Opel Team Serbia https://opelteamserbia.com/forum/ |
|
sekvent i chiptuning https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=136&t=20319 |
Stranica 1 od 1 |
Autoru: | demi [ 23 Jun 2012 23:25 ] |
Tema posta: | sekvent i chiptuning |
e ovako drugari interesuje me da li treba ponovo raditi auto kalibraciju i stelovanje plina kada se uradi chiptuning na benzinskom kompjuteru? u pitanju je c20xe motor i uradjen je chip na kompjuteru i sad me interesuje da li treba nesto cackati i oko plina?? ![]() |
Autoru: | bozza [ 23 Jun 2012 23:30 ] |
Tema posta: | Re: sekvent i chiptuning |
mozes samo da obrises benzisku mapu i ponovo da je snimis kako bi (ako je potrebno) plinsku rucno korigovao prema njoj. autokalibrisanje nije neophodno jer nisi menjao hod klipcica i precnike dizni. ako si to radio,onda mora da uradis autokalibrisanje,pa posle rucno da doteras plinsku mapu. ali opet pre toga mora da snimis benzinsku... |
Autoru: | demi [ 23 Jun 2012 23:47 ] |
Tema posta: | Re: sekvent i chiptuning |
nisam menjao ni dirao nisata oko dizni..samo mi je odradjem benzinski kompjuter i to je to..znaci ako sam dobro razumeo treba samo da obrisem benzinsku mapu i opet lepo da ga vozim na benzin da pokupi sad novu mapu..a sta da radim sa plinskom mapom jel i nju treba obrisati ili ce on sam sad korigovati naspram benzinske? u pitanju je stag 4 plus plinski kompjuter |
Autoru: | bozza [ 23 Jun 2012 23:55 ] |
Tema posta: | Re: sekvent i chiptuning |
bas tako. kreni u voznju na manje opterecenim putevima da snimi benzinsku mapu. onda prebaci na plin,odvozi slicnu voznju po istom putu i koriguj rucno plinsku mapu pomeranjem mnozioca na narandzastoj liniji. zatrvori lap top,vozi dva dana na plin,onda zakaci lap top i opet koriguj plinsku mapu ako je potrebno. po mojoj logici ne brisi plinsku jer ces nju pomerati prema benzinskoj. |
Autoru: | demi [ 24 Jun 2012 00:03 ] |
Tema posta: | Re: sekvent i chiptuning |
ok hvala drugar.al mogu reci da se dobro osetilo na pllinu to cipovanje,verovatno zato sto je pomereno paljenje.. |
Autoru: | pistre [ 24 Jun 2012 06:19 ] |
Tema posta: | Re: sekvent i chiptuning |
ne mozes nista da osetis na atmosfercu, narocito ne na plinu ![]() |
Autoru: | shone190 [ 24 Jun 2012 08:59 ] |
Tema posta: | Re: sekvent i chiptuning |
Upravo tako ![]() |
Autoru: | Bane66 [ 24 Jun 2012 09:19 ] |
Tema posta: | Re: sekvent i chiptuning |
Autokalibraciju je uvek pozeljno uraditi pri bilo kakvoj promeni na motoru, a cak sta vise, vremenom se menja sam hod klipcica u plinskim diznama a narocito sto se gumice upresuju i na taj nacin se menja doza plina koja se ubrizgava. Najjednostavnije je da uradis autokalibraciju. Kad vec koristis stag 4, ukljuci opciju "auto adaption". Ona omogucava da se brze i bolje sam adaptira plinski ecu u odnosu na benzinski i to u samom radu motora. Naravno da ces osetiti promenu u snazi i na plinu, jer kako su promenjena vremena ubrizgavanja na benzinu, tako ce se promeniti i vremena ubrizgavanja plina, a narocito ako je vrseno korigovanje uglova predpaljenja. Moze da se desi da dodje do potrebe razbusivanja diznica na plinskim brizgaljkama, ili cak i povecanja radnog pritiska plina. ja bih na tvom mestu obavezno odvozao vozilo sa nakacenim kompom i pratio kako se ponasa taj radni pritisak u uslovima velikog i maksimalnog opterecenja motora, ili ti, na visokim obrtajima. ![]() Ako planiras da uglavnom vozis i dzibrash auto na plinu, mogao si da probas da nagovestis ljudima da ce vozilo biti na plinu, jer onda mogu da ti odrade maksimalno iskorisceno uglove paljenja za sam plin. ![]() U svakom slucaju, na jedno gorivo ce bolje raditi. |
Autoru: | demi [ 24 Jun 2012 11:57 ] |
Tema posta: | Re: sekvent i chiptuning |
pistre je napisao: ne mozes nista da osetis na atmosfercu, narocito ne na plinu ![]() hmm gresis drugar oseti se itekako auto mnogo bolje vuce i ravnomernije.cak pocinje da vuce zustro jos od 2000 obrtaja a blokada je sad pomerena na 7200...i mogu reci da sad puni od 120 do 200 kao lud...ja sam prezadovoljan dobijenim... e sad nagovestio sam ljudima da se auto vozi iskljucivo na plin pa su kontam tako i odradili..jedino sto bi sad trebalo srediti i to malo oko plina pa da dozivljaj bude potpun.plinske dizne su probusene jos pre chipovanja na 2.5mm i od tada mi auto super ide a potrosnja je skocila za svega mozda 0.5l na 100km ali u odnosu na to kad su bile dizne 2.00mm auto ide mnogo bolje..i ono sto mogu primetiti je to da sada ide mnogo bolje na plin nego na benzin.. ![]() |
Autoru: | Perkele [ 24 Jun 2012 13:16 ] |
Tema posta: | Re: sekvent i chiptuning |
Demi, bas me zanima gde to vozis auto brzinom od 120-200km/h??? ![]() Ja sam svaki dan po autoputu, predjem od 100-300km svaki dan i ne secam se kad sam vozio brze od 120-130km/h. |
Autoru: | demi [ 24 Jun 2012 13:32 ] |
Tema posta: | Re: sekvent i chiptuning |
pa nevozim ga konstantno tom brzinom vec kazem da mnogo bolje ubrzava i vuce od 120 do 200 sa chipom nego ranije bez njega.. |
Autoru: | demi [ 01 Jul 2012 01:34 ] |
Tema posta: | Re: sekvent i chiptuning |
gledao sam nemam tu opciju auto adaption ![]() |
Autoru: | haustor [ 01 Jul 2012 22:55 ] |
Tema posta: | Re: sekvent i chiptuning |
mozes da stavis cip ali makar odradi i usis dobro...dovedi makar vazduh bez restrikcija.....a plin ce prebacivati na benz. cim malo jace dodas gas....tako da moras da smaras plinadziju da ti pomera granice. |
Autoru: | demi [ 02 Jul 2012 02:25 ] |
Tema posta: | Re: sekvent i chiptuning |
usis je odradjen extra nema nikakve restrikcije i ostalo sve je super uradjeno sto se toga tice..takodje je i izduv odradjen.... ![]() |
Autoru: | haustor [ 02 Jul 2012 16:57 ] |
Tema posta: | Re: sekvent i chiptuning |
ako je isao usis uz obradu izduva onda slobodno pici cip i odmah paljba kod plinadzije..... |
Autoru: | demi [ 02 Jul 2012 22:40 ] |
Tema posta: | Re: sekvent i chiptuning |
odradjena auto kalibracija i snimljena nova mapa benzina i plina i sad auto ide extra..videcemo kako ce se to odraziti na potrosnju ![]() |
Autoru: | demi [ 02 Jul 2012 23:45 ] |
Tema posta: | Re: sekvent i chiptuning |
nema ga kod mene jbg...ali nema veze svakako sad radi extra za sada |
Autoru: | bozza [ 05 Jul 2012 08:45 ] |
Tema posta: | Re: sekvent i chiptuning |
kada zakacim lap top i kod mene se gubi ta opcija ![]() ![]() |
Autoru: | Perkele [ 05 Jul 2012 15:15 ] |
Tema posta: | Re: sekvent i chiptuning |
Ajde nesto nevezano za temu, gde da nadjem da kupim kabal za Stag 4??? |
Autoru: | bozza [ 05 Jul 2012 16:05 ] |
Tema posta: | Re: sekvent i chiptuning |
ima ovde,oko 50e je na usb a na blutut oko 80-90e http://www.unionkaric.rs/ ili napravi rs232 kao ja,uradi konektore i kablove,kupi adapter usb-com1 i procices mnogo jeftinije |
Autoru: | Perkele [ 05 Jul 2012 16:23 ] |
Tema posta: | Re: sekvent i chiptuning |
Evo ovde ima kabal za 3800din: http://www.polovniautomobili.com/oglas443718/ac_stag_4/ Bozo, aj pusti shemu ako imas. |
Autoru: | bozza [ 05 Jul 2012 16:36 ] |
Tema posta: | Re: sekvent i chiptuning |
evo seme,provereno radi. klasicni interfejs rs 232 ![]() za stag je konektor u gornjem desnom uglu slike. ovo je slika konektor koji ti je na autu,ne secam se tacno kako se gleda,ali plus 12v se nalazi probnom lampicom kada se da kontakt. minus se poveze suprotno od plusa a u sredini je veza za komunikaciju. boje zica na slici su kao na konektoru koji je na autu ako ne proradi iz prvog puta,onda zamenis mesta prikljucima RX i TX. |
Autoru: | Perkele [ 05 Jul 2012 16:52 ] |
Tema posta: | Re: sekvent i chiptuning |
Nije ovo problem, imam u lokalu milion boxova, prolific kablova i com port kablova, i u telefonima se koristi tx i rx. ![]() |
Autoru: | bozza [ 05 Jul 2012 16:57 ] |
Tema posta: | Re: sekvent i chiptuning |
hoce da radi i preko kabla dku-5. samo u startu su drajveri problem jer su laptopovi svi na sedmicu,mada i za to postoji resenje. nisam probao jer nemam zivaca da se majem,jer mi ovo sljaka bez problema. ovaj je interfejs nekad koriscen za komunikaciju sa starom nokiom 7110. evo sada to radi kod mene na stag bez problema. odradio sam kablove i konektore,spakovao u kutijicu plocicu. bolje nego da dam cetri crvene,ovo sve ne kosta 500 kinte da ga napravis... evo pogledaj ova dva linka,znam cime se bavis pa mozda ti uspe ![]() http://www.kostagas.com.ua/forum/topic2552-20.html http://lanos.com.ua/forum/index.php?/to ... e__st__340 evo kako izgleda interfejs 232 ![]() ![]() |
Stranica 1 od 1 | Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |