Opel Team Serbia
https://opelteamserbia.com/forum/

OPC na Hungaroring-u
https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=133&t=7235
Stranica 1 od 1

Autoru:  vlada13 [ 02 Okt 2009 11:03 ]
Tema posta:  OPC na Hungaroring-u

Rekord "Hungaroringa" u vlasništvu je Mihaela Šumahera koji je još 2004. godine stazu dugu 4.381 metar u "Ferariju" prešao za 1:19.071. "Opel" je specijalizovanim auto-novinarima iz Srbije omogućio da pojure legendarnog Šumija za volanom "insignije OPC", limuzine visokih performansi koja dostiže maksimalnih 250 km/h, dok do stotke ubrzava za šest sekundi.
Slika
Najsnažniji produkcijski "Opel" svih vremena je tri puta teži i upola slabiji od "ferarija F2004", ali običnim smrtnicima pruža dinamičnu i strastvenu vožnju dostojnu bolida Formule 1.

Deset godina tradicije
Evropski automobil 2009. godine iza oznake OPC ("Opel performance center") krije 2,8-litarski V6 turbo agregat snage 325 konja i maksimalnog obrtnog momenta 450 Nm koji je na stazi u blizini Budimpešte pokazao sportske gene. "Insignija" je i prvi OPC model u deset godina bogatoj istoriji koji je serijski opremljen pogonom na sve točkove 4x4 i blokadom zadnjeg diferencijala. Kompletan paket, zajedno sa vešanjem "flexride", omogućava vozačima da u tih nekoliko krugova na "Hungaroringu" uđu u kožu pravih trkača i osete brzinu rezervisanu samo za piste.
Slika

Sabljasti tigar
"Opelovi" dizajneri su zasukali rukava i potrudili se da izgled odgovara karakteru "insignije OPC". Prednjim delom dominiraju agresivni usisnici za vazduh u stilu zuba sabljastog tigra. Spojler je integrisan u poklopac prtljažnika, kao i dvostruki završetak izduvne cevi u zadnjem braniku. Uzdah izaziva i za "insigniju OPC" specijalno dizajnirani aluminijumski točkovi od 19 inča. Žeđ za brzinom pojačavaju "rekaro" sedišta, u kojima nema mrdanja, i stvarno fantastično prijatan upravljač. Kabina je urađena u tamnim bojama, a jedino instrument-tabla svetli crveno kada u sistemu "fleksrajd" izaberete OPC mod. U svakodnevnoj, gradskoj vožnji preporučuje se osnovni mod "standard", dok prebacivanjem u "sport" dobijate kruće vešanje. Sa OPC modom nema šale - vrhunske performanse su zagarantovane.
Slika

Trkački trikovi
Niko ne želi sirovu snaga bez adekvatne kontrole, zbog čega je "Opel" unapredio standardno "Mekferson" prednje vešanje. Rešenje je nova konstrukcija nazvana "high performance strut". Prevedeno na jezik staze, vozač je dobio veću stabilnost automobila i preciznije upravljanje. Na "Hungaroringu" se to oseća u krivinama u koje ulazite brzinama daleko većim od najhrabrije zamišljene pre početka testiranja. "Insignija OPC" je potpuno pod vašom kontrolom i sluša sve vaše komande. Vozači koji znaju nekoliko trkačkih trikova stvarno mogu da uživaju. Ostali, jednostavno moraju da se oslobode straha jer čak i maksimalno preterivanje ostavlja minimalan prostor za grešku. "Insigniju OPC" zaustavljaju sportske "Brembo" kočnice.

Snažan zvuk
Šestostepeni ručni menjač je kratkog hoda kako bi se izvukao maksimum iz V6 turbo agregata koji na "Hungaroringu" nijednom nije ostao bez snage. Ako niste spremni da rizikujete i da često sklanjate jednu ruku s volana, celu stazu brzo i dinamično možete da pređete u drugom i trećem stepenu prenosa. Za bolje rezultate potrebno je da češće menjate brzine. "Opel insignija OPC" može da se pohvali i zvukom koji je ostavio snažan utisak na sve prisutne. Takođe, "Remusov" izduvni sistem je urađen od nerđajućeg čelika i za četvrtinu je lakši od standardnog. Pored limuzinske verzije sa četvoro i petoro vrata, "Opel" svoju "insigniju OPC" isporučuje i kao "sports turer" odnosno karavan. Potrošnja? Prema fabričkim podacima prosečno ne bi trebalo da prelazi 12 litara. Na stazi? Teško je reći, jer nikoga nije ni zanimala. "Opel" je zato predstavio ekološki prihvatljiviju "insigniju eko-fleks" sa dizel agregatom od 160 konja, maksimalnom brzinom 230 kilometara na sat i prosečnom potrošnjom nižom od pet litara na 100 pređenih kilometara.

Preuzeto sa blic.rs

Autoru:  Bojan_NBG [ 03 Okt 2009 18:31 ]
Tema posta:  Re: OPC na Hungaroring-u

Ništa mi nije jasno, pa ko uči ove novinare da pišu???
Kakve veze ima rekord Hungaroringa sa Insigniom OPC? Da su bar napravili poređenje, ali nigde ne piše za koliko Insignia pređe krug...Kako je Opel to "specijalizovanim novinarima iz Srbije" omogućio da "pojure Šumija", zašto piše da samo našim novinarima, pretpostavljam da je to otvoren test za sve novinare itd

I na kraju najveća glupost, nakon glupavog teksta o Insignii OPC oni napišu nešto ovako
Citiraj:
"Opel" je zato predstavio ekološki prihvatljiviju "insigniju eko-fleks" sa dizel agregatom od 160 konja, maksimalnom brzinom 230 kilometara na sat i prosečnom potrošnjom nižom od pet litara na 100 pređenih kilometara.



:banghead: :banghead: :banghead:

Autoru:  MV82 [ 03 Okt 2009 20:34 ]
Tema posta:  Re: OPC na Hungaroring-u

taj ferari je inace njegov tadasnji bolid F1...

Autoru:  vlada13 [ 03 Okt 2009 21:34 ]
Tema posta:  Re: OPC na Hungaroring-u

Možda ih bilo sramora da kažu koliko su prešli krug :ludilo:
Pa vidiš da piše
Citiraj:
Ako niste spremni da rizikujete i da često sklanjate jednu ruku s volana, celu stazu brzo i dinamično možete da pređete u drugom i trećem stepenu prenosa.

Auto sa 450Nm i 325 konja 2om i trećom. :die: :modem:

Stranica 1 od 1 Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/