Opel Team Serbia

Opel Team Serbia

Mesto za prave ljubitelje Opela
Danas je 27 Apr 2024 20:02

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]




Započni novu temu Odgovori na temu  [ 7 Posta ] 
Autoru Poruka
 Tema posta: Direktno ubrizgavanje plina
PostPoslato: 02 Maj 2013 10:09 
OffLine
3rd Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 28 Dec 2012 17:01
Postovi: 217
Lokacija: beograd
Ime: vlada
Opel: Calibra 2.0 8v
Interesuje me direktno ubrizgavanje plina ,nije klasican sekvent,znaci plin u tecnom stanju ulazi dizne.Ima jedan kolega u bertone astri ali ne mogu da nadjem tu temu.
Ako neko ima neki sajt ili neki podatak o tome ...
Hvala


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Direktno ubrizgavanje plina
PostPoslato: 02 Maj 2013 10:35 
OffLine
Opel Team Member
Opel Team Member

Pridružio se: 19 Jan 2007 22:22
Postovi: 3406
Lokacija: Prokuplje
Ime: Milosh
Opel: Calibra CweLET
Garaza: pogledaj
Xander ima na bertone 2.0T, detalji i mene interesuju :)

_________________
A collector never stops collecting!!


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Direktno ubrizgavanje plina
PostPoslato: 02 Maj 2013 10:53 
OffLine
Club 1000
Korisnikov avatar

Pridružio se: 04 Apr 2012 21:45
Postovi: 1067
Lokacija: Ruma
Ime: Milan
Opel: Kadett 1.8 8v
Garaza: pogledaj
Pa verovatno regulator pritiska plina koji ce uvek da drzi pritisak na 3 bara ili u zavisnosti od motora i plin dovesti na magistralu od dizni .... verovatno i treba mapiranje kompa ... neka moja teorija :ludilo2:

_________________
" Najvaznije je stalno postavljati pitanja ! " Albert Einstein


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Direktno ubrizgavanje plina
PostPoslato: 02 Maj 2013 12:40 
OffLine
3rd Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 28 Dec 2012 17:01
Postovi: 217
Lokacija: beograd
Ime: vlada
Opel: Calibra 2.0 8v
Ma ne ,ima samo emulator i pumpu za plin bas cu da vidim


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Direktno ubrizgavanje plina
PostPoslato: 02 Maj 2013 12:48 
OffLine
2nd Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 09 Apr 2012 00:42
Postovi: 81
Lokacija: Krnule
Ime: Slobodan
Opel: Ascona C 1.6SH
Nešto sam čitao o tim uređajima, ako sam dobro zapamtio na tom sistemu ne postoji isparivač, plin se u cilindre ubrizgava u tečnom stanju. Kada se ubrizga pretvara se u gasovito stanje pri čemu donekle smanjuje temperaturu u cilindrima pa malo čuva ventile za razliku od običnih uređaja.
Mana je pumpa koju ima u boci, ne traje dugo, a i cena ugradnje je povisoka.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Direktno ubrizgavanje plina
PostPoslato: 02 Maj 2013 13:40 
OffLine
3rd Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 28 Dec 2012 17:01
Postovi: 217
Lokacija: beograd
Ime: vlada
Opel: Calibra 2.0 8v
http://www.icomitalia.it/old_site/index.html
Pronasao .Nema u Srbiji sto se tice ugradnje ,prosto, i ceo sistem je lak za montazu,pogotovo oko elektronike ,(krade) informaciju sa injectora,i njegov racunar dalje prosledjuje na gasne dizne.Verovatno ce i tome da padne cena jer uveliko seqventi za 4 cil.po Beogradu za manje od 400 e ,ima i za 380.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Direktno ubrizgavanje plina
PostPoslato: 23 Avg 2013 14:31 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 21 Jun 2011 11:36
Postovi: 770
Lokacija: Beograd - Petlovo brdo
Ime: Aleksandar
Opel: Astra Bertone Z20LET
Garaza: pogledaj
To je taj uredjaj sto je kod mene. Znaci u principu prost sistem, odrzavanja bez jedino je mana ta pumpa koja crkne posle nekoliko godina. Ja sam je konkretno platio 170e kad sam je menjao. E sad postoje jos neki sistemi sa tim direktnim ubrizgavanjem koji koriste i skuplje i jeftinije pumpe. Nema mnogo automobila kod nas sa takvim sistemima i najveci problem je sto niko nema softver za te sisteme jer konkretno za ovaj Icom kosta oko 1200e tako da se njima ne isplati da kupe to jer nemaju kome da rade dijagnostiku. A kad sam pricao sa serviserom koliko kosta taj uredjaj spomenuo je oko 800e da su mu trazili samo za delove za ugradnju. To je bilo pre nekih god dana. Sto se tice sistema funkcionise na principu nezavisnom od radne temperature jer nema isparivac tako da bilo da je napolju -20 ili +40 on posle 50sek prebacuje na plin i nema vracanja na benzin dok ne nestane goriva ili se ne ugasi auto. Sto se tice voznje i snage auto ide odlicno, nema razlike u odnosu na benzin, sonde ne izbacuju greske zbog plina. Sto se tice odrzavanja u principu ga nema jedino sto je recimo pozeljno godisnje ocistiti sito u boci isto kao i kod benzina skupi se nekog loma tamo. Konkretno kod mene koristim Bosch svecice stepen hladnije i sve je ok naravno dok su dobre svecice. Plinske dizne su simensove i odlicnog su kvaliteta bar mi je tako rekao serviser, jesu skupe ali za sad nisu pravile nikakav problem i to sa nasim plinom koji je los u principu. Ali s obzirom na ustedu koju napravim tim plinom ni svecice ni ta pumpa nisu problem. Sto se tice potrosnje ista je kao na benzinu jer su dizne isto podesene kao kod benzina. Nema prepodesavanja plinske mape jer sam kopira mapu. Ja sam prezadovoljan sistemom i voleo bih da ga preselim u sledeci auto koji budem uzimao ako to bude moguce :)


Vrh
 Profil  
 
Prikaži postove u poslednjih:  Poređaj po  
Započni novu temu Odgovori na temu  [ 7 Posta ] 

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]


Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 26 gostiju


Ne možete postavljati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete monjati vaše postove u ovom forumu
Ne možete brisati vaše postove u ovom forumu

Pronađi:
Idi na:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Prevod - www.CyberCom.rs