Opel Team Serbia

Opel Team Serbia

Mesto za prave ljubitelje Opela
Danas je 27 Apr 2024 22:25

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]




Započni novu temu Odgovori na temu  [ 80 Posta ]  Idi na stranicu Prethodni  1, 2, 3, 4  Sledeća
Autoru Poruka
 Tema posta: Re: interfejs rs 232 za stelovanje sekventa
PostPoslato: 19 Avg 2011 21:43 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Avg 2009 18:57
Postovi: 3609
Lokacija: Bgd-Karaburma
Ime: Branko
Opel: ...,... (OO=II=OO)
Variranje pritiska je sasvim ok. Ipak svi ti isparivaci nisu poslednji krik tehnike, vec rade na istom principu kao i sa pocetka plinskih uredjaja. ;)

_________________
"ko drugom jamu kopa,...taj i trecom slajfuje"


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: interfejs rs 232 za stelovanje sekventa
PostPoslato: 21 Avg 2011 13:19 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 22 Jul 2007 23:27
Postovi: 7411
Lokacija: Niš
Ime: Bozidar
Opel: Vectra 2.0i automatik TNG
Garaza:
bozza je napisao:

Slika



dobitna kombinacija.

sipano u petak posle podne u praznu bocu 16.4l (1.000 din.) napravljena kilometraza po gradu 127 km do nestanka plina.

rezultat 12.9l/100km. :ziveli:

veliki uspeh kako je potrosnja bila u proseku 14-14.5 litra po gradu,ili da bude jasnije,sa 16l plina prelazilo se oko 110km

_________________
"baviJo sam se ja tom mafiJom,sve ima samo diKtunzi ´fale"


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: interfejs rs 232 za stelovanje sekventa
PostPoslato: 21 Avg 2011 21:15 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Avg 2009 18:57
Postovi: 3609
Lokacija: Bgd-Karaburma
Ime: Branko
Opel: ...,... (OO=II=OO)
Znaci,...nije potrebno idealno uklapati krivu plina sa benzinskom! ;)

_________________
"ko drugom jamu kopa,...taj i trecom slajfuje"


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: interfejs rs 232 za stelovanje sekventa
PostPoslato: 21 Avg 2011 21:25 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 22 Jul 2007 23:27
Postovi: 7411
Lokacija: Niš
Ime: Bozidar
Opel: Vectra 2.0i automatik TNG
Garaza:
znaci dosta smo naucili i napredovali ovih dana :D

i znaci jos da automatika ne povecava drasticno potrosnju kao sto se misli u narodu.
viewtopic.php?f=30&t=14658

to sam sebi odavno dokazao na benzinu a sad i na plinu

_________________
"baviJo sam se ja tom mafiJom,sve ima samo diKtunzi ´fale"


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: interfejs rs 232 za stelovanje sekventa
PostPoslato: 21 Avg 2011 22:30 
OffLine
4th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 14 Jun 2009 04:04
Postovi: 345
Lokacija: Zrenjanin
Ime: nenad
Opel: calibra 2.0 16v xe power :)
hmm. i ja bih sutra ako bog da trebao da idem da ugradim sekvent u moj c20xe nadam se da ce bar performanse ostasti slicne kao i na benzinu,mada mi drugar serviser kaze da ce mozda ici i bolje nego na benzin..ac tomaseto isparivac i stag 4 komp mi nude ali trazicu i da mi stave te dizne od 1 ohm ako imaju...


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: interfejs rs 232 za stelovanje sekventa
PostPoslato: 21 Avg 2011 22:49 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 22 Jul 2007 23:27
Postovi: 7411
Lokacija: Niš
Ime: Bozidar
Opel: Vectra 2.0i automatik TNG
Garaza:
primace bolje gas jer su benzinske dizne obicno strokave
a moze da ide i bolje,ali i potrosnja ide gore.

meni vektra ide kao mecava kada joj je potrosnja 15l

_________________
"baviJo sam se ja tom mafiJom,sve ima samo diKtunzi ´fale"


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: interfejs rs 232 za stelovanje sekventa
PostPoslato: 21 Avg 2011 22:50 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Avg 2009 18:57
Postovi: 3609
Lokacija: Bgd-Karaburma
Ime: Branko
Opel: ...,... (OO=II=OO)
Ti obavezno trazi drugi isparivac,(moja preporuka Zavoli), jer Tomaseto nemoze da napoji taj motor!
X20XE i C20NE mogu, ali C20XE nemoze (jaci je od mogucnosti isparivaca)

Naravno, i dizne od 1 ohm


Ovo ti govorim iz iskustva teskog zezanja da se uspostavi normalan rad Tomaseto uredjaja na tom tipu motora, i naravno, nesupesnog ;)

_________________
"ko drugom jamu kopa,...taj i trecom slajfuje"


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: interfejs rs 232 za stelovanje sekventa
PostPoslato: 21 Avg 2011 22:59 
OffLine
4th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 14 Jun 2009 04:04
Postovi: 345
Lokacija: Zrenjanin
Ime: nenad
Opel: calibra 2.0 16v xe power :)
ok znaci da pitam da li imaju zavoli,a da l ima neki bas model ili ..opet nije mi jasno kako nemoze da napoji c20xe taj ac tomaseto daner ga ima na calibri i kaze da ide kao metak :)


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: interfejs rs 232 za stelovanje sekventa
PostPoslato: 21 Avg 2011 23:03 
OffLine
4th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 09 Mar 2009 22:58
Postovi: 312
Lokacija: Kragujevac
Ime: milan
Opel: Vectra b 1.8 16v
Meni je majstor ugradio crvene dizne od 1 om na motoru z18xe. Da li je to ok??? U poslednje vreme mi ne radi bas mirno na leru a sto se tice vuce nema onu zustrinu tj.cimaj kao na benzinu ali kad uhvati da puni onda je ok..
Da


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: interfejs rs 232 za stelovanje sekventa
PostPoslato: 21 Avg 2011 23:13 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 22 Jul 2007 23:27
Postovi: 7411
Lokacija: Niš
Ime: Bozidar
Opel: Vectra 2.0i automatik TNG
Garaza:
crvene dizne su od 3 oma
treba serviser da ti prekontrolise mapu.

ja sam u ovoj temi obradio ovu tematiku,uz banetovu pomoc,i dobio zeljene rezultate,pa tako ko zeli sam da se igra,resite kabal ili ga kupite,obezbedite lap top i igra poocinje :D

_________________
"baviJo sam se ja tom mafiJom,sve ima samo diKtunzi ´fale"


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: interfejs rs 232 za stelovanje sekventa
PostPoslato: 21 Avg 2011 23:27 
OffLine
4th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 09 Mar 2009 22:58
Postovi: 312
Lokacija: Kragujevac
Ime: milan
Opel: Vectra b 1.8 16v
Mapa je kod mene u pocetku vrlo malo ispod plave a posle ide za oko 1cm iznad plave.Znam da su od 3 om te zato i pitam da li su odgovarajuce za moj motor? Koliko kosta da se napravi ili kupi kabal??? Imam laptop ali mislim da nema taj prikljucak...


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: interfejs rs 232 za stelovanje sekventa
PostPoslato: 22 Avg 2011 00:00 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Avg 2009 18:57
Postovi: 3609
Lokacija: Bgd-Karaburma
Ime: Branko
Opel: ...,... (OO=II=OO)
demi je napisao:
..opet nije mi jasno kako nemoze da napoji c20xe taj ac tomaseto daner ga ima na calibri i kaze da ide kao metak :)

