Opel Team Serbia
https://opelteamserbia.com/forum/

Gasi se dok je hladan, kad se ugasi vise se ne upali :)
https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=136&t=31215
Stranica 1 od 2

Autoru:  genius [ 01 Dec 2014 09:43 ]
Tema posta:  Gasi se dok je hladan, kad se ugasi vise se ne upali :)

Zdravo svima,

posle vise meseci Bezbrizne voznje na benzin ponovo povezaH plin na autu... reko da ustedim pare :)


Problem je sledeci: Upalim na benzin uvek, prebacim na plin posle min,dva i tako vozim. E sad, na prvoj raskrsnici kad pritisnem kvacilo obrtaji padnu i auto se ugasi,,, e kad se ugasi onda je to dobar sex, jer nema sanse da ga upalim posle, ni na benzin ni na plin. Pomaze jedino dobra nizbrdica gde ce on da mulja nesto nekih 50m i tek posle da upali uz trokiranje i neravnomeran rad.... nisam rekao da kad se ugasi opet ga prebacim na benzin i pokusavam da upalim! Svako paljenje se desava na benzinu! Evo jutros isprazni accu i nista.... morao sam da guram :(
Recicete naravno da nije dobro sto je auto hladan... e pa jbg... sta ce mi plin onda, relacije su mi po gradu, par km i to je. Ako uvek cekam da se ugreje plin mi ne treba ;) Na otvorenom cali ne prelazi 8l pa mi plin nije ni potreban, magistrala ispod 8l benzina ;)

Hvala Opelasi :) :ne:

Autoru:  CweLe [ 01 Dec 2014 10:06 ]
Tema posta:  Re: Gasi se dok je hladan, kad se ugasi vise se ne upali :)

Izbaci taj venturi plin ili odi kod petra da ti nashteluje to, vidish kako njemu prede!1!1!!! Imam dobar plinski uredjaj za tebe sa komplet 8v motorom i papirima :) sekvent.

Autoru:  genius [ 01 Dec 2014 12:01 ]
Tema posta:  Re: Gasi se dok je hladan, kad se ugasi vise se ne upali :)

Ne mogu kod njega, namestice mi da trosi 7l plina :)

Nisam zainteresovan za 8V :) Moze turbina :)

Autoru:  genius [ 01 Dec 2014 21:00 ]
Tema posta:  Re: Gasi se dok je hladan, kad se ugasi vise se ne upali :)

Evo malo pre se ugasio dok sam ga šaltao :) A bio je vruĆ,,, menjač naravno. :)

Autoru:  alex1974 [ 01 Dec 2014 21:18 ]
Tema posta:  Re: Gasi se dok je hladan, kad se ugasi vise se ne upali :)

Meni se slicno desavalo zbog neadekvatnih svecica od kada sam ih promenio vise nisam imao takvih problema mada mislim da sam tada promenio i razvodnu kapu.Inace mi i tada a i sada vectra radi iskljucivo samo na plinu

Autoru:  Daka [ 01 Dec 2014 21:30 ]
Tema posta:  Re: Gasi se dok je hladan, kad se ugasi vise se ne upali :)

C20NE i venturi plin definitivno nisu dobra kombinacija pogotovo zbog starog sistema gde je protokomer sa klapnom tako da auto dosta brljavi mnogo trosi i ponekad detonira,veoma tesko se steluje da mirno radi ma muka ziva....ja sam moju vektru sa takvim motorom poceo iskljucivo na benzin da vozim smucilo mi se hebanje sa plinom zarad ustede par stotina dinara ( citaj trista dinara )

I da svecice kapa i kablovi morajau biti savrseni. ( Oko 7000din kosta sve to novo u srednjem kvalitetu)

Autoru:  genius [ 01 Dec 2014 21:42 ]
Tema posta:  Re: Gasi se dok je hladan, kad se ugasi vise se ne upali :)

Hebe me gradska voznja, da je otvoren put nebi razmisljao o plinu uopste ;)
Svecice i kablovi nisu savrseni! Svecice jesu relativno nove (10k presle), kablovi bacaju struju, to znam. Prosle godine kad sam pitao za kablove i svecice po katalogu je izaslo nekih 2800din za kablove i 3200 za svecice,,, ili obrnuto,,, ali radi se o tim ciframa. Pa sam stavio neke Bosch svecice, 200din komad valjda bio.
Inace ler je dosta neravnomeran i na benzinu i na plinu, trokira. Samo sto se na benzinu nikad ne gasi a pali ok. Dok na plinu hoce da upali ujutru iz prvog puta, ako zaverglas i ne upalis vise je ne upali bez gurke alaYuGo :) Kad je vruc hoce da upali na plinu.

Najveca zajebancija je da kad se ugasi moli boga da se upali :) :) ili zovi Sizifa da gura hahahh

Autoru:  nikola vectra b [ 02 Dec 2014 12:37 ]
Tema posta:  Re: Gasi se dok je hladan, kad se ugasi vise se ne upali :)

auto ti presisa verovatno, gurne veliku kolicinu plina u motor, i zato ti posle samo gurka preostaje, jer drugacije ne moze da proguta toliku kolicinu plina... dobro stelovanje, trebalo bi da resi problem...

Autoru:  Milenkovic [ 02 Dec 2014 16:56 ]
Tema posta:  Re: Gasi se dok je hladan, kad se ugasi vise se ne upali :)

Isto se i meni desavalo dzinijuse cim sam uzeo calibru ;) Pretisnuh kvacilo, ugasi se, nisam mogao nikako da upalim, pa sam morao da guram do nizbrdice ;) Video me cvele, procisti o5 stem motorcic.... Ja od kad sam ocistio nemam nikakvih problema.. Kako kazemo ono, najjednostavnije resenje je ponekad i najbolje resenje.. A ukoliko hoces da ti calibra trosi ko lupo javi se! ;) hah... meni 14 gradsku bije ;) do 10 lup-a ... Ukoliko imas bocu i sve ostale zezancije u ok stanu, postavljanje sekventa oko 200e dole gde sam te poslao prosli put...

Autoru:  genius [ 03 Dec 2014 08:02 ]
Tema posta:  Re: Gasi se dok je hladan, kad se ugasi vise se ne upali :)

Nisu ovde cista posla, desava se i na vruc motor... Moracu da ocistim dobro jbni step pa da vidim. Nije mi se ovo ranije desavalo definitivno.... A obrtaje podize sam kao lud :)

Autoru:  genius [ 03 Dec 2014 21:04 ]
Tema posta:  Re: Gasi se dok je hladan, kad se ugasi vise se ne upali :)

Daka je napisao:
C20NE i venturi plin definitivno nisu dobra kombinacija pogotovo zbog starog sistema gde je protokomer sa klapnom tako da auto dosta brljavi mnogo trosi i ponekad detonira,veoma tesko se steluje da mirno radi ma muka ziva....ja sam moju vektru sa takvim motorom poceo iskljucivo na benzin da vozim smucilo mi se hebanje sa plinom zarad ustede par stotina dinara ( citaj trista dinara )

I da svecice kapa i kablovi morajau biti savrseni. ( Oko 7000din kosta sve to novo u srednjem kvalitetu)



Opet ja....


@Daka

Kolega je imao Vectru sa C20NE motorom, koristio kao i ja, pali na benzin, prebacuje i vozi na plin. Nije imao ovakve probleme, lepo je radila a trosila dosta manje od cali, po njegovim recima nekih 0.5 do 1l vise nego benzina na istim relacijama. Vozio je preko 10g.

Skinuo sam opet step motor i ocistio sa WD-om. Probao sam ga kuci na 12v i radi, razradjivao sam ga malo :)

Videcemo ujutru.

Svecice skidam prvom prilikom da vidim u kakvom su stanju.

Autoru:  Speedy [ 04 Dec 2014 06:14 ]
Tema posta:  Re: Gasi se dok je hladan, kad se ugasi vise se ne upali :)

Plin zahteva dobru struju da bi on dobro radio,elem svecice te od 200 dinara reko i sluze preko 10-15k km.moguce je cak da ubacuje previse plina pa ga zagusi,zatrokira i zato gasi i onda molitva za paljenje :D

Autoru:  genius [ 04 Dec 2014 08:11 ]
Tema posta:  Re: Gasi se dok je hladan, kad se ugasi vise se ne upali :)

Upravo stigao na posao... sa kolegom :) Cali se jutros ugasila na semaforu i tu je ostala :) Accu prazan, nije htela da upali na benzinu. Zgurana sa puta...

Autoru:  CweLe [ 04 Dec 2014 10:24 ]
Tema posta:  Re: Gasi se dok je hladan, kad se ugasi vise se ne upali :)

IDEM SA MILENKOVICEM I ROMIMA DA SKIDAM DELOVE

Autoru:  camersajili [ 04 Dec 2014 10:59 ]
Tema posta:  Re: Gasi se dok je hladan, kad se ugasi vise se ne upali :)

Zar ti ne skupljas samo kompletne primerke, kakvi delovi? :D

Autoru:  CweLe [ 04 Dec 2014 12:45 ]
Tema posta:  Re: Gasi se dok je hladan, kad se ugasi vise se ne upali :)

Sad bio, nema shta da se skine :)

Autoru:  laki_81 [ 04 Dec 2014 14:28 ]
Tema posta:  Re: Gasi se dok je hladan, kad se ugasi vise se ne upali :)

ovo kao ona prica o liku koji svaki dan kuka "daj mi boze da dobijem na lotou daj mi boze da dobijem na lotou...." a ovaj mu kaze :"Pa uplati covece, uplati " :ludilo1:

pa kako ocekujes da radi kako treba kad ti losa struja a ti sem kukanja po forumu ne preduzimas nista po tom pitanju?

kad sredis struju onda oteraj kod nekog ko se koliko toliko razume u plin da ti nasteluje uredjaj i mora da radi..
Hiljade NE-a se sa venturijem vozilo i vozi manje vise korektno sto bi ovaj bio izuzetak...
zameni te kablove,kapu,ruku,svecice pa onda steluj dalje.
Cela ta igranka ima da kosta oko 50 evra na tom motoru... :ne:

Autoru:  genius [ 04 Dec 2014 16:47 ]
Tema posta:  Re: Gasi se dok je hladan, kad se ugasi vise se ne upali :)

Ma ne kukam,,, zamenicu sta sad. Nego da dobijem neke konkretne smernice! ;) J e b e s ti opraviJu kad moras da zamenis pola motora da na kraju skontas da je problem bio u losem isparivacu ili tako nekoj gluposti ;) A obzirom da mi je usteda maksimalnih j e b e n i h 500din i da plin nije po "zakonu" ne pada mi na pamet da popravljam nista skuplje od 300 Gargijevih novcanica :)

Autoru:  laki_81 [ 04 Dec 2014 20:29 ]
Tema posta:  Re: Gasi se dok je hladan, kad se ugasi vise se ne upali :)

pa sam kazes da ti struja u klincu,kablovi probijaju itd... kad dotle dodje to se menja ili prelazis u djake pesake. :dzony:

ono sto mi pada na pamet da ti slucajno ne brljavi onaj elektromagnet za "sauh" na isparivacu. zna da zaglavi i onda naroka plina koliko oces u motor. tad od paljenja nema nista dok auto ne odstoji neko vreme ili bez ozbiljne nizbrdice....

Autoru:  genius [ 07 Dec 2014 21:35 ]
Tema posta:  Re: Gasi se dok je hladan, kad se ugasi vise se ne upali :)

Sledece nedelje menjam kablove i svecice, recite mi koje svecice da trazim. Nadjoh negde da je Pistre za c20ne savetovao NGK BPR5ES, bila je u pitanju neka Omega cini mi se. Ali koliko vidim svecice se razlikuju za iste motore cak i kad je samo oprema drugacija (automatic, 4x4).

Druga stvar, ranije nisam imao protocni (kineski, tj. takozvani k&n filter)? Da li i to moze da pravi problem?

Ideja je da se motor sredi koliko moze i da se plin izbaci, voznja nije vredna radi ustede od 250din ;)

Autoru:  CweLe [ 08 Dec 2014 01:29 ]
Tema posta:  Re: Gasi se dok je hladan, kad se ugasi vise se ne upali :)

Gargi bi shtedeo da je 300din. Zovi mass i kupi za NE po godishtu ali pasuju sve tako da ne mari. Kablove mozhesh FLASH. Pravom mushksrcu ne smeta kajen. Poz.

Autoru:  genius [ 08 Dec 2014 09:26 ]
Tema posta:  Re: Gasi se dok je hladan, kad se ugasi vise se ne upali :)

Da, tu sam i gledao svecice, kablove sam takodje planirao flash. Videcu kod nas jel ima onih champion kablova, rekose da su kvalitetniji...
Znaci NGK BPR5ES bi trebalo da zavrse posao?


Javljam sta sam i kako uradio.

Autoru:  Speedy [ 08 Dec 2014 13:57 ]
Tema posta:  Re: Gasi se dok je hladan, kad se ugasi vise se ne upali :)

Sve zavisi koliko vozis .usteda nije neka al ja sam recimo tu prelazio cirka 1000-1200km mesecno pa nek je i po 300 dinara pa se isplati i na mesecnom a i na godisnjem nivou.ako prelazis malo onda stavi na papir pa vidi ;) sad i da iscupas plin mozda ce neko vreme da radi i opet ces morati da menjas kablove i svecice.jer na plin se pre oseti kad nesto od struje crkne,dok benzin moze kabal da pravi light show pod haubom al ce da pali,jer za plin treba bas dobra struja da bi sve funkcionisalo kako treba.eo pitaj admina :v6: on se na skupu u Sapcu vozao i ispitivao cvelibru c20leeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet i nije imao velike zamerke niti neke razlike u odnosu na :v6: :ludilo: :ludilo:

Autoru:  genius [ 09 Dec 2014 09:47 ]
Tema posta:  Re: Gasi se dok je hladan, kad se ugasi vise se ne upali :)

Juce obisao ceo grad i nisam nasao nikakve kablove :) A ni svecice.... kupovina ce verovatno da se obavi online :)

@Speedy
Toliko i ja prelazim, ne vise. Ali glavne relacije su kuca posao, i ugreje se na 70% puta sada kad malo zahladni. Ako izadjem uvece to su opet relacije 2-3km u jednom pravcu. Tako da kad sve saberem ja na plin mogu da vozim mozda 50% vremena, ne vise. Pa onda ta usteda od 300din nije vise 300din ;)

Plin mi trosi u gradu 15l x 88 = 1320
Benzin 12l x 140 = 1680
Otvoreno 12l plina da nema dusu = 1050din
benzina 8l da ide kao mecava = 1120din

Realno, bez laziranja podataka. Preticanje na plin i benzin nebo i zemlja,,, jos dizne kad ocistim :) :)

Tako da jedino ispravno resenje novi sekvent uredjaj i cao :)

Autoru:  Nesha [ 09 Dec 2014 10:49 ]
Tema posta:  Re: Gasi se dok je hladan, kad se ugasi vise se ne upali :)

ma baci to smece iz auta...

sam si napisao da na 100km u proseku ustedis 300din.

Ako racunas da je sekvent 600 eura, sa ugradnjom, celom papirologijom i atestom...

vec si napisao da preazis 1000km mesecno, znaci mesecno ustedis 3000din... a 600 eura za sekvent je 72000, sto ce reci da sa svojom voznjom plin ces isplatiti nakon tacno dve godine... a za te dve godine ces barem jednom cistiti dizne, menjati pumpu, gledati na kojoj racvi curi rashladna tecnost, juriti gremline... pa da li je to toliko vredno?

Stranica 1 od 2 Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/