Opel Team Serbia

Opel Team Serbia

Mesto za prave ljubitelje Opela
Danas je 29 Mar 2024 01:26

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]




Započni novu temu Odgovori na temu  [ 39 Posta ]  Idi na stranicu 1, 2  Sledeća
Autoru Poruka
 Tema posta: Gasi se dok je hladan, kad se ugasi vise se ne upali :)
PostPoslato: 01 Dec 2014 09:43 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 17 Avg 2012 11:28
Postovi: 362
Lokacija: Prokuplje
Ime: Aleksandar
Opel: Calibra 2.0I 8V
Garaza: pogledaj
Zdravo svima,

posle vise meseci Bezbrizne voznje na benzin ponovo povezaH plin na autu... reko da ustedim pare :)


Problem je sledeci: Upalim na benzin uvek, prebacim na plin posle min,dva i tako vozim. E sad, na prvoj raskrsnici kad pritisnem kvacilo obrtaji padnu i auto se ugasi,,, e kad se ugasi onda je to dobar sex, jer nema sanse da ga upalim posle, ni na benzin ni na plin. Pomaze jedino dobra nizbrdica gde ce on da mulja nesto nekih 50m i tek posle da upali uz trokiranje i neravnomeran rad.... nisam rekao da kad se ugasi opet ga prebacim na benzin i pokusavam da upalim! Svako paljenje se desava na benzinu! Evo jutros isprazni accu i nista.... morao sam da guram :(
Recicete naravno da nije dobro sto je auto hladan... e pa jbg... sta ce mi plin onda, relacije su mi po gradu, par km i to je. Ako uvek cekam da se ugreje plin mi ne treba ;) Na otvorenom cali ne prelazi 8l pa mi plin nije ni potreban, magistrala ispod 8l benzina ;)

Hvala Opelasi :) :ne:


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Gasi se dok je hladan, kad se ugasi vise se ne upali :)
PostPoslato: 01 Dec 2014 10:06 
OffLine
Opel Team Member
Opel Team Member

Pridružio se: 19 Jan 2007 22:22
Postovi: 3406
Lokacija: Prokuplje
Ime: Milosh
Opel: Calibra CweLET
Garaza: pogledaj
Izbaci taj venturi plin ili odi kod petra da ti nashteluje to, vidish kako njemu prede!1!1!!! Imam dobar plinski uredjaj za tebe sa komplet 8v motorom i papirima :) sekvent.

_________________
A collector never stops collecting!!


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Gasi se dok je hladan, kad se ugasi vise se ne upali :)
PostPoslato: 01 Dec 2014 12:01 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 17 Avg 2012 11:28
Postovi: 362
Lokacija: Prokuplje
Ime: Aleksandar
Opel: Calibra 2.0I 8V
Garaza: pogledaj
Ne mogu kod njega, namestice mi da trosi 7l plina :)

Nisam zainteresovan za 8V :) Moze turbina :)


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Gasi se dok je hladan, kad se ugasi vise se ne upali :)
PostPoslato: 01 Dec 2014 21:00 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 17 Avg 2012 11:28
Postovi: 362
Lokacija: Prokuplje
Ime: Aleksandar
Opel: Calibra 2.0I 8V
Garaza: pogledaj
Evo malo pre se ugasio dok sam ga šaltao :) A bio je vruĆ,,, menjač naravno. :)


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Gasi se dok je hladan, kad se ugasi vise se ne upali :)
PostPoslato: 01 Dec 2014 21:18 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 14 Mar 2011 10:32
Postovi: 732
Lokacija: okolina Panceva
Ime: Aleksandar
Opel: Vectra A 1,6SV 8V
Garaza: pogledaj
Meni se slicno desavalo zbog neadekvatnih svecica od kada sam ih promenio vise nisam imao takvih problema mada mislim da sam tada promenio i razvodnu kapu.Inace mi i tada a i sada vectra radi iskljucivo samo na plinu

_________________
https://t.me/pump_upp


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Gasi se dok je hladan, kad se ugasi vise se ne upali :)
PostPoslato: 01 Dec 2014 21:30 
OffLine
Moderator
Moderator
Korisnikov avatar

Pridružio se: 27 Sep 2009 23:14
Postovi: 8779
Lokacija: Beograd
Ime: Zdravko Daka
Opel: Astra G Turbo/Calibra MV6
Garaza: pogledaj
C20NE i venturi plin definitivno nisu dobra kombinacija pogotovo zbog starog sistema gde je protokomer sa klapnom tako da auto dosta brljavi mnogo trosi i ponekad detonira,veoma tesko se steluje da mirno radi ma muka ziva....ja sam moju vektru sa takvim motorom poceo iskljucivo na benzin da vozim smucilo mi se hebanje sa plinom zarad ustede par stotina dinara ( citaj trista dinara )

I da svecice kapa i kablovi morajau biti savrseni. ( Oko 7000din kosta sve to novo u srednjem kvalitetu)


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Gasi se dok je hladan, kad se ugasi vise se ne upali :)
PostPoslato: 01 Dec 2014 21:42 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 17 Avg 2012 11:28
Postovi: 362
Lokacija: Prokuplje
Ime: Aleksandar
Opel: Calibra 2.0I 8V
Garaza: pogledaj
Hebe me gradska voznja, da je otvoren put nebi razmisljao o plinu uopste ;)
Svecice i kablovi nisu savrseni! Svecice jesu relativno nove (10k presle), kablovi bacaju struju, to znam. Prosle godine kad sam pitao za kablove i svecice po katalogu je izaslo nekih 2800din za kablove i 3200 za svecice,,, ili obrnuto,,, ali radi se o tim ciframa. Pa sam stavio neke Bosch svecice, 200din komad valjda bio.
Inace ler je dosta neravnomeran i na benzinu i na plinu, trokira. Samo sto se na benzinu nikad ne gasi a pali ok. Dok na plinu hoce da upali ujutru iz prvog puta, ako zaverglas i ne upalis vise je ne upali bez gurke alaYuGo :) Kad je vruc hoce da upali na plinu.

Najveca zajebancija je da kad se ugasi moli boga da se upali :) :) ili zovi Sizifa da gura hahahh


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Gasi se dok je hladan, kad se ugasi vise se ne upali :)
PostPoslato: 02 Dec 2014 12:37 
OffLine
2nd Gear

Pridružio se: 15 Avg 2014 15:03
Postovi: 82
Lokacija: Kursumlija
Ime: nikola
Opel: vectra b
auto ti presisa verovatno, gurne veliku kolicinu plina u motor, i zato ti posle samo gurka preostaje, jer drugacije ne moze da proguta toliku kolicinu plina... dobro stelovanje, trebalo bi da resi problem...


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Gasi se dok je hladan, kad se ugasi vise se ne upali :)
PostPoslato: 02 Dec 2014 16:56 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 30 Sep 2013 21:10
Postovi: 456
Lokacija: Prokuplje
Ime: Petar
Opel: Calibra Cwe20ne
Garaza: pogledaj
Isto se i meni desavalo dzinijuse cim sam uzeo calibru ;) Pretisnuh kvacilo, ugasi se, nisam mogao nikako da upalim, pa sam morao da guram do nizbrdice ;) Video me cvele, procisti o5 stem motorcic.... Ja od kad sam ocistio nemam nikakvih problema.. Kako kazemo ono, najjednostavnije resenje je ponekad i najbolje resenje.. A ukoliko hoces da ti calibra trosi ko lupo javi se! ;) hah... meni 14 gradsku bije ;) do 10 lup-a ... Ukoliko imas bocu i sve ostale zezancije u ok stanu, postavljanje sekventa oko 200e dole gde sam te poslao prosli put...

_________________
Zahvaljujem se Cveletu i WD Genious-u koji su bili glavni majstori u sklapanju moje Calibre ;)


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Gasi se dok je hladan, kad se ugasi vise se ne upali :)
PostPoslato: 03 Dec 2014 08:02 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 17 Avg 2012 11:28
Postovi: 362
Lokacija: Prokuplje
Ime: Aleksandar
Opel: Calibra 2.0I 8V
Garaza: pogledaj
Nisu ovde cista posla, desava se i na vruc motor... Moracu da ocistim dobro jbni step pa da vidim. Nije mi se ovo ranije desavalo definitivno.... A obrtaje podize sam kao lud :)


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Gasi se dok je hladan, kad se ugasi vise se ne upali :)
PostPoslato: 03 Dec 2014 21:04 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 17 Avg 2012 11:28
Postovi: 362
Lokacija: Prokuplje
Ime: Aleksandar
Opel: Calibra 2.0I 8V
Garaza: pogledaj
Daka je napisao:
C20NE i venturi plin definitivno nisu dobra kombinacija pogotovo zbog starog sistema gde je protokomer sa klapnom tako da auto dosta brljavi mnogo trosi i ponekad detonira,veoma tesko se steluje da mirno radi ma muka ziva....ja sam moju vektru sa takvim motorom poceo iskljucivo na benzin da vozim smucilo mi se hebanje sa plinom zarad ustede par stotina dinara ( citaj trista dinara )

I da svecice kapa i kablovi morajau biti savrseni. ( Oko 7000din kosta sve to novo u srednjem kvalitetu)



Opet ja....


@Daka

Kolega je imao Vectru sa C20NE motorom, koristio kao i ja, pali na benzin, prebacuje i vozi na plin. Nije imao ovakve probleme, lepo je radila a trosila dosta manje od cali, po njegovim recima nekih 0.5 do 1l vise nego benzina na istim relacijama. Vozio je preko 10g.

Skinuo sam opet step motor i ocistio sa WD-om. Probao sam ga kuci na 12v i radi, razradjivao sam ga malo :)

Videcemo ujutru.

Svecice skidam prvom prilikom da vidim u kakvom su stanju.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Gasi se dok je hladan, kad se ugasi vise se ne upali :)
PostPoslato: 04 Dec 2014 06:14 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 11 Feb 2008 12:12
Postovi: 2556
Lokacija: Monfalcone --> Sabac
Ime: Radmilo
Opel: Od 1.3 do 2.0 :)
Garaza: pogledaj
Plin zahteva dobru struju da bi on dobro radio,elem svecice te od 200 dinara reko i sluze preko 10-15k km.moguce je cak da ubacuje previse plina pa ga zagusi,zatrokira i zato gasi i onda molitva za paljenje :D

_________________
Delovi za skoro sve opele.Info pp


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Gasi se dok je hladan, kad se ugasi vise se ne upali :)
PostPoslato: 04 Dec 2014 08:11 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 17 Avg 2012 11:28
Postovi: 362
Lokacija: Prokuplje
Ime: Aleksandar
Opel: Calibra 2.0I 8V
Garaza: pogledaj
Upravo stigao na posao... sa kolegom :) Cali se jutros ugasila na semaforu i tu je ostala :) Accu prazan, nije htela da upali na benzinu. Zgurana sa puta...


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Gasi se dok je hladan, kad se ugasi vise se ne upali :)
PostPoslato: 04 Dec 2014 10:24 
OffLine
Opel Team Member
Opel Team Member

Pridružio se: 19 Jan 2007 22:22
Postovi: 3406
Lokacija: Prokuplje
Ime: Milosh
Opel: Calibra CweLET
Garaza: pogledaj
IDEM SA MILENKOVICEM I ROMIMA DA SKIDAM DELOVE

_________________
A collector never stops collecting!!


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Gasi se dok je hladan, kad se ugasi vise se ne upali :)
PostPoslato: 04 Dec 2014 10:59 
OffLine
5th Gear

Pridružio se: 21 Jul 2012 16:15
Postovi: 715
Lokacija: Cacak
Ime: J.Lisica
Opel: Corsa B
Zar ti ne skupljas samo kompletne primerke, kakvi delovi? :D


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Gasi se dok je hladan, kad se ugasi vise se ne upali :)
PostPoslato: 04 Dec 2014 12:45 
OffLine
Opel Team Member
Opel Team Member

Pridružio se: 19 Jan 2007 22:22
Postovi: 3406
Lokacija: Prokuplje
Ime: Milosh
Opel: Calibra CweLET
Garaza: pogledaj
Sad bio, nema shta da se skine :)

_________________
A collector never stops collecting!!


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Gasi se dok je hladan, kad se ugasi vise se ne upali :)
PostPoslato: 04 Dec 2014 14:28 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 06 Feb 2008 23:42
Postovi: 748
Lokacija: Beograd
Ime: Ivan
Opel: kadett 1.8
ovo kao ona prica o liku koji svaki dan kuka "daj mi boze da dobijem na lotou daj mi boze da dobijem na lotou...." a ovaj mu kaze :"Pa uplati covece, uplati " :ludilo1:

pa kako ocekujes da radi kako treba kad ti losa struja a ti sem kukanja po forumu ne preduzimas nista po tom pitanju?

kad sredis struju onda oteraj kod nekog ko se koliko toliko razume u plin da ti nasteluje uredjaj i mora da radi..
Hiljade NE-a se sa venturijem vozilo i vozi manje vise korektno sto bi ovaj bio izuzetak...
zameni te kablove,kapu,ruku,svecice pa onda steluj dalje.
Cela ta igranka ima da kosta oko 50 evra na tom motoru... :ne:


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Gasi se dok je hladan, kad se ugasi vise se ne upali :)
PostPoslato: 04 Dec 2014 16:47 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 17 Avg 2012 11:28
Postovi: 362
Lokacija: Prokuplje
Ime: Aleksandar
Opel: Calibra 2.0I 8V
Garaza: pogledaj
Ma ne kukam,,, zamenicu sta sad. Nego da dobijem neke konkretne smernice! ;) J e b e s ti opraviJu kad moras da zamenis pola motora da na kraju skontas da je problem bio u losem isparivacu ili tako nekoj gluposti ;) A obzirom da mi je usteda maksimalnih j e b e n i h 500din i da plin nije po "zakonu" ne pada mi na pamet da popravljam nista skuplje od 300 Gargijevih novcanica :)


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Gasi se dok je hladan, kad se ugasi vise se ne upali :)
PostPoslato: 04 Dec 2014 20:29 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 06 Feb 2008 23:42
Postovi: 748
Lokacija: Beograd
Ime: Ivan
Opel: kadett 1.8
pa sam kazes da ti struja u klincu,kablovi probijaju itd... kad dotle dodje to se menja ili prelazis u djake pesake. :dzony:

ono sto mi pada na pamet da ti slucajno ne brljavi onaj elektromagnet za "sauh" na isparivacu. zna da zaglavi i onda naroka plina koliko oces u motor. tad od paljenja nema nista dok auto ne odstoji neko vreme ili bez ozbiljne nizbrdice....


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Gasi se dok je hladan, kad se ugasi vise se ne upali :)
PostPoslato: 07 Dec 2014 21:35 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 17 Avg 2012 11:28
Postovi: 362
Lokacija: Prokuplje
Ime: Aleksandar
Opel: Calibra 2.0I 8V
Garaza: pogledaj
Sledece nedelje menjam kablove i svecice, recite mi koje svecice da trazim. Nadjoh negde da je Pistre za c20ne savetovao NGK BPR5ES, bila je u pitanju neka Omega cini mi se. Ali koliko vidim svecice se razlikuju za iste motore cak i kad je samo oprema drugacija (automatic, 4x4).

Druga stvar, ranije nisam imao protocni (kineski, tj. takozvani k&n filter)? Da li i to moze da pravi problem?

Ideja je da se motor sredi koliko moze i da se plin izbaci, voznja nije vredna radi ustede od 250din ;)


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Gasi se dok je hladan, kad se ugasi vise se ne upali :)
PostPoslato: 08 Dec 2014 01:29 
OffLine
Opel Team Member
Opel Team Member

Pridružio se: 19 Jan 2007 22:22
Postovi: 3406
Lokacija: Prokuplje
Ime: Milosh
Opel: Calibra CweLET
Garaza: pogledaj
Gargi bi shtedeo da je 300din. Zovi mass i kupi za NE po godishtu ali pasuju sve tako da ne mari. Kablove mozhesh FLASH. Pravom mushksrcu ne smeta kajen. Poz.

_________________
A collector never stops collecting!!


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Gasi se dok je hladan, kad se ugasi vise se ne upali :)
PostPoslato: 08 Dec 2014 09:26 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 17 Avg 2012 11:28
Postovi: 362
Lokacija: Prokuplje
Ime: Aleksandar
Opel: Calibra 2.0I 8V
Garaza: pogledaj
Da, tu sam i gledao svecice, kablove sam takodje planirao flash. Videcu kod nas jel ima onih champion kablova, rekose da su kvalitetniji...
Znaci NGK BPR5ES bi trebalo da zavrse posao?


Javljam sta sam i kako uradio.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Gasi se dok je hladan, kad se ugasi vise se ne upali :)
PostPoslato: 08 Dec 2014 13:57 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 11 Feb 2008 12:12
Postovi: 2556
Lokacija: Monfalcone --> Sabac
Ime: Radmilo
Opel: Od 1.3 do 2.0 :)
Garaza: pogledaj
Sve zavisi koliko vozis .usteda nije neka al ja sam recimo tu prelazio cirka 1000-1200km mesecno pa nek je i po 300 dinara pa se isplati i na mesecnom a i na godisnjem nivou.ako prelazis malo onda stavi na papir pa vidi ;) sad i da iscupas plin mozda ce neko vreme da radi i opet ces morati da menjas kablove i svecice.jer na plin se pre oseti kad nesto od struje crkne,dok benzin moze kabal da pravi light show pod haubom al ce da pali,jer za plin treba bas dobra struja da bi sve funkcionisalo kako treba.eo pitaj admina :v6: on se na skupu u Sapcu vozao i ispitivao cvelibru c20leeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet i nije imao velike zamerke niti neke razlike u odnosu na :v6: :ludilo: :ludilo:

_________________
Delovi za skoro sve opele.Info pp


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Gasi se dok je hladan, kad se ugasi vise se ne upali :)
PostPoslato: 09 Dec 2014 09:47 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 17 Avg 2012 11:28
Postovi: 362
Lokacija: Prokuplje
Ime: Aleksandar
Opel: Calibra 2.0I 8V
Garaza: pogledaj
Juce obisao ceo grad i nisam nasao nikakve kablove :) A ni svecice.... kupovina ce verovatno da se obavi online :)

@Speedy
Toliko i ja prelazim, ne vise. Ali glavne relacije su kuca posao, i ugreje se na 70% puta sada kad malo zahladni. Ako izadjem uvece to su opet relacije 2-3km u jednom pravcu. Tako da kad sve saberem ja na plin mogu da vozim mozda 50% vremena, ne vise. Pa onda ta usteda od 300din nije vise 300din ;)

Plin mi trosi u gradu 15l x 88 = 1320
Benzin 12l x 140 = 1680
Otvoreno 12l plina da nema dusu = 1050din
benzina 8l da ide kao mecava = 1120din

Realno, bez laziranja podataka. Preticanje na plin i benzin nebo i zemlja,,, jos dizne kad ocistim :) :)

Tako da jedino ispravno resenje novi sekvent uredjaj i cao :)


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Gasi se dok je hladan, kad se ugasi vise se ne upali :)
PostPoslato: 09 Dec 2014 10:49 
OffLine
Administrator
Administrator
Korisnikov avatar

Pridružio se: 27 Nov 2007 22:25
Postovi: 9366
Lokacija: Zemun polje
Ime: Nenad
Opel: Astra G 1.7DTI, Astra H twin top 2.0T
Garaza: pogledaj
ma baci to smece iz auta...

sam si napisao da na 100km u proseku ustedis 300din.

Ako racunas da je sekvent 600 eura, sa ugradnjom, celom papirologijom i atestom...

vec si napisao da preazis 1000km mesecno, znaci mesecno ustedis 3000din... a 600 eura za sekvent je 72000, sto ce reci da sa svojom voznjom plin ces isplatiti nakon tacno dve godine... a za te dve godine ces barem jednom cistiti dizne, menjati pumpu, gledati na kojoj racvi curi rashladna tecnost, juriti gremline... pa da li je to toliko vredno?


Vrh
 Profil  
 
Prikaži postove u poslednjih:  Poređaj po  
Započni novu temu Odgovori na temu  [ 39 Posta ]  Idi na stranicu 1, 2  Sledeća

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]


Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 6 gostiju


Ne možete postavljati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete monjati vaše postove u ovom forumu
Ne možete brisati vaše postove u ovom forumu

Pronađi:
Idi na:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Prevod - www.CyberCom.rs