Opel Team Serbia

Opel Team Serbia

Mesto za prave ljubitelje Opela
Danas je 28 Apr 2024 13:10

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]




Započni novu temu Odgovori na temu  [ 24 Posta ] 
Autoru Poruka
 Tema posta: Vruć ili hladan vazduh za plin
PostPoslato: 17 Okt 2010 14:29 
OffLine
1st Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 12 Jul 2010 21:51
Postovi: 27
Lokacija: Jagodina
Ime: Ivan
Opel: Ascona 1.6i
Interesuje me sledeće. Šta više prija plinu vruć ili hladan vazduh. Zatvorio sam dovod vrućeg vazduha na mom kućištu filtera za vazduh i sada uzima samo hladan vazduh (kružni filter za vazduh). Auto lepse prima gas i odmah sam zavrnuo slavinice za plin da manje troši. Lepo ide i lepo se ponaša u vožnji. Da li sam to uradio kako treba.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Vruć ili hladan vazduh za plin
PostPoslato: 17 Okt 2010 15:08 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 22 Jul 2007 23:27
Postovi: 7411
Lokacija: Niš
Ime: Bozidar
Opel: Vectra 2.0i automatik TNG
Garaza:
hladan. amin.

_________________
"baviJo sam se ja tom mafiJom,sve ima samo diKtunzi ´fale"


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Vruć ili hladan vazduh za plin
PostPoslato: 17 Okt 2010 23:51 
OffLine
Administrator
Administrator
Korisnikov avatar

Pridružio se: 07 Mar 2007 11:10
Postovi: 8839
Lokacija: Beograd
Ime: Milos
Opel: Astra Bertone 2.0 Turbo, Corsa C 1.3 CDTi
Garaza: pogledaj
ivanveliki je napisao:
Zatvorio sam dovod vrućeg vazduha na mom kućištu filtera za vazduh i sada uzima samo hladan vazduh


sta si tacno uradio?

_________________
Build, race, break, fix, repeat


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Vruć ili hladan vazduh za plin
PostPoslato: 18 Okt 2010 00:04 
OffLine
Administrator
Administrator
Korisnikov avatar

Pridružio se: 03 Dec 2008 18:03
Postovi: 15430
Lokacija: bg, vozdovac
Ime: Nebojsa
Opel: Manta A
verovatno je zatvorio onu cev koja uzima vazduh sa izduvne grane, ali ti to nemas misho

_________________
www.wheel-specialist.com


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Vruć ili hladan vazduh za plin
PostPoslato: 18 Okt 2010 00:39 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 22 Jul 2007 23:27
Postovi: 7411
Lokacija: Niš
Ime: Bozidar
Opel: Vectra 2.0i automatik TNG
Garaza:
to vazi za karburatore.
zatvorio je cev koja kupi vazduh za izduvne grane i to je dobar postupak ako hoce da mu lepo ide auto na gas i da ne zeza na ler

_________________
"baviJo sam se ja tom mafiJom,sve ima samo diKtunzi ´fale"


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Vruć ili hladan vazduh za plin
PostPoslato: 18 Okt 2010 00:53 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 26 Jan 2008 19:50
Postovi: 684
Lokacija: Beograd
Ime: Marko
Opel: Astra G 2.0 DTI
Imam i ja jedno pitanje u vezi ove teme.
Meni je ona klapna za toplo/hladno zaglavljena na pola, pa ne mogu da zatvorim dovod toplog vazduha. Ako ga zatvorim, poremeti se rad motora.
Sa izduvne grane sam skinuo onaj aluminijumski poklopac što usmerava topli vazduh i tako sam ga malo rashladio, međutim i dalje je topao vazduh koji uvlači.
Da li postoji neki način da onu klapnu u kućištu skroz otvorim na hladan vazduh i tu je fiksiram? Ja sam pokušavao, ali bezuspešno...


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Vruć ili hladan vazduh za plin
PostPoslato: 18 Okt 2010 08:48 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 22 Jul 2007 23:27
Postovi: 7411
Lokacija: Niš
Ime: Bozidar
Opel: Vectra 2.0i automatik TNG
Garaza:
lepo je zatvoris da bude u polozaju da uvlaci vazduh sa prednje strane i blokiras je da se vise ne podize,i posle toga presteluje se plin na ler

_________________
"baviJo sam se ja tom mafiJom,sve ima samo diKtunzi ´fale"


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Vruć ili hladan vazduh za plin
PostPoslato: 18 Okt 2010 09:36 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 26 Jan 2008 19:50
Postovi: 684
Lokacija: Beograd
Ime: Marko
Opel: Astra G 2.0 DTI
Da, ali moje pitanje je bilo kako da je prebacim da bude skroz u tom položaju, a da se više ne podiže?
Ona vakuum crevca što regulišu to su odavno skinuta...


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Vruć ili hladan vazduh za plin
PostPoslato: 18 Okt 2010 13:46 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 22 Jul 2007 23:27
Postovi: 7411
Lokacija: Niš
Ime: Bozidar
Opel: Vectra 2.0i automatik TNG
Garaza:
pa moras nesto da izmislis da je blokiras u doljem polozaju i nece se vise podizati :D

_________________
"baviJo sam se ja tom mafiJom,sve ima samo diKtunzi ´fale"


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Vruć ili hladan vazduh za plin
PostPoslato: 18 Okt 2010 14:00 
OffLine
1st Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 12 Jul 2010 21:51
Postovi: 27
Lokacija: Jagodina
Ime: Ivan
Opel: Ascona 1.6i
Tačno tako. Zatvorio sam dovod vrućeg vazduha i ponovo preštelovao plin tj. samo sam malo dotego slavinice za dotok plina do karburatora. I primetio sam da lepše radi motor. Bolje vuce. Ali nisam bio siguran da li sam trebao da zatvorim na samom kućištu filtera za hladan ili vruć vazduh. I primetio sam da kada stavim ruku na kućištu filtera što uvlači hladan vazduh auto se ugasi.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Vruć ili hladan vazduh za plin
PostPoslato: 18 Okt 2010 14:08 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 22 Jul 2007 23:27
Postovi: 7411
Lokacija: Niš
Ime: Bozidar
Opel: Vectra 2.0i automatik TNG
Garaza:
a kada bi tebi neko stavio na usta i nos ruku zemljace jel bi mogao da dises? :D

_________________
"baviJo sam se ja tom mafiJom,sve ima samo diKtunzi ´fale"


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Vruć ili hladan vazduh za plin
PostPoslato: 18 Okt 2010 14:33 
OffLine
1st Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 12 Jul 2010 21:51
Postovi: 27
Lokacija: Jagodina
Ime: Ivan
Opel: Ascona 1.6i
I to što kažeš.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Vruć ili hladan vazduh za plin
PostPoslato: 19 Okt 2010 14:46 
OffLine
1st Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 12 Jul 2010 21:51
Postovi: 27
Lokacija: Jagodina
Ime: Ivan
Opel: Ascona 1.6i
Malo sam se raspitivao kod nekih majstora. Kažu da kad zatvorim rukom otvor kućišta za filter i auto se ugasi da je to dobro tj. da je dobra smeša između goriva i vazduha.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Vruć ili hladan vazduh za plin
PostPoslato: 19 Okt 2010 16:15 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 22 Jul 2007 23:27
Postovi: 7411
Lokacija: Niš
Ime: Bozidar
Opel: Vectra 2.0i automatik TNG
Garaza:
pa sad ne znam za te majstore... :D
obicno to znaci da je kutija filtera lepo zadihtovana sto je vlo vazno za voznju na plin,da ti motor nigde ne falsira vazduh i da ti uvlaci samo na predvidjeno mesto vazduh tu gde si ruku stavio.

da je los odnos vazduha i plina lose bi radio na leru

_________________
"baviJo sam se ja tom mafiJom,sve ima samo diKtunzi ´fale"


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Vruć ili hladan vazduh za plin
PostPoslato: 19 Okt 2010 21:05 
OffLine
1st Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 12 Jul 2010 21:51
Postovi: 27
Lokacija: Jagodina
Ime: Ivan
Opel: Ascona 1.6i
Pa i ima logike. Ja ga štelujem na isparivaču, a ne na kućištu filtera.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Vruć ili hladan vazduh za plin
PostPoslato: 19 Okt 2010 22:20 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 22 Jul 2007 23:27
Postovi: 7411
Lokacija: Niš
Ime: Bozidar
Opel: Vectra 2.0i automatik TNG
Garaza:
bas tako.
odnos plina i vazduha steluje se na isparivacu kao sto se odos benzina i vazduha steluje na karburatoru.
ima ljudi koji steluju na isparivacu ler a to je velika greska. idealan odnos se dotera na isparivacu bez obzira na visinu ler gasa pa ko je mali ili veliki ler koriguje se na karburatoru

_________________
"baviJo sam se ja tom mafiJom,sve ima samo diKtunzi ´fale"


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Vruć ili hladan vazduh za plin
PostPoslato: 20 Okt 2010 23:26 
OffLine
1st Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 12 Jul 2010 21:51
Postovi: 27
Lokacija: Jagodina
Ime: Ivan
Opel: Ascona 1.6i
Još jadno pitanje. Na koliko obrtaja da naštelujem da radi motor tj. jačinu lera na isparivaču. Zato što je moj sauk automatski i imam monopoint karburator.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Vruć ili hladan vazduh za plin
PostPoslato: 20 Okt 2010 23:37 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Avg 2009 18:57
Postovi: 3609
Lokacija: Bgd-Karaburma
Ime: Branko
Opel: ...,... (OO=II=OO)
Kod tvog modela motora gde je monopoint ubrizgavanje, stelovanja lera nema jer to radi ECU motora! Ono sto mozes, to je da kad je motor zagrejan, sacekas da se ustali motor na leru i onda stelujes smesu plina potrebnu za rad na leru dok ne dobijes najstabilniji rad motora!

Automatski saug nemas jer funkciju obogacivanja smese i povecanje lera pri hladnom motoru, radi ECU (kompjuter) motora!

_________________
"ko drugom jamu kopa,...taj i trecom slajfuje"


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Vruć ili hladan vazduh za plin
PostPoslato: 20 Okt 2010 23:54 
OffLine
1st Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 12 Jul 2010 21:51
Postovi: 27
Lokacija: Jagodina
Ime: Ivan
Opel: Ascona 1.6i
Sad kapiram. To sam i pokušavao da uradim. Primetio sam da kada odvijem šraf na isparivaču ili mi poveća ler ili kada zavijam smanji rad motora. I namestio sam ga na neki miran rad pri manjim obrtajima (malo ispod hiljadu).


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Vruć ili hladan vazduh za plin
PostPoslato: 24 Okt 2010 19:42 
OffLine
2nd Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 22 Dec 2009 23:20
Postovi: 94
Lokacija: B.Luka
Ime: dragan
Opel: EX- kadett e-cc 1.6D
jos i ja da priupitam nesto pa da neotvaram novu temu, imam slican problem na gas mi je povisen broj obrtaja a na benzin je normalno e sad me zanima ako bi ja zatvorio dovod toplog vazduha dali bi mozda recio problem.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Vruć ili hladan vazduh za plin
PostPoslato: 24 Okt 2010 23:47 
OffLine
1st Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 12 Jul 2010 21:51
Postovi: 27
Lokacija: Jagodina
Ime: Ivan
Opel: Ascona 1.6i
Mislim da ne bi. Ako ti klapna radi kako treba onda ti ona reguliše dovod toplog ili hladnog vazduha (zima ili toplo), a ako ne onda zatvori dotok toplog vazduha. Da ti nije možda na iparivaču odvijen mnogo šraf za ler. Treba samo da malo zaviješ i čućeš kad opadnu obrtaji motora. Mislim da sam ti bar malo pomogao.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Vruć ili hladan vazduh za plin
PostPoslato: 29 Dec 2010 14:54 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 22 Jul 2007 23:27
Postovi: 7411
Lokacija: Niš
Ime: Bozidar
Opel: Vectra 2.0i automatik TNG
Garaza:
ono sto me je danas ubedjivao seviser koji radi plin je to da nikako ne treba zatvarati rupu na filteru na kojoj vuce topao vazduh.

kaze sledece:
vakum otvara tu klapnu kada se optereti motor i uzima vise vazduha.

ko je lud a ko zbunjen? ne mogu da gresim dusu,mozda ja nisam u pravu,pa reko da pitam...

_________________
"baviJo sam se ja tom mafiJom,sve ima samo diKtunzi ´fale"


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Vruć ili hladan vazduh za plin
PostPoslato: 29 Dec 2010 14:58 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 16 Jun 2010 12:51
Postovi: 982
Lokacija: Požega-Subotica
Ime: Marko
Opel: Ascona 1.6i & Punto 1.2
Garaza: pogledaj
meni je uglavnom otvorena i stoji onaj limčić da usmeruje topao vazduh sad izduvne grane u usisnu.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Vruć ili hladan vazduh za plin
PostPoslato: 29 Dec 2010 16:21 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 06 Sep 2010 15:53
Postovi: 542
Lokacija: Subotica
Ime: Perica
Opel: Vectra
Garaza: pogledaj
Ajd' i ja da se javim ovde. Pošto sam pre ovog vozio karburatorski motor, ima jedna prosta stvar. Dobro uštelovan rad na benzinu je preduslov za dobar rad na gasu. Pravilnu smešu, koliko ja pamtim može dati samo štelovanje praćeno onim uređajem - kompjuterskim. Sve ostalo, koliko znam je: usis na hladno i ništa ne diraj. Jedino se dugo vodila rasprava da li da motor palimo zimi na gas, ili ne.

U korenu priče je to da gas, kada sa 15bara (pri punjenju), padne na 1atm, on zaledi sve oko sebe i na najvećim vrućinama. Kakav li je to tek agresivni napad na karburator u samom početku rada motora, kada je zima - prosudite sami. Mada je gas u rezervoaru na 5-6bara, to je opet neverovarno ledeno, kada treba da uleti u vakuum. E, sada da ne kenjam, ja sam moj auto palio dve zime uvek na gasu, jer benzina mu jednostavno nije ni trebalo. Zato je LADA, najbolja za gas. Ona svakako ima materijale spremne za neverovatne hladnoće.

_________________
Jeftiniji od Kineza, kvalitetniji od EU.


Vrh
 Profil  
 
Prikaži postove u poslednjih:  Poređaj po  
Započni novu temu Odgovori na temu  [ 24 Posta ] 

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]


Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 0 gostiju


Ne možete postavljati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete monjati vaše postove u ovom forumu
Ne možete brisati vaše postove u ovom forumu

Pronađi:
Idi na:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Prevod - www.CyberCom.rs