Opel Team Serbia
https://opelteamserbia.com/forum/

Plin i gasenje motora
https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=136&t=15261
Stranica 1 od 1

Autoru:  Ognjen86 [ 14 Jun 2011 08:23 ]
Tema posta:  Plin i gasenje motora

Evo ovako, problem mi je da pri brzinama vecim od 70Km/h kad izbacim iz brzine ili stisnem kvacilo motor se jednostavno ugasi. Problem taj ne postoji pri manjim brzinama. Na benzinu sve radi savrseno :) Gde da trazim problem?

Autoru:  webboy [ 14 Jun 2011 11:53 ]
Tema posta:  Re: Plin i gasenje motora

Hahahhaha, izvini, nije primereno, ali jace je od mene...

Problem potrazi u pogonskom gorivu :ludilo:

Autoru:  del boy [ 14 Jun 2011 15:32 ]
Tema posta:  Re: Plin i gasenje motora

Nema problema !

To je normalno kod plina koji nisu sekvent.
Ako to vec radis, samo malo spricni papucicu gasa i nebi trebalo da se gasi (tako je kod mene).

Autoru:  Ognjen86 [ 14 Jun 2011 15:46 ]
Tema posta:  Re: Plin i gasenje motora

Nisam izneo jos jednu zanimljivost, kad stavim kn filter radi sve ok :) Sad mi je originalni unutra i jede go*na :seci:

Autoru:  Bane66 [ 14 Jun 2011 20:42 ]
Tema posta:  Re: Plin i gasenje motora

Ognjene, moras skinuti ili nekako odvojiti usmerivac vazduha koji navodi vazduh ka kutiji filtera!
Prilikom kretanja vozila, sto brze ide, sve se vise nabija vazduh u kutiju filtera kroz taj usmerivac i tad dolazi do pojave nadpritiska koji ometa pravilno doziranje plina ka motoru! To si i sam primetio postavljanjem KN filtera gde nema direktnog udara vazduha samim kretanjem vozila!
Nemam slike da ti pokazem kako izgleda taj usmerivac vazduha, ali kreni od kutije filtera ka prednjem delu vozila i videces i sam gde zavrsava! Ili skini ili ga zakosi da nije na direktnom udaru vazduha!
Nisi jedini kome se to desava, a resenje je jednostavno! :wink:

Autoru:  volim_opela [ 14 Jun 2011 21:48 ]
Tema posta:  Re: Plin i gasenje motora

Bane, a gde se bese stavlja ovo? :)

Slika

Autoru:  Bane66 [ 14 Jun 2011 21:51 ]
Tema posta:  Re: Plin i gasenje motora

Lici na plocu za Varajet II karburator! Stavlja se direktno povrh karburatora!

Autoru:  volim_opela [ 14 Jun 2011 21:53 ]
Tema posta:  Re: Plin i gasenje motora

Ok, imao sam sliku skinutu od negde, a nisam znao odakle je, pa rekoh da pitam :D

Autoru:  Bane66 [ 14 Jun 2011 22:09 ]
Tema posta:  Re: Plin i gasenje motora

Nikad nisam voleo ploce ili ti miksere za Varajet karb, jer kose se sa teorijom dokazanom i u praksi, i ta rupa koja varira po svom obliku od ploce do ploce, unosi nemir u rad motora na plinu! Nazalost za plin, ta rupa mora postojati da bi karb radio na benzinu kako treba!

Osnovno pravilo kaze da sav vazduh koji ulazi u motor, prilikom koriscenja plina kao goriva, mora prolaziti onuda gde se moze pomesati sa plinom i na taj nacin napraviti potrebnu smesu (oznaceno crvenim crtama)!
Slika

Autoru:  Ognjen86 [ 14 Jun 2011 23:08 ]
Tema posta:  Re: Plin i gasenje motora

Vidi stvarno jeste problem sa ulazom vazduha :) Pravim mali tunel da ne bi dolazilo du ulaska viska vazduha.

Stranica 1 od 1 Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/