Opel Team Serbia
https://opelteamserbia.com/forum/

Letnje paljenje ...
https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=136&t=15441
Stranica 1 od 1

Autoru:  VMedic [ 28 Jun 2011 13:15 ]
Tema posta:  Letnje paljenje ...

Pozdrav svima..
Posto mi je otisla pumpa za benzin, corsu vozim vec godinu dana na plin... Pumpu cu zameniti, a jedan od razloga zasto to do sad nije uradjeno je odlichno ponasanje auta na plinu ( ako izuzmemo potrosnju,ali tu je zato snaga... bla bla) . Mislio sam da ce biti problema zimi sa paljenjem, ali palio je bez problema... medjutim..... doslo je leto...
Prvi put kada mi se to desilo, mislio sam da je bilo malo plina, mali pritisak i slichno, medjutim desilo mi se jos par puta , naime, kada ostavim auto na suncu duze vreme (> 1dan), nema sanse da upali... vergla normalno ali plin ne "hvata" i to tako sve dok ne padne temperatura napolju , tj uvece pali normalno ... jedan drugar mi je rekao da plin ispari u nekom delu.. nemam pojma gde rece, da je potrebno drukati negde plin, da ima to na prekidacu za plin, a ja nemam nista od toga... cak i da plin ispari, zasto onda pali uvece i kad padne temp.. necu da pricam gluposti, ima neko ovde ko ce reci sta je u pitanju... osim saveta da se sredi pumpa sto pre :)
Da napomenem, motor je monopoint, prekidach nema nulti polozaj i nema nista drugo osim malog dugmenceta pozadi koje ruchno prebacuje na plin pri paljenju i naravno, glavnog prekidaca koji ima 2 polozaja: benzin-plin.
Ako je bitno, pri paljenju na benzin ( koje sad, je li, ne radi) prebacivanje na plin je preko broja obrtaja, a ne odgovarajuce temperature, tj, kad se doda gas... ne znam da li je potreban jos neki podatak...
Hvala

Autoru:  Bane66 [ 28 Jun 2011 19:03 ]
Tema posta:  Re: Letnje paljenje ...

Da li to ima iskljucivo veze sa stajanjem na suncu ili toplotom motora?
Da li se ikad nesta slicno desavalo na benzinu (mislim na paljenje)?

Prva stvar - filter vazduha! (menjati na max 5000, a vec od 3000 razmisljati o zameni)

Druga stvar - svecice! (zameniti ako nije odavno a ako su menjane, proveriti zazor na njima),...ovo vazi i za kablove!

To su neke stvari koje mozes i sam odraditi, za sve ostalo, mora da se detaljno pregleda plinski sistem od strane strucnog lica! :wink:
Ako zapne, mozes i mene kontaktirati!

Autoru:  VMedic [ 28 Jun 2011 19:52 ]
Tema posta:  Re: Letnje paljenje ...

Ovako, ne bih zeleo da pricam nebuloze, ali stvarno mi se cini da je samo od stajanja na suncu, jer kad jednom upali, on pali bez greske, ali dok taj prvi put ne upali, nema sanse ...
Na benzinu se ovo nije nikad desavalo, a svecice su menjane pre jedno 1000km... sam sam ih zamenio, kupljene originalne ( tako mi je receno) u opel-radnji. Drugim recima, rekao bih da temperatura motora nema veze sa tim...
Filter vazduha... ne znam kad je menjan, pa cemo ga zameniti...

Autoru:  Bane66 [ 28 Jun 2011 20:26 ]
Tema posta:  Re: Letnje paljenje ...

Jel to znaci da ova dva dana nemas tih problema jer je uglavnom hladnjikavo?
Koja ti je procedura paljenja direktno na plin?
Moze da se desi da se "zalije" ili ti zagusi motor sa previse plina u momentu tog prvog paljenja! Skoro svaki prekidac ima funkciju direktong paljenja na plin, i tom prilikom po stavljanju na kontakt (ne i verglanja), ili ima vremenski ograniceno unutar sebe koliko dugo ce drzati aktivirane elektroventile,tj, pustati plin u motor, ili ako ima neko posebno dugme, da dok drzis dugme on pusta plin, ili krene sa pustanjem tek po cinu verglanja!
Pokusaj da po stavljanju na kontakt ne cekas,tj, ne pravis pauzu, nego odma kreni u verglanje!

Ajd zameni filter pa javi ima li neke promene.

Autoru:  VMedic [ 28 Jun 2011 22:59 ]
Tema posta:  Re: Letnje paljenje ...

Onaj dan kada nije hteo da upali, upalio je odmah uvece kad je temperatura pala, ova dva dana nema problema sa paljenjem.
Posto nemam benzin, procedura je sledeca: auto se u oba polozaja prekidaca pali na BENZIN, pri cemu se odmah pri paljenju prebacuje na plin(naravno, kada je prekidac u polozaju za plin) , medjutim, sa zadnje strane prekidaca postoji dugmence ( ne prekidac, nego kontaktno dugmence) koje kada se pipne, onogucava da se pali na plin... e sad ne znam da li sam dobro objasnio, ali to je to.. zamenicu filter, a u medjuvremenu cu ja lepo da slikam prekidac i isparivach, jer bih hteo da odem na neki duzi put, a nezgodno je bas da mi se to desi u putu ili da moram da cekam uvece da bih krenuo negde... hvala na odgovoru, postujem slike cim uslikam... znam da zvuci smesno da nece da upali kad je ostavljen na suncu... ali ...

Autoru:  stamenid [ 28 Jun 2011 23:49 ]
Tema posta:  Re: Letnje paljenje ...

desilo se slicno i meni prosle godine...na benzin mi je uglavnom dobro palio a na gas kako kad... desilo se jednom da je ceo akumulator ispraznio i nije hteo da upali na gas.
svecice su vec nove stavljenje... i onda pomocu kablova upalio i oterao ga kod drugara majstora... i ispalo da me zeza ruka razvodne kape (pojela se skroz, cak i delovi poceli da otpadaju), razvodna kapa,kablovi, i protokomer :/

Autoru:  VMedic [ 09 Jul 2011 13:59 ]
Tema posta:  Re: Letnje paljenje ...

Kod mene razvodna kapa nije sigurno... menjano..
Nego.. krenuo ja danas da kupim filter za vazduh... dodjem do auta, a ono sunce cepa pravo u haubu... hm.. udjem i... NI MAKAC... vergla normalno ali nema sanse da upali... sta cu... odguram ga negde u hlad... i posle sat vremena... upalio... hoce li mi neko reci da ne tripujem... :)))

Autoru:  VMedic [ 09 Jul 2011 17:02 ]
Tema posta:  Re: Letnje paljenje ...

Evo malo slichica uredjaja... molim poznavaoce da ga prepoznaju i da mi kazu cemu sluzi ovo pod 1 i pod 2... cackao sam ovo pod 1 i auto osetno slabije vuche.. pa sam ga odvrnuo nazad...
pozdrav

Slika

Uploaded with ImageShack.us

Slika

Uploaded with ImageShack.us

Slika

Uploaded with ImageShack.us

Slika

Uploaded with ImageShack.us

Autoru:  Markius [ 09 Jul 2011 17:10 ]
Tema posta:  Re: Letnje paljenje ...

sve tu imas lepo objasnjeno
viewtopic.php?f=136&t=8540

Autoru:  VMedic [ 09 Jul 2011 18:50 ]
Tema posta:  Re: Letnje paljenje ...

video sam to, samo me zanimalo koji je sistem.... iako, priznajem, pitanje sta su ovi srafovi je bilo suvisno...

Autoru:  stamenid [ 12 Jul 2011 16:40 ]
Tema posta:  Re: Letnje paljenje ...

kako mi se cini imas lovato elektornac...takav imam i ja sada, pre sam imao isti takav samo je imao jos jednu cevcicu za vakuum (to je z akarburatore ali je bio nabudzen na direktno).

1 - slavina za protok gasa
2 - tu se podesava vazduh tj mesavina

ako si zadovoljan potrosnjom,ne dimi iz auspuha, ne pravi probleme ne diraj nista... ako nesto zeza teraj kod gasdzije da dosteluje kako valja

Autoru:  VMedic [ 14 Jul 2011 18:56 ]
Tema posta:  Re: Letnje paljenje ...

potrosnjom nikako nisam zadovoljan ( 13,5l po gradu, 8 po auto-putu) ali zato ponasanjem auta itekako jesam( startan i lepo ide)... trebalo bi naci zlatnu sredinu... zeza opasno u poslednje vreme... stao totalno, zato sam namestio pumpu za benzin, pa sad imam i to, a neki majstor sto je dosao u pomoc za plin jer je bio blizu, rekao mi je da mi sistem za plin "negde gubi masu" , pa da dobija masu preko vode, i slichno...pa nece da upali... nisam bas skapirao sta je hteo da kaze, ali ga je on upalio posle 5 min... ispostavilo se da je problem, kako on kaze, bio u tome sto je sraf koji pricvrscuje isparivac bio bez matice, pa kad zalandara, izgubi se masa i nece da pali, sto sam siguran da nije tachno, jer tako vozim godinu dana... ipak,on ga je upalio, pa sam odlucio da ne prigovaram puno :) ... ide na fino podesavalje i servis kod kolege sa foruma sto pre... prilicno sam zadovoljan sa njim, ali ipak hocu da znam da je pouzdan i lepo servisiran :": ... inace, kada podignem haubu, muka me uhvati od budzevine raznih kablova i kablica slepljenih raznim trakama kud-koji-mili-moji... jedan dan ima da uhvatim 50m silikonskog kabla i 100 buksnica sve to da izmenjam.. ovako se ne zna ni koja zica za sta sluzi, ni gde koja ide... :banghead:

Autoru:  Uca [ 16 Jul 2011 15:50 ]
Tema posta:  Re: Letnje paljenje ...

Prijatelju, mislim da ti smeÅ¡a plin-vazduh nije podeÅ¡ena kako treba i da imaÅ¡ ''viÅ¡ka'' plina. Zato ti presisava kad je toplije vreme jer po logici stvari kada je hladno lakÅ¡e pali ako je bogatija smeÅ¡a tj. tada pali pod sauhom i zatvara se dovod vazduha pa je ta koliÄina plina tada optimalna za paljenje po hladnijem vremenu. Ali, nemoj mene da sluÅ¡aÅ¡ jer nisam majstor, nego samo idem po logici stvari. Oteraj auto kod nekog dobrog majstora da ti lepo dotera smeÅ¡u a nemoj sam da odvrćeÅ¡ i zavrćeÅ¡ taj Å¡raf koji služi za doziranje koliÄine plina koja nepravilnim rukovanjem izaziva upravo probleme takve prirode kao Å¡to je kod tebe. Zato pravac majstor i biće sve reÅ¡eno!

Autoru:  stamenid [ 17 Jul 2011 03:39 ]
Tema posta:  Re: Letnje paljenje ...

jeeeee :)
Moja omega trosi tako nesto ako ne i manje :P
Definitivno teraj kod majstora na stelovanje.
Prvi put cujem za taj problem sa masom ali ko zna :P

I meni je isao auto ko popizdeo kad je bi oodvrnut gas (iz mesta mogao da krene sa trecom uz potpisivanje) a sad kad sam mu gas zavrnuo i kad trosi oko 8-9 u proseku jedva moza i sa prvom da zaskripe gume...bar ce mi gume duze trajati :P
prosle miselinke sam pocepao za 3 meseca :P

Stranica 1 od 1 Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/