranicu Prethodni  1, 2
Autoru Poruka
 Tema posta: Re: Turbo + sekvent
PostPoslato: 19 Sep 2010 04:04 
OffLine
OTS Kum
OTS Kum
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Okt 2009 12:19
Postovi: 4561
Lokacija: Batajnica/Zemun
Ime: Nikola
Opel: Kadett E
:ludilo: vrh

_________________
http://imageupload.org/?di=14129833414214


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Turbo + sekvent
PostPoslato: 25 Sep 2010 13:17 
OffLine
OTS Osnivač
OTS Osnivač

Pridružio se: 22 Dec 2006 13:12
Postovi: 3659
Lokacija: Novi Beograd
Ime: Bojan
Opel: Vectra 1.9 CDTI Renault Clio 1.5dCi
MacMiki je napisao:
Hajde da podignemo ovu temu :ots:
Posle procitane cele teme, nisam procitao nista sto bi mi koristilo :(

Znaci imam isto pitanje kao i Bojan na pocetku ove teme. Astra Bertone Z20LET+sekvent. Da li ne? Saveti, primere, preporuke, bilo sta sto moze da koristi... :ots:


:ludilo:
Otprilike sam se i ja tako osećao, ima i onih koji su za i onih koji su protiv. Samo je teško naći dobru Turbo Astru kod nas, zato sam ja i odustao od kupovine :banghead:

AKo nađeš dobru, ugradiš kvalitetan sekvent na ispravan način i uz dobro održavanje, ne bi trebalo da ima nikakvih problema sa plinom na turbu, ali uvek jedan od ovih uslova zajebava sve ostalo :seci: :)

_________________
VECTRA 1.9 CDTI 16V Z19DTH (110 KW/150 KS)


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Turbo + sekvent
PostPoslato: 25 Sep 2010 13:35 
OffLine
1st Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 24 Jul 2010 11:52
Postovi: 70
Lokacija: novi sad
Ime: mario
Opel: calibra 16v red top
poenta sekventa je da auto mora,ali mora da radi perfektno dobro na benzinu
ecu od plina je jako glup i on samo multiplicira signale koje dobije sa motornog ecu-a
mora se imati sve na autu dobro da bi mogla da se napravi dobra mapa plina,da ne bi doslo do osiromasenja smese i pucanja motora,i naravno da ne ispaljuje fuel trim gresku stalno

jedina stvar koju sam uredjaj mora da podnese
isparivac mora biti dobro odabran
tubo motor radi sa promenama,cas je u vakumu cas je u pritisku,treba imati isparivac koji ce da odrzava stabilan pritisak plina
moze da radi dobro na lpt tubo motorima,svako dizanje snage tj pritiska,bi zahtevalo jaci isparivac ili dva kom :)


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Turbo + sekvent
PostPoslato: 25 Sep 2010 15:46 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 26 Apr 2009 09:33
Postovi: 2004
Lokacija: Beograd
Ime: Shone
Opel: Dodge Charger 8.1l, Golf 4 TDI 4Motion, Chevrolet Corvette C4 5.7l
Garaza: pogledaj
Evo ja cu ti reci iz prve ruke kako ce kod mene da se ponasa C20LET sa sekvent plinom, a to ze biti za 15-ak dana, mozda i ranije :)

_________________
Dodge Charger 1973 8.1l, Golf 4 TDI 4Motion, Chevrolet Corvette C4 5.7l


Vrh
 Profil  
 
Prikaži postove u poslednjih:  Poređaj po  
Započni novu temu Odgovori na temu  [ 29 Posta ]  Idi na stranicu Prethodni  1, 2

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]


Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 0 gostiju


Ne možete postavljati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete monjati vaše postove u ovom forumu
Ne možete brisati vaše postove u ovom forumu

Pronađi:
Idi na:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Prevod - www.CyberCom.rs