Opel Team Serbia
https://opelteamserbia.com/forum/

Direktno ubrizgavanje plina
https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=136&t=24930
Stranica 1 od 1

Autoru:  gici1 [ 02 Maj 2013 10:09 ]
Tema posta:  Direktno ubrizgavanje plina

Interesuje me direktno ubrizgavanje plina ,nije klasican sekvent,znaci plin u tecnom stanju ulazi dizne.Ima jedan kolega u bertone astri ali ne mogu da nadjem tu temu.
Ako neko ima neki sajt ili neki podatak o tome ...
Hvala

Autoru:  CweLe [ 02 Maj 2013 10:35 ]
Tema posta:  Re: Direktno ubrizgavanje plina

Xander ima na bertone 2.0T, detalji i mene interesuju :)

Autoru:  Milan_GSi [ 02 Maj 2013 10:53 ]
Tema posta:  Re: Direktno ubrizgavanje plina

Pa verovatno regulator pritiska plina koji ce uvek da drzi pritisak na 3 bara ili u zavisnosti od motora i plin dovesti na magistralu od dizni .... verovatno i treba mapiranje kompa ... neka moja teorija :ludilo2:

Autoru:  gici1 [ 02 Maj 2013 12:40 ]
Tema posta:  Re: Direktno ubrizgavanje plina

Ma ne ,ima samo emulator i pumpu za plin bas cu da vidim

Autoru:  Prota [ 02 Maj 2013 12:48 ]
Tema posta:  Re: Direktno ubrizgavanje plina

NeÅ¡to sam Äitao o tim ureÄ‘ajima, ako sam dobro zapamtio na tom sistemu ne postoji isparivaÄ, plin se u cilindre ubrizgava u teÄnom stanju. Kada se ubrizga pretvara se u gasovito stanje pri Äemu donekle smanjuje temperaturu u cilindrima pa malo Äuva ventile za razliku od obiÄnih ureÄ‘aja.
Mana je pumpa koju ima u boci, ne traje dugo, a i cena ugradnje je povisoka.

Autoru:  gici1 [ 02 Maj 2013 13:40 ]
Tema posta:  Re: Direktno ubrizgavanje plina

http://www.icomitalia.it/old_site/index.html
Pronasao .Nema u Srbiji sto se tice ugradnje ,prosto, i ceo sistem je lak za montazu,pogotovo oko elektronike ,(krade) informaciju sa injectora,i njegov racunar dalje prosledjuje na gasne dizne.Verovatno ce i tome da padne cena jer uveliko seqventi za 4 cil.po Beogradu za manje od 400 e ,ima i za 380.

Autoru:  Xander_GTR [ 23 Avg 2013 14:31 ]
Tema posta:  Re: Direktno ubrizgavanje plina

To je taj uredjaj sto je kod mene. Znaci u principu prost sistem, odrzavanja bez jedino je mana ta pumpa koja crkne posle nekoliko godina. Ja sam je konkretno platio 170e kad sam je menjao. E sad postoje jos neki sistemi sa tim direktnim ubrizgavanjem koji koriste i skuplje i jeftinije pumpe. Nema mnogo automobila kod nas sa takvim sistemima i najveci problem je sto niko nema softver za te sisteme jer konkretno za ovaj Icom kosta oko 1200e tako da se njima ne isplati da kupe to jer nemaju kome da rade dijagnostiku. A kad sam pricao sa serviserom koliko kosta taj uredjaj spomenuo je oko 800e da su mu trazili samo za delove za ugradnju. To je bilo pre nekih god dana. Sto se tice sistema funkcionise na principu nezavisnom od radne temperature jer nema isparivac tako da bilo da je napolju -20 ili +40 on posle 50sek prebacuje na plin i nema vracanja na benzin dok ne nestane goriva ili se ne ugasi auto. Sto se tice voznje i snage auto ide odlicno, nema razlike u odnosu na benzin, sonde ne izbacuju greske zbog plina. Sto se tice odrzavanja u principu ga nema jedino sto je recimo pozeljno godisnje ocistiti sito u boci isto kao i kod benzina skupi se nekog loma tamo. Konkretno kod mene koristim Bosch svecice stepen hladnije i sve je ok naravno dok su dobre svecice. Plinske dizne su simensove i odlicnog su kvaliteta bar mi je tako rekao serviser, jesu skupe ali za sad nisu pravile nikakav problem i to sa nasim plinom koji je los u principu. Ali s obzirom na ustedu koju napravim tim plinom ni svecice ni ta pumpa nisu problem. Sto se tice potrosnje ista je kao na benzinu jer su dizne isto podesene kao kod benzina. Nema prepodesavanja plinske mape jer sam kopira mapu. Ja sam prezadovoljan sistemom i voleo bih da ga preselim u sledeci auto koji budem uzimao ako to bude moguce :)

Stranica 1 od 1 Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/