Opel Team Serbia

Opel Team Serbia

Mesto za prave ljubitelje Opela
Danas je 27 Apr 2024 17:22

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]




Započni novu temu Odgovori na temu  [ 24 Posta ] 
Autoru Poruka
 Tema posta: Astra F 1.4 1994 god.
PostPoslato: 08 Jan 2013 21:55 
OffLine
1st Gear

Pridružio se: 08 Jan 2013 20:17
Postovi: 12
Lokacija: Temerin
Ime: Djuro
Opel: Astra F 1.4
O meni:

postovani forumasi nov sam na forumu pa bih da Vam se prvo predstavim, zovem se Djuro i postao sam vlasnik (pre 3 meseca) Opel Astre F 1.4, 1994 god.

O autu:

kupio sam ga od zene koju licno poznajem, ona je bila prvi vlasnik auta i zaista retko odrzavan i sa tako malom kilometrazom (115.000 km), nije bajka vec pouzdano znam. Razlog male kilometraze pored toga sto ga je malo vozila i to sto je auto bio pod sudskim sporom, prodala ga je jednom coveku koji ga nije platio na vreme i rate po dogovoru i tako se to oduzilo sudjenjem...da vas ne davim. Razlog sto ga toliko opisujem je sto je auto dugo ''lezao'', otprilike 4-5god.

Jos malo o autu:

auto nikad nije imao gas ugradjen, kupio sam ga kao cistog benzinca. Kupljen nov akumulator u njemu, uradjen komplet servis, svecice originalne opelove, ulje, filteri, ulje u menjacu, kocnicama....sve sto je majstor rekao je uradjeno. Majstora smatram dosta iskusnog i sa dosta dobrim (korktenim glasom), izmedju ostalog i ona ga je odrzavala kod njega od njegovog prvog dana. Sam mi je kometnarisao da je auto u izuzetnom stanju, svaki put je radjeno na njemu i kad se nesto najmanje sumnjalo (nikad se nije stedelo), i garantuje mi za kilometrazu da je prava.

Problem:

Odlucim se da ugradim i gas. Odem do majstora za autogas, dignem haubu i on mi kaze 250 eur. sve novo, tocak boca, Lovato... Prethodno se raspitam i za njega i kazu da je ok. Zna posao, resavao je nekim ljudima neka stelovanja sto neki nisi uspevali.

Nakon ubacivanja gasa, prvog dana mi se manje vise sve ponasalo ok. Medjutim, nisam bio zadovoljan kako se ponasa pri malim obrtajima. Naradnih dana, voznje sve vise mi se pojavljuje problem koji imam i dan danas (da budem iskren ne spavam vec 2 dana), a to je ler na gasu. Auto se sasvim normalno ponasa na benzinu, dok se na gasu na leru ponasa tako da samo sto se nije ugasio. To se pojavljuje (tesko sam ustanovio posto se ponasao kao ona zaba u crtanom sto peva sama, a dok je publike-majstora nista) dosta retko, nikad u voznji, vec kad je auto ugrejan, voza se neko vreme, stane se, malko se zahladi i onda prilikom palenja on sastavi sve super, prvo benzin pa na obrtaje prebaci na gas i tu onda nastaje to gusenje na leru. Auto se ne ugasi vec se gusi, dodam papucicu gasa i on to nekako guta, muci se i ''proguta'' i tera tako neko vreme, na vecim obrtajima otprilike 1500 pa na vise je sve ok. Vuce lepo na tim vecim obrtajima, ide lepo, cim dodjem na semafor, stisnem kvacilo on na leru i gusi se. Sto je najgore to traje tako neko vreme i posle sve normalno, normalan ler na gasu i tako u krug. Par puta sam probao da pilikom tog ''gusenja'' na leru na gasu, prebacim na beznin, motor se ''drekne'' digne obrtaje, i polako pada na ler na benzinu gde je posle sve normalno.

Reklamiram ja majstoru sto je ugradjivao gas i vidim da se lopta prebacuje da ne valja motor? On je ubedjen da ta dizna ili taj motoric lera nisu dobri, ubedjen je da dizna benzinska i dalje ''pisa'' dok je na plinu, sumnja i na jedan hidro podizac sto se cuje ''periodicno'' i nije mu jasno kako. Malo ga je stelovao, potrosnju koliko sam shvatio, a i ler mu je tek tek dizao.

Odem kod majstora sto ga odrzava, da iskljuci benzinsku pumpu i da vidimo sta se onda desava i da ga pitam za taj hidro podizac. Objasni on da taj hidro podizac nema veze sa tim lerom, cuje se tako zato sto se on krece gore dole, a i u krug pa se u tom nekom krugu i momnetu cuje, po njemu nista strasno niti alarmanto sto se podizaca tice. Proveri mi palenje i na benzin i na plin, sve je ok. Iskljuci neki relej i kaze sad bi trebao da nema vise dodira za benzinom, prebacim ja odmah na plin da idem da ga probam. Bum auto lepse radi na malim obrtajima, cak sta vise nikad takav nije bio do sada, lep odziv papucice gasa na gasu na malim obrtajima.

Ne mogu opisati tu moju srecu...odem do ovog sto mi je ugradjivao plin i kazem stvarno radi mnogo bolje, bez greske (a to je nekih 500m od jednog do drugoga), on isto srecan i kaze jesam ti rekao! Nazalost ta sreca nije dugo trajala. Ispostavi se da se auto kasnije opet isto ponasa, samo malo, tek redje to gusenje na leru. Odem do ovog sto je uradio plin, kazem mu da u sustini sve isto i dodam mu da auto nekad i puca dok je tog gusenja na leru, puca dok ne proguta (taj neki osecaj), i da mi se desavalo da u voznji sam od sebe doda papucicu (hocu reci obrtaje) na nekih 2-2,5k obrtaja (mozda manje), i drzi tako nekad 5 nekad 15 sek.

Nista, kaze digni haubu, gleda, prebaci on iz kabine na benzin kad auto i dalje radi....ispostavi se da nije iskljucena pumpa onim relejeom (gde ni sam nisam probao, vec sam odmah prebacio na plin). Odma ga on napljuje i odluci on da fizicki ona dva benzinka creva sto ulaze u ''karburator'' spoji i da vrti u krug pumpa, posto niko ne zna da iskljuci pumpu drugacije da ne radi. I ono u fazonu e sad ces da vidis, probaj sada.... Vozam se tako neko vreme kad se ispostavi sve opet apsolutno isto. Palim ga na plin vec drugi dan ujutro dok je hladan (a znam da ne valja), iskljucen mi je benzin. Sve se apsolutno isto desava i ponasa, cak mi sad i kais skripi ko lud na malim obrtajima.

Nisam rekao da mi je zadnji lonac auspuha bas los, cekao sam praznike da se zavrse pa da ga zamenim, upravo sam sutra zakazao da ga iz auspuh servisa urade. (napominjem posto stvarno vise ne znam sta sve moze da utice na taj gas)

Da li je neko imao neko slicno iskustvo i sta po vasem misljenu jos moze da bude?
Kolika bi potrosnja gasa sad zimi po vama trebala da bude, ona najgora gradska voznja, stani-kreni? (meni trosi 11,5-12,5L)

Unapred Vam se svima zahvaljujem na odgovorima i izvinjavam na ovako dugackom tekstu, namera mi je da sto detaljnije opisem problem.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Astra F 1.4 1994 god.
PostPoslato: 08 Jan 2013 22:10 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Avg 2009 18:57
Postovi: 3609
Lokacija: Bgd-Karaburma
Ime: Branko
Opel: ...,... (OO=II=OO)
Znas li mozda marku tog uredjaja (isparivaca) sto je ugradjen?

Sto se tice paljenja na plin po zimskom periodu, procitaj:
viewtopic.php?f=136&t=7219

_________________
"ko drugom jamu kopa,...taj i trecom slajfuje"


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Astra F 1.4 1994 god.
PostPoslato: 08 Jan 2013 22:12 
OffLine
Club 1000
Korisnikov avatar

Pridružio se: 25 Apr 2012 21:06
Postovi: 1060
Lokacija: Bgd
Ime: Aleksandar
Opel: Manta b 1.2s 75', volvo v40 1.9dci 2004.
Garaza: pogledaj
kakav ti je vazdusni filter?


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Astra F 1.4 1994 god.
PostPoslato: 09 Jan 2013 23:50 
OffLine
1st Gear

Pridružio se: 08 Jan 2013 20:17
Postovi: 12
Lokacija: Temerin
Ime: Djuro
Opel: Astra F 1.4
Bane66 je napisao:
Znas li mozda marku tog uredjaja (isparivaca) sto je ugradjen?

Sto se tice paljenja na plin po zimskom periodu, procitaj:
viewtopic.php?f=136&t=7219


Pozdrav, marka tog isparivaca je Zavoli, danas sam bas uslikao pa evo i slike:
Slika


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Astra F 1.4 1994 god.
PostPoslato: 09 Jan 2013 23:54 
OffLine
1st Gear

Pridružio se: 08 Jan 2013 20:17
Postovi: 12
Lokacija: Temerin
Ime: Djuro
Opel: Astra F 1.4
Mantaman je napisao:
kakav ti je vazdusni filter?


Pozdrav, vazdusni filter je menjan nema ni 1000km, bas onda kad sam i napisao gore da sam uradio komplet servis. Tacnu oznaku neku zaista ne znam. Predpostavljam da originalan opelov, posto servis u kojem odrzavam auto je iskljucivo opelov servis. Verujem da ljudi radi se originalnim delovima. Secam se i za svecice da je rekao da su skuplje, ali su originalne opelove, ili sto opel preporucuje...


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Astra F 1.4 1994 god.
PostPoslato: 10 Jan 2013 00:12 
OffLine
1st Gear

Pridružio se: 08 Jan 2013 20:17
Postovi: 12
Lokacija: Temerin
Ime: Djuro
Opel: Astra F 1.4
Evo da vam se javim sa novim iskustvima danas:

bio sam u aspuh servisu i zamenio oba lonca, komplet uradjeno sve i auto bukvalno prede, maltene se na leru ni ne cuje.

Potom sam otisao do majstora za gas i da vidimo sta se desava. Sreca pa mu je bas tamo dobro odradio tu njegovu losu fazu ler gasa na gasu. Vratio mi je onaj relej sto je ovaj iz opel servisa skinuo, potom vratio creva od benzina na ''karburator''. Dosta ga je njakao po tom isparivacu i pokusavao da namesti ler dok se tako gusi i nije uspevao. Dok se gusio culo se pucketanje i kaze on ovo su kablovi. Otisao sam u prodavnicu auto delova samo za opel i kupio najbolje kablove sto imaju, oko 3000rsd. Imaju cak i neku oznaku da su za gas dobri. Vratim se sa kablovima kod njega i montira ih on i auto bukvalno prodise!

Ler radi perfektno, niti mu je jednom tamo stucnuo, namestio ga je stvarno valjano da radi, kazem maltene se bukvalno na leru ni ne cuje auto, a ima bas lep odziv na papucici na tim malim obrtajima (ono kad prelazis momacki lezeci pa drugom nastavljas bez problema).

ALI: kasnije u voznji se ispostavi da i dalje ima problema, auto sam od sebe u voznji doda papuciu na nekih 3k pa na vise obrtaja i tako drzi, kad stisnem kvacilo maltene vristi (ovo vam sve govorim na plinu dok je) i to traje neko vreme i posle sve ok. Do sada se jednom desilo da i dalje na tom leru se gusi, ali to dosta krace traje i redje se pojavljuje (za ovo malo vremene i voznje danas)

Iskreno jos necu nista da zakljucujem dok ne prodje koji dan, pa cu onda sumirati sta se dalje tacno desava. Cinjenica jeste za ovo malo da je auto nakon menjanja kablova 70% bolji u svakom smislu, mada videcu jos.

Sta mislite zasto se po vamo ovo pojavljuje, da li moze motoric ler gasa da pravi problem sve vreme, ili sta vec?
Pitam se da li je plin generalno ubacen kako treba, da nesto od tih delova ima neku gresku ili nesto, stvarno vise nisam pametan? Kakav je taj Zavoli?


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Astra F 1.4 1994 god.
PostPoslato: 10 Jan 2013 02:30 
OffLine
Administrator
Administrator
Korisnikov avatar

Pridružio se: 03 Dec 2008 18:03
Postovi: 15430
Lokacija: bg, vozdovac
Ime: Nebojsa
Opel: Manta A
to majstor mozda hoce da te skine s grbace jer si dosadan :) pa ti kaze da je motor ler gasa los, a on sa radom na plinu nema veze :) kablovi su uvek najveci problem (tacnije cela struja mora da bude dobra za rad na plinu) tako da zameni jos i svecice, i ako sa njima ne bude dobro, onda majstoru reci da ti skine tu prokletinju i nastavi da se vozis kao covek na benzinu (naravno ako ti smeta taj los rad, mada verujem da smeta cim ne spavas 2 dana :D)

e da, proveri i creva sva da ne vuce negde fals vazduh

_________________
www.wheel-specialist.com


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Astra F 1.4 1994 god.
PostPoslato: 10 Jan 2013 13:32 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Avg 2009 18:57
Postovi: 3609
Lokacija: Bgd-Karaburma
Ime: Branko
Opel: ...,... (OO=II=OO)
Citiraj:
da je motor ler gasa los, a on sa radom na plinu nema veze

Itekako ima veze,...cak sta vise, zbog nemogucnosti da se fizicki izvede bez velikih prepravki, ler motor regulise rad tako sto dodaje ili smanjuje vazduh u usis, tj, ne dodaje smesu plina, nego ili osiromasi ili obogati smesu koja se nadje u usisu.

Zavoli je odlicna firma, ako je original.
Djuro, sve dalje ovako preko foruma, moze samo da se nagadja. Mora neki profi plinas da to pogleda i vidi jel sve ugodjeno kako treba. ;)

_________________
"ko drugom jamu kopa,...taj i trecom slajfuje"


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Astra F 1.4 1994 god.
PostPoslato: 11 Jan 2013 01:33 
OffLine
1st Gear

Pridružio se: 08 Jan 2013 20:17
Postovi: 12
Lokacija: Temerin
Ime: Djuro
Opel: Astra F 1.4
pistre je napisao:
zameni jos i svecice

Svecice, kao i komplet servis je uradjen neposredno pre ugradnje pline, napisao sam gore.

Citiraj:
e da, proveri i creva sva da ne vuce negde fals vazduh


Kad ovo pitas, kazes iskreno ne kontam na koja creva mislis, od cega tacnije?


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Astra F 1.4 1994 god.
PostPoslato: 11 Jan 2013 01:43 
OffLine
1st Gear

Pridružio se: 08 Jan 2013 20:17
Postovi: 12
Lokacija: Temerin
Ime: Djuro
Opel: Astra F 1.4
Bane66 je napisao:
Itekako ima veze,...cak sta vise, zbog nemogucnosti da se fizicki izvede bez velikih prepravki, ler motor regulise rad tako sto dodaje ili smanjuje vazduh u usis, tj, ne dodaje smesu plina, nego ili osiromasi ili obogati smesu koja se nadje u usisu.


Generalno mi se auto nakon menjanja kablova popravio 80%, nema tog ''lera'' koji se gusi toliko, ali se pojavi, mnogo mnogo redje i krace traje. Pojavljuje se nova stvar, a to je da kad digne sam od sebe u voznji obrtaje na plinu, prebacim na benzin brzo kad on i tamo vristi isto, neko vreme i posle sve ok.

Da li po tebi ovi simptomi ukazuju na motoric ler-a, ako je tako menjacu i njega, samo ne bih da se ispalim jer sam motoric kosta oko 9000rsd plus zamena kontam?

Jos jedna stvar, trosi po meni puno, sigurno oko 12,5-13l gasa na 100km. To je one najgore gradske voznje (auto sluzi kao dostavno vozilo)? Da li taj motoric moze da utice na potrosnju, odn. da je poveca?


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Astra F 1.4 1994 god.
PostPoslato: 11 Jan 2013 04:45 
OffLine
Administrator
Administrator
Korisnikov avatar

Pridružio se: 03 Dec 2008 18:03
Postovi: 15430
Lokacija: bg, vozdovac
Ime: Nebojsa
Opel: Manta A
pa na usisna creva, dovoljno je malo (od 1mm rascep) pa da pravi problem na leru

_________________
www.wheel-specialist.com


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Astra F 1.4 1994 god.
PostPoslato: 12 Jan 2013 15:22 
OffLine
3rd Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 26 Jan 2010 13:54
Postovi: 171
Lokacija: Pozarevac
Ime: Boban
Opel: vektra 1.4
Ja sam imao problem sa tim isto, na benzinu je radio perfektno ali kad se prebaci na gas samo sto se ne ugasi na leru. Isao kod majstora koji je ugradjivao i on stelovao tamo vamo cak je povecao ler gas na benzinu da bi na gasu radilo ok ? U principu ako su dobri kablovi, razvodna kapa, filter vazduha trebalo bi da radi sve lepo. Mada mi jedan majstor rekao da zavisi od pumpi gde se sipa gas i za potrsonju. Ja sam sam kasnije sve ukapirao kako radi i steluje i vise ne idem kod majstora koji je ugradjivao. Moj savet je proveriti struju kompletnu opet !!


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Astra F 1.4 1994 god.
PostPoslato: 12 Jan 2013 19:46 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 02 Jan 2010 12:39
Postovi: 409
Lokacija: Bileća, Republika Srpska
Ime: Vaso
Opel: vectra 1.6i
Garaza: pogledaj
Skini klemu na 60 sekundi da resetujes ecu pa probaj onda. Oce komp od plina da se zbuni pa nacisto pobrljavi pa samim tim i step motorcic ler gasa brljavi, otvara, zatvara i sl. znaci kad to pocne da se desava ti prebacis na benzin a ono obrtaji preko 2000 to znaci da nesto brljavi motorcic ler gasa, a njegov polozaj diktira ecu preko senzora i lambda sonde.
EDIT: Da ne pomislis da je do step motora, nije, probaj da resetujes komp skidanjem kleme a ja sam imao takav problem povremeno i skontao sam da je bilo do stelovanja gasa pa lambda registruje losu smjesu pa onda proba to da ispravi preko step motora a to na gas ne radi kao na benzin.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Astra F 1.4 1994 god.
PostPoslato: 12 Jan 2013 20:34 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 16 Jun 2010 12:51
Postovi: 982
Lokacija: Požega-Subotica
Ime: Marko
Opel: Ascona 1.6i & Punto 1.2
Garaza: pogledaj
takodje skini step motor i ocisti. to ti sve step motor radi, da ti falsira trokirao bi ti non stop ovako se step motor zaglupi i otvori klip, sto se to desava ne znam. probaj kad skines kleme provozaj ga na benzin 10 min stani ugasi pa opet na benzin i posle u voznji prebaci na plin i provozaj. takodje pametno je svako prvo paljenje na benzin bar min, dva da se ne zaglupi step, meni se desava npr ako ga hladnog upalim na plin on trokira hoce da se ugasi kao da step ne radi. a kad palim na benzin dovoljno je 10sec da radi i dam gas prebaci na plin i sve ok. al eto sauh nece da mi radi kad direkt upalim na plin hladnog.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Astra F 1.4 1994 god.
PostPoslato: 18 Jan 2013 13:03 
OffLine
2nd Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 27 Jan 2011 15:41
Postovi: 130
Lokacija: Slavonski Brod-HR
Ime: Ilija
Opel: Zafira A X16XEL + LPG
A imaš li LCS (lambda control system)?
Ako imaš, možda je problem u lamda sondi.
Kakva ti je potrošnja na benzinu?

_________________
Moji Opeli:
Vectra A X16SZ '94-prodana
Vectra A 1.7D '90-u presi
Vectra A C18NZ '94-služi


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Astra F 1.4 1994 god.
PostPoslato: 18 Jan 2013 17:51 
OffLine
1st Gear

Pridružio se: 08 Jan 2013 20:17
Postovi: 12
Lokacija: Temerin
Ime: Djuro
Opel: Astra F 1.4
Evo da se javim nakon duzeg vremena, i da opisem sta sam sve uradio:

Otisao sam kod 3. majstora, koji vazi za dobrog el. i karburatore....itd.
Rastavio mi je ceo ''karburator'' ocistio ga (kaze da je bio jako prljav), potom zamenio step motoric (kaze da je u principu zakucavao, nije radio uvek), nasao je u tom ''karburatoru'' neku membranau (pokazao mi je, neka mala) koja je pustala gorivo, potom pronasao je da je i pomereno bilo predpaljenje, pa je sad vratio sve nazad i namestio to predpaljenje.

Auto je kilaviji, sto je i sam rekao da ce biti zbog predpaljenja, veruje da ce se potrosnja generalno smanjiti. Za sada nemam nikakvih gresaka na autu. Videcu jos koji dan voznje da li ce biti nekih problema i kakva ce sad potrosnja biti.

Zahvalio bih Vam se svima na savetima!

PS: javljam jos ako slucajno nesto ne bude u redu!


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Astra F 1.4 1994 god.
PostPoslato: 18 Jan 2013 17:57 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Avg 2009 18:57
Postovi: 3609
Lokacija: Bgd-Karaburma
Ime: Branko
Opel: ...,... (OO=II=OO)
Citiraj:
Auto je kilaviji

Samo zbog ovog potrosnja tesko da ce da spadne,..vec ce najverovatnije da bude obrnuto.

_________________
"ko drugom jamu kopa,...taj i trecom slajfuje"


Poslednji put menjao Bane66 dana 18 Jan 2013 18:53, izmenjena samo jedanput

Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Astra F 1.4 1994 god.
PostPoslato: 18 Jan 2013 18:48 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 16 Jun 2010 12:51
Postovi: 982
Lokacija: Požega-Subotica
Ime: Marko
Opel: Ascona 1.6i & Punto 1.2
Garaza: pogledaj
ja bas kad sam sredio monopoint(karburator) tad sam jos povecao predpaljenje i potrosnja mi je tek opala jer je bolje iskoriscenje plina i na papucici sam meksi za istu snagu, tako da te taj majstor laze. ;)
i naravno auto je mnogo prijatniji za voznju kad nije tako kilav.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Astra F 1.4 1994 god.
PostPoslato: 22 Jan 2013 16:41 
OffLine
1st Gear

Pridružio se: 08 Jan 2013 20:17
Postovi: 12
Lokacija: Temerin
Ime: Djuro
Opel: Astra F 1.4
Bane66 je napisao:
Citiraj:
Samo zbog ovog potrosnja tesko da ce da spadne,..vec ce najverovatnije da bude obrnuto.


Prva iskustva govore da se i dalje vrtim na istoj potrosnji otprilike (mozda 0,5l manje), nisam isao jos do lika sto mi je radio gas da vidimo ima li jos prostora za zavrtanje, mada je auto zaista kilav.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Astra F 1.4 1994 god.
PostPoslato: 22 Jan 2013 16:45 
OffLine
1st Gear

Pridružio se: 08 Jan 2013 20:17
Postovi: 12
Lokacija: Temerin
Ime: Djuro
Opel: Astra F 1.4
Markius je napisao:
ja bas kad sam sredio monopoint(karburator) tad sam jos povecao predpaljenje i potrosnja mi je tek opala jer je bolje iskoriscenje plina i na papucici sam meksi za istu snagu, tako da te taj majstor laze. ;)
i naravno auto je mnogo prijatniji za voznju kad nije tako kilav.


Potpuno se slazem sa tobom da je auto sad manje prijatan za voznju, kilaviji je dosta. Sad kad sam na malim obrtajima, oko 50-60km/h, ubacim 4. brzinu i odrzavam je, pa kad hocu neko blago ubrzanje auto mi stucka na plinu.

Da li to predpaljenje vazi za plin kad kazes da treba da bude povecano, jel to redovna procedura da se poveca predpaljnje zbog ugradnje plina? Sta se sa tim dobija, a sta eventualno gubi?


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Astra F 1.4 1994 god.
PostPoslato: 22 Jan 2013 17:11 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 16 Jun 2010 12:51
Postovi: 982
Lokacija: Požega-Subotica
Ime: Marko
Opel: Ascona 1.6i & Punto 1.2
Garaza: pogledaj
naravno, bas zbog plina se pomera predpaljenje, pa ne znam sta moze stetiti motoru ranije paljenje ali ovo su nepoderive drtine tako da im to ne smeta nesto veruj mi, ako uopste i smeta ista motorima. :D predpaljenje se pomera zbog boljeg iskoricsenja i sagorevanja plina, tako da bolje iskoriscenje potrosnja samo moze biti manja nikako veca.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Astra F 1.4 1994 god.
PostPoslato: 22 Jan 2013 17:23 
OffLine
1st Gear

Pridružio se: 08 Jan 2013 20:17
Postovi: 12
Lokacija: Temerin
Ime: Djuro
Opel: Astra F 1.4
OK, hvala na brzom odgovoru!

Da li slucajno znas vrednosti tog ugla predpaljnja (na manje) koji treba da budu? Ovo sto mi pricas ima logike, do sada u kabini nikad nisam osetio plin, a sad ga osetim kad sam u mestu na semaforu, kao da baca taj ne sagoreli visak.

Radio sam svaki put vise stvari odjednom pa sad mogu da zakljucim da se potrsnja neznatno smanjila sa ciscenjem monopointa i menjanjem step motorica. A opet taj masjtor sto je to radio kaze da je vratio pretpaljenje kako treba da bude.

Izlgeda da je cicscenjem smanjio potrosnju, a vracanjem predpaljenja povecao pa sam dosao otprilike na isto, sto i jeste u praksi.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Astra F 1.4 1994 god.
PostPoslato: 22 Jan 2013 18:03 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Avg 2009 18:57
Postovi: 3609
Lokacija: Bgd-Karaburma
Ime: Branko
Opel: ...,... (OO=II=OO)
To sa predpaljenjem i plinom,...to ti je vecita igra,...osim ako ne nabavis poseban modul koji utice na paljenje kad je na plinu, a kad si na benzinu, predpaljenje je u fabrickim normativima. Doduse, taj modul u Srbiji nema da se nabavi. ;)

Princip kaze,...plin trazi ranije predpaljenje (oko 5 stepeni na fabricku meru), pri leru i niskim obrtajima, a na visokim obrtajima, manje od fabrickog (izmedju 24 i 30 stepeni).
Ako namestis ugao predpaljenja da najvise odgovara paljenju na plin i radu na niskim i relativno visim obrtajima,...neces imati mnogo snage u visokim obrtajima.
Ako pak namestis za visoke obr., i maksimalnu snagu izvucenu iz plina,...rad na leru i niskim obrtajima nece biti idealan.

Ovo je sve zato sto si fiksno dodao ranije paljenje u svim rezimima rada motora, a nemozes uticati na niske i visoke obrtaje, razlicito.
Zato se stavlja gore navedeni modul.

Ono sto je tebi neka najbolje varijanta, to je da na fabricki odredjen ugao predpaljenja, dodas jos 3 stepena,...i to ti je to.
..ili ostavi na fabrickoj meri da bi na benzinu imao maksimalno dobar rad motora.

Malo procitaj, ako te vec zanima:
http://www.opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=136&t=7217

_________________
"ko drugom jamu kopa,...taj i trecom slajfuje"


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Astra F 1.4 1994 god.
PostPoslato: 23 Jan 2013 13:06 
OffLine
1st Gear

Pridružio se: 08 Jan 2013 20:17
Postovi: 12
Lokacija: Temerin
Ime: Djuro
Opel: Astra F 1.4
Bane66 je napisao:
To sa predpaljenjem i plinom,...to ti je vecita igra,...osim ako ne nabavis poseban modul koji utice na paljenje kad je na plinu, a kad si na benzinu, predpaljenje je u fabrickim normativima. Doduse, taj modul u Srbiji nema da se nabavi. ;)

Princip kaze,...plin trazi ranije predpaljenje (oko 5 stepeni na fabricku meru), pri leru i niskim obrtajima, a na visokim obrtajima, manje od fabrickog (izmedju 24 i 30 stepeni).
Ako namestis ugao predpaljenja da najvise odgovara paljenju na plin i radu na niskim i relativno visim obrtajima,...neces imati mnogo snage u visokim obrtajima.
Ako pak namestis za visoke obr., i maksimalnu snagu izvucenu iz plina,...rad na leru i niskim obrtajima nece biti idealan.

Ovo je sve zato sto si fiksno dodao ranije paljenje u svim rezimima rada motora, a nemozes uticati na niske i visoke obrtaje, razlicito.
Zato se stavlja gore navedeni modul.

Ono sto je tebi neka najbolje varijanta, to je da na fabricki odredjen ugao predpaljenja, dodas jos 3 stepena,...i to ti je to.
..ili ostavi na fabrickoj meri da bi na benzinu imao maksimalno dobar rad motora.

Malo procitaj, ako te vec zanima:
http://www.opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=136&t=7217



Upravo sam pomerio paljenje kod majstora, auto je odma bio zivlji, laksi, a opet sa druge strane smo jos malo zavrnuli gas. Dobio sam u sustini zivlji auto iako je jos dodatno zavrnut gas.

Videcu sad sta se desava dalje.

Zahvaljujem Vam se puno da savetima!


Vrh
 Profil  
 
Prikaži postove u poslednjih:  Poređaj po  
Započni novu temu Odgovori na temu  [ 24 Posta ] 

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]


Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 0 gostiju


Ne možete postavljati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete monjati vaše postove u ovom forumu
Ne možete brisati vaše postove u ovom forumu

Pronađi:
Idi na:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Prevod - www.CyberCom.rs