Opel Team Serbia
https://opelteamserbia.com/forum/

seqvent sport
https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=136&t=12181
Stranica 1 od 2

Autoru:  daner [ 31 Okt 2010 03:20 ]
Tema posta:  seqvent sport

recite li mi ima li kakav sport mode na seqventu ?.. poshto bio mi neshto drkao i auto gubio snagu od 2-3500 obrtaja i odem ja na kalibraciju i reko moze li podesiti da malo vishe plina sipa na manjim obrtajima ... i podesise oni kaze idi probaj .. ja probah i ide super .. ko na benzin bukvalno

zadovoljan ja dodjoh kuci, i uvece odvezem ribu kuci i cist put , nema zive dushe ... :ludilo1:

stisnem ja nju ide ona lepo .. al kad dodje na 6000 obrtaja ... znaci ko nitro da sam upalio toliko snage odjednom dobila i poce ubrzavati ko luda , znaci potpisujem bolje na plin ide u tim visokim obrtajima nego na benzin

e sad me zanima jel moguce u celom rezimu rada motora da joj se digne tako snaga ? jer ono je extra kako lepi za sedishte :P

xaxaxa drugi ljudi razmisljaju kako bi se jeftinije vozili a ja o tuningu plina :ludilo1:

shta cu kad me odushevilo kako ide :xe: + seqvent :ludilo1:

Autoru:  Andrej [ 31 Okt 2010 09:30 ]
Tema posta:  Re: seqvent sport

Kolika je potrošnja sa takvim podešavanjem?

Autoru:  kvcali [ 31 Okt 2010 10:27 ]
Tema posta:  Re: seqvent sport

Ima svakakvih podesavanja, samo sto ti sto ugradjuju nemaju pojma cemu sluzi pola opcija naucili samo standardne opcije, a ja sam gledao softver za lovato sekvent i to je strasno sta sve ima, danas sutra treba da mi da drugar softver pa cu da ga precesljam.
Cak sam mislim na brzinu primetio opciju da na visokim obrtajima moze da se ukljuci da pumpa i plin i bezin, sad kako se to i zasto radi nemam pojma ali proveravam pa javim.
To je za lovato sad za ove slabije ne znam ali verovatno je isto. :ots:

Autoru:  Perkele [ 31 Okt 2010 12:27 ]
Tema posta:  Re: seqvent sport

Zato sam ja kod Nese ugradio sekvent, decko zna software u dusu i bukvalno sta god sam zamislio on mi je tako nastelovao! :respekt:

Autoru:  daner [ 31 Okt 2010 18:23 ]
Tema posta:  Re: seqvent sport

pa shta znam kombinovane voznje uz chepanje 10 - 11l

mada od kad su mi to preshtelovali auto mnogo bolje vuce u svakom rezimu i pre shtelovanja board comp mi nije mogao ici ispod 9L tj nije mogao pokazati na plinu a sad se spustio na 6.5 kad vozim lupam 90km/h petom

za sad necu nishta da diram al na prolece se ide da se napravi da ide ludacki u svim obrtajima ko sad na 6000 shto lepi :D

Autoru:  boolero [ 31 Okt 2010 20:09 ]
Tema posta:  Re: seqvent sport

daner je napisao:
stisnem ja nju ide ona lepo .. al kad dodje na 6000 obrtaja ... znaci ko nitro da sam upalio toliko snage odjednom dobila i poce ubrzavati ko luda , znaci potpisujem bolje na plin ide u tim visokim obrtajima nego na benzin



Vrovatno je da ubrizgava i benzin pa odatle i wooow efekat :)

Autoru:  daner [ 31 Okt 2010 20:47 ]
Tema posta:  Re: seqvent sport

ne znam shta radi al je do jaja :D

Autoru:  webboy [ 31 Okt 2010 21:06 ]
Tema posta:  Re: seqvent sport

Slazem se sa bolerom.
I ja, koliko znam, sekvent je obicno podesen tako da na odredjenom broju (visokih) obrtaja prebaci opet na benzin, tako da je najverovatnije to po sredi.

Autoru:  Nezki [ 31 Okt 2010 21:17 ]
Tema posta:  Re: seqvent sport

meni to nema logike... meni ide isto na benzin i na plin, tako da ako bi prebacio na benzin pri tim nekim obrtajima ne bi se osetila nikakva razlika...

jedino ako ne ubrizgava u isto vreme i jedno i drugo pa oni zajedno daju super mix, ili prosto ubrizgava i jedno i drugo pa ima vise goriva za sagorevanje samim tim i vise snage

Autoru:  daner [ 31 Okt 2010 21:28 ]
Tema posta:  Re: seqvent sport

a ne prebacuje na benzin ...lampica od plina i dalje svetli ... kad prebaci na benzin ona treperi...

bash je na plinu i ide ludacki

na plinu bolje ide na 6000 obrtaja nego na benzinu , jedino ako ne sipa u isto vreme i benzin i plin ... nemam pojma

cak kad je drugar koji ima 2 calibre i let i xe i krvavi protivnik plina ... kad je provozao nije mogao da veruje da na plin moze tako da ide

Autoru:  Bane66 [ 31 Okt 2010 21:33 ]
Tema posta:  Re: seqvent sport

Nemam proverene informacije, ali moje je neko misljenje da dodavanjem plina na benzin ili obrnuto, nece se dobiti veca snaga nego samo na benzin, jer, em je vec dobro dozirano ubrizgavanje benzina od strane motornog ecu-a, em bi samo dodatno u startu prebogatio smesu i tad bi ecu odradio posao smanjivanjem vremena ubrizgavanja benzina i time jos vise oslabio sveukupnu snagu u odnosu na rad motora samo na benzinu.
Postoji opcija dodavanja benzina na plin ali samo radi isterivanja snage koja je umanjena radom motora samo na plin. Ta dobijena snaga, nemoze biti jednaka a narocito veca u odnosu na snagu dobijenu radom motora samo na benzin. Uvek imajte u vidu energetsku moc plina koja je dosta manja od benzina.

Kao sto je receno, svi sequenti imaju opciju prelaska sa plina na benzin pri postizanju odredjenih viskoih obrtaja, sto je i kod tebe slucaj. Samo je pitanje, na koliko je obrtaja nastelovano. Ako ta vrsna vrednsot nije pomerana, onda je po defalt-u na 6000 obr.

P.S: sve ovo moje objasnjenje, uslovljeno sa tim, da je sve u vezi sa benzinskim napajanjem motora u odlicnom stanju.

Autoru:  boolero [ 31 Okt 2010 21:34 ]
Tema posta:  Re: seqvent sport

daner je napisao:
na plinu bolje ide na 6000 obrtaja nego na benzinu , jedino ako ne sipa u isto vreme i benzin i plin ... nemam pojma


Ja sam bas na ovo i mislio, dodaje i benz na visokim obrtajima.

Autoru:  webboy [ 31 Okt 2010 21:50 ]
Tema posta:  Re: seqvent sport

Znaci drugar nije prodao ni XE ni LET jos uvek..... cudi me :)

Autoru:  Godza [ 31 Okt 2010 22:01 ]
Tema posta:  Re: seqvent sport

Citam ovde sta diskutujete imam jedno zapazanje, jer vi stvarno mislite ili samo predpostavljate, da motor moze da ide na benzin i plin u isto vreme, i to na visokim obrtajima, a da nema posledice po motor.

Autoru:  bozza [ 31 Okt 2010 22:08 ]
Tema posta:  Re: seqvent sport

sumnjam i ja da moze tako...
to je samo fora u mapiranju,ako je uopste ova prica istinita. ja iz iskustva znam kada se plin i benzin izmesaju da auto ne moze da radi

Autoru:  Godza [ 31 Okt 2010 22:13 ]
Tema posta:  Re: seqvent sport

Ma znam iz iskustva ljudima se pokvari prekidac u kabini za prebacivanje benzin, plin i sam pocne da radi na oba goriva od pet slucajeva na tri je pukla klipnjaca i izbila blok motora i to upravo na vecim obrtajima.

Cak su jedan motor nosili na Masinski radi ispitivanja, bilo je vestacenje i razno raznih preripetija.

Autoru:  boolero [ 31 Okt 2010 22:23 ]
Tema posta:  Re: seqvent sport

A ako pucaju klipnjace znaci da smo u pravu, to je od viska snage... :ludilo:

Autoru:  bozza [ 31 Okt 2010 22:25 ]
Tema posta:  Re: seqvent sport

ja sam davno imao slucaj na mojoj askoni da mi je benzinski ventil bio los i pustao je gorivo u karburator dok je motor radio na plin.
i tada je auto uzasno lose radio,nije mogao ni da ide normalno ni da sastavi kasvetno ler...

ali za ovo mapiranje i resavanje preko softvera,ebem li ga druze tito,ljudi su svasta izmislili nista me vise ne moze zacuditi
mislim generalno da ne treba izmisljati toplu vodu,litar gore-dole na potrosnji nije presudno kao i sekunda-dve na ubrzanju.
jednostavno ne vidim razlog zasto bi se igrao sa motorom i dovodio ga do granice izdrzljivosti,kao i sa 500e koje je dao za sekvent

sami cackamo lava dok spava,a posle sabiramo motor u gradjevinska kolica :ludilo:

Autoru:  Godza [ 31 Okt 2010 22:30 ]
Tema posta:  Re: seqvent sport

Tacno Bozo i slazem se sa tobom, ali da ide na dva derivata u isto vreme kako kazu dole na jugu ne biva :P

Autoru:  Bane66 [ 31 Okt 2010 23:06 ]
Tema posta:  Re: seqvent sport

Momci, nemojte mesati stari sistem za plin i sequent!
Naravno da kod klasicnog sistema nemoze da motor radi na oba goriva odjednom, jer su i karburator a i plinski isparivac nastelovani da daju,tj, prave idealnu smesu za rad motora pri odredjenom tipu goriva! Kombinacija dva goriva u ovom slucaju, dovode do prezasicenja sa gorivom u cilindrima!
Kod sequenta (ne svih modela), je moguce dozirati ubrizgavanje benzina prilikom rada motora na plinu, ali to su mala vremena ubrizgavanja kako benzina tako i plina da bi se sveukupno zadrzao odnos vazduha i goriva u granicama idealne smese! Ovo se radi samo u slucajevima kad se od motora zahteva veca snaga a da se zadrzi rad na gorivu koje manje kosta,tj, plin!
Ja nisam prisustvovao takvim stelovanjima, a licno mislim da tako nesta nema upotrebnu svrhu, jer ako se hoce snaga, prebaci se na benzin.

Ko zeli da izvlaci maksimum iz motora, prvo i osnovno je da koristi sto jace gorivo!

Autoru:  Godza [ 31 Okt 2010 23:20 ]
Tema posta:  Re: seqvent sport

Upravo o tome sam i pricao Bane, ali ove havarije na motorima su ipak sa novijih genercija plinskih uredjaja.

I naravno da ko hoce da izvlaci maksimum iz svog motora treba to da cini na jacem derivatu.

Autoru:  boolero [ 31 Okt 2010 23:27 ]
Tema posta:  Re: seqvent sport

A sta se desilo Godzo na tim sa banana klipnjacama, detonacija ?

Autoru:  Godza [ 31 Okt 2010 23:39 ]
Tema posta:  Re: seqvent sport

Da detonacije u motoru, a inace su u pitanju dve vectre b x16xel i jedna astra z18xe ,dok su dve astre z16xe prezivele te havarije uz manji ceh.

Autoru:  boolero [ 31 Okt 2010 23:49 ]
Tema posta:  Re: seqvent sport

E tu sam te cekao :lol:

Ako je doslo do detonacije, smesha je bila siromasna, ne bogata ? :)

Autoru:  kvcali [ 31 Okt 2010 23:54 ]
Tema posta:  Re: seqvent sport

videcu da nadjem softver za stelovanje plina pa da vidim sta ima od opcija,
a jel logicno da je moguce drzati plinske dizne duze otvorene i samim tim dozirati vise plina i time pojacati smesu i dobiti jace gorivo energetski cak i od benzina,
e sad moguce da je to lose po motor

Stranica 1 od 2 Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/