Opel Team Serbia https://opelteamserbia.com/forum/ |
|
ah taj plin! https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=136&t=10585 |
Stranica 1 od 2 |
Autoru: | Bane66 [ 25 Jun 2010 01:18 ] |
Tema posta: | ah taj plin! |
ne znam kako da pocnem,...mozda ovim citatom: "ma daj, na plinu da radi bolje nego na benzinu!!!" Kad bi se radili svi detalji vezani za plin na nekom vozilu onako kako treba, vrlo brzo bi LPG ili ti Plin dobio malo vishe respekta u ovoj nasoj javnosti! Da ne preuvelicavam stvari, dobro je pogledati iskustva iz jedne od zemalja gde se to na profi nacin i radi! Pregledajte sa malo strpljenja: http://www.iwemalpg.com/Tests.htm http://www.iwemalpg.com/TestRR_35EFI.htm http://www.iwemalpg.com/Matra_Murena22.htm Ovaj moj post je da malo zadirkujem ove protivnike plina ![]() |
Autoru: | volim_opela [ 25 Jun 2010 02:37 ] |
Tema posta: | Re: ah taj plin! |
Mogu neki da ne vole plin koliko hoce, ali plin je zakon! A najvise ga mrze oni koji voze dizela i koji su u "ono" vreme kupovali regresiranu naftu i vozili se jeftino, a sad kad toga nema i kad je doslo vreme da je jeftinije voziti se na plin nego na dizel, njima je krivo i zato pljuju po plinu! |
Autoru: | sasamanas [ 25 Jun 2010 09:37 ] |
Tema posta: | Re: ah taj plin! |
Plin je keva,presao sam sa jednim istim uredjajem preko 35000 km dinara nisam ulozio,ni filter ni nista... Samo ti izracunaj koliko sam ustedeo... Potrosnja kombinovana; Plina 10 litara ne prelazi Benzina 8,5-9 Cena: Plin:0.56 ---Ukupno 1960Jevreja Benzin:1.15-Ukupno 3421 Jevreja Usteda 1461 jevreja Ugradnja plina 230 Sto znaci da sam maltene auto ceo ustedeo,mada mislim da sam i vise ustedeo od ove cifre realno jer imam dosta predjenog puta na otvorenom de auto nije prelazio 8,5-9 litra plina.. |
Autoru: | Perkele [ 25 Jun 2010 10:29 ] |
Tema posta: | Re: ah taj plin! |
Ja sam se zakleo da u zivotu vise necu voziti na benzin! ![]() A sekvent me je uvek nervirao jel na njemu ipak moras malo da odvozas na benzin i to je jedina stvar koja me je odbijala od njega! ![]() Venturi je mama, palis na plin i teras i da te bog vidi! ![]() |
Autoru: | Daka [ 25 Jun 2010 10:45 ] |
Tema posta: | Re: ah taj plin! |
Perkele je napisao: Ja sam se zakleo da u zivotu vise necu voziti na benzin! ![]() A sekvent me je uvek nervirao jel na njemu ipak moras malo da odvozas na benzin i to je jedina stvar koja me je odbijala od njega! ![]() Venturi je mama, palis na plin i teras i da te bog vidi! ![]() I ja istu politiku vodim zadnjih pet godina! |
Autoru: | Nezki [ 25 Jun 2010 10:54 ] |
Tema posta: | Re: ah taj plin! |
Niste mi jasni vi koji necete da koristite plin "po uputstvu" Ne vidim u cemu je problem da prvih 500m vozite na benzin, kao da ce tada ne znam koliko potrositi benzina... I onda se svi bune kako zaribaju dizne itd... Iskreno ne znam tacno zasto treba da se vozi na benzin tacno sa vremena na vreme, ali meni su mnogi tako rekli i ja se toga pridrzavam. Kad vec ustedim tolike pare koriscenjem plina necu umreti sto na godisnjem nivou dam 100e vise na taj benzin ![]() |
Autoru: | shone190 [ 25 Jun 2010 10:55 ] |
Tema posta: | Re: ah taj plin! |
Perkele je napisao: Ja sam se zakleo da u zivotu vise necu voziti na benzin! ![]() A sekvent me je uvek nervirao jel na njemu ipak moras malo da odvozas na benzin i to je jedina stvar koja me je odbijala od njega! ![]() Venturi je mama, palis na plin i teras i da te bog vidi! ![]() Ko ti rece da moras da vozis na benzin i malo??? Ocigledno si slabo informisan ![]() |
Autoru: | Nezki [ 25 Jun 2010 10:57 ] |
Tema posta: | Re: ah taj plin! |
@shone na sekventu ne mozes na silu da ga nateras da prebaci na plin dok se ne zagreje ![]() |
Autoru: | Andrej [ 25 Jun 2010 11:04 ] |
Tema posta: | Re: ah taj plin! |
Po najvećoj zimi ( ono kad je bilo -20 ) potrebno mi je bilo dva kilometra da prebaci na plin a preko leta 200 metara. |
Autoru: | shone190 [ 25 Jun 2010 11:17 ] |
Tema posta: | Re: ah taj plin! |
Nezki je napisao: @shone na sekventu ne mozes na silu da ga nateras da prebaci na plin dok se ne zagreje ![]() "Slucajno" vozim GSI sa sekvent plinom vise od godinu dana i naravno da mozes da upalis auto na plin, samo sto ce malo koji servis da ti "oda tajnu" kako to da uradis ![]() Dal' je moguce da niste znali za to??? Takodje, to sto ti je trebalo 2km po najvecoj zimi, trebao si da odes u servis da ti spusti temperaturu prebacivanja na gas, verovatno ti je podeseno na 35 stepeni pa mu treba toliko da prebaci ![]() |
Autoru: | bozza [ 25 Jun 2010 11:25 ] |
Tema posta: | Re: ah taj plin! |
Nezki je napisao: @shone na sekventu ne mozes na silu da ga nateras da prebaci na plin dok se ne zagreje ![]() mozes direktno da palis na plin. ja sam probao dok je bio vruc motor,ali nisam probao na hladan. a kako pricaju ljudi,ko je palio na hladan motor sekvent,upali ali radi kao na dva klipa... Perkele je napisao: Ja sam se zakleo da u zivotu vise necu voziti na benzin! ![]() A sekvent me je uvek nervirao jel na njemu ipak moras malo da odvozas na benzin i to je jedina stvar koja me je odbijala od njega! ![]() Venturi je mama, palis na plin i teras i da te bog vidi! ![]() ja sam negde kacio klip na forumu za koje vreme prebaci na benzin. to vreme od dva minuta je stvarno zanemarljivo za konfor koji pruza voznja na sekvent. za skoro pet meseca kako sam ugradio sekvent i oko 6.000 predjenih kiometara sa njim,znaci bez odrzavanja benzinske dizne lepo rade za sada,nema seckanja i trokiranja... sta vise da vam kazem? ![]() shone190 je napisao: "Slucajno" vozim GSI sa sekvent plinom vise od godinu dana i naravno da mozes da upalis auto na plin, samo sto ce malo koji servis da ti "oda tajnu" kako to da uradis ![]() evo ja cu da vam odam "tajnu" pre okretanja kljuca,drzi se taster na idikatoru i kada se da kontakt lampica ne treperi nego odmah sija zeleno ![]() |
Autoru: | boolero [ 25 Jun 2010 11:46 ] |
Tema posta: | Re: ah taj plin! |
Dobitci na snazi su zbog TAP-a i menjanja klapne, a ne zato shto su ugradili plin ![]() |
Autoru: | strokan [ 25 Jun 2010 11:50 ] |
Tema posta: | Re: ah taj plin! |
![]() |
Autoru: | Nezki [ 25 Jun 2010 11:54 ] |
Tema posta: | Re: ah taj plin! |
@shone vidis to nisam znao, hvala za info ali sumnjam da cu ikada to koristiti... zasto, ali zasto bi to radio... evo i bozza kaze da zeza, a kad je vec zagrejan auto on bukvalno 10sec od paljenja prebaci na plin... ne vidim poentu paljenja na plin shone190 je napisao: Takodje, to sto ti je trebalo 2km po najvecoj zimi, trebao si da odes u servis da ti spusti temperaturu prebacivanja na gas, verovatno ti je podeseno na 35 stepeni pa mu treba toliko da prebaci ![]() a zasto bi to radio, mislim razumem da bi ranije prebacio na plin, ali verovatno postoji razlog zasto je postavljen na tu temperaturu... |
Autoru: | pistre [ 25 Jun 2010 12:18 ] |
Tema posta: | Re: ah taj plin! |
najjace je sto ja i venturi vozim na prvom paljenju kilometar pa onda prebacim na plin ![]() |
Autoru: | Perkele [ 25 Jun 2010 12:25 ] |
Tema posta: | Re: ah taj plin! |
Ja za koji dan idem da ubacim sekvent! ![]() ![]() ![]() |
Autoru: | bozza [ 25 Jun 2010 12:47 ] |
Tema posta: | Re: ah taj plin! |
ja ako ti kazem da ugradis sekvent onda ces traziti da ti platim letovanje... ![]() |
Autoru: | Perkele [ 25 Jun 2010 13:41 ] |
Tema posta: | Re: ah taj plin! |
Ma izvuci cu se nekako, bicu paradajz turista ovo leto! ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autoru: | kvcali [ 25 Jun 2010 22:50 ] |
Tema posta: | Re: ah taj plin! |
A sta mu dodje taj TAP ? ![]() |
Autoru: | Bane66 [ 25 Jun 2010 22:53 ] |
Tema posta: | Re: ah taj plin! |
Timing Advance Processor -utice na ugao predpaljenja- |
Autoru: | kvcali [ 25 Jun 2010 23:01 ] |
Tema posta: | Re: ah taj plin! |
AC Schnizer V10 powered by LPG http://www.zercustoms.com/news/AC-Schni ... Coupe.html |
Autoru: | boolero [ 25 Jun 2010 23:57 ] |
Tema posta: | Re: ah taj plin! |
Bane66 je napisao: boolero je napisao: Dobitci na snazi su zbog TAP-a i menjanja klapne, a ne zato shto su ugradili plin ![]() cek malo,..lepo sam napisao da se pazljivo procita!Po cemu si ustanovio da sveukupno povecanje snage na doticnim vozilima nije postignuto ugradnjom plina? Pa po ovome. Citiraj: For best performance possible we removed the carb. and installed an 65 mm throttle valve and an 50mm mixer. Shto se tice onih dobitaka samo menjanjem mixera i dodavanjem TPS, oni su jako mali i sigurno se veca snaga moze dobiti i stelovanjem karburatora i paljenja na benzin. Nemam ja nista protiv plina, samo me niko i verovatno nikad nece ubediti u to da auto bolje radi na plin...jer u globalu, ne radi. |
Autoru: | Bane66 [ 26 Jun 2010 00:12 ] |
Tema posta: | Re: ah taj plin! |
Kad si nedorecen onda i nastaje polemika! Ako si vec objasnio na cemu su dobici, onda nemoj stati samo na tome sto si napisao, nego lepo napisi sve! Citiraj: Nemam ja nista protiv plina, samo me niko i verovatno nikad nece ubediti u to da auto bolje radi na plin...jer u globalu, ne radi. cemu iznosenje takvog stava kad niko i ne pokusava da ubedi druge da je plin bolji od benzina! Niko normalan pa cak ni ja to nebih nikad tvrdio, jer je plin u startu losije gorivo. Ceo ovaj post je samo da pokaze da se i sa plinom moze imati snage i razbije to ustaljeno misljenje da je plin sranje! Kod starijih vozila i zapustenijih sistema napajanja benzinom, itekako se moze dobiti i bolji rad i veca snaga.Ovo tvrdim na osnovu iskustva sa vozilima u Srbiji.Naravno da to nije iskljucivo pravilo, ali je velika verovatnoca. |
Autoru: | boolero [ 26 Jun 2010 00:22 ] |
Tema posta: | Re: ah taj plin! |
Pa zbog ovoga...ja sam iz ovoga shvatio da ti tvrdish da je tako, oke moja greska, pogresno sam razumeo ![]() Bane66 je napisao: ne znam kako da pocnem,...mozda ovim citatom: "ma daj, na plinu da radi bolje nego na benzinu!!!" Ustvari i moze, kao shto kazesh kod zapushtenih sistema. |
Stranica 1 od 2 | Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |