Opel Team Serbia

Opel Team Serbia

Mesto za prave ljubitelje Opela
Danas je 27 Apr 2024 15:22

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]




Započni novu temu Odgovori na temu  [ 80 Posta ]  Idi na stranicu Prethodni  1, 2, 3, 4  Sledeća
Autoru Poruka
 Tema posta: Re: interfejs rs 232 za stelovanje sekventa
PostPoslato: 11 Avg 2011 16:30 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 22 Jul 2007 23:27
Postovi: 7411
Lokacija: Niš
Ime: Bozidar
Opel: Vectra 2.0i automatik TNG
Garaza:
bane,jos jedno malo pitanjce :D

kada pomeram prvu tacku sa desne strane na narandzastoj liniji,koji kraj zelene linije se pomera,donji (pocetak) ili gornji (kraj)?

_________________
"baviJo sam se ja tom mafiJom,sve ima samo diKtunzi ´fale"


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: interfejs rs 232 za stelovanje sekventa
PostPoslato: 11 Avg 2011 20:02 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Avg 2009 18:57
Postovi: 3609
Lokacija: Bgd-Karaburma
Ime: Branko
Opel: ...,... (OO=II=OO)
bre Bozzo,...pa nismo arapi pa da i pisemo i citamo sa desne na levu! :ludilo:

Sve se gleda sa leve na desnu stranu, sto znaci, prva tackica narandzaste linije (sa leve strane), je pocetak zelene linije (sa leve strane, najnizi deo). ;)

_________________
"ko drugom jamu kopa,...taj i trecom slajfuje"


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: interfejs rs 232 za stelovanje sekventa
PostPoslato: 11 Avg 2011 21:20 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 22 Jul 2007 23:27
Postovi: 7411
Lokacija: Niš
Ime: Bozidar
Opel: Vectra 2.0i automatik TNG
Garaza:
:D

moracu ja to malo sa tim da se igram,nesto sam danas pomerao cisto da probam ali nisam uocio da se zelena kriva nesto pomerila u odnosu na ranije
nego nisam imao vremena mnogo danas,vise sam se bavio ovim kablom i interfejsom,spakovao sam ga u lepu kutijicu,unutra ucvrstio plocicu,napravio drugi konektor za prikljucivanje na auto paralelno sa postojecim...

kad se resetuje plinski ecu,jer on pamti ranije zadatu mapu ili ne?

_________________
"baviJo sam se ja tom mafiJom,sve ima samo diKtunzi ´fale"


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: interfejs rs 232 za stelovanje sekventa
PostPoslato: 11 Avg 2011 21:27 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Avg 2009 18:57
Postovi: 3609
Lokacija: Bgd-Karaburma
Ime: Branko
Opel: ...,... (OO=II=OO)
Ako pod resetovanjem smatras da si ga skinuo sa napajanja,..onda je mapa i dalje u upotrebi!
Mapu mozes obrisati samo ponovnom kalibracijom.

_________________
"ko drugom jamu kopa,...taj i trecom slajfuje"


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: interfejs rs 232 za stelovanje sekventa
PostPoslato: 12 Avg 2011 00:25 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 22 Jul 2007 23:27
Postovi: 7411
Lokacija: Niš
Ime: Bozidar
Opel: Vectra 2.0i automatik TNG
Garaza:
evo greske

Slika

_________________
"baviJo sam se ja tom mafiJom,sve ima samo diKtunzi ´fale"


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: interfejs rs 232 za stelovanje sekventa
PostPoslato: 12 Avg 2011 00:50 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Avg 2009 18:57
Postovi: 3609
Lokacija: Bgd-Karaburma
Ime: Branko
Opel: ...,... (OO=II=OO)
U 99% slucajeva je ono sto sam ranije rekao,...nemogucnost isparivaca da napoji motor, pa dizne ne mogu da postignu doziranje smese sa sekventnim radom, nego moraju da budu stalno "otvorene".

_________________
"ko drugom jamu kopa,...taj i trecom slajfuje"


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: interfejs rs 232 za stelovanje sekventa
PostPoslato: 12 Avg 2011 16:55 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 22 Jul 2007 23:27
Postovi: 7411
Lokacija: Niš
Ime: Bozidar
Opel: Vectra 2.0i automatik TNG
Garaza:
dali je ovo dobro ispalo?

Slika

sa ovom mapom osecam da je auto tromiji?

