Opel Team Serbia https://opelteamserbia.com/forum/ |
|
Odabir pravih TNG dizni za Z18XE https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=136&t=32491 |
Stranica 1 od 1 |
Autoru: | MiskoBgd [ 11 Maj 2015 20:12 ] |
Tema posta: | Odabir pravih TNG dizni za Z18XE |
Cao drugari, otvaram totalno novu temu jer nigde nisam pronasao slicnu diskusiju niti odgovore na pitanja koja cu postaviti. Pre svega da objasnim situaciju. U autu imam Landirenzo plinski uredjaj ugradjen u EkoLuka Key sto znaci: - Omegas ECU - LI02 Landi isparivac - MED Crne dizne - Tomaseto MV Auto je presao 90.000km na plin, i za 90.000km do sad NISTA osim redovne zamene filtera nije radjeno. Za 90.000km na plin auto nikada nije imao ni jedan problem. Auto ide savrseno, znaci ko oseti razliku benzin/plin na mom autu ja mu skidam kapu, i potrosnja je fenomenalna (sto znaci 9-12 litara u gradu, zavisi gde vozim, kad i kako i ne vise od 8l voznje autoput/magistrala kombinovano). Auto je stvarno dobro isao, na autoputu bez problema sam ga probao na 210km/h. Elem, ustanovili smo da mi MED dizne malo vise bacaju (kaze nista kriticno i nisu bas jos za zamenu ali doci ce vreme). U konsultaciji sa dva servisa (koji su prilicno cenjeni) svi su mi rekli da je nepotrebno da na auto stavljam MED dizne. 1) Cena MED dizni je 280e sa radom i servis LI02 (koji zelim preventivno) da uradim je oko 40e. 2) Valtek dizne direktno na ECU Omegas uz razbusivanje (jer Omegas nema generalno mogucnost za druge dizne - nije da ne moze nego su se zastitili) 120e 3) U jednom servisu: Stag GO Fast + Valtek/Rail + nov isparivac + nova creva = 360e 4) U drugom servisu: LPG Tech + OMVL + nov isparivac + nova creva = 250e Uz neke konsultacije i dublja istrazivanja upustio sam se u matematiku iz koje nemam dovoljno znanja i podataka da se izvucem Elem, upleo sam se u DC (Duty Cycle, protoke, pritiske itd) Moje pitanje je zapravo samo jedno. Koliko brze dizne su zaista neophodne mom motoru Z18XE da ispegla svih 125KS? (Znam da ljudi imaju pozitivna iskustva i sa Valtekom/Railom itd ali necije pozitivno iskustvo mozda nije i za mene nesto sto bih okarakterisao kao pozitivno, da se razumemo ne pitam za subjektivni osecaj ovom prilikom). Trenutno su kao sto rekoh MED, 1.7ms. |
Autoru: | nixonbn [ 02 Avg 2015 21:29 ] |
Tema posta: | Re: Odabir pravih TNG dizni za Z18XE |
Ja bih Valtek zaobišao (imao sam ih na prethodnom autu, počele da zezaju nakon 50-ak hiljada, crkle nakon 60.000). Trenutno imam ugrađene HANA dizne i pređenih 60-ak hiljada sa njima. U vožnji ne osjetim ništa što sam počeo da osjećam sa Valtek diznama nakon 50-ak hiljada. Moja auto ima 115 KS. E, sad, ne znam da li one mogu na taj ECU koji ti imaš... |
Autoru: | MiskoBgd [ 03 Avg 2015 00:59 ] |
Tema posta: | Re: Odabir pravih TNG dizni za Z18XE |
Na kraju se ispostavilo u Landi servisu da sam imao neku gresku samo na cetvrtoj, a zapravo je to bio neki problem do svecica, pa se na kraju to sve sredilo Inace, Hana je je dobar izbor zbog brzine otvaranja isto |
Stranica 1 od 1 | Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |