Opel Team Serbia

Opel Team Serbia

Mesto za prave ljubitelje Opela
Danas je 28 Apr 2024 14:32

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]




Započni novu temu Odgovori na temu  [ 25 Posta ] 
Autoru Poruka
 Tema posta: sekvent i chiptuning
PostPoslato: 23 Jun 2012 23:25 
OffLine
4th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 14 Jun 2009 04:04
Postovi: 345
Lokacija: Zrenjanin
Ime: nenad
Opel: calibra 2.0 16v xe power :)
e ovako drugari interesuje me da li treba ponovo raditi auto kalibraciju i stelovanje plina kada se uradi chiptuning na benzinskom kompjuteru? u pitanju je c20xe motor i uradjen je chip na kompjuteru i sad me interesuje da li treba nesto cackati i oko plina?? :dzony:


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: sekvent i chiptuning
PostPoslato: 23 Jun 2012 23:30 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 22 Jul 2007 23:27
Postovi: 7411
Lokacija: Niš
Ime: Bozidar
Opel: Vectra 2.0i automatik TNG
Garaza:
mozes samo da obrises benzisku mapu i ponovo da je snimis kako bi (ako je potrebno) plinsku rucno korigovao prema njoj.
autokalibrisanje nije neophodno jer nisi menjao hod klipcica i precnike dizni. ako si to radio,onda mora da uradis autokalibrisanje,pa posle rucno da doteras plinsku mapu. ali opet pre toga mora da snimis benzinsku...

_________________
"baviJo sam se ja tom mafiJom,sve ima samo diKtunzi ´fale"


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: sekvent i chiptuning
PostPoslato: 23 Jun 2012 23:47 
OffLine
4th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 14 Jun 2009 04:04
Postovi: 345
Lokacija: Zrenjanin
Ime: nenad
Opel: calibra 2.0 16v xe power :)
nisam menjao ni dirao nisata oko dizni..samo mi je odradjem benzinski kompjuter i to je to..znaci ako sam dobro razumeo treba samo da obrisem benzinsku mapu i opet lepo da ga vozim na benzin da pokupi sad novu mapu..a sta da radim sa plinskom mapom jel i nju treba obrisati ili ce on sam sad korigovati naspram benzinske? u pitanju je stag 4 plus plinski kompjuter


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: sekvent i chiptuning
PostPoslato: 23 Jun 2012 23:55 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 22 Jul 2007 23:27
Postovi: 7411
Lokacija: Niš
Ime: Bozidar
Opel: Vectra 2.0i automatik TNG
Garaza:
bas tako. kreni u voznju na manje opterecenim putevima da snimi benzinsku mapu. onda prebaci na plin,odvozi slicnu voznju po istom putu i koriguj rucno plinsku mapu pomeranjem mnozioca na narandzastoj liniji.
zatrvori lap top,vozi dva dana na plin,onda zakaci lap top i opet koriguj plinsku mapu ako je potrebno.
po mojoj logici ne brisi plinsku jer ces nju pomerati prema benzinskoj.

_________________
"baviJo sam se ja tom mafiJom,sve ima samo diKtunzi ´fale"


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: sekvent i chiptuning
PostPoslato: 24 Jun 2012 00:03 
OffLine
4th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 14 Jun 2009 04:04
Postovi: 345
Lokacija: Zrenjanin
Ime: nenad
Opel: calibra 2.0 16v xe power :)
ok hvala drugar.al mogu reci da se dobro osetilo na pllinu to cipovanje,verovatno zato sto je pomereno paljenje..


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: sekvent i chiptuning
PostPoslato: 24 Jun 2012 06:19 
OffLine
Administrator
Administrator
Korisnikov avatar

Pridružio se: 03 Dec 2008 18:03
Postovi: 15430
Lokacija: bg, vozdovac
Ime: Nebojsa
Opel: Manta A
ne mozes nista da osetis na atmosfercu, narocito ne na plinu :) dzabe si bacio pare na chipovanje

_________________
www.wheel-specialist.com


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: sekvent i chiptuning
PostPoslato: 24 Jun 2012 08:59 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 26 Apr 2009 09:33
Postovi: 2004
Lokacija: Beograd
Ime: Shone
Opel: Dodge Charger 8.1l, Golf 4 TDI 4Motion, Chevrolet Corvette C4 5.7l
Garaza: pogledaj
Upravo tako :)

