Opel Team Serbia

Opel Team Serbia

Mesto za prave ljubitelje Opela
Danas je 28 Mar 2024 22:09

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]




Započni novu temu Odgovori na temu  [ 3 Posta ] 
Autoru Poruka
 Tema posta: Odabir pravih TNG dizni za Z18XE
PostPoslato: 11 Maj 2015 20:12 
OffLine
Opel Team Member
Opel Team Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: 21 Feb 2012 03:00
Postovi: 3017
Lokacija: Jerkovic, Beograd
Ime: Miloje
Opel: A3 8V FL Sedan
Garaza: pogledaj
Cao drugari,

otvaram totalno novu temu jer nigde nisam pronasao slicnu diskusiju niti odgovore na pitanja koja cu postaviti.

Pre svega da objasnim situaciju. U autu imam Landirenzo plinski uredjaj ugradjen u EkoLuka Key sto znaci:
- Omegas ECU
- LI02 Landi isparivac
- MED Crne dizne
- Tomaseto MV

Auto je presao 90.000km na plin, i za 90.000km do sad NISTA osim redovne zamene filtera nije radjeno. Za 90.000km na plin auto nikada nije imao ni jedan problem. Auto ide savrseno, znaci ko oseti razliku benzin/plin na mom autu ja mu skidam kapu, i potrosnja je fenomenalna (sto znaci 9-12 litara u gradu, zavisi gde vozim, kad i kako i ne vise od 8l voznje autoput/magistrala kombinovano). Auto je stvarno dobro isao, na autoputu bez problema sam ga probao na 210km/h.

Elem, ustanovili smo da mi MED dizne malo vise bacaju (kaze nista kriticno i nisu bas jos za zamenu ali doci ce vreme).

U konsultaciji sa dva servisa (koji su prilicno cenjeni) svi su mi rekli da je nepotrebno da na auto stavljam MED dizne.

1) Cena MED dizni je 280e sa radom i servis LI02 (koji zelim preventivno) da uradim je oko 40e.
2) Valtek dizne direktno na ECU Omegas uz razbusivanje (jer Omegas nema generalno mogucnost za druge dizne - nije da ne moze nego su se zastitili) 120e
3) U jednom servisu: Stag GO Fast + Valtek/Rail + nov isparivac + nova creva = 360e
4) U drugom servisu: LPG Tech + OMVL + nov isparivac + nova creva = 250e

Uz neke konsultacije i dublja istrazivanja upustio sam se u matematiku iz koje nemam dovoljno znanja i podataka da se izvucem

Elem, upleo sam se u DC (Duty Cycle, protoke, pritiske itd)

Moje pitanje je zapravo samo jedno. Koliko brze dizne su zaista neophodne mom motoru Z18XE da ispegla svih 125KS? (Znam da ljudi imaju pozitivna iskustva i sa Valtekom/Railom itd ali necije pozitivno iskustvo mozda nije i za mene nesto sto bih okarakterisao kao pozitivno, da se razumemo ne pitam za subjektivni osecaj ovom prilikom).

Trenutno su kao sto rekoh MED, 1.7ms.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Odabir pravih TNG dizni za Z18XE
PostPoslato: 02 Avg 2015 21:29 
OffLine
1st Gear

Pridružio se: 29 Sep 2013 10:23
Postovi: 23
Lokacija: Bijeljina
Ime: Nikola Stančić
Opel: Astra J 1.6
Ja bih Valtek zaobišao (imao sam ih na prethodnom autu, počele da zezaju nakon 50-ak hiljada, crkle nakon 60.000). Trenutno imam ugrađene HANA dizne i pređenih 60-ak hiljada sa njima. U vožnji ne osjetim ništa što sam počeo da osjećam sa Valtek diznama nakon 50-ak hiljada. Moja auto ima 115 KS. E, sad, ne znam da li one mogu na taj ECU koji ti imaš...


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Odabir pravih TNG dizni za Z18XE
PostPoslato: 03 Avg 2015 00:59 
OffLine
Opel Team Member
Opel Team Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: 21 Feb 2012 03:00
Postovi: 3017
Lokacija: Jerkovic, Beograd
Ime: Miloje
Opel: A3 8V FL Sedan
Garaza: pogledaj
Na kraju se ispostavilo u Landi servisu da sam imao neku gresku samo na cetvrtoj, a zapravo je to bio neki problem do svecica, pa se na kraju to sve sredilo :)

Inace, Hana je je dobar izbor zbog brzine otvaranja isto :)


Vrh
 Profil  
 
Prikaži postove u poslednjih:  Poređaj po  
Započni novu temu Odgovori na temu  [ 3 Posta ] 

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]


Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 7 gostiju


Ne možete postavljati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete monjati vaše postove u ovom forumu
Ne možete brisati vaše postove u ovom forumu

Pronađi:
Idi na:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Prevod - www.CyberCom.rs