Opel Team Serbia
https://opelteamserbia.com/forum/

Astra F c14se - lovato pravi problem
https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=136&t=18259
Stranica 1 od 2

Autoru:  pedjolino83 [ 01 Feb 2012 23:52 ]
Tema posta:  Astra F c14se - lovato pravi problem

Ako moze pomoc poznavalaca materije, evo o cemu se radi:

Caletova Astra F je bila dizelka, pa je prosle godine stavljen benzinski motor u nju i od tada nikakvih problema sa voznjom na benzin, do juce.. :banghead: .. kad smo resili da ugradimo sekventni LOVATO plinski uredjaj.

Motor je C14SE, multipoint, 60kw, ide lepo i vec su neki pisali da se odlicno ponasa na gas. Majstora svi nahvalise i dosta njih je kod njega ugradilo, pedantno radi i nikakvih problema nemaju. Juce majstor zove i kaze da se ubio ceo dan da podesi sistem jer ima problema na gas na malim obrtajima kao da ima knedlu i da se bukvalnu ugusi motor i posle toga u vece obrtaje ne pravi probleme. Kaze da nije problem samo na leru, vec i u voznji npr. preticanje je riskantno, tada se auto bukvalno gusi, da bi posle nekog momenta radio ok. Ja auto nisam ni probao, to je ono sto kaze majstor. Veceras je rekao da ce da proba i sa drugim racunarom za gasni uredjaj od istog proizvodjaca.

Da li neko ima ideju sta bi mogao da bude problem i da li da problamo i sa drugim proizvodjacem racunara (npr. AC STAG) ?

Autoru:  pedjolino83 [ 02 Feb 2012 21:56 ]
Tema posta:  Re: Astra F c14se - lovato pravi problem

Ajte ljudi zar niko nema ideju sta moze da bude. :( :( Ni drugi racunar nije dao rezultate. Desava se da u nekom trenutku komp prekine dovod na diznama, kako je objasnio majstor, i to prenese na racunar gasa i zato se javlja ta knedla odnosno gubitak snage. Kako to da na benzinu sve radi ok, a na gasu dobija lose podatke od ECU motora?

Sta mi savetujete, da menjam majstora i da trazim neki drugi uredjaj da se ugradi i ako znate koji bi uredjaj radio sa ovim motorom. Lovato definitivno ima problema.

Majstor pominje da posto smo radili zamenu sa dizela na benzin, da je stavljen ECU od automatika i da mozda to moze da pravi probleme. Ja sam ocajan :banghead: :banghead:

Autoru:  Godza [ 02 Feb 2012 22:24 ]
Tema posta:  Re: Astra F c14se - lovato pravi problem

Pedja nebih znao sta da ti kazem, ali i mene interesuje obzirom da na benzin ide odlicno a na plin pravi problem, dobro je jos da nije majstor rekao da su u pitanju ventili,glava motora ili nesto oko motora, jer obicno i na to sugerisu.

Autoru:  pedjolino83 [ 02 Feb 2012 22:45 ]
Tema posta:  Re: Astra F c14se - lovato pravi problem

Godzo majstor kaze da prvi put nailazi na ovakav problem, 3 dana pokusava da uradi nesto, zvao je celu Srbiju, radio je u Italiji u Lovato, kaze da je cimao i neke ljude iz Italije da mu kazu sta je problem. Lik koji je caletu ugradio motor kaze da je komp u redu, ja nisam isao na dijagnostiku jer je auto isao ok na benzin. Sad sta moze da bude problem, ne bih da se cimam na jos hiljadu mesta jer ce svi oni koji ugradjuju da kazu da bas oni znaju da podese i da je naravno njihov sistem najbolji. Mozda je postojao problem i na benzin, ali jednostavno auto je isao bez zadrske, cimanja i tzv. knedli.

Poslednja opcija jeste da stavimo klasicni uredjaj pa da probamo i tako. Ako to ne upali, onda stvarno ne znam sta bi drugo mogli da uradimo.

Autoru:  voce [ 02 Feb 2012 22:51 ]
Tema posta:  Re: Astra F c14se - lovato pravi problem

Druze znam...ja odprilike sta je ....imao sam slicnih problema....a inace bavim se ugradnjom istog....ovako...probaj po mom misljenju neka majstor izvrti plinske dizne, one sto je zavrnuo u granu, i zatim neka uzme,sad ne znam kolika je sirina rupe na tvojoj dizni, ali neka je provrti na 1.5mm eventualno 2mm ako nema manjeg borera....ali moj savet,bolje 1.5 do 1.7 bilo bi idealno...pozz javi sta si napravio

Autoru:  pedjolino83 [ 03 Feb 2012 14:56 ]
Tema posta:  Re: Astra F c14se - lovato pravi problem

Voce cuo sam se sa majstorom i kaze da je to sve vec probano i da nije dalo rezultate. Konsultovao se sa dosta njih i kaze da nema druge morace da ide obican uredjaj kao za monopoint. Prihvata i opciju da ostavi prednji deo da neko drugi radi, ali jednostavno za njega jedino znam da je korektan u mom gradu i da cu izgubiti zivce i vreme vucarajuci se od garaze do garaze, jer nema servisa za ugradnju u pravom smislu reci u Pirotu. Da li bi radio sa drugim uredjajem,... ostaje misterija, jer AC STAG ne mogu uzeti u Pirotu i probati, pa ako ne odgovara da ga jednostavno vratim. Ostaje da prenesem kako ce auto da se ponasa posle ugradnje i podesavanja obicnog uredjaja. :cry:

Autoru:  alenatore [ 07 Feb 2012 10:28 ]
Tema posta:  Re: Astra F c14se - lovato pravi problem

Pokušaj nabaviti drugi ECU od nekoga tko ima isti motor pa probaj.
Možda je stvarno problem ono što je majstor napomenuo, ako
je od automatika ECU.
Dobra dijagnostika bi vjerojatno otkrila u ÄŤemu je problem.

Autoru:  pedjolino83 [ 07 Feb 2012 18:47 ]
Tema posta:  Re: Astra F c14se - lovato pravi problem

ECU nisam imao od koga da uzmem, uglavnom ljudi imaju monopoint benzince po gradu i ne znam da li je isti komp. Stavljen je obican uredjaj, ne znam ni kako se zove takva vrsta, plin ide na usisnu granu na mestu gde se spaja crevom filter vazduha za usisom, uglavnom auto ne ide lose, evo prve kilometre prelazimo, mada uslovi su takvi da i ne mozemo da proverimo koliko je pala snaga i da li se primecuje u voznji i ubrzanjima. Mozda bi drugi gasni uredjaj, prvenstveno ECU drugog proizvodjaca mogao da procita mape od glavnog kompa, u svakom slucaju sada me interesuje samo potrosnja da vidim gde se to uklapa u celu pricu i kako se ponasa motor u voznji na suvom asfaltu i pod vecim obrtajima, bitno je samo, eto koga interesuje, da tu ima nekih gremlina ili sta vec, na benzin sve bejase :ok:

Autoru:  voce [ 07 Feb 2012 19:02 ]
Tema posta:  Re: Astra F c14se - lovato pravi problem

A mozda mu je problem softvrski...mozda nije dobro kalibrisao plinsku ecu....

Autoru:  voce [ 07 Feb 2012 19:04 ]
Tema posta:  Re: Astra F c14se - lovato pravi problem

I da ....za taj obicni plin uvek moras imati savrseno dobre kablove i svecice u suprtotnom dolazi do eksplozija koje raznesu protokomer ili cak i usisnu granu ako je plasticna....

Autoru:  pedjolino83 [ 08 Feb 2012 20:44 ]
Tema posta:  Re: Astra F c14se - lovato pravi problem

Ne razumem se bas, ali majstor je pominjao nesto sto je ugradjeno, kako li se zvase..... aj da ne lupim, ali kao da spreci te detonacije, evo sutra ako ugrabim priliku slikacu motor, cisto da vidite kako je to uradjeno, ali danas sam pokusao da vidim da li na dzeku za dijagnostiku ima uopste nekih pinova za "Home made" dijagnostiku sa spajalicom, ali ... malo mac . :trtmilojka: Nema tih pinova, jer kod mene se na astri nalazi isti dzek kao i za astru G, sa 16 pinova i na mestima gde treba da se umetne spajalica kao jumper nema zice od kompjutera, tako da i na taj nacin ne mogu da proverim da li prijavljuje neku gresku.

Kablovi su ok kao i svecice nove NGK sa dva pipka, posto je ovaj motor od poslednjih pa na njemu idu sa dva pipka, bas kao i za moj motor Z16XE

Autoru:  voce [ 09 Feb 2012 12:04 ]
Tema posta:  Re: Astra F c14se - lovato pravi problem

Znam o cemu se radi...postavice deto-klapnu...efektivno je ali do jedne granice...Nadam se da neces imat problema...Javi kako radi...

Autoru:  bavarac [ 09 Feb 2012 12:21 ]
Tema posta:  Re: Astra F c14se - lovato pravi problem

Protokomer na tom motoru nije kao na 1.8 i 2.0. Nalazi se na samoj grani i nemoze da pukne ni on ni grana od detonacije.
Ja sam imao isti uredjaj na istom motoru u Astri. Nisam imao nikakvih problema, lepo je palio i lepo isao.
Potrosnja je bila oko 8-9 u gradu, a cak 6-6.5 na otvorenom (proveravano vise puta).

Autoru:  pedjolino83 [ 09 Feb 2012 15:04 ]
Tema posta:  Re: Astra F c14se - lovato pravi problem

Bavarac ja ne mogu jos uvek da utvrdim koja je potrosnja, ali ako je u rim okvirima onda je to vise nego dobro. Sada je sigurno i veca zbog jake hladnoce ali to je normalno. Jutros na -17 cale upalio bez problema na plin jer je nesto cackao pa sad nema crvene za benzin, nego odmah ide zelena za gas.

Autoru:  voce [ 09 Feb 2012 15:44 ]
Tema posta:  Re: Astra F c14se - lovato pravi problem

ok drago mi je da je tako

Autoru:  pedjolino83 [ 10 Feb 2012 23:32 ]
Tema posta:  Re: Astra F c14se - lovato pravi problem

Da li sa ovakvim uredjajem mogu u toku voznje da menjam sa plina npr. na benzin na onom dugmencetu i da li je to preorucljivo na vecim brzinama dok se krecem, jer na sekventu nema prekida, ovde nesto cima i secka?
Evo kako sve to izgleda:

Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Da li je ovo neki racunar ili gresim?

Slika
Slika

Autoru:  bavarac [ 11 Feb 2012 10:26 ]
Tema posta:  Re: Astra F c14se - lovato pravi problem

Jbt, koja boja astre.
Isto je bilo kod mene, i nije preporucljivo pod jakim gasom prebacivati na plin zbog mogucnosti mesanja benzina i plina sto moze dovesti do detonacije.

Po meni najbolje je u brzini pustiti gas i prebaciti na plin, zato sto se u tom trenutku totalno zatvaraju dizne a vakum motora povuce dovoljno plina da nastavi dalji rad.

Ali da se razumemo, nikako dok je na leru nego npr. ides 4-5 brzinom, pustis gas i prebacis, ne razdvajas na kvacilu.

Autoru:  voce [ 11 Feb 2012 15:20 ]
Tema posta:  Re: Astra F c14se - lovato pravi problem

Slazem se sa bavarcem....a ono sto si pitao je li racunar...Nije, to je emulator dizni...on ti iskljucuje dizne ka si na plinu a ujedno i "laze" raunaru od auta da su dizne ukljucene, jer u protivnom bi se palila lampica od komjutera...tj prijavljivao bi gresku kao da nerade dizne...

Autoru:  bavarac [ 11 Feb 2012 15:49 ]
Tema posta:  Re: Astra F c14se - lovato pravi problem

+1 za emulator.

Autoru:  pedjolino83 [ 11 Feb 2012 20:48 ]
Tema posta:  Re: Astra F c14se - lovato pravi problem

bavarac je napisao:
Jbt, koja boja astre.


:) :) da da boja je ludilo, pa jbg tad kad je 1999. kupljen na novo iz Bugarske bio je namenjen taksistima i otuda ta boja. Bio je dizel, ali onaj Nemacki motor 1.7td nije vise imao gde pa smo stavili benzinca, inace Astra nije mazena, cale redovno ide na Jezero po raznim terenima gde bi drugi verovatno samo terencima i naravno puna putnika i ribolovacke opreme. :D

Ljudi hvala na ovim informacijama, pretpostavio sam da ono nije racunar, evo danas na auto putu nekad isla dobro nekad slabije i palila lampicu za neku neispravnost uz gusenje motora. Cim se oduzme gas bez obzira u kojoj brzini auto se gasi. Posle toga upalio na benzin i sam odmah prebacio na plin (samo sto se nije ugasio), bez da dajem gas preko 2.000 obrtaja. Da li to znaci da je dovoljno zagrejan, nemam pojma jer je majstor rekao da uvek mora da se pritisne gas da bi prebacio? Posle toga nisam imao problema i isao nekih 130km/h bez problema, ali je ocigledan pad snage od benzina.

Ubicu se zbog onog sekventa :banghead: , majke mi. Moram sto pre da vidim da li uopste moze da se radi dijagnostika i da li je majstor povezao na dzek za dijagnostiku. Ako nije da li postoji mogucnost da nadjem nekog da mi od racunara poveze zice do dzeka pa da moze da se ocitaju greske. Eventualno ako nadjem neki problem koji bi mozda pravio sve ono na sekventu.

Autoru:  bavarac [ 11 Feb 2012 21:06 ]
Tema posta:  Re: Astra F c14se - lovato pravi problem

Nesto nije u redu cim sam prebaci na plin a na polozaju je da prebacuje automatski na obrtaje.
I vidi sta te zeza na benzin, verovatno je zato zezao i sekvent.

Autoru:  pedjolino83 [ 11 Feb 2012 21:16 ]
Tema posta:  Re: Astra F c14se - lovato pravi problem

A na onom sviceru koji je BRC postoji jos jedno dugmence sa strane malo je uvuceno. Za sta ono sluzi jer vidim i da ono nesto menja, ali mi nije jasno konkretno koja je njegova svrha?

Autoru:  Marko01 [ 11 Feb 2012 21:37 ]
Tema posta:  Re: Astra F c14se - lovato pravi problem

Da li ti je problem da poslikas u autu gdje prebacujes na plin i benzin?

Autoru:  bavarac [ 11 Feb 2012 22:19 ]
Tema posta:  Re: Astra F c14se - lovato pravi problem

Da, znacilo bi da vidimo sliku.

Autoru:  pedjolino83 [ 12 Feb 2012 18:17 ]
Tema posta:  Re: Astra F c14se - lovato pravi problem

Ovo odozgo jeste za prebacivanje, ali ono o cemu sam pitao jeste dugmence sa desne strane i evo na slici se vidi.
Slika

Nekad kad mi svetli crvena za gorivo i kad se da gas on prebaci na plin i tako znam da treba da bude. Ponekad se desi da se upali na gorivo, ali bez da pritisnem gas on sam prebaci na plin i naravno motor se zagusi. Uopste mi nije jasno kako to sam od sebe menja. Zato me interesuje za sta sluzi ovo crno sa desne strane. Da li se na njemu menjaju ti modovi za prebacivanje sa jednog na drugo gorivo npr. da ako je motor zagrejan on sam prebaci sa benzina na plin i da li takvo nesto uopste postoji?

Stranica 1 od 2 Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/