_________________
Dodge Charger 1973 8.1l, Golf 4 TDI 4Motion, Chevrolet Corvette C4 5.7l


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: sekvent i chiptuning
PostPoslato: 24 Jun 2012 09:19 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Avg 2009 18:57
Postovi: 3609
Lokacija: Bgd-Karaburma
Ime: Branko
Opel: ...,... (OO=II=OO)
Autokalibraciju je uvek pozeljno uraditi pri bilo kakvoj promeni na motoru, a cak sta vise, vremenom se menja sam hod klipcica u plinskim diznama a narocito sto se gumice upresuju i na taj nacin se menja doza plina koja se ubrizgava. Najjednostavnije je da uradis autokalibraciju.
Kad vec koristis stag 4, ukljuci opciju "auto adaption". Ona omogucava da se brze i bolje sam adaptira plinski ecu u odnosu na benzinski i to u samom radu motora.
Naravno da ces osetiti promenu u snazi i na plinu, jer kako su promenjena vremena ubrizgavanja na benzinu, tako ce se promeniti i vremena ubrizgavanja plina, a narocito ako je vrseno korigovanje uglova predpaljenja.
Moze da se desi da dodje do potrebe razbusivanja diznica na plinskim brizgaljkama, ili cak i povecanja radnog pritiska plina.
ja bih na tvom mestu obavezno odvozao vozilo sa nakacenim kompom i pratio kako se ponasa taj radni pritisak u uslovima velikog i maksimalnog opterecenja motora, ili ti, na visokim obrtajima. ;)

Ako planiras da uglavnom vozis i dzibrash auto na plinu, mogao si da probas da nagovestis ljudima da ce vozilo biti na plinu, jer onda mogu da ti odrade maksimalno iskorisceno uglove paljenja za sam plin. ;)
U svakom slucaju, na jedno gorivo ce bolje raditi.

_________________
"ko drugom jamu kopa,...taj i trecom slajfuje"


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: sekvent i chiptuning
PostPoslato: 24 Jun 2012 11:57 
OffLine
4th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 14 Jun 2009 04:04
Postovi: 345
Lokacija: Zrenjanin
Ime: nenad
Opel: calibra 2.0 16v xe power :)
pistre je napisao:
ne mozes nista da osetis na atmosfercu, narocito ne na plinu :) dzabe si bacio pare na chipovanje

hmm gresis drugar oseti se itekako auto mnogo bolje vuce i ravnomernije.cak pocinje da vuce zustro jos od 2000 obrtaja a blokada je sad pomerena na 7200...i mogu reci da sad puni od 120 do 200 kao lud...ja sam prezadovoljan dobijenim...
e sad nagovestio sam ljudima da se auto vozi iskljucivo na plin pa su kontam tako i odradili..jedino sto bi sad trebalo srediti i to malo oko plina pa da dozivljaj bude potpun.plinske dizne su probusene jos pre chipovanja na 2.5mm i od tada mi auto super ide a potrosnja je skocila za svega mozda 0.5l na 100km ali u odnosu na to kad su bile dizne 2.00mm auto ide mnogo bolje..i ono sto mogu primetiti je to da sada ide mnogo bolje na plin nego na benzin.. :xe:


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: sekvent i chiptuning
PostPoslato: 24 Jun 2012 13:16 
OffLine
Club 1000

Pridružio se: 05 Jan 2009 15:44
Postovi: 1320
Lokacija: Indjija
Ime: Milenko
Opel: VW Passat CC
Garaza: pogledaj
Demi, bas me zanima gde to vozis auto brzinom od 120-200km/h??? :shock:
Ja sam svaki dan po autoputu, predjem od 100-300km svaki dan i ne secam se kad sam vozio brze od 120-130km/h.

_________________
Ko ovde ne poludi taj nije normalan! :-)


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: sekvent i chiptuning
PostPoslato: 24 Jun 2012 13:32 
OffLine
4th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 14 Jun 2009 04:04
Postovi: 345
Lokacija: Zrenjanin
Ime: nenad
Opel: calibra 2.0 16v xe power :)
pa nevozim ga konstantno tom brzinom vec kazem da mnogo bolje ubrzava i vuce od 120 do 200 sa chipom nego ranije bez njega..


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: sekvent i chiptuning
PostPoslato: 01 Jul 2012 01:34 
OffLine
4th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 14 Jun 2009 04:04
Postovi: 345
Lokacija: Zrenjanin
Ime: nenad
Opel: calibra 2.0 16v xe power :)
gledao sam nemam tu opciju auto adaption :( a skinuo sam najnoviji taj ac gas synchro program..


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: sekvent i chiptuning
PostPoslato: 01 Jul 2012 22:55 
OffLine
Club 1000
Korisnikov avatar

Pridružio se: 07 Jan 2011 14:50
Postovi: 1386
Lokacija: Beograd
Ime: Srdjan
Opel: Vectra b i500
mozes da stavis cip ali makar odradi i usis dobro...dovedi makar vazduh bez restrikcija.....a plin ce prebacivati na benz. cim malo jace dodas gas....tako da moras da smaras plinadziju da ti pomera granice.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: sekvent i chiptuning
PostPoslato: 02 Jul 2012 02:25 
OffLine
4th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 14 Jun 2009 04:04
Postovi: 345
Lokacija: Zrenjanin
Ime: nenad
Opel: calibra 2.0 16v xe power :)
usis je odradjen extra nema nikakve restrikcije i ostalo sve je super uradjeno sto se toga tice..takodje je i izduv odradjen.... :D


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: sekvent i chiptuning
PostPoslato: 02 Jul 2012 16:57 
OffLine
Club 1000
Korisnikov avatar

Pridružio se: 07 Jan 2011 14:50
Postovi: 1386
Lokacija: Beograd
Ime: Srdjan
Opel: Vectra b i500
ako je isao usis uz obradu izduva onda slobodno pici cip i odmah paljba kod plinadzije.....


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: sekvent i chiptuning
PostPoslato: 02 Jul 2012 22:40 
OffLine
4th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 14 Jun 2009 04:04
Postovi: 345
Lokacija: Zrenjanin
Ime: nenad
Opel: calibra 2.0 16v xe power :)
odradjena auto kalibracija i snimljena nova mapa benzina i plina i sad auto ide extra..videcemo kako ce se to odraziti na potrosnju :)


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: sekvent i chiptuning
PostPoslato: 02 Jul 2012 23:40 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Avg 2009 18:57
Postovi: 3609
Lokacija: Bgd-Karaburma
Ime: Branko
Opel: ...,... (OO=II=OO)
demi je napisao:
gledao sam nemam tu opciju auto adaption :( a skinuo sam najnoviji taj ac gas synchro program..

Nemam skinut 8.0.... program, ali na 7.2.xxx ima opcija Autoadaptation. Na slici sam ti obelezio poziciju gde se nalazi.

U svakom slucaju, i sa i bez, samokalibracijom ces poboljsati stvari, a u samoj upotrebi steluj mapu i testiraj ;)

Slika:

Slika

_________________
"ko drugom jamu kopa,...taj i trecom slajfuje"


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: sekvent i chiptuning
PostPoslato: 02 Jul 2012 23:45 
OffLine
4th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 14 Jun 2009 04:04
Postovi: 345
Lokacija: Zrenjanin
Ime: nenad
Opel: calibra 2.0 16v xe power :)
nema ga kod mene jbg...ali nema veze svakako sad radi extra za sada


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: sekvent i chiptuning
PostPoslato: 05 Jul 2012 08:45 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 22 Jul 2007 23:27
Postovi: 7411
Lokacija: Niš
Ime: Bozidar
Opel: Vectra 2.0i automatik TNG
Garaza:
kada zakacim lap top i kod mene se gubi ta opcija

Slika

Slika

_________________
"baviJo sam se ja tom mafiJom,sve ima samo diKtunzi ´fale"


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: sekvent i chiptuning
PostPoslato: 05 Jul 2012 15:15 
OffLine
Club 1000

Pridružio se: 05 Jan 2009 15:44
Postovi: 1320
Lokacija: Indjija
Ime: Milenko
Opel: VW Passat CC
Garaza: pogledaj
Ajde nesto nevezano za temu, gde da nadjem da kupim kabal za Stag 4???

_________________
Ko ovde ne poludi taj nije normalan! :-)


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: sekvent i chiptuning
PostPoslato: 05 Jul 2012 16:05 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 22 Jul 2007 23:27
Postovi: 7411
Lokacija: Niš
Ime: Bozidar
Opel: Vectra 2.0i automatik TNG
Garaza:
ima ovde,oko 50e je na usb a na blutut oko 80-90e

http://www.unionkaric.rs/

ili napravi rs232 kao ja,uradi konektore i kablove,kupi adapter usb-com1 i procices mnogo jeftinije

_________________
"baviJo sam se ja tom mafiJom,sve ima samo diKtunzi ´fale"


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: sekvent i chiptuning
PostPoslato: 05 Jul 2012 16:23 
OffLine
Club 1000

Pridružio se: 05 Jan 2009 15:44
Postovi: 1320
Lokacija: Indjija
Ime: Milenko
Opel: VW Passat CC
Garaza: pogledaj
Evo ovde ima kabal za 3800din:
http://www.polovniautomobili.com/oglas443718/ac_stag_4/
Bozo, aj pusti shemu ako imas.

_________________
Ko ovde ne poludi taj nije normalan! :-)


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: sekvent i chiptuning
PostPoslato: 05 Jul 2012 16:36 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 22 Jul 2007 23:27
Postovi: 7411
Lokacija: Niš
Ime: Bozidar
Opel: Vectra 2.0i automatik TNG
Garaza:
evo seme,provereno radi. klasicni interfejs rs 232

Slika

za stag je konektor u gornjem desnom uglu slike. ovo je slika konektor koji ti je na autu,ne secam se tacno kako se gleda,ali plus 12v se nalazi probnom lampicom kada se da kontakt. minus se poveze suprotno od plusa a u sredini je veza za komunikaciju. boje zica na slici su kao na konektoru koji je na autu
ako ne proradi iz prvog puta,onda zamenis mesta prikljucima RX i TX.

_________________
"baviJo sam se ja tom mafiJom,sve ima samo diKtunzi ´fale"


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: sekvent i chiptuning
PostPoslato: 05 Jul 2012 16:52 
OffLine
Club 1000

Pridružio se: 05 Jan 2009 15:44
Postovi: 1320
Lokacija: Indjija
Ime: Milenko
Opel: VW Passat CC
Garaza: pogledaj
Nije ovo problem, imam u lokalu milion boxova, prolific kablova i com port kablova, i u telefonima se koristi tx i rx. :)

_________________
Ko ovde ne poludi taj nije normalan! :-)


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: sekvent i chiptuning
PostPoslato: 05 Jul 2012 16:57 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 22 Jul 2007 23:27
Postovi: 7411
Lokacija: Niš
Ime: Bozidar
Opel: Vectra 2.0i automatik TNG
Garaza:
hoce da radi i preko kabla dku-5. samo u startu su drajveri problem jer su laptopovi svi na sedmicu,mada i za to postoji resenje.
nisam probao jer nemam zivaca da se majem,jer mi ovo sljaka bez problema.
ovaj je interfejs nekad koriscen za komunikaciju sa starom nokiom 7110.
evo sada to radi kod mene na stag bez problema. odradio sam kablove i konektore,spakovao u kutijicu plocicu. bolje nego da dam cetri crvene,ovo sve ne kosta 500 kinte da ga napravis...

evo pogledaj ova dva linka,znam cime se bavis pa mozda ti uspe :D

http://www.kostagas.com.ua/forum/topic2552-20.html

http://lanos.com.ua/forum/index.php?/to ... e__st__340

evo kako izgleda interfejs 232

Slika Slika

_________________
"baviJo sam se ja tom mafiJom,sve ima samo diKtunzi ´fale"


Vrh
 Profil  
 
Prikaži postove u poslednjih:  Poređaj po  
Započni novu temu Odgovori na temu  [ 25 Posta ] 

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]


Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 0 gostiju


Ne možete postavljati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete monjati vaše postove u ovom forumu
Ne možete brisati vaše postove u ovom forumu

Pronađi:
Idi na:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Prevod - www.CyberCom.rs