Opel Team Serbia
https://opelteamserbia.com/forum/

NAJ cudniji problem do sada! Astra G + TNG
https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=136&t=15584
Stranica 1 od 1

Autoru:  badza_kladovo [ 09 Jul 2011 08:41 ]
Tema posta:  NAJ cudniji problem do sada! Astra G + TNG

Cao drugari, pazi te ovo:
Bio kod mehanicara, menjao dihtung glave motora, sredili mi oni to sto se tice dihta, sve je ok, sto se tice elektronike motora sve je otislo u p.m.
1. ler gas mi je standard 500-600 rpm
2. kad sam hteo da prebacim na plin, gasio se, cuje se preklopnik da prebaci na plin ali nece da povuce i primi gas
3. kada sam posle hteo probam to isto ponovo, upalim auto, dam gas da prebaci na plin i ODE BROJ OBRTAJA NA LERU NA 4500-5000 rpm,a ne prebaci na plin.
4. znaci zaglupavi se nesto cim pokusam da predjem na plin
5. ugasim plin i opet cim ga upalim ode na ler do 5000rpm.
6, resavao sam problem stidanjem - kleme sa akua.

O CEMU SE RADI???
Predpostavljam da su mi nesto oko instalacije za TNG zajebali.
Jel se jos neko susretao sa ovakvim problemima?
Poz....

Autoru:  bozza [ 09 Jul 2011 11:44 ]
Tema posta:  Re: NAJ cudniji problem do sada! Astra G + TNG

ako trenutno problem resis resetovanjem benzinskog ecu-a ili narodski receno skidanjem kleme,onda benzinski ecu brljavi iz nekog razloga i registruje neke greske.
ono sto za pocetak mozes da uradis da kada pocne da zeza,uradis dijagnostiku i da vidis o cemu se radi u tom trenutku.

Autoru:  badza_kladovo [ 09 Jul 2011 12:44 ]
Tema posta:  Re: NAJ cudniji problem do sada! Astra G + TNG

OK, uradicu tako, pa cu da podelim dijagnostiku !
Poz i hvala ti!

Autoru:  Seva [ 10 Jul 2011 00:21 ]
Tema posta:  Re: NAJ cudniji problem do sada! Astra G + TNG

Ja imam sličan problem na astri F sa step motorom ler gasa tj. posle nekih 2-3 meseca počne da diže obrtaje na 4-5000. Doduše nije na plin.. Ako skinem klemu i upalim desiće mi se isto ali sam onda provalio da na leru posle skidanja kleme kratko isturiram preko 5000 rpm i problem prestaje.. I opet sam miran 2-3 meseca.. Ako ti ovo uopšte pomaže.. :D

Autoru:  badza_kladovo [ 10 Jul 2011 10:29 ]
Tema posta:  Re: NAJ cudniji problem do sada! Astra G + TNG

Svaka ideja pomaze!

Autoru:  badza_kladovo [ 10 Jul 2011 21:14 ]
Tema posta:  Re: NAJ cudniji problem do sada! Astra G + TNG

Sto se tice lera, SAD JE SVE OK!
Danas sam ocistio plinsko grlo, step motorcic, i podmazao opruke i sajlu za gas.
RADI KAO SAT - HVALA BOGU !!! :wow :wow :wow :aplauz: :bekelji:
Ovih dana idem na diagnostiku, pa cemo videti! :)

Autoru:  bozza [ 10 Jul 2011 21:49 ]
Tema posta:  Re: NAJ cudniji problem do sada! Astra G + TNG

cekaj,sta je tebi ugradjenu astru,sekvent?

Autoru:  Bane66 [ 10 Jul 2011 22:07 ]
Tema posta:  Re: NAJ cudniji problem do sada! Astra G + TNG

a sta je to "plinsko grlo"?

Autoru:  bozza [ 10 Jul 2011 22:09 ]
Tema posta:  Re: NAJ cudniji problem do sada! Astra G + TNG

pa zato i pitah... :D

Autoru:  badza_kladovo [ 11 Jul 2011 11:03 ]
Tema posta:  Re: NAJ cudniji problem do sada! Astra G + TNG

Ma jok! Da ne poverujes, koji sistem imam u Astri.
Kad sam kupovao kola, onaj lik mi kaze sekvent plin, ovo ono, kad se ispostavilo da je klasika ona najgora, kao za juga, ovaj na usisnoj grani vazduha, jebem li ga kako se zove, cek da proGooglam...time:10:52...

Slika

Pa sami mi recite, koji tebil ovo ugradjuje u ovaj auto!?

Slicno ovoj slici, ovakav prsten samo na je isis na mojim kolima !
Slika

Autoru:  ado_89 [ 11 Jul 2011 11:09 ]
Tema posta:  Re: NAJ cudniji problem do sada! Astra G + TNG

venturi, tako se zove.

a ti laik nisi znao se raspitat, mogo ti je covjek prodat i auto na vodu a ti ne bi znao :D

Autoru:  bozza [ 11 Jul 2011 11:28 ]
Tema posta:  Re: NAJ cudniji problem do sada! Astra G + TNG

kaci ti to na dijagnostiku da vidis dali postoje neke greske
i trkni do plinadzije da ti ugradi jedan rele za reset benzinskog ecu-a

ili trkni do svog steka,uzvuci 500€ pocupaj te gluposti i ugradi sekvent :D

Autoru:  badza_kladovo [ 11 Jul 2011 11:51 ]
Tema posta:  Re: NAJ cudniji problem do sada! Astra G + TNG

E sad i ti, ne-mo da se vredjamo, :grrr: :palica: ipak sam ja Badza kick boxer koji ima kratak fitilj i celavu glavu! :) He, he, ali si u pravu za jedno: tada nisam mnogo zn o plinskim uredjajima. A nesto me nije ni zanimalo, pravo da ti kazem!
:grrr:
P.S. E da je srece da je imao takvog sto ide na vodu, Bog bi nas video sve !

Evo i one prave slike- mog motora:
Slika

Autoru:  Bane66 [ 11 Jul 2011 18:53 ]
Tema posta:  Re: NAJ cudniji problem do sada! Astra G + TNG

Definitivno je "budzevina" od tog plinskog mesaca! A nadsve, deluje mi sa slike da je prevelik otvor tog difuzora! Predpostavljam da nema sanse da iole normalno radi motor na plin bez filtera vazduha,...a cak sta vise, nevolim da se kladim, ali mi mirise da je cak i pravio neki vid prigusenja vazduha negde na putu vazduha od prednje maske do te nakarade od mesaca! Ako se ispostavi da sam u pravu,...nazalost, nikad taj auto nece malo trositi plina niti ce imati karakteristike na plinu skoro kao na benzinu!

Sto se tice prelaska na sequent sistem,...nije ti potrebno 500evra,...ipak tebi ostaje kompletan zadnji kraj (sto se tice plina) a menja se samo oprema ispod haube i to po mom nekom secanju iznese izmedju 280 i 350 evra , sve u zavisnosti ko kako oseselji! ;)

Nemoj da te to sad baca u bedak, moze taj motor mnogo lepo da radi i na klasican plinski sistem, samo da se lepo odradi instalacija i da ti vodis racuna o perfektnom odrzavanju sistema paljenja ili ti ,varnice!

P.S: nisam jos imao potrebu stavljanja relea za reset benzinskog ECU-a na Opelovim vozilima (mada uvek postoji prvi put)! To je pravilo za Wagene, Pasate.

P.S2: ajd kad si vec raspolozen za slikanje,...uslikaj da se lepo vidi koji je isparivac u pitanju, da se lepo vidi to crevo koje ide od isparivaca preko te racve do tog mesaca,...i ako ti nije problem, izmeri koliki je precnik difuzora (taj sa rupicama).

Baci pogled na sliku! Precnik, oznaceno sa "R",...i sta se nalazi ispred racve oznacene zutom strelicom!

Slika

Autoru:  vlada33 [ 11 Jul 2011 19:02 ]
Tema posta:  Re: NAJ cudniji problem do sada! Astra G + TNG

imam i ja isto ovu budzevinu (izgleda da je nekada bila aktuelna) samo sto je kod mene u kombinaciji sa landa kontrol uredjajem,koji je mene nervirao sad je polu landa polu cist venturi...ide sasvim normalno,ali potrosnja je uvek bila bezveze,stizem ja i do 15 po gradu sa klimom...

Autoru:  Bane66 [ 11 Jul 2011 19:11 ]
Tema posta:  Re: NAJ cudniji problem do sada! Astra G + TNG

Lambda control je odlicna stvar, ali samo dok je nova. Kad prodje izvesno vreme i kad pocne da glavi step motor ili treba prikljuciti na uredjaj za setovanje,...e onda nastanu problemi jer su se izgubili servisi koji imaju potrebne uredjaje!
Kad dodje dotle, onda je naj idealnija varijanta preci na klasican nacin doziranja plina,...a to je sa rucno podesivom "cesmicom"! ;)

Autoru:  badza_kladovo [ 14 Jul 2011 11:46 ]
Tema posta:  Re: NAJ cudniji problem do sada! Astra G + TNG

Drugari, posle ozbiljnog problema sa zivcima, i blagog nervnog sloma od utorka, juce sam poskidao sve delove za TNG, POVADIO Go*vNA u sta spada:
1. Razvodna gumena creva
2. Boca
3. Bakarni vod i zicu za pokazivac nivoa plina
4. Zicu od prekidaca za plin iz kabine
i tu sam STAO!

Isparivac mi je Landyrenco (mozda se takp ne pise bas), njega jos nisam skinuo jer trebam da ispustim antifriz i da vratim gumena creva za vodu.
Primetio sam, da je, kabal od step motora, iz Landi kontrolera i kad sam skinuo isti, normalno nije hteo da upali, kad sam vratio u kontroler, upalio je o.k.
Kako mi prepurucujete da odradim i ostatak zica? JEB*NO KLADOVO ima 2 polu auto elektricara.

P.S. Ove komponende su za prodaju, pa ko je zaiteresovan, mozemo da se dogovorimo.
Delovi imaju papire i svu dokumentaciju potrebnu za atest.

Autoru:  kvcali [ 14 Jul 2011 11:51 ]
Tema posta:  Re: NAJ cudniji problem do sada! Astra G + TNG

Moras da nadjes relej i da prespojis zice 30 i 87 jer su to minusi za benzinske dizne a on se verovatno nalazi u tom lambda kontrolu, prati zicu koja ide odatle prema diznama i nju moras da prespojis

Autoru:  badza_kladovo [ 14 Jul 2011 12:02 ]
Tema posta:  Re: NAJ cudniji problem do sada! Astra G + TNG

Kvcali, jel mislis na onaj mali sivi kockasti koji ima mislim 4 konektora (kod mene je smesten ispod elektro prekidaca za plin u koji ulazi i izlazi bakarni vod u isparivac)?

Autoru:  badza_kladovo [ 14 Jul 2011 12:05 ]
Tema posta:  Re: NAJ cudniji problem do sada! Astra G + TNG

bozza je napisao:
...pocupaj te gluposti ...:D


i dodajem, vozi ko covek na benz.

Autoru:  kvcali [ 14 Jul 2011 12:22 ]
Tema posta:  Re: NAJ cudniji problem do sada! Astra G + TNG

4 zice ima na njemu i jeste mali i kockast ali ne ulazi u njega cev nego samo te 4 zice

Autoru:  badza_kladovo [ 14 Jul 2011 12:23 ]
Tema posta:  Re: NAJ cudniji problem do sada! Astra G + TNG

Razumeo sam te! (ma mislio sam na elektro prekidac, ili rele kako ga vez zovu -koji pusta i zatvara plin prema isparivacu).
Ostao mi je jedan slobodan konektor sa step motora za plin, jer bogu njega da turim na pravi step motorcic?

Autoru:  vlada33 [ 14 Jul 2011 14:02 ]
Tema posta:  Re: NAJ cudniji problem do sada! Astra G + TNG

ako i ti imas landa kontrol skini step motor njegov i stavi slavinicu i rodi se...mene je nervirao celu nedelju i onda sam skinuo i jednm probao da vratim ali nisam imao zivca...

Autoru:  badza_kladovo [ 14 Jul 2011 14:24 ]
Tema posta:  Re: NAJ cudniji problem do sada! Astra G + TNG

Kasno je Vlado, ceo sistem sam demontirao, sve sam puskidao i sprem sam za prodaju isparivaca boce i ostalih zezalica!

Autoru:  bozza [ 14 Jul 2011 21:38 ]
Tema posta:  Re: NAJ cudniji problem do sada! Astra G + TNG

badza_kladovo je napisao:
bozza je napisao:
...pocupaj te gluposti ...:D


i dodajem, vozi ko covek na benz.


nemoj da vadis moje reci iz konteksta :dedica:
rekao sam da pocupas taj venturi i da ugradis sekvent

Stranica 1 od 1 Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/