_________________
"baviJo sam se ja tom mafiJom,sve ima samo diKtunzi ´fale"


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: interfejs rs 232 za stelovanje sekventa
PostPoslato: 12 Avg 2011 18:12 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Avg 2009 18:57
Postovi: 3609
Lokacija: Bgd-Karaburma
Ime: Branko
Opel: ...,... (OO=II=OO)
Mapa sa izgledom lici na idealnu. Kazu da bi trebalo mapa na plinu da se poklapa sa benzinskom ali,....vidis da to nemora da znaci da je i dobro za vozilo. Vrlo lako moze da se desi da prilikom autokalibracije, plin dodje u mnogo bolju tacku iskoriscenja nego benzin, jer ko zna na kakav si kvalitet benzina natrcao, i na osnovu loseg goriva, ECU vozila je napravilo mapu koja se ne poklapa sa plinskom!
Ono sto mozda po meni treba jos da uradis, to je da malo smanjis taj radni pritisak na isparivacu! Pozeljno je da pritisak bude u granicama 1.10 - 1.20. (vidi sliku za poziciju srafa za stelovanje)
Na koliko si bese razbusio dizne?

Obavezno obrati paznju kako se ponasa lambda sonda i to iskljucivo pri radu na benzin. Mora da stalno skace do blizu jedan i da pada do blizu nule. Ako stoji na nekoj cifri ili vrlo malo varira oko te cifre, onda je ona pandrknula.
Odradi ponovo kalibraciju i vidi jel se mapa vratila na priblizno staru mapu.

Slika
stelujes dok radi na plinu i gledas na monitoru
Obavezno gledaj posle kako se ponasa pritisak kad turiras motor (da vidis do koje cifre pada).

Gledam sliku sa mapom i dole u drugom kvadratu gde su bojom prikazane linije ,tj, kako radi odredjeni deo,...nesvidja mi se kako radi lambda. Linija koja predstavlja lambdu je roze boje i treba da stalno izgleda kao digitalizovana testera, a kod tebe malo je previsoko skocila pa posle cak i ravna!

Ovako bi ugrubo izgledala linija kad lambda radi idealno:
Slika

P.S: sad se setih,...mozes postici da nedolazi do greske koja ti se pojavljuje, stavljanjem dizni od 1 ohm. One su mnogo brze u radu pa mogu postici na visokim obrtajima da otvaraju i zatvaraju.
Ako mozes negde za probu da ih zemas,...probaj (samo u softweru odredi da su 1 ohm, i obavezno autokalibracija).

_________________
"ko drugom jamu kopa,...taj i trecom slajfuje"


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: interfejs rs 232 za stelovanje sekventa
PostPoslato: 12 Avg 2011 20:03 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 22 Jul 2007 23:27
Postovi: 7411
Lokacija: Niš
Ime: Bozidar
Opel: Vectra 2.0i automatik TNG
Garaza:
smanjio sam malo pritisak na ler,kalibrisao i mapa je bila opet vidno ispod benzinske.

ponovo sam je doterao u voznji,i sada izgleda ovako

Slika

ostavicu ovo igranje za sada da ceka,jer mora da vidim potrosnju da bi imao neki orjentir za doterivanje.
uglavnom sada mi je jasno kako se to sve koriguje,i znam vrlo bitnu cinjenicu da kada se mape poklapaju,auto je tromiji na gasu.

dizne su razbusene na 1,8mm

za sta sluzi kartica data recorder?
za lamda sondu pogledaj ponovo dijagram,kad auto mirno radi na leru linija je kako treba,a kada dodam gas ona skace kao na gornjoj slici

_________________
"baviJo sam se ja tom mafiJom,sve ima samo diKtunzi ´fale"


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: interfejs rs 232 za stelovanje sekventa
PostPoslato: 12 Avg 2011 20:18 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Avg 2009 18:57
Postovi: 3609
Lokacija: Bgd-Karaburma
Ime: Branko
Opel: ...,... (OO=II=OO)
Kod tebe bese C20NE motor?
Opet da ponovim, u teoriji bi mape trebalo da se poklapaju,...ali u praksi nemora da znaci. Dovolljno je da benzinska pumpa malo oslabi i da radni pritisak benzina uslovi da ECU-a produzi vreme ubrizgavanja,...ili da se malko zaprljaju dizne, pa se opet produzi vreme ubrizgavanja! Slobodno ostavi mapu i nize od benzinske kad vec primecujes da se bolje ponasa motor.
Sto se tice potrosnje,...ako prilikom voznje i prckanjem po mapi izvuces da u svim rezimima obrataja ima najvise snage,..i potrosnja ce ti biti tad najmanja!....naravno, sve posle zavisi od tezine tvog stopala! ;)

Za onu "karticu" "tab" ili nazovi kako god hoces,...ne znam sta radi jer nisam koristio! Klikni, probaj,...ako bilo sta zeznes, autokalibracija sve resava! ;)


EDIT
Pazi kad sam zaboravio,...LPG rules! :headbang:


:ludilo:

_________________
"ko drugom jamu kopa,...taj i trecom slajfuje"


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: interfejs rs 232 za stelovanje sekventa
PostPoslato: 12 Avg 2011 20:35 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 22 Jul 2007 23:27
Postovi: 7411
Lokacija: Niš
Ime: Bozidar
Opel: Vectra 2.0i automatik TNG
Garaza:
da,da,stari dobri i neunistivi c20ne :wow
ma nece nikakva funkcija na toj kartici,zato pitam. re´ko da nije za povracaj snimljene mape

:D

_________________
"baviJo sam se ja tom mafiJom,sve ima samo diKtunzi ´fale"


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: interfejs rs 232 za stelovanje sekventa
PostPoslato: 12 Avg 2011 20:49 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Avg 2009 18:57
Postovi: 3609
Lokacija: Bgd-Karaburma
Ime: Branko
Opel: ...,... (OO=II=OO)
Jel se secas na koliko su bile razbusene dizne pre,...ili nisi nista dirao od ugradnje?
Za motore od 2000ccm sa 8 ventila, moze se ici do 2.0mm razbusivanje.
Mogao bi da probas , ako hoces, sa 1.9.
Potrosnju u tom slucaju odredjujes i regulacijom radnog pritiska i naravno mapom. Ono sto bi verovatno dobio, to je gubljenje greske koja se javlja.

_________________
"ko drugom jamu kopa,...taj i trecom slajfuje"


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: interfejs rs 232 za stelovanje sekventa
PostPoslato: 12 Avg 2011 21:11 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 22 Jul 2007 23:27
Postovi: 7411
Lokacija: Niš
Ime: Bozidar
Opel: Vectra 2.0i automatik TNG
Garaza:
ne,nisam ja to nista dirao,to je tako serviser napakovao po njegovoj proceni.
ja sam to samo skidao da utvrdim na koliko su razbusene i ustanovio sam da su na 1.8.

nije iskljuceno da cu i to probati. mogu da ih razbusim i na 2.0 ali moram da znam na koliko se stavlja pritisak ako je veci promer. mapa nije problem,sada imam interfejs za stelovanje
ima li neka tabela ili sl. za pritisak?

_________________
"baviJo sam se ja tom mafiJom,sve ima samo diKtunzi ´fale"


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: interfejs rs 232 za stelovanje sekventa
PostPoslato: 12 Avg 2011 21:40 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Avg 2009 18:57
Postovi: 3609
Lokacija: Bgd-Karaburma
Ime: Branko
Opel: ...,... (OO=II=OO)
Nema tabele za pritisak jer bi pritisak trebalo da uvek bude isti. Ja samo kazem da se putem regulacije moze uticati na potrosnju.
Ako ce ti biti lakse da zapamtis,...gledaj da bude pritisak izmedju 1.10 i 1.20. Kad vidim da je na 1.16, ja kazem "vrh brate"! :D

Kako god da razbusis dizne ili postavis pritisak (naravno bez preterivanja),...prilikom kalibracije komp ce postaviti vreme ubrizgavanja u skladu sa ovim sto sam naveo.
1) Veci pritisak = krace vreme ubrizgavanja
2) Veca dizna = krace vreme,..ali ako spustis pritisak, onda se produzava vreme
Pored svega toga, komp prati lambdu i koriguje vreme ubrizgavanja u samom radu.
Dodjes i do momenta kad dizne nemogu da postignu kratko vreme otvaranja! Zato se prelazi na dizne od 1 ohm.

Ja sam vise pucao na to da ti se greska vise nejavlja i da se sa tim ne ostecuje isparivac.

_________________
"ko drugom jamu kopa,...taj i trecom slajfuje"


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: interfejs rs 232 za stelovanje sekventa
PostPoslato: 15 Avg 2011 22:29 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 22 Jul 2007 23:27
Postovi: 7411
Lokacija: Niš
Ime: Bozidar
Opel: Vectra 2.0i automatik TNG
Garaza:
kako da isprsavim pocetak i kraj plinske mape?

Slika

drugo,
posto sa uspeo sa ovakvom starom komunikacijom rs232-com1-usb-win7,sada razradjujem varijantu da to sve isto uradim preko data kabla za stare nokia telefone DKU-5

_________________
"baviJo sam se ja tom mafiJom,sve ima samo diKtunzi ´fale"


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: interfejs rs 232 za stelovanje sekventa
PostPoslato: 15 Avg 2011 22:32 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Avg 2009 18:57
Postovi: 3609
Lokacija: Bgd-Karaburma
Ime: Branko
Opel: ...,... (OO=II=OO)
pa u fotoshopu, Bozzo! Svasta od tebe! :ludilo:



Na sta konkretno mislis? Jel ti smeta sto je zelena linija kratka, ili nesta drugo?


P.S: sta napravi od te mape, bolan! Jos nisam video tako izlomljenu narandzastu liniju :ludilo2:

_________________
"ko drugom jamu kopa,...taj i trecom slajfuje"


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: interfejs rs 232 za stelovanje sekventa
PostPoslato: 15 Avg 2011 22:43 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 22 Jul 2007 23:27
Postovi: 7411
Lokacija: Niš
Ime: Bozidar
Opel: Vectra 2.0i automatik TNG
Garaza:
:ludilo:
ma smeta mi onaj dole pocetak plinske mape sto ide preko benzinske,i onaj gore kraj sto odstupa od benzinske.
koji je cilj u vezi ove narandzaste,da vise prava ili?

evo kabal kako izgleda finalno :D
sve lepo povezano,zalemljeno,spakovano u kutiju,izveden konektor

Slika

evo i uradjen konektor za ecu

Slika

_________________
"baviJo sam se ja tom mafiJom,sve ima samo diKtunzi ´fale"


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: interfejs rs 232 za stelovanje sekventa
PostPoslato: 15 Avg 2011 23:00 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Avg 2009 18:57
Postovi: 3609
Lokacija: Bgd-Karaburma
Ime: Branko
Opel: ...,... (OO=II=OO)
Sa tako izlomljenom krivom, napravio si da su velike razlike u vremenima ubrizgavanja u odredjenom rasponu obrtaja.
Moram opet da ti ponovim,...nemoj se drzati ko slep plota sa benzinskom mapom! Ko kaze da je rad na benzinu kod tebe u idealnom rezimu!?
A i ako lepo zagledas mapu, videces da ta vertikalna osa predstavlja mnozioc,tj, sa koliko se mnozi vreme ubrizgavanja prikazano na horizontalnoj osi izrazenoj u ms. Taj mnozioc vazi samo za plin, ne za benzin!
Prosto receno, kad je na primer, za benzin ubrizgavanje 5ms, na plinu bi u teoriji trebalo da bude 5ms x 1.2 = 6ms ,jer tad je najpravilnija smesa vazduha i plina.
Naravno, to samo u slucaju kad su dizne izbusene po njihovoj tabeli, pritisak plina u sistemu je 1.10 - 1.18 i duzina creva od dizni do ulaska u granu sto kraca (sto vise ispod 20cm),...i naravno da je plin u oktanskoj vrednosti koju ovde nemozes naci! Za to je kod tebe multiplier dosta veci od teorijskog.
Nemoj da isterujes da zelena linija po duzini bude identicna koliko i plava,...komp je izracunao da je tu najbolja smesa (najvise koristeci lambdu).
Na kraju krajeva, slobodno probaj da se igras, ali nemoj preterati jer mozes uticati na vek motora! Nevalja slaba a nevalja ni prejaka smesa. ;)


P.S: za koji je to ecu konektor? Za stag je pljosnat i sa 4 zice.

_________________
"ko drugom jamu kopa,...taj i trecom slajfuje"


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: interfejs rs 232 za stelovanje sekventa
PostPoslato: 15 Avg 2011 23:14 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 22 Jul 2007 23:27
Postovi: 7411
Lokacija: Niš
Ime: Bozidar
Opel: Vectra 2.0i automatik TNG
Garaza:
koliko ja kapiram,naranzasta linija treba da lici na blago uzvisenje kao n.pr. ova:

Slika

konektor sa odradio drugaciji sa cetri pina. taj stagov je ostao normalno na autu a paralelno sa njim sam nakacio i zalemio ovakav

_________________
"baviJo sam se ja tom mafiJom,sve ima samo diKtunzi ´fale"


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: interfejs rs 232 za stelovanje sekventa
PostPoslato: 15 Avg 2011 23:33 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Avg 2009 18:57
Postovi: 3609
Lokacija: Bgd-Karaburma
Ime: Branko
Opel: ...,... (OO=II=OO)
Oblik narandzaste linije zavisi od motora do motora! Bitno je da nema velike varijacije kao sto je tvoja na onoj slici.
Uglavnom linija ima tendenciju blagog spustanja.

_________________
"ko drugom jamu kopa,...taj i trecom slajfuje"


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: interfejs rs 232 za stelovanje sekventa
PostPoslato: 18 Avg 2011 19:13 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 22 Jul 2007 23:27
Postovi: 7411
Lokacija: Niš
Ime: Bozidar
Opel: Vectra 2.0i automatik TNG
Garaza:
evo slika od danas uz neke minimalne korekcije
korigovan je pritisak,sada je izmedju 1,12 i 1,17 bara,i pomeren je nanize treci i cetvrti mnozioc po tri pritiska tasterom (ne racunajuci onaj na pocetku skale).
dizne su juce razbusene sa 1.8mm na 2.0mm

ravna deonica 60km/h 1,600 obrtaja

Slika

ler

Slika

_________________
"baviJo sam se ja tom mafiJom,sve ima samo diKtunzi ´fale"


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: interfejs rs 232 za stelovanje sekventa
PostPoslato: 18 Avg 2011 19:35 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Avg 2009 18:57
Postovi: 3609
Lokacija: Bgd-Karaburma
Ime: Branko
Opel: ...,... (OO=II=OO)
i kako se sad ponasa auto?
Mape deluju sasvi ok. To su tako male tolerancije da samo ti mozes primetiti razliku u radu motora i niko drugi. ;)

_________________
"ko drugom jamu kopa,...taj i trecom slajfuje"


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: interfejs rs 232 za stelovanje sekventa
PostPoslato: 18 Avg 2011 19:43 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 22 Jul 2007 23:27
Postovi: 7411
Lokacija: Niš
Ime: Bozidar
Opel: Vectra 2.0i automatik TNG
Garaza:
auto dosta lepo ide,ubrazava i prima gas,tu nemam nikakve zamerke.
jedino cekam da vidim potrosnju... :lokomotiva:

nadam se da nisam mnogo razbusio dizne :besan:

otprilike sam usao u stos sa pomeranjem krive. jedino nisam pitao dali se uopste momera prvi mnozioc na samoj skali levo (vidi se polovina kruzica) i kada?

_________________
"baviJo sam se ja tom mafiJom,sve ima samo diKtunzi ´fale"


Poslednji put menjao bozza dana 18 Avg 2011 20:05, izmenjena samo jedanput

Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: interfejs rs 232 za stelovanje sekventa
PostPoslato: 18 Avg 2011 19:48 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Avg 2009 18:57
Postovi: 3609
Lokacija: Bgd-Karaburma
Ime: Branko
Opel: ...,... (OO=II=OO)
Mislim da nisi.
Ako ti smeta potrosnja, ili obori pritisak na 1.0 ili celu mapu spusti za par klika.

Sad potrosnja iskljucivo zavisi od tvog stila voznje. ;)


P.S: ja sam danas morao da razbusim dizne na 1.9 a u pitanju je bio motor od 1400ccm i dve bregaste (75kw). Ako njemu nije mnogo, nece ni tebi 2mm.

_________________
"ko drugom jamu kopa,...taj i trecom slajfuje"


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: interfejs rs 232 za stelovanje sekventa
PostPoslato: 19 Avg 2011 21:21 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 22 Jul 2007 23:27
Postovi: 7411
Lokacija: Niš
Ime: Bozidar
Opel: Vectra 2.0i automatik TNG
Garaza:
sipao ja juce 500 kinte (8,2l) cisto zbiog testa,danas mi nestao gas u boci na 72km
nesto mi malo potrosila,11,3l po gradu

ovako je izgledala danas mapa,malo sam podigao peti mnozioc (dva pritiska)

Slika

pritisak na leru varira izmedju 1,12 i 1,18. jel to ok?

_________________
"baviJo sam se ja tom mafiJom,sve ima samo diKtunzi ´fale"


Vrh
 Profil  
 
Prikaži postove u poslednjih:  Poređaj po  
Započni novu temu Odgovori na temu  [ 80 Posta ]  Idi na stranicu Prethodni  1, 2, 3, 4  Sledeća

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]


Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 0 gostiju


Ne možete postavljati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete monjati vaše postove u ovom forumu
Ne možete brisati vaše postove u ovom forumu

Pronađi:
Idi na:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Prevod - www.CyberCom.rs