Opel Team Serbia

Opel Team Serbia

Mesto za prave ljubitelje Opela
Danas je 28 Apr 2024 13:38

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]




Započni novu temu Odgovori na temu  [ 51 Posta ]  Idi na stranicu 1, 2, 3  Sledeća
Autoru Poruka
 Tema posta: Manta A 1.6 - Plin VS K&N
PostPoslato: 21 Jul 2007 12:44 
OffLine
1st Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 16 Jul 2007 08:39
Postovi: 34
Lokacija: Beograd
Ime: Aleksandar
Opel: Manta A 1.6
U Manti imam solex dvogrli karburator na kojem nema filter za vazduh uopste. Hteo bih da kupim K&N. A stavljam i plin.

Znaci Plin i K&N, vredi li uopste?

_________________
No reason to live! But I like it that way!


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Plin VS K&N
PostPoslato: 21 Jul 2007 16:29 
OffLine
1st Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 16 Jul 2007 08:39
Postovi: 34
Lokacija: Beograd
Ime: Aleksandar
Opel: Manta A 1.6
A da prvo stavim K&N pa da ugradjujem plin?

_________________
No reason to live! But I like it that way!


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Plin VS K&N
PostPoslato: 24 Jul 2007 15:30 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Dec 2006 11:27
Postovi: 576
Lokacija: Beograd
Ime: Vukasin
Opel: Kadett GSi 2.0 16V
Par napomena u vezi Plin-a i KN filtera...

1) Ako odes na atest za Plin, a imas KN filter koji nije kao fabricki, tj, recimo kao pecurka, postoji sansa da te posalju na atest celog vozila, jer svaka izmena na vozilu, po zakonu, mora da bude atestirana. Samo je pitanje da li ce da rade po pravilima ili ce da ih boli dupe...

2) Ako se ne varam, ne ugradjujes sekvencijalni plinski sistem, nego onaj jeftiniji, vakumski. Taj vakumski sistem ima jedan deo koji se zove Mixer, u prevodu mesac, a zovu ga i "plocica" jer je najcesce u obliku ploce. On se stavlja negde da usis, i posao mu je da mesa plin i vazduh. Njegov rad se zasniva na venturi efektu. Stvar je u sustini vrlo prosta, naime, mixer smanjuje poprecni presek usisa, da bi stvorio pad pritiska na tom mestu, tj, vakum. Pomocu tog vakuma on "vuche" plin iz isparivaca. Radi na istom principu kao karburator. Vise o venturi efektu imas ovde:
http://en.wikipedia.org/wiki/Venturi_effect
Poenta ove moje price je, da mozes da imas i 10 KN filtera ili da uopste nemas filter, i da imas ogroman usis...sve to nema efekta, jer ces imati usko grlo na usisu.

_________________
My crew is all fired up
Y'all better just wise up


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Plin VS K&N
PostPoslato: 28 Jul 2007 10:23 
OffLine
4th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 30 Dec 2006 10:31
Postovi: 288
Lokacija: Beograd
Ime: Vlada
Opel: Kadett E
Usvakom slucaju ne mozes da pogresis, kada te uhvati "NEED FOR SPEED" groznica, prebacis na benzin i uzivas :)

_________________
Majstor zna u cemu je problem, svi znaju u cemu bi mogao da bude.....


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Plin VS K&N
PostPoslato: 28 Jul 2007 14:26 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Dec 2006 11:27
Postovi: 576
Lokacija: Beograd
Ime: Vukasin
Opel: Kadett GSi 2.0 16V
magyshadow je napisao:
Usvakom slucaju ne mozes da pogresis, kada te uhvati "NEED FOR SPEED" groznica, prebacis na benzin i uzivas :)


Oni koji su na karburatoru, na benzin ce da im ide kao i pre...oni koji imaju injection, slabije ce da im ide na benzin nego pre ugradnje...osim ako imaju sekvencijalni.

_________________
My crew is all fired up
Y'all better just wise up


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Plin VS K&N
PostPoslato: 28 Jul 2007 18:17 
OffLine
4th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 30 Dec 2006 10:31
Postovi: 288
Lokacija: Beograd
Ime: Vlada
Opel: Kadett E
U teoriji da, u praksi NE!!
Ja ne znam nikoga kome nakon ugradnje ide isto kao na benzin.
Mozda i postoje, ali se veoma uspesno kriju :lol: :lol: :lol: :lol:

_________________
Majstor zna u cemu je problem, svi znaju u cemu bi mogao da bude.....


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Plin VS K&N
PostPoslato: 28 Jul 2007 22:04 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Dec 2006 11:27
Postovi: 576
Lokacija: Beograd
Ime: Vukasin
Opel: Kadett GSi 2.0 16V
izgleda da me nisi razumeo...pricam o voznji na benzin :) tj, o tome kako ide na benzin pre ugradnje i kako ide na benzin posle ugradnje plina.

_________________
My crew is all fired up
Y'all better just wise up


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Plin VS K&N
PostPoslato: 29 Jul 2007 11:38 
OffLine
4th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 30 Dec 2006 10:31
Postovi: 288
Lokacija: Beograd
Ime: Vlada
Opel: Kadett E
Sorry :oops:

_________________
Majstor zna u cemu je problem, svi znaju u cemu bi mogao da bude.....


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Plin VS K&N
PostPoslato: 30 Jul 2007 00:18 
OffLine
5th Gear

Pridružio se: 17 Mar 2007 20:26
Postovi: 353
Lokacija: Beograd
Ime: Nemanja
Opel: BMW 320d
A kakve veze ima plin sa tim kada auto prebacis na benzin?Mora da ide isto kao i pre ugradnje.Ako mislis da ce da ga gusi ta ploca sto mu stoji na usisu,cisto sumnjam.
Mozda samo bude isao sporije zato sto u gepeku ima bocu od plina,zbog tezine boce.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Plin VS K&N
PostPoslato: 30 Jul 2007 07:57 
OffLine
OTS Osnivač
OTS Osnivač
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Dec 2006 16:41
Postovi: 3019
Lokacija: Београд
Ime: Бошко
Opel: Мазда 323 БГ 16v, Корса А СОХЦ Турбо
Garaza: pogledaj
E bash zbog toga...
Restrikcija je bar 30% , a to itekako utice.

A i probano je vishe puta dal gushi il ne...i uvek je gushilo 8)


@Punisher: Vredi stavljati. Dobicesh ono shto i treba da dobijesh...zvuk.
Samo nemoj da ga stavljash direktno na karb, nego ga uzvuci na krilo il tako neshto.

_________________
Paja Azdaja je napisao:
Radio sam razne stvari. :wink:


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Plin VS K&N
PostPoslato: 01 Avg 2007 13:13 
OffLine
1st Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 16 Jul 2007 08:39
Postovi: 34
Lokacija: Beograd
Ime: Aleksandar
Opel: Manta A 1.6
E fala ljudi!!!! :cheers: :cheers: :cheers:

_________________
No reason to live! But I like it that way!


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Plin VS K&N
PostPoslato: 01 Avg 2007 23:20 
OffLine
4th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 30 Dec 2006 10:31
Postovi: 288
Lokacija: Beograd
Ime: Vlada
Opel: Kadett E
E nema na cemu!!! :cheers: :cheers: :cheers:

_________________
Majstor zna u cemu je problem, svi znaju u cemu bi mogao da bude.....


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Plin VS K&N
PostPoslato: 04 Avg 2007 23:48 
OffLine
3rd Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 02 Avg 2007 23:01
Postovi: 212
Lokacija: Koz.Dubica,Bih
Ime: elvir
Opel: Calibra turbo 4x4
boolero je napisao:
E bash zbog toga...
Restrikcija je bar 30% , a to itekako utice.

A i probano je vishe puta dal gushi il ne...i uvek je gushilo 8)


@Punisher: Vredi stavljati. Dobicesh ono shto i treba da dobijesh...zvuk.
Samo nemoj da ga stavljash direktno na karb, nego ga uzvuci na krilo il tako neshto.


Ej,dodjite probati vozilo.Kakvo gusenje...drmnite 500 Eura na motor i plinsku instalaciju i sve stima.Uostalom,sta je 30 kg na 1600 kg vozila,koji je to postotak?
I jos nesto,K&N filter moze dovesti do nepredvidjenih detonacija,kvari smjesu jer nije ista propusnost na visim obrtajima u odnosu na obicni filter.Ne govorim o Sequent Plinau ,naravno,vec stariji model na metalnu granu,bez lambda control sistema.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Plin VS K&N
PostPoslato: 05 Avg 2007 09:36 
OffLine
OTS Osnivač
OTS Osnivač
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Dec 2006 16:41
Postovi: 3019
Lokacija: Београд
Ime: Бошко
Opel: Мазда 323 БГ 16v, Корса А СОХЦ Турбо
Garaza: pogledaj
Cini mi se da se nesto nismo razumeli...
Kad sam rekao gushenje, mislio sam na restrikciju na usisu, tj iza protokomera dodatak koji ima bitno manji precnik od ostataka usisa, a isto tako i klapna za povratni plamen.
Dodatak za mixer je usko grli...a klapna za povratni plamen se podize samo pomocu vazduha,tj pravi otpor.
Znaci imash dodatak za mixer sa manjim protokom, i imash klapnu koja isto smanjuje kolicinu vazduha koji dolazi do motora...

Manje vazduha , manje snage...

_________________
Paja Azdaja je napisao:
Radio sam razne stvari. :wink:


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Plin VS K&N
PostPoslato: 05 Avg 2007 10:21 
OffLine
3rd Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 02 Avg 2007 23:01
Postovi: 212
Lokacija: Koz.Dubica,Bih
Ime: elvir
Opel: Calibra turbo 4x4
Jesmo se razumeli.Nikakav uskogrli dodatak ne postoji na mojoj instalaciji,a teranje klapne vazduhom je samo teorija.Zna se kolika je brzina zaraka u usisu,klapna nije nikakav otpor za njega.Crijevo sa plinom iz isparivaca dolazi kod protokomjera i to je to.Osim toga,mjerio sam ubrzanje prije i poslije instalacije ,ostalo je sve isto.Da nije tako,ne bi na plin ni vozio.Stednja je jedno,al voziti slabije auto je nesto na sto ne pristajem.Pa ne motram ni vozit na plin onda.Pricam o BRC instalaciji,mislim da je 10000km na plinu dovoljan dokaz ove tvrdnje. :wink:


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Plin VS K&N
PostPoslato: 05 Avg 2007 11:51 
OffLine
OTS Osnivač
OTS Osnivač
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Dec 2006 16:41
Postovi: 3019
Lokacija: Београд
Ime: Бошко
Opel: Мазда 323 БГ 16v, Корса А СОХЦ Турбо
Garaza: pogledaj
Ne znam kakav plin ti imash, al ove vakumske shto sam ja gledao svi imaju tay dodatak manjeg precnika.
Zashto je manjeg precnika ne znam, al tako je...
Shto se tice klapne ona nije bash toliko lagana da nebi smanjila protok.

Citiraj:
Crijevo sa plinom iz isparivaca dolazi kod protokomjera i to je to


Kako dolazi, na adapter il shta?

_________________
Paja Azdaja je napisao:
Radio sam razne stvari. :wink:


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Plin VS K&N
PostPoslato: 05 Avg 2007 13:07 
OffLine
3rd Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 02 Avg 2007 23:01
Postovi: 212
Lokacija: Koz.Dubica,Bih
Ime: elvir
Opel: Calibra turbo 4x4
Na samom kucistu filtera za zrak je napravljen nekakav ulaz sa adapterom za dovod plina.Znaci nista nije dirano na samom MAF-u i na ulazu u samu usisnu granu,osim postavljene klapne.Kod koristenja K&N filtera je dva puta doslo do detonacije,bez obzira na ponovno ustimavanje smjese.Srecom je proslo bez nekih vecih posljedica.Sa normalnim filterom nikakvih problema.Mozda nekom radi K&N kao treba,al i moju masinu nece.Dok vozim na plin,naravno.Jednostavnu,necu vise da rizikujem.Jedan trenutak strave mi je bio dovoljan.Zato uraditi Sequent ko ima love,i onda moze i K&N,i turbo,i chip , sta god hoces.... :cheers:To je moj sljedeci izbor,ako budem uzimao mladje.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Plin VS K&N
PostPoslato: 05 Avg 2007 14:06 
OffLine
OTS Osnivač
OTS Osnivač
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Dec 2006 16:41
Postovi: 3019
Lokacija: Београд
Ime: Бошко
Opel: Мазда 323 БГ 16v, Корса А СОХЦ Турбо
Garaza: pogledaj
spico007 je napisao:
Na samom kucistu filtera za zrak je napravljen nekakav ulaz sa adapterom za dovod plina.Znaci nista nije dirano na samom MAF-u


E taj adapter bude manjeg precnika od precnika ulaza na kucishtu maf-a i izlaza iz kucishta filtera.
Malopre sam video da sam pre par postova pogreshno napisao , umesto ispred napisao sam iza protokomera.

_________________
Paja Azdaja je napisao:
Radio sam razne stvari. :wink:


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Plin VS K&N
PostPoslato: 05 Avg 2007 18:37 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Dec 2006 11:27
Postovi: 576
Lokacija: Beograd
Ime: Vukasin
Opel: Kadett GSi 2.0 16V
@spico007

da li ti imas nesto ovako?

Slika
Slika
Slika

_________________
My crew is all fired up
Y'all better just wise up


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Plin VS K&N
PostPoslato: 05 Avg 2007 22:21 
OffLine
3rd Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 02 Avg 2007 23:01
Postovi: 212
Lokacija: Koz.Dubica,Bih
Ime: elvir
Opel: Calibra turbo 4x4
Kod mene nema tog suzenja na cilindru kao na tvojoj prvoj slici.Jedina razlika u protoku je sto je taj adapter u stvari cijev precnika 6.5 cm,a na samom kucistu je cetvrtasto isto precnika 6.5 cm.Lako je izracunati kolika je stvarna razlika u toj kvadraturi,odnosno samoj kolicini protoka zraka u jednoj sekundi.Cini mi se nekih 10%,prije sam racunao.A na klapni nemam nikakav prikljucak kao na toj tvojoj
Slika.
Slika
Slika


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Plin VS K&N
PostPoslato: 05 Avg 2007 22:33 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Dec 2006 11:27
Postovi: 576
Lokacija: Beograd
Ime: Vukasin
Opel: Kadett GSi 2.0 16V
Ne mogu po slikama da vidim bash najbolje...moracemo to jedno uzivo da vidimo :)

_________________
My crew is all fired up
Y'all better just wise up


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Plin VS K&N
PostPoslato: 06 Avg 2007 00:04 
OffLine
3rd Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 02 Avg 2007 23:01
Postovi: 212
Lokacija: Koz.Dubica,Bih
Ime: elvir
Opel: Calibra turbo 4x4
Ako budem dolazio do Astrafana,zovem. :wink:


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Plin VS K&N
PostPoslato: 15 Avg 2007 15:03 
OffLine
1st Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 16 Jul 2007 08:39
Postovi: 34
Lokacija: Beograd
Ime: Aleksandar
Opel: Manta A 1.6
Pa dpbrp majku mu, vi se lepo ispricaste i sada ste me zbunili i nemam pojma sta da radim! :lol:

_________________
No reason to live! But I like it that way!


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Plin VS K&N
PostPoslato: 18 Avg 2007 21:11 
Ne mogu da verujem da se razmatra protocni filter i plin ? Pogotovo ako nije sekvent?!
Mislim, svasta...


Vrh
  
 
 Tema posta: Re: Plin VS K&N
PostPoslato: 18 Avg 2007 21:46 
OffLine
OTS Osnivač
OTS Osnivač
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Dec 2006 16:41
Postovi: 3019
Lokacija: Београд
Ime: Бошко
Opel: Мазда 323 БГ 16v, Корса А СОХЦ Турбо
Garaza: pogledaj
Na jedon c20ne vec radi to...a nije sekvent.

Ne vidim gde je veliki problem da se to namesti?

_________________
Paja Azdaja je napisao:
Radio sam razne stvari. :wink:


Vrh
 Profil  
 
Prikaži postove u poslednjih:  Poređaj po  
Započni novu temu Odgovori na temu  [ 51 Posta ]  Idi na stranicu 1, 2, 3  Sledeća

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]


Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 0 gostiju


Ne možete postavljati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete monjati vaše postove u ovom forumu
Ne možete brisati vaše postove u ovom forumu

Pronađi:
Idi na:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Prevod - www.CyberCom.rs