Masa isparivaca u koji spada i Tomaseto su uredjaji koji po definiciji napajaju motore do 100kw. To znaci, da u teoriji mogu cak i da zadovolje 100kw pa i neki kw vise, ali se u velikom broju slucajeva desava (kao i kod boze), da radni pritisak padne na tu meru da dizne nemogu sa zadatim vremenom ubrizgavanja da napoje cilindre sa adekvatnom smesom. To se manifestuje sa stalno otvorenim diznama,tj, nema vise vreme otvaranja i zatvaranja vec su konstantno otvorene za sve vreme dok se pritisak ne poveca,tj, dok se ne smanje obrtaji motora na tu meru gde se moze ostvariti rad dizni u sequencijalnom modu.
Svi koji su promenili za jaci isparivac, primetili su samo jednu promenu,...motor odlicno vuce i reaguje na pedalu gasa,...ali kad dodje u stvarno visoke obrtaje, umesto da pocne da gubi dah, tj, vise se dere nego sto ide, sad i dalje puni. Naravno, vise se i neprijavljuje greska koja se ocitava softwerom.
Koji se problem tu jos javlja,...kad su dizne otvorene konstatno, podpitisak ili ti vakum koji prave klipovi u usisnoj grani, prenosi se kroz dizne sve do isparivaca i membrane u njemu koja odredjuje taj radni pritisak plina,..i natezu je vise nego sto je predvidjeno da ona ima hod. Nece se nista odma desiti, ali je vek trajanja isparivaca debelo reduciran.,...mada moze doci i do njenog pucanja ali to je bilo jako retko.

Ako planiras da taj motor koristis ekonomicno, onda neces imati nikakvih problema sa Tomasetom,...ali ako hoces da iskoristis sve adute tog motora,..Tomaseto te nece zadovoljiti! ;)

Ovo je greska koja se javlja kad isparivac nemoze da napoji motor:
(preuzeto od Bozze)
Slika

_________________
"ko drugom jamu kopa,...taj i trecom slajfuje"


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: interfejs rs 232 za stelovanje sekventa
PostPoslato: 22 Avg 2011 00:12 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 22 Jul 2007 23:27
Postovi: 7411
Lokacija: Niš
Ime: Bozidar
Opel: Vectra 2.0i automatik TNG
Garaza:
mix je napisao:
Mapa je kod mene u pocetku vrlo malo ispod plave a posle ide za oko 1cm iznad plave.Znam da su od 3 om te zato i pitam da li su odgovarajuce za moj motor? Koliko kosta da se napravi ili kupi kabal??? Imam laptop ali mislim da nema taj prikljucak...


za lap top,kabal prikljucujes preko com porta a posto novi lap topovi nemaju com port,onda kupis konvertor com-usb.
ostalo sam objasnijo ranije

imas ovde kabal da kupis
http://www.kupindo.com/kupovina/Auto-i- ... SB/9398785

ako hoces da prodjes jeftinije,opisao sa na posetak teme kako to sve izgleda.

a ima i ova varijanta,ali nisam je jos probao. u dnu sajta je postupak za tomaseto
http://ignore.com.ua/mysitedb/index.php?id=89

kupio sam taj dku-5 kabal ali treba da probam dali to sve radi na takav nacin

_________________
"baviJo sam se ja tom mafiJom,sve ima samo diKtunzi ´fale"


Poslednji put menjao bozza dana 22 Avg 2011 00:17, izmenjena samo jedanput

Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: interfejs rs 232 za stelovanje sekventa
PostPoslato: 22 Avg 2011 00:15 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Avg 2009 18:57
Postovi: 3609
Lokacija: Bgd-Karaburma
Ime: Branko
Opel: ...,... (OO=II=OO)
auuu,..ostah ja bez posla pored tebe Bozzo! :ludilo:

_________________
"ko drugom jamu kopa,...taj i trecom slajfuje"


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: interfejs rs 232 za stelovanje sekventa
PostPoslato: 22 Avg 2011 00:18 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 22 Jul 2007 23:27
Postovi: 7411
Lokacija: Niš
Ime: Bozidar
Opel: Vectra 2.0i automatik TNG
Garaza:
more,manje ce te boli glava bane :ludilo:

_________________
"baviJo sam se ja tom mafiJom,sve ima samo diKtunzi ´fale"


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: interfejs rs 232 za stelovanje sekventa
PostPoslato: 22 Avg 2011 00:28 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Avg 2009 18:57
Postovi: 3609
Lokacija: Bgd-Karaburma
Ime: Branko
Opel: ...,... (OO=II=OO)
Da jos malo dopunim izlaganje oko isparivaca:
Razlika je propusnosti kolicine gasa kroz sam isparivac, slicno kao i kod pumpi za benzin sa razlicitim vrednostima kolicine benzina u jedinici vremena.
Cak sta vise, nekad se to radilo, ali danas to retko ko radi, a to je da se i sve ostalo pakuje da moze da napoji zedne motore, a to je,...cev od boce do ili posebnog ventila ili samog isparivaca, zamenjuje se sa debljom cevi. U osnovi se stavlja 6mm cev, a u pojacanoj varijanti je 8mm. Ako isparivac ima zasebno odvojen plinski ventil, i tu se stavlja ventil sa vecom propusnom moci.
Kazem,...to se nekad radilo na klasicnim sistemima a trebalo bi i na sequentu. To poskupljuje ugradnju, te je retko naci nekog ko tako radi, jer ipak je masi ljudi prva stavka da bude jeftinije, pa osnovu toga je i ponuda servisera ;)

P.S: Ja sam kumu na X20XEV ugradio Tomaseto i on za sad nije primetio potrebu za necim jacim iako je nazovi zustriji vozac. Moram da ponovim,...samo ako teras motor kao i vecina mladih :D , onda ce ti faliti jaci isparivac.
Na kraju krajeva, uvek se moze u programu odrediti da na odredjenim obrtajima (npr: 5500), sistem se prebaci na benzin i onda izvlaci maksimum iz motora, a sve do tih obrtaja ti je odlicno za novcanik ;)

_________________
"ko drugom jamu kopa,...taj i trecom slajfuje"


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: interfejs rs 232 za stelovanje sekventa
PostPoslato: 22 Avg 2011 01:40 
OffLine
5th Gear

Pridružio se: 27 Maj 2010 01:49
Postovi: 383
Lokacija: Zrenjanin
Ime: Zoran
Opel: Kadett 2.0 16v GSI C20XE
Ljudi ima li ko mozda raspored zica za REG-ov sekvent :D


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: interfejs rs 232 za stelovanje sekventa
PostPoslato: 25 Avg 2011 12:17 
OffLine
4th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 14 Jun 2009 04:04
Postovi: 345
Lokacija: Zrenjanin
Ime: nenad
Opel: calibra 2.0 16v xe power :)
Bane66 je napisao:
Jel se secas na koliko su bile razbusene dizne pre,...ili nisi nista dirao od ugradnje?
Za motore od 2000ccm sa 8 ventila, moze se ici do 2.0mm razbusivanje.
Mogao bi da probas , ako hoces, sa 1.9.
Potrosnju u tom slucaju odredjujes i regulacijom radnog pritiska i naravno mapom. Ono sto bi verovatno dobio, to je gubljenje greske koja se javlja.

kod mene na c20xe su dizne bile probusene na 1.9 pa su posle probusene na 2.2mm da li je potrebno posle busenja dizni uraditi opet autocalibraciju? i da li su sada mozda dizne mnogo probusene?


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: interfejs rs 232 za stelovanje sekventa
PostPoslato: 25 Avg 2011 14:56 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Avg 2009 18:57
Postovi: 3609
Lokacija: Bgd-Karaburma
Ime: Branko
Opel: ...,... (OO=II=OO)
Posle bilo kakvih radova na "hardveru", potrebno je uraditi kalibraciju!
2.2 za taj motor nije previse. Mozda ce malko vise da trosi,..kazem, mozda,..ali definitivno ce imati dovoljnu kolicinu plina kad mu zatreba ;)

_________________
"ko drugom jamu kopa,...taj i trecom slajfuje"


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: interfejs rs 232 za stelovanje sekventa
PostPoslato: 25 Avg 2011 16:48 
OffLine
4th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 14 Jun 2009 04:04
Postovi: 345
Lokacija: Zrenjanin
Ime: nenad
Opel: calibra 2.0 16v xe power :)
nadam se da je tako,sad cu pokusati da odradim kalibraciju,kabal sam nabavio samo jos da mi neko objasni pravilan postipak kalibracije??? da li auto treba da radi na benzinu pa da onda startujem program za kalibraciju ili da radi na plinu pa da startujem...ako moze neki kratak postupak kako da to odradim bio bih jako zahvalan...


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: interfejs rs 232 za stelovanje sekventa
PostPoslato: 25 Avg 2011 16:55 
OffLine
Club 1000

Pridružio se: 31 Dec 2008 22:45
Postovi: 1115
Lokacija: Novi sad--pezos
Ime: bata
Opel: Calibra turbo
Garaza: pogledaj
Treba da radi na benzinu pa onda startuj za kalibraciju

_________________
Corsa turbo new personal rekord on 1/4 mile 11.688 sec TT 12.006


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: interfejs rs 232 za stelovanje sekventa
PostPoslato: 25 Avg 2011 17:25 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 22 Jul 2007 23:27
Postovi: 7411
Lokacija: Niš
Ime: Bozidar
Opel: Vectra 2.0i automatik TNG
Garaza:
uvek kada se nesto koriguje mora da se kalibrise.
kalibracija se pradi dok motor radi na plinu i to iskljucivo na leru na radnoj temperaturi,pa dok je kalibrisanje u toku,softver sam vraca auto na benzin,pa opet na plin,s tim sto kada vrati da radi na plin,ukljucuje jedanu po jednu plinsku diznu,u redosledu paljenja.

kada sve do finisira,opet prebaci motor na benzin i tada se krece u snimanju benzinske mape pa nedugo posle auto se vrati na plin i tada pocinje da se iscrtava plinska mapa

_________________
"baviJo sam se ja tom mafiJom,sve ima samo diKtunzi ´fale"


Poslednji put menjao bozza dana 25 Avg 2011 20:59, izmenjena samo jedanput

Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: interfejs rs 232 za stelovanje sekventa
PostPoslato: 25 Avg 2011 17:33 
OffLine
Club 1000

Pridružio se: 31 Dec 2008 22:45
Postovi: 1115
Lokacija: Novi sad--pezos
Ime: bata
Opel: Calibra turbo
Garaza: pogledaj
Sad mi nije jasno, :) meni je majstor koji je ugradjivao plin u auto objasnio da stavis na benzin i da onda ukljucuje jednu po jednu plinsku diznu,i ovo ostalo sto si napisao :D auto mi radi perfektno

_________________
Corsa turbo new personal rekord on 1/4 mile 11.688 sec TT 12.006


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: interfejs rs 232 za stelovanje sekventa
PostPoslato: 25 Avg 2011 18:48 
OffLine
4th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 14 Jun 2009 04:04
Postovi: 345
Lokacija: Zrenjanin
Ime: nenad
Opel: calibra 2.0 16v xe power :)
i ja sam sada upalio na benzin i onda pokrenuo kalibraciju i on je sam palio i gasio dizne i ukljucivao cas benzin cas plin.....


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: interfejs rs 232 za stelovanje sekventa
PostPoslato: 25 Avg 2011 19:45 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Avg 2009 18:57
Postovi: 3609
Lokacija: Bgd-Karaburma
Ime: Branko
Opel: ...,... (OO=II=OO)
Pa to radi ko migavci :ludilo:

_________________
"ko drugom jamu kopa,...taj i trecom slajfuje"


Vrh
 Profil  
 
Prikaži postove u poslednjih:  Poređaj po  
Započni novu temu Odgovori na temu  [ 80 Posta ]  Idi na stranicu Prethodni  1, 2, 3, 4  Sledeća

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]


Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 0 gostiju


Ne možete postavljati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete monjati vaše postove u ovom forumu
Ne možete brisati vaše postove u ovom forumu

Pronađi:
Idi na:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Prevod - www.CyberCom